Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Tis geen echte wijn wijn....tis blackberry he! ;)

 

Anyhow, ik ga mijn bedje opzoeken. Tis laat genoeg en ik wil uitslapen en toch ook van de dag "genieten" (huiswerk maken :shocked:).

 

Tot morgen!!Slaap lekker!

 

Ik ga er ook in duiken, kan ik lekker lang slapen :naughty:

 

Welterusten Biekje, zie je morgen weer :bye:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, ik heb zojuist mijn hele toetsenbord uit elkaar gesloopt en alle toetsen apart schoongemaakt!

Einde van aan bureau eten!

 

:P

 

Nu ga ik de pc even uitzetten en alle kabels organiseren!Tis puin zooi hier nu met kabels!

Link to comment
Share on other sites

Zo, ik heb zojuist mijn hele toetsenbord uit elkaar gesloopt en alle toetsen apart schoongemaakt!

Einde van aan bureau eten!

 

:P

 

Nu ga ik de pc even uitzetten en alle kabels organiseren!Tis puin zooi hier nu met kabels!

 

Dat had je nou niet moeten zeggen. Nou heb ik naar beneden gekeken :sneaky2:

Maar ik dacht dat even schudden ook wel zou helpen. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Goed!

 

Wow, wat een schatje is het! Wat schreef ie terug? (als je dat tenminste kwijt wilt)

 

oooh ik vertel hier toch alles dus dit kan er ook nog wel bij! :naughty:

Iig schreef ie er in dat ie t fijn vond dat we collega's zijn en dat het ook fijn vind dat ik er ben.. :wub2:

 

aahh... :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

oooh ik vertel hier toch alles dus dit kan er ook nog wel bij! :naughty:

Iig schreef ie er in dat ie t fijn vond dat we collega's zijn en dat het ook fijn vind dat ik er ben.. :wub2:

 

aahh... :blush-anim-cl:

 

VLINDERS!!!!

Nu is 't niet zo moeilijk meer om morgen te gaan werken, hè? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

VLINDERS!!!!

Nu is 't niet zo moeilijk meer om morgen te gaan werken, hè? :naughty:

 

:naughty:

inderdaad, nu hoef ik nergens meer zenuwachtig om te zijn en kan ik er juist weer naar uitkijken om te gaan werken! :blush-anim-cl:

 

En het mooie is, ik had dit smsje dus blijkbaar al gisterochtend gehad! Alleen mn telefoon was uitgevallen dus ik zag het pas vandaag! Dus ik heb me gisteravond voor niks zo druk lopen maken! :lol3:

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

inderdaad, nu hoef ik nergens meer zenuwachtig om te zijn en kan ik er juist weer naar uitkijken om te gaan werken! :blush-anim-cl:

 

En het mooie is, ik had dit smsje dus blijkbaar al gisterochtend gehad! Alleen mn telefoon was uitgevallen dus ik zag het pas vandaag! Dus ik heb me gisteravond voor niks zo druk lopen maken! :lol3:

 

Nou, hij heeft er in ieder geval niet lang over na hoeven denken. Recht uit het hart. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Nou, hij heeft er in ieder geval niet lang over na hoeven denken. Recht uit het hart. :wink2:

 

nouja, hij kon er nog een nachtje over slapen! :naughty:

Maarja, ik ben al lang blij dat ik iets terug heb! Ik was me echt al een beetje (een beetje ja :mf_rosetinted:) druk aan t maken over maandag! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

nouja, hij kon er nog een nachtje over slapen! :naughty:

Maarja, ik ben al lang blij dat ik iets terug heb! Ik was me echt al een beetje (een beetje ja :mf_rosetinted:) druk aan t maken over maandag! :naughty:

 

Heb je nog terug gesmst of wacht je verder tot morgen?

Link to comment
Share on other sites

Oeh goed nieuws José!!!

Gaaf!!

 

Nah Koekoekanaknijn heeft net van mijn logeerkamer, die ik net opgeruimd had, een slagveld gemaakt (opslag van dozen).:naughty:

Anyway, ik moet morgen dozen met papier naar de kelder brengen en 3 afvalzakken.

BUHHHH.

 

Dalijk even douchen en schone pyama aan...en de afwas (niet zoveel) doen. Mijn toetsenbord werkt nog niet helemaal naar behoren, maar tis tenminste schoon!!!

:thumb_yello:

 

Morgen ook huiswerk:thumbdown: heb vandaag een begin gemaakt.

 

Hoestie verder hier?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy