Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Dat is een goed begin van het schooljaar!

 

 

 

Ik heb inderdaad geen bewijs meer nodig, maar ik hoop wel dat de tweede cd ook zo goed wordt. Kan ik m'n ongelovige familie om de oren slaan dat ie geen eendagsvlieg is. :thumbdown:

 

Gezien enige "demo's"....die ik niet ken en al zeker noooooit gehoord heb....heeft ie nog zeker enorm goed materiaal:naughty::thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat wil je gaan studeren?

 

k weet t nog niet zeker..wss iets in de architectuur fzo..:bleh:

 

Aah maar studeren is zo veel anders dan middelbare school! Studeren is gewoon leuk! :thumb_yello (als je tenminste de goede richting gekozen hebt! :naughty)

khoop dat t leuker s..:naughty:

n de juiste richting kiezen..ik heb nog tijd..:bleh:

 

Och ik ben 28 en studeer af als ik 29 ben (als het goed is). Ben dus nu bezig af te studeren op HBO niveau.

En daarna heb ik echt geen studeerzin meer.

Ik heb 3 jaar gewerkt tussendoor (Rijkswaterstaat, Grontmij en bij de Marechaussee)....en toen wask het zat. Wilde weer studeren. Heb mijn MBO netjes afgemaakt (had ik afgekapt) en ben hbo gaan doen. Wereld lag voor me open, dus why not!:thumb_yello

En zo kan het raar lopen in het leven. Ook ik was studeren beu :bleh

Moet wel zeggen dat ik ooit de kans gehad heb om een jaar in buitenland te gaan werken (backpacken), maar die heb ik niet aangegrepen omdat ik bang was nooit meer te gaan studeren:blink:

Hoezo stom:bleh

 

HBO..MBO..van dat nederlands onderwijssysteem snap ik dus niks hé..:roftl::roftl:

mja..k wil eerst studeren voor k ga werken..n daarna n job doen die ik teminste graag doe..:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Gosh, het is bij jouw wel echt 'kom je aan m'n video's dan kom je aan mij' of niet? :naughty

 

inderdaad :sneaky2:

 

 

 

 

ik koester mn camera en de dingen die ie vastgelegd heeft! :wub2:

 

khoop dat t leuker s..:naughty:

n de juiste richting kiezen..ik heb nog tijd..:bleh:

 

Nouja, ik heb iig met veel plezier gestudeerd en ben volgend jaar ook echt wel van plan weer 4 jaar te gaan studeren! :thumb_yello:

 

en de juiste richting.. achja.. iedereen maakt wel es een foutje! :blush-anim-cl::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Gezien enige "demo's"....die ik niet ken en al zeker noooooit gehoord heb....heeft ie nog zeker enorm goed materiaal:naughty::thumb_yello:

 

Hoewel ik de muziek van Rain heel mooi vind, is het tekstueel gezien niet echt een hoogvlieger voor mij. Die songs die ik dus ook nooit gehoord heb zijn wat dat betreft beter.

Link to comment
Share on other sites

inderdaad :sneaky2:

 

 

 

 

ik koester mn camera en de dingen die ie vastgelegd heeft! :wub2:

 

 

 

Nouja, ik heb iig met veel plezier gestudeerd en ben volgend jaar ook echt wel van plan weer 4 jaar te gaan studeren! :thumb_yello:

 

en de juiste richting.. achja.. iedereen maakt wel es een foutje! :blush-anim-cl::naughty:

 

Same here, foutjes maken:blush-anim-cl:

 

Hoewel ik de muziek van Rain heel mooi vind, is het tekstueel gezien niet echt een hoogvlieger voor mij. Die songs die ik dus ook nooit gehoord heb zijn wat dat betreft beter.

 

Ja daar ben ik het helemaal mee eens!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Nouja, ik heb iig met veel plezier gestudeerd en ben volgend jaar ook echt wel van plan weer 4 jaar te gaan studeren! :thumb_yello:

 

en de juiste richting.. achja.. iedereen maakt wel es een foutje! :blush-anim-cl::naughty:

 

wat wil je volgend jaar dan gaan studeren??..:bleh:

en foutjes..zijn r om te maken..n om uit te leren..om volgende keer mss is beter na te denken..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

wat wil je volgend jaar dan gaan studeren??..:bleh:

en foutjes..zijn r om te maken..n om uit te leren..om volgende keer mss is beter na te denken..:naughty:

 

true, een foute studiekeuze maken is ook geen ramp! Je steekt er alleen maar weer meer van op! :thumb_yello:

 

Ik ben dit jaar afgewezen om de filmacademie, en ga het volgend jaar weer proberen! (heel HEEL zware toelating, dus weinig kans.. maarja, als je het niet probeert...) :wink2:

Link to comment
Share on other sites

BIEIEIEIENIIEIEIEIE!

Gefeliciteerd nogmaals! :huglove:

 

Ik denk dat het overbodig is om te vragen hoe het met je gaat? :naughty:

 

:naughty:

 

Het gaat héééééééééééééééééééél goed ..

Want er is nog goed nieuws :naughty:

Link to comment
Share on other sites

BIENIEEEEEEEE :groupwave:

Je bent geslaagd!!!!!!! Fantastisch joh. :punk:

 

:woot_jump:

 

Echt wel heel blij!

 

En dan lees ik vandaag ook nog dat morgen de wereld gaat vergaan, ik was het even vergeten .. wat een timing .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

true, een foute studiekeuze maken is ook geen ramp! Je steekt er alleen maar weer meer van op! :thumb_yello:

 

Ik ben dit jaar afgewezen om de filmacademie, en ga het volgend jaar weer proberen! (heel HEEL zware toelating, dus weinig kans.. maarja, als je het niet probeert...) :wink2:

 

Awwwww.

Altijd blijven proberen!!!!:thumb_yello: Positief blijven en dan lukt het wel!

Ookal is de toelating zwaar!

 

En foute studiekeuze...ik kan niet zeggen dat ie fout was bij mij...eigenlijk. Ik zou het voor geen goud hebben willen missen wat ik allemaal meegemaakt heb. Niet alle vrouwen kunnen zeggen dat zij grond weg en waterbouwkunde met hoge punten hebben afgerond (MBO) of bij de Marechaussee hebben gezeten...ik ben trots op wat ik heb gedaan en MOCHT de studie die ik nu doen nog mislukken, dan heb ik altijd wat om op terug te vallen. OF als ik na mijn opleiding geen werk kan krijgen, heb genoeg werkervaring in callcenters EN in de grond weg en waterbouw om in ieder geval aan de bak te kunnen:thumb_yello:

Dus fout...nee. Ik heb ervan geleerd, leuke en minder leuke dingen gedaan, dingen gezien, mensen beter leren kennen...

Link to comment
Share on other sites

true, een foute studiekeuze maken is ook geen ramp! Je steekt er alleen maar weer meer van op! :thumb_yello:

 

Ik ben dit jaar afgewezen om de filmacademie, en ga het volgend jaar weer proberen! (heel HEEL zware toelating, dus weinig kans.. maarja, als je het niet probeert...) :wink2:

 

moet je n speciaal "project" fzo maken om toegelaten te worden??..

lijkt me wel n leuke richting trouwes..:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Awwwww.

Altijd blijven proberen!!!!:thumb_yello: Positief blijven en dan lukt het wel!

Ookal is de toelating zwaar!

 

En foute studiekeuze...ik kan niet zeggen dat ie fout was bij mij...eigenlijk. Ik zou het voor geen goud hebben willen missen wat ik allemaal meegemaakt heb. Niet alle vrouwen kunnen zeggen dat zij grond weg en waterbouwkunde met hoge punten hebben afgerond (MBO) of bij de Marechaussee hebben gezeten...ik ben trots op wat ik heb gedaan en MOCHT de studie die ik nu doen nog mislukken, dan heb ik altijd wat om op terug te vallen. OF als ik na mijn opleiding geen werk kan krijgen, heb genoeg werkervaring in callcenters EN in de grond weg en waterbouw om in ieder geval aan de bak te kunnen:thumb_yello:

Dus fout...nee. Ik heb ervan geleerd, leuke en minder leuke dingen gedaan, dingen gezien, mensen beter leren kennen...

 

Dat zijn wijze woorden Biekje. :bow:

 

Nou ..

 

 

Je gaat het niet geloven maar ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

... ik heb reactie gehad! :shocked::blush-anim-cl::mf_rosetinted:

 

't Is niet waar. Vertel, we willen meer horen (ik in ieder geval :bleh: )

Link to comment
Share on other sites

:shocked:

 

 

 

:yay:

 

 

wat gaaf! :punk:

VERTEL!!! :das:

 

:shocked

en?!!!

 

:wub2 :naughty

 

:blush-anim-cl: Ik weet het niet meer ..

Moet nog eens terug gaan kijken :roftl:

 

Keek nog eens snel voordat ik weg moest en toen heb ik dat heel snel gelezen maar moest dus weg .. Het ging over deBeschaving en hij feliciteerde mij omdat ik afgestudeerd was .. :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy