Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha wtf, dit gaat zo'n anticlimax voor jullie worden! :lol3:

 

 

Niks aan de hand meiden, ik was gewoon blij dat het maandag was! :wub2:

 

T was trouwens toch wel een beetje awkward.. blush-anim-cl:

 

:naughty:

 

Had ik maar iets spannends te vertellen... :thumbdown:

 

Hm, anticlimax? HOEZO?:shocked:

Whahahaha. Wast wel nog gezellig?:naughty:

En niemand is blij dat het maandag is, dus moet wel aan loverboy liggen:wink2: hahahaha

Link to comment
Share on other sites

En ik moet nog zo'n 40 pagina's lezen ofzo:shocked: voor morgen :shocked:

 

En morgen ontzettend veel vragen over POP...:boxed:

 

Heb vandaag echt veel aan den studie gedaan, maar niet genoeg. Toch trots op mezelf:naughty:

Link to comment
Share on other sites

:sneaky2:

 

Super ....

 

:bleh:

 

Sowwy! :bleh:

 

Hm, anticlimax? HOEZO?

Whahahaha. Wast wel nog gezellig?:naughty:

En niemand is blij dat het maandag is, dus moet wel aan loverboy liggen:wink2: hahahaha

 

Een anticlimax omdat jullie toch een spannend verhaal verwachtten?? nou, dat is t niet echt :naughty: tenminste.. kijk voor mij is alles spannend enzo, en ik zou er uren over kunnen praten :aah:, maar voor jullie is het misschien een beetje saai!

Link to comment
Share on other sites

Sowwy! :bleh:

 

 

 

Een anticlimax omdat jullie toch een spannend verhaal verwachtten?? nou, dat is t niet echt :naughty: tenminste.. kijk voor mij is alles spannend enzo, en ik zou er uren over kunnen praten :aah:, maar voor jullie is het misschien een beetje saai!

 

Het was dan ook een sarcastische "hoezo".:wink2:

Liefde is niet saai, hop vertel!

Link to comment
Share on other sites

Het was dan ook een sarcastische "hoezo".:wink2:

Liefde is niet saai, hop vertel!

 

ooow:blush-anim-cl:

 

hmm liefde liefde.. ik vind het maar ingewikkeld.. :blink: Om de een of andere reden voelde ik me vandaag erg down (ajaa het heeft wel zo zn redenen..) en dat maakte dat ik vandaag niet echt de gezelligste was, TOCH probeerde ie me constant op de vrolijken. Dat vind ik fijn! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

ooow:blush-anim-cl:

 

hmm liefde liefde.. ik vind het maar ingewikkeld.. :blink: Om de een of andere reden voelde ik me vandaag erg down (ajaa het heeft wel zo zn redenen..) en dat maakte dat ik vandaag niet echt de gezelligste was, TOCH probeerde ie me constant op de vrolijken. Dat vind ik fijn! :wub2:

 

Zie je dat liefde niet saai is. Lief toch :D Kan je hem óók zeggen ;)

 

Ik ben heel benieuwd naar 28 november...Dat ik die gast ga zien...Ben echt heeeel benieuwd.

 

Hm ik zou nu eigenlijk een aantal krantenartikelen aan het lezen moeten zijn:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

ooow:blush-anim-cl:

 

hmm liefde liefde.. ik vind het maar ingewikkeld.. :blink: Om de een of andere reden voelde ik me vandaag erg down (ajaa het heeft wel zo zn redenen..) en dat maakte dat ik vandaag niet echt de gezelligste was, TOCH probeerde ie me constant op de vrolijken. Dat vind ik fijn! :wub2:

 

:wub2: :wub2: :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Zie je dat liefde niet saai is. Lief toch :D Kan je hem óók zeggen ;)

 

Ik ben heel benieuwd naar 28 november...Dat ik die gast ga zien...Ben echt heeeel benieuwd.

 

Hm ik zou nu eigenlijk een aantal krantenartikelen aan het lezen moeten zijn:blush-anim-cl:

 

Jah lief, maar dat heb ik m ook gezegd, via sms :bleh:

 

hmm ik kan het me voorstellen dat je er naar uitkijkt! Ben je er ook zenuwachtig voor?

 

 

Ach.. huiswerk, lekker belangrijk! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:blush-anim-cl::naughty:

jaahh... je zou bijna verliefd op m worden, gewoon van al die lieve verhalen die ik over m vertel he? :aah:

 

Zoiets ja :roftl:

 

Ach neen, valt wel mee .. Mika zou er niet mee kunnen lachen denk ik .. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Jah lief, maar dat heb ik m ook gezegd, via sms :bleh:

 

hmm ik kan het me voorstellen dat je er naar uitkijkt! Ben je er ook zenuwachtig voor?

 

 

Ach.. huiswerk, lekker belangrijk! :mf_rosetinted:

 

Heb je hem vandaag weer smsje gestuurd...je bent op dreef GO GIRL!!!:thumb_yello:

 

Ben nog niet zenuwachtig, ben echt heel erg nieuwsgierig!!

 

Huiswerk wel belangrijk, maar ik gooi het even op opstartproblematiek...ik heb deze problematiek gesignaleerd en ga straks preventief te werk (het is een vak signalering en preventie:roftl:).

:naughty:

 

EVEN LACHEN: http://www.dumpert.nl/mediabase/103111/683fb9eb/hoeveel_eieren_gaan_er_in_een_dozijn_.html

Link to comment
Share on other sites

Heb je hem vandaag weer smsje gestuurd...je bent op dreef GO GIRL!!!:thumb_yello:

 

Ben nog niet zenuwachtig, ben echt heel erg nieuwsgierig!!

 

Huiswerk wel belangrijk, maar ik gooi het even op opstartproblematiek...ik heb deze problematiek gesignaleerd en ga straks preventief te werk (het is een vak signalering en preventie:roftl:).

:naughty:

 

EVEN LACHEN: http://www.dumpert.nl/mediabase/103111/683fb9eb/hoeveel_eieren_gaan_er_in_een_dozijn_.html

 

NEUH! Ik had m dat de vorige keer gestuurd! :aah: Ik ben niet bepaald op dreef.. :blush-anim-cl:

 

 

Maar eh, dit is de eerste keer dat je m in real life gaat ontmoeten dus?

 

 

hmm, ik mis huiswerk nog echt niet.. :naughty:

 

 

 

Dat filmpje is zo fout!! :floor:

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

Dat denk ik ook niet nee! :no:

 

Maar t lijkt erop dat we dezelfde eigenschappen in een man kunnen waarderen! :naughty:

 

:mf_rosetinted:

Zijn volgens mij eigenschappen die iedereen wel kan waarderen.. niet? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

NEUH! Ik had m dat de vorige keer gestuurd! :aah: Ik ben niet bepaald op dreef.. :blush-anim-cl:

 

 

Maar eh, dit is de eerste keer dat je m in real life gaat ontmoeten dus?

 

 

hmm, ik mis huiswerk nog echt niet.. :naughty:

 

 

 

Dat filmpje is zo fout!! :floor:

 

O...wordt tijd voor de volgende sms dan!

 

Ja dit is de eerste keer dat ik hem irl ga ontmoeten, zoals ik zei: de way dat ik hem heb leren kennen is echt ubersneu:blush-anim-cl: maar deze is zo leuk:shocked:

 

Huiswerk is op zich best okee, ik zit lekker thuis, sapje erbij, kaarsje erbij...gezelligheid...mijn eigen pc, eigen ding...niemand die me achter mijn reet aanrent dat iets af moet of whatever, eigen tempo:thumb_yello:

 

Ik vond dat filmpje echt grandioos...wat een blondje!

Link to comment
Share on other sites

Sommige vrouwen vallen op "stoere" mannen :mf_rosetinted: ik niet :naughty:

 

Ow, zo bedoel je .. Neen, ik heb ook liever lieve mannen, ze moeten niet stoer zijn :wink2:

 

Uhumm.. Hallo. :glasses2:

 

Hoi :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ow, zo bedoel je .. Neen, ik heb ook liever lieve mannen, ze moeten niet stoer zijn :wink2:

 

 

 

Hoi :mf_rosetinted:

 

Ik heb ook liever lieve mannen en niet stoer...maar helaas val ik daarom vaker op gay heren...fraai:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Uhumm.. Hallo. :glasses:

 

Hola! :mf_rosetinted:

 

O...wordt tijd voor de volgende sms dan!

 

Ja dit is de eerste keer dat ik hem irl ga ontmoeten, zoals ik zei: de way dat ik hem heb leren kennen is echt ubersneu:blush-anim-cl maar deze is zo leuk:shocked:

 

Huiswerk is op zich best okee, ik zit lekker thuis, sapje erbij, kaarsje erbij...gezelligheid...mijn eigen pc, eigen ding...niemand die me achter mijn reet aanrent dat iets af moet of whatever, eigen tempo:thumb_yello

 

Ik vond dat filmpje echt grandioos...wat een blondje!

 

Nee, ik stuur wel een sms op een vrijdag! :lol3:

 

Wie weet wat er allemaal gaat gebeuren! :das:

 

Ow, zo bedoel je .. Neen, ik heb ook liever lieve mannen, ze moeten niet stoer zijn :wink2:

 

Inderdaad! :naughty:

Met stoere mannen kan ik alleen heel erg lachen... voor de rest niks :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy