Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo hallo! :biggrin2:

Hoe is het met jullie??

 

 

 

mwuha...aan de ene kant echt klote omdat ik niet mee kan.

maar aan de andere kant...nu kan ik helemaal niet meer wachten op zijn dvd/album/tour :wub2: nou heb tenminste geld om die dingen wél te betalen:naughty:

Link to comment
Share on other sites

mwuha...aan de ene kant echt klote omdat ik niet mee kan.

maar aan de andere kant...nu kan ik helemaal niet meer wachten op zijn dvd/album/tour :wub2: nou heb tenminste geld om die dingen wél te betalen:naughty:

 

Ja, echt balen zeg! :thumbdown:

 

ik kan ook echt niet wachten! en weet je, zo lang duurt t toch ook niet meer tot iig de dvd! :biggrin2: daar kunnen we wel weer een paar maanden op teren denk ik! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Avond dames :bye:

 

@Linde: Jammer dat je toch niet naar Londen kunt, maar gelukkig kan je dan tenminste wel de dvd en cd meteen kopen

 

@José: 't Was goed vlinderweer vandaag hè? :wink2:

 

@Bienie (als je er later weer bent)

CIMG0923.jpg

 

vergeet het GEFELICITEERD toe te voegen!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ja, onwijs! Met een andere collega erbij :mf_rosetinted:

 

:naughty:

 

ennieweej, hoe is het met jou?

 

Oeh spannend ookal was die andere collega erbij

 

:thumb_yello:

 

En met mij wel okee. Heb je gelezen van dat Engels-vak? Vind het zo cool als ze dalijk een vak gaan starten alleen omdat een paar studenten echt heel graag dat vak willen!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Avond dames :bye:

 

@José: 't Was goed vlinderweer vandaag hè? :wink2:

 

Kaaaaaaaatje!

 

Zeker! :naughty: Ik geloof dat ik wel een half uur tegen de jongens heb lopen zeuren wanneer we nou naar buiten gingen! En toen hebben we heerlijk pauze gehouden aan de IJssel! Ongeveer het beste wat je kan doen met dit weer op een veel te drukke werkdag! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, echt balen zeg! :thumbdown:

 

ik kan ook echt niet wachten! en weet je, zo lang duurt t toch ook niet meer tot iig de dvd! :biggrin2: daar kunnen we wel weer een paar maanden op teren denk ik! :naughty:

 

echt he!

Ik wil vooral éindelijk een fatsoenlijke versie van Rain horen :wub2: want heb nog geeneen yt filmpje gevonden waar t echt goed is:thumbdown: Maar ik ben ook heel benieuwd naar de Cd, dat word echt dé kans voor hem om zich te bewijzen aan alles en iedereen....niet dat t aan ons nog hoeft. maar you know what I mean:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Oeh spannend ookal was die andere collega erbij

 

:thumb_yello:

 

En met mij wel okee. Heb je gelezen van dat Engels-vak? Vind het zo cool als ze dalijk een vak gaan starten alleen omdat een paar studenten echt heel graag dat vak willen!:thumb_yello

 

:naughty:

 

 

Ooo kijk eens aan! Goed geregeld! :thumb_yello:

 

echt he!

Ik wil vooral éindelijk een fatsoenlijke versie van Rain horen :wub2: want heb nog geeneen yt filmpje gevonden waar t echt goed is:thumbdow: Maar ik ben ook heel benieuwd naar de Cd, dat word echt dé kans voor hem om zich te bewijzen aan alles en iedereen....niet dat t aan ons nog hoeft. maar you know what I mean:naughty:

 

Hallo! Mijn filmpje van Rain is echt ubergoed! :mf_rosetinted:

En je hebt gelijk wat betreft de cd, al hoeft ie zich aan ons niet meer te bewijzen, ik ben er toch een heel klein beetje gespannen voor! :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

zit nu in t 5de..dus ng 2jaar middelbaar..n dan nog verder studeren..wss 5 jaar..

dus moet k ng zon 7jaar in totaal..:blink::blink:

 

Aah maar studeren is zo veel anders dan middelbare school! Studeren is gewoon leuk! :thumb_yello: (als je tenminste de goede richting gekozen hebt! :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

tis mn lover niet :thumbdown::naughty:

Maar euh, ja, alles goed met hem hoor! :roftl:

 

:naughty:dat komt nog wel!

Maare...vertel?

 

something happened? :mf_rosetinted:

 

 

@Linde: Jammer dat je toch niet naar Londen kunt, maar gelukkig kan je dan tenminste wel de dvd en cd meteen kopen

 

Dat zeg ik nu ook maar tegen mezelf, om mezelf op te vrolijken... en ik ga a.s zaterdag naar 'The wild party' de musical. Mét boris en bobby...dat maakt het allemaal weer een heeeeel klein beetje goed:wub2:

Link to comment
Share on other sites

 

Hallo! Mijn filmpje van Rain is echt ubergoed! :mf_rosetinted:

En je hebt gelijk wat betreft de cd, al hoeft ie zich aan ons niet meer te bewijzen, ik ben er toch een heel klein beetje gespannen voor! :blush-anim-cl:

 

:roftl: ik wíst dat je er iets van zou zeggen!

En je filmpje is inderdaad goed, maar alles in HQ zou t nog nét wat beter maken:wub2::naughty:

Link to comment
Share on other sites

zit nu in t 5de..dus ng 2jaar middelbaar..n dan nog verder studeren..wss 5 jaar..

dus moet k ng zon 7jaar in totaal..:blink::blink:

 

Och ik ben 28 en studeer af als ik 29 ben (als het goed is). Ben dus nu bezig af te studeren op HBO niveau.

En daarna heb ik echt geen studeerzin meer.

Ik heb 3 jaar gewerkt tussendoor (Rijkswaterstaat, Grontmij en bij de Marechaussee)....en toen wask het zat. Wilde weer studeren. Heb mijn MBO netjes afgemaakt (had ik afgekapt) en ben hbo gaan doen. Wereld lag voor me open, dus why not!:thumb_yello:

En zo kan het raar lopen in het leven. Ook ik was studeren beu :bleh:

Moet wel zeggen dat ik ooit de kans gehad heb om een jaar in buitenland te gaan werken (backpacken), maar die heb ik niet aangegrepen omdat ik bang was nooit meer te gaan studeren:blink:

Hoezo stom:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Oeh spannend ookal was die andere collega erbij

 

:thumb_yello:

 

En met mij wel okee. Heb je gelezen van dat Engels-vak? Vind het zo cool als ze dalijk een vak gaan starten alleen omdat een paar studenten echt heel graag dat vak willen!:thumb_yello:

 

Dat is een goed begin van het schooljaar!

 

echt he!

Ik wil vooral éindelijk een fatsoenlijke versie van Rain horen :wub2: want heb nog geeneen yt filmpje gevonden waar t echt goed is:thumbdown: Maar ik ben ook heel benieuwd naar de Cd, dat word echt dé kans voor hem om zich te bewijzen aan alles en iedereen....niet dat t aan ons nog hoeft. maar you know what I mean:naughty:

 

Ik heb inderdaad geen bewijs meer nodig, maar ik hoop wel dat de tweede cd ook zo goed wordt. Kan ik m'n ongelovige familie om de oren slaan dat ie geen eendagsvlieg is. :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

:naughty dat komt nog wel!

Maare...vertel?

 

something happened? :mf_rosetinted:

 

Nou nee, niks spannends gebeurd hoor :mf_rosetinted:

Maar ik voel van mijn kant toch enige spanning als we samen zijn... maarja, dat zal ik me allemaal wel inbeelden! :thumbdown:

 

:roftl: ik wíst dat je er iets van zou zeggen!

En je filmpje is inderdaad goed, maar alles in HQ zou t nog nét wat beter maken:wub2::naughty:

 

Je kan mijn video toch ook in HQ bekijken! tsssk! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb inderdaad geen bewijs meer nodig, maar ik hoop wel dat de tweede cd ook zo goed wordt. Kan ik m'n ongelovige familie om de oren slaan dat ie geen eendagsvlieg is. :thumbdown:

 

Inderdaad!

Dat zegt iedereen om mij heen ook, en het is al wel minder omdat ze zien/horen dat alle liedjes van zijn album écht goeie nummers zijn:thumb_yello: maar toch hoop ik écht dat zijn nieuwe album minstens zo goed word:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy