Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank je! :naughty:

 

check it out!

http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/op_zoek_naar_joseph/finalisten/ :mf_lustslow: (wooow John en Freek vooral! :drool:)

 

 

 

hmm da's vrij simpel! Thanks! Wie weet ga ik t eens proberen als ik op mezelf woon! Dan zal ik het nog eens aan je vragen! :roftl:

 

Maaaar wtf 700 gram kipfilet?!?! :shocked::naughty:

 

John vind ik ook wel prettig om naar te kijken. En ik vind die Amir een schatje. Wat ging die los tijdens die workshops zeg!

Link to comment
Share on other sites

Dank je! :naughty

 

check it out!

http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/op_zoek_naar_joseph/finalisten/ mf_lustslow: (wooow John en Freek vooral! drool:)

 

 

 

hmm da's vrij simpel! Thanks! Wie weet ga ik t eens proberen als ik op mezelf woon! Dan zal ik het nog eens aan je vragen! :roftl:

 

Maaaar wtf 700 gram kipfilet?!?! :shocked: naughty:

 

Haha is goed. Gewoon opschrijven, ik heb het op een memoblaadje (wel int engels). Kan hem je scannen anders?

Tis echt mjummie.

Heel soms vergeet ik dat ik kan koken en dan kook ik gewoon een poos niet:blush-anim-cl: en dan bedenk ik me weer zulke dingen en denk: verrek ja!

(mijn ouders hebben me nooit leren koken, ben met 19 op mezelf gegooid en toen: zoek het maar uit. Heb dus meeste van mezelf geleerd en van collega's en vrienden).

 

Ja, ik kijk er naar. Wie vind je zo prettig?

 

 

 

Klinkt alsof me dat wel gaat lukken. Misschien kan ik er ook zoveel indruk mee maken. :roftl::bow:

 

Dat gaat je zeker lukken en echt iedereen vind het lekker. Of iemand moet niet van buitenlands eten houden natuurlijk. Dat kan. Maar dan heb je pech met de meeste indruk-maak-recepten:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Sorry .. maar het moet gewoon even ..

 

*zucht* :wub2:

 

at2zx3.jpg

 

Hij mag toch echt wel eens langskomen.. :naughty:

 

Prettig! :mf_rosetinted:

 

John vind ik ook wel prettig om naar te kijken. En ik vind die Amir een schatje. Wat ging die los tijdens die workshops zeg!

 

Oooh man, ik zag t vanmorgen pas voor t eerst! :thumbdown: Ik moet snel eens wat terug gaan kijken op uitzending gemist, geloof ik! :naughty: Vanmorgen zag ik ze elkaar ook een tik op de kont geven enzo, briljant! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Prettig! :mf_rosetinted:

 

 

 

Oooh man, ik zag t vanmorgen pas voor t eerst! :thumbdown: Ik moet snel eens wat terug gaan kijken op uitzending gemist, geloof ik! :naughty: Vanmorgen zag ik ze elkaar ook een tik op de kont geven enzo, briljant! :naughty:

 

Toen vorige week de 10 finalisten bekend werden gemaakt werd er flink geknuffeld :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Minder :mf_rosetinted:

 

Ow ...

 

Naja, voor mij niet :bleh::blush-anim-cl:

 

goeieavond:mf_rosetinted:

 

ik heb lekker geld verdiend :biggrin2:

nog maar 200 euro te gaan en ik kan naar londen...:blink

 

Avond :mf_rosetinted:

 

:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Crap. Lekker wijntje aan drinken, ben nu aan glas 2 en krijg een enorme drang naar slaap :tears:

Over op water!!!

 

Ik heb geen drang naar slaap :blink: (komt door die foto's denk ik :blush-anim-cl:) ... Maar ik zou die drang eigenlijk wel kunnen gebruiken .. anders ga ik het me morgen beklagen denk ik (ga ik volgens mij sowieso, maarja... :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

goeieavond:mf_rosetinted:

 

ik heb lekker geld verdiend :biggrin2:

nog maar 200 euro te gaan en ik kan naar londen...:blink:

 

Hoi hoi :bye: Ga je dat halen voor eind november?

 

Crap. Lekker wijntje aan drinken, ben nu aan glas 2 en krijg een enorme drang naar slaap :tears:

Over op water!!!

 

*reikt een glas water aan*

Link to comment
Share on other sites

Ow ...

 

Naja, voor mij niet :bleh::blush-anim-cl:

 

wow... wat een... verrassing! :mf_rosetinted:

 

Ik heb geen drang naar slaap :blink: (komt door die foto's denk ik :blush-anim-cl:) ... Maar ik zou die drang eigenlijk wel kunnen gebruiken .. anders ga ik het me morgen beklagen denk ik (ga ik volgens mij sowieso, maarja... :roftl:)

 

Tijd voor een wijntje voor Bienie! :das:

Link to comment
Share on other sites

wow... wat een... verrassing! :mf_rosetinted:

 

 

 

Tijd voor een wijntje voor Bienie! :das:

 

Ja hé .. dacht het wel :mf_rosetinted:

 

 

 

Of een koude douche :blush-anim-cl:

 

Ok neen, voor het slapen zal die wijn waarschijnlijk beter z'n werk doen.. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja hé .. dacht het wel :mf_rosetinted:

 

 

 

Of een koude douche :blush-anim-cl:

 

Ok neen, voor het slapen zal die wijn waarschijnlijk beter z'n werk doen.. :roftl:

 

haha ik wou net zeggen! Meestal word ik van een koude douche juist klaarwakker! :naughty:

 

Beter dat je je lekker in slaap laat masseren ofzo :das::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

haha ik wou net zeggen! Meestal word ik van een koude douche juist klaarwakker! :naughty:

 

Beter dat je je lekker in slaap laat masseren ofzo :das::mf_rosetinted:

 

Ja, daarmee ..

Maar die koude douche kan wel helpen voor andere uhm .. ongemakken? :roftl:

 

Ja, dat is een idee ..

Volgens mij geraak ik dan nooit in slaap :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Avond :mf_roseinted:

 

:thumb_yello:

 

avond:mf_rosetinted:

 

Hiiii!!

 

Super! :thum_yello: Dat gaat wel lukken toch? :shocked: anders pappie of mammie heel lief aankijken! :naghty:

 

mischien, ik heb al wel 100 euro naar m'n spaar rekening gezet...en die wil ik er echt niet afhalen, dat is voor échte noodgevallen. en aan m'n moeder hoef ik het écht niet te vragen...:naughty:

 

Hoi hoi :bye: Ga je dat halen voor eind november?

*reikt een glas water aan*

 

Ik hoop het :thumb_yello:

ik ga gewoon extra veel uren maken komende 1.5 maand...en dan moet t goedkomen:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ja, daarmee ..

Maar die koude douche kan wel helpen voor andere uhm .. ongemakken? :roftl:

 

Ja, dat is een idee ..

Volgens mij geraak ik dan nooit in slaap :roftl:

 

ongemakken? Noem je dat zo tegenwoordig? :shocked::roftl:

 

 

hmm nouja.. ligt een beetje aan de situatie misschien.. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

mischien, ik heb al wel 100 euro naar m'n spaar rekening gezet...en die wil ik er echt niet afhalen, dat is voor échte noodgevallen. en aan m'n moeder hoef ik het écht niet te vragen...:naughty:

 

Ik hoop het :thumb_yello:

ik ga gewoon extra veel uren maken komende 1.5 maand...en dan moet t goedkomen:thumb_yello:

 

Gaat wel lukken dan! :thumb_yello:

Nouja, ik weet nu 100% zeker dat ik niet mee ga, maar vind het superleuk dat er zoveel Dutchies nog heen gaan! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy