Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Ja goede vrienden zijn ook heel kostbaar en misschien wel belangrijker dan een relatie... maar ja, dat is mijn bescheiden mening nu... :naughty:

 

mja..tot nu toe denk k r zo over..

maarja..twee weken geleden..donderdag..s t uitgeraakt..toen heb k m zondag nog op de voetbal gezien..n sindsdien niks meer vn hem gezien of gehoord..tot gistren..kom ik hem tegen op stap..hebben we eens trg gebabbeld nzo..k deed best normaal tege hem..n hij tegen mij..maar zoals ik al zei..ik was zo zat als iets gistren avond..dusja..kwas gwn blij hem trg te zien nzo..:naughty:n weet je..volgens mij hebk zelfs n knuffel gekregen..:blink:zie je..dat weet k zelfs niet meer..:blink:zegt al veel over hoe zat ik was hé..:roftl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat lukt niet .. :bleh

 

Om 4u ging dus de wekker, naja, de radio .. Begon AT .. Ik had zoiets van: ow, sh*t, nu al .. Mika bekijk mij ook van: neeeeeeeeeeeeeen ..

 

Dus heb gezegd dat hij maar moest blijven liggen en ben opgestaan. De ochtend-rituelen en toen ben ik vertrokken. Kom bij Cobe aan, natuurlijk alles nog donker. Ik had gerekend op de lampen op de oprit die reageren op beweging, reageerde er natuurlijk maar 1 lamp .. zag ik nog niks ...

 

Cobe (en de rest) kwam nieuwsgierig kijken, de hond heb ik uit z'n slaap gehaald .. arm beest .. Naja, ik dus de weide in om Cobe te nemen, ik kom binnen en hij draait zich meteen om en loopt weg .. Lekker duidelijk, kon ik 'm in een donkere weide gaan vangen ... Maarja, uiteindelijk alles gelukt en om 5.30u zat ik erop .. Cobe had echt iets van: moet dat nou?! Maarja, het moest :bleh:

 

Dan had ik een stukje verder met iemand afgesproken en zijn we samen in het donker naar het vertrek gereden. Op het laatste stukje nog wat paarden tegengekomen en samen naar vertrekpunt gereden. We stonden daar nog geen 5 minuten te rusten of we gingen vertrekken.. Goede timing ..

De rit zelf was leuk, alleen reden ze véél te snel .. Was een redelijke groep en als je dan vanachter rijdt.. Het was niet wat ik me had voorgesteld van een "wandeling". Maar ik heb gewoon op mijn tempo gereden en uiteindelijk zijn we met 3 wat achtergebleven (de anderen gingen even galopperen terwijl wij al de hele tijd in galop moesten om bij te kunnen blijven ..), kregen we nog telefoon omdat ze ons misten .. Maarja, we kennen de weg daar dus geen probleem.

 

Na de rit was een paarden- en tractorwijding. Was wel eens leuk .. Hebben ze ook gefilmd voor tv maar geen idee wanneer het op komt ofzo. Daarna de paarden vastgebonden en wat gaan eten .. Hebben we zo'n 2.5u pauze gehad .. Rond 13u terug vertrokken, gingen we nog met een groep mee rijden. Zijn we nog een stuk meegereden en toen ik in de buurt van Cobe's thuis kwam ben ik gewoon naar huis gereden. Maar het einde :shocked: Cobe .. Gek paard .. De hele tijd dus al rustig en alles op z'n gemakje en .. Toen kwamen we op een lange grasweg, echt mooi .. En die mensen die bij ons waren wilden galopperen, geen probleem.. Ik reed vanvoor met nog een ander paard langs mij, maar er kwam een bocht en het zag er nogal glad uit dus ik ging weer draven, maar de rest gewoon in volle galop de bocht door (zag ik een paard slippen ..), dus toen zat ik ineens vanachter .. Nou, dat vond Cobe maar niks .. die ging ineens! We hebben gevlogen, echt geweldig. En toen we stopten waren we op het kruispunt waar ik naar huis kon, dus ik gewoon naar huis .. Cobe wilde gewoon niet meer stappen, zo opgefokt was ie :roftl:

 

Om 15.15u ben ik afgestapt, om 16u was ik thuis .. Heb ik een goede, warme douche genomen (:naughty:) en toen mij op bed gelegd bij Mika .. wub2: En toen gegeten en nu zit ik hier :bleh:

 

Zo gaaffff zoiets wilde ik ook altijd:wub2:

 

Maar goh, morgen spierpijn?!:roftl:

Link to comment
Share on other sites

hmm tja inderdaad.. ik zie m al over 13 uur.. misschien kan ik beter wachten? :naughty:

Na het werk wat drinken he? hmm vrijdag misschien... :das: nah.. ik denk niet dat ik t lef heb om dat te vragen? :boxed:

mja..zie anders gwn hoe t morgen loopt op t werk..n als j t lef hebt vraag t..n anders kan j ng smsen voor dinsdag fzo af te spreken hé..:wink2:

Link to comment
Share on other sites

hmm tja inderdaad.. ik zie m al over 13 uur.. misschien kan ik beter wachten? :naughty:

Na het werk wat drinken he? hmm vrijdag misschien... :das: nah.. ik denk niet dat ik t lef heb om dat te vragen? :boxed:

 

Durf je wel!!

GO GIRL!

Link to comment
Share on other sites

Wow Bienie! Wat een dag!!! :thumb_yello:

Je zal nu wel helemaal op zijn, of niet? :naughty:

 

 

mja..tot nu toe denk k r zo over..

maarja..twee weken geleden..donderdag..s t uitgeraakt..toen heb k m zondag nog op de voetbal gezien..n sindsdien niks meer vn hem gezien of gehoord..tot gistren..kom ik hem tegen op stap..hebben we eens trg gebabbeld nzo..k deed best normaal tege hem..n hij tegen mij..maar zoals ik al zei..ik was zo zat als iets gistren avond..dusja..kwas gwn blij hem trg te zien nzo..:naghty:n weet je..volgens mij hebk zelfs n knuffel gekregen..:blink:zie je..dat weet k zelfs niet meer..:blik:zegt al veel over hoe zat ik was hé..:rotl::roftl

 

Je was zo zat dat je je dingen niet meer kan herinneren? Da's niet goed! :no::blink:

 

 

 

mja..zie anders gwn hoe t morgen loopt op t werk..n als j t lef hebt vraag t..n anders kan j ng smsen voor dinsdag fzo af te spreken hé..:wink2:

 

Durf je wel!!

GO GIRL!

 

Durf ik niet!! :blush-anim-cl:

Maarja... wie weet.. tis in real life altijd anders dan via sms.. ik vind het makkelijker face-to-face!

Link to comment
Share on other sites

Je was zo zat dat je je dingen niet meer kan herinneren? Da's niet goed! :no::blink:

 

 

Durf ik niet!! :blush-anim-cl:

Maarja... wie weet.. tis in real life altijd anders dan via sms.. ik vind het makkelijker face-to-face!

ik herinner t me wel!!..maar al te goed eiglijk..maar dat moment is gwn n beetj vaag..wss was ik toen n beetj vn slag..:bleh:

 

 

durf je wel!!..gwn vertrouwen hebben in jezelf!!..

n anders..denk j maar even aan die lieve dutchies..:wink2:

go for it girl!!..:groupwave:

Link to comment
Share on other sites

Zo gaaffff zoiets wilde ik ook altijd:wub2:

 

Maar goh, morgen spierpijn?!:roftl:

 

Enorm .. nu al overal pijn :roftl:

Maarja .. denk dat ik vandaag maar eens gebruik ga maken van die massage die ik gisteren overgeslagen heb.. :naughty:

 

Wow Bienie! Wat een dag!!! :thumb_yello:

Je zal nu wel helemaal op zijn, of niet? :naughty:

 

Was echt geweldig!

Ik kan niet zeggen dat ik nu nog veel energie heb neen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, jongens zijn zulke watjes:mf_rosetinte::naught:

 

:roftl:

Oja? :naughty:

 

ik herinner t me wel!!..maar al te goed eiglijk..maar dat moment is gwn n beetj vaag..wss was ik toen n beetj vn slag..:bleh

 

 

durf je wel!!..gwn vertrouwen hebben in jezelf!!..

n anders..denk j maar even aan die lieve dutchies..:wink:

go for it girl!!..:groupwav:

 

Hehe, okee, ik denk al! Als je je het niet meer kan herinneren door de drank is er toch iets goed mis opzich! :naughty:

 

 

hmm okee, ik zal aan jullie denken als ik m mee uitvraag. :mf_rosetinted: (is dat niet een beetje raar? :bleh:)

 

*kijkt om zich heen *

 

*is best wel blij dat het eindelijk wat opgeruimder is*:thumb_yello

 

Waar? Hier?

Niet echt... :mf_rosetinted:

 

Nee, serieus, goed bezig! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Maarja .. denk dat ik vandaag maar eens gebruik ga maken van die massage die ik gisteren overgeslagen heb.. :naughty:

 

 

 

Was echt geweldig!

Ik kan niet zeggen dat ik nu nog veel energie heb neen :roftl:

 

:das:

 

 

Top!

Nouja iig lekker dat je je zo hebt kunnen uitleven vandaag! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

:das:

 

 

Top!

Nouja iig lekker dat je je zo hebt kunnen uitleven vandaag! :wink2:

 

:mf_rosetinted:

 

 

Ja, het was echt geweldig .. zeker voor herhaling vatbaar .. Maar pas volgend jaar ofzo, niet te snel .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

nja..weet j..verkering vragen..dat klinkt zo raar..:naughty:

dat s hier echt totaal niet..:naughty:

 

Ik vind het ook zo raar klinken, maar weet niet hoe je het anders moet noemen:roftl:Ik zeg altijd gewoon: Hij is haar vriendje. Ofzo.

''Zij hebben een relatie'' vind ik ook altijd dom klinken voor mensen van onze leeftijd hoor:naughty:

 

Maar ik ga. Nieuwe seizoen Gooische Vrouwen begint zo:naughty:

Doei:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, okee, ik denk al! Als je je het niet meer kan herinneren door de drank is er toch iets goed mis opzich! :naughty:

 

 

hmm okee, ik zal aan jullie denken als ik m mee uitvraag. :mf_rosetinted: (is dat niet een beetje raar? :bleh:)

ik weet nog wel wat ik gedronken heb..:naughty:

n slok jenever..kivela..pintjes..n cola^^..

 

ik bedoelde natuurlijk voor dat j op hem opstapt..:naughty:

als j t vraagt kan j natuurlijk best niet aan ons denken..:roftl:

Link to comment
Share on other sites

hmm tja inderdaad.. ik zie m al over 13 uur.. misschien kan ik beter wachten? :naughty

Na het werk wat drinken he? hmm vrijdag misschien... :das: nah.. ik denk niet dat ik t lef heb om dat te vragen? :boxed

 

Face-to-face is waarschijnlijk makkelijker. En natuurlijk heb je het lef :punk:

 

Dat lukt niet .. :bleh

 

Om 4u ging dus de wekker, naja, de radio .. Begon AT .. Ik had zoiets van: ow, sh*t, nu al .. Mika bekijk mij ook van: neeeeeeeeeeeeeen ..

 

Dus heb gezegd dat hij maar moest blijven liggen en ben opgestaan. De ochtend-rituelen en toen ben ik vertrokken. Kom bij Cobe aan, natuurlijk alles nog donker. Ik had gerekend op de lampen op de oprit die reageren op beweging, reageerde er natuurlijk maar 1 lamp .. zag ik nog niks ...

 

Cobe (en de rest) kwam nieuwsgierig kijken, de hond heb ik uit z'n slaap gehaald .. arm beest .. Naja, ik dus de weide in om Cobe te nemen, ik kom binnen en hij draait zich meteen om en loopt weg .. Lekker duidelijk, kon ik 'm in een donkere weide gaan vangen ... Maarja, uiteindelijk alles gelukt en om 5.30u zat ik erop .. Cobe had echt iets van: moet dat nou?! Maarja, het moest :bleh

 

Dan had ik een stukje verder met iemand afgesproken en zijn we samen in het donker naar het vertrek gereden. Op het laatste stukje nog wat paarden tegengekomen en samen naar vertrekpunt gereden. We stonden daar nog geen 5 minuten te rusten of we gingen vertrekken.. Goede timing ..

De rit zelf was leuk, alleen reden ze véél te snel .. Was een redelijke groep en als je dan vanachter rijdt.. Het was niet wat ik me had voorgesteld van een "wandeling". Maar ik heb gewoon op mijn tempo gereden en uiteindelijk zijn we met 3 wat achtergebleven (de anderen gingen even galopperen terwijl wij al de hele tijd in galop moesten om bij te kunnen blijven ..), kregen we nog telefoon omdat ze ons misten .. Maarja, we kennen de weg daar dus geen probleem.

 

Na de rit was een paarden- en tractorwijding. Was wel eens leuk .. Hebben ze ook gefilmd voor tv maar geen idee wanneer het op komt ofzo. Daarna de paarden vastgebonden en wat gaan eten .. Hebben we zo'n 2.5u pauze gehad .. Rond 13u terug vertrokken, gingen we nog met een groep mee rijden. Zijn we nog een stuk meegereden en toen ik in de buurt van Cobe's thuis kwam ben ik gewoon naar huis gereden. Maar het einde :shocked: Cobe .. Gek paard .. De hele tijd dus al rustig en alles op z'n gemakje en .. Toen kwamen we op een lange grasweg, echt mooi .. En die mensen die bij ons waren wilden galopperen, geen probleem.. Ik reed vanvoor met nog een ander paard langs mij, maar er kwam een bocht en het zag er nogal glad uit dus ik ging weer draven, maar de rest gewoon in volle galop de bocht door (zag ik een paard slippen ..), dus toen zat ik ineens vanachter .. Nou, dat vond Cobe maar niks .. die ging ineens! We hebben gevlogen, echt geweldig. En toen we stopten waren we op het kruispunt waar ik naar huis kon, dus ik gewoon naar huis .. Cobe wilde gewoon niet meer stappen, zo opgefokt was ie :roftl:

 

Om 15.15u ben ik afgestapt, om 16u was ik thuis .. Heb ik een goede, warme douche genomen (:naughty:) en toen mij op bed gelegd bij Mika .. :wub2 En toen gegeten en nu zit ik hier :bleh

 

Het klinkt alsof je een fantastische dag hebt gehad. Leuk.

 

Ja, jongens zijn zulke watjes:mf_rosetinted :naughty

 

:lmfao:

 

Sorry als ik een beetje traag reageer, ik kijk gelijktijdig naar de zoektocht naar Joseph.

Link to comment
Share on other sites

:mf_rosetinted:

 

 

Ja, het was echt geweldig .. zeker voor herhaling vatbaar .. Maar pas volgend jaar ofzo, niet te snel .. :roftl:

 

Neuh, is niet echt zo'n ding wat je elk weekend doet he! :naughty:

 

Ik vind het ook zo raar klinken, maar weet niet hoe je het anders moet noemen:roftl Ik zeg altijd gewoon: Hij is haar vriendje. Ofzo.

''Zij hebben een relatie'' vind ik ook altijd dom klinken voor mensen van onze leeftijd hoor:naughty

 

Maar ik ga. Nieuwe seizoen Gooische Vrouwen begint zo:naughty:

Doei:huglove:

 

Je vraag toch gewoon: Hoi, wil jij met mij? :mf_rosetinted:

 

:lmfao:

 

Byebye!

Link to comment
Share on other sites

Wat foto's ..

Zelf getrokken, de meeste vanop Cobe (ofwel al stappend, ofwel al dravend, ofwel al galopperend .. kwaliteit is dus niet zo heel goed :roftl:).

 

Voor vertrek .. Cobe is er helemaal klaar voor :mf_rosetinted:

 

IMG_4350-border.jpg

 

Hij had er echt zin in .. :roftl:

 

IMG_4351-border.jpg

 

Onderweg was het donker .. héél donker ..

 

IMG_4355-border.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ze durven niet eens verkering te vragen!:naughty:De meesten dan..

 

Zou wat zijn dat ze allemaal naar jou toe gaan en je vriendje willen zijn:blink:

Denk dat er dan ook iets niet helemaal klopt:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Maar het licht kwam eraan .. (alleen zijn alle foto's mislukt :roftl:)

 

IMG_4357-border.jpg

 

Toch nog beetje donker..

 

IMG_4364-border.jpg

 

En net voor vertrek .. toen was het licht :bleh:

 

IMG_4366-border.jpg

 

Vertrokken...

 

IMG_4377-border.jpg

 

En wat omgeving ..

 

IMG_4381-border.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy