Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Awwwww.

Altijd blijven proberen!!!!:thumb_yello: Positief blijven en dan lukt het wel!

Ookal is de toelating zwaar!

 

En foute studiekeuze...ik kan niet zeggen dat ie fout was bij mij...eigenlijk. Ik zou het voor geen goud hebben willen missen wat ik allemaal meegemaakt heb. Niet alle vrouwen kunnen zeggen dat zij grond weg en waterbouwkunde met hoge punten hebben afgerond (MBO) of bij de Marechaussee hebben gezeten...ik ben trots op wat ik heb gedaan en MOCHT de studie die ik nu doen nog mislukken, dan heb ik altijd wat om op terug te vallen. OF als ik na mijn opleiding geen werk kan krijgen, heb genoeg werkervaring in callcenters EN in de grond weg en waterbouw om in ieder geval aan de bak te kunnen:thumb_yello:

Dus fout...nee. Ik heb ervan geleerd, leuke en minder leuke dingen gedaan, dingen gezien, mensen beter leren kennen...

 

 

True, ik vind een jaar opgeven om me voor te bereiden om de filmacademie (met dure cursus) wel aardig positief van mij! :thumb_yello::naughty:

 

 

Aja, ik heb één jaar Voeding gedaan, maar dat vond ik echt 10x niks! Maar heb er ook echt geen spijt van!

 

moet je n speciaal "project" fzo maken om toegelaten te worden??..

lijkt me wel n leuke richting trouwes..:bleh:

 

Ja inderdaad, ze verwachten dat ik eigen werk op stuur. En ik wil dan de richting Editing/montage gaan doen.. Ga binnenkort met een collega aan een script zitten, om iets te verzinnen, hij wil ook naar de filmacademie! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

O...alweer?

 

Alweer ja :roftl:

Ik dacht dat het in 2012 zou gebeuren .. wist ook wel dat het nog eerder zou gebeuren maar ik wist niet meer precies wanneer of hoe .. Maar morgen had ik even niet verwacht :roftl:

 

Maar ach, ik kan nu tenminste als gelukkig mens gaan :mf_rosetinted::bleh:

Link to comment
Share on other sites

:blush-anim-cl: Ik weet het niet meer ..

Moet nog eens terug gaan kijken :roftl:

 

Keek nog eens snel voordat ik weg moest en toen heb ik dat heel snel gelezen maar moest dus weg .. Het ging over deBeschaving en hij feliciteerde mij omdat ik afgestudeerd was .. :blush-anim-cl:

 

ooooow supergaaf voor je zeg! :wub2::thumb_yello:

echt leuk!!!!!! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Dat ja .. :roftl:

 

Dank je :mf_rosetinted

 

nja..heb ng een hele uitleg over zwarte gaten nzo gehad vandaag..

mn geschiedenisleraar zei zoiets dat door de samenkomst vn en zwart gat n t tegenovergesteld ding daarvan de oerknal was onstaan..:blink::blink:

nja..whatever..geloof r nie veel van da t morge ByeBye wereld is..:roftl::roftl:

 

Ja inderdaad, ze verwachten dat ik eigen werk op stuur. En ik wil dan de richting Editing/montage gaan doen.. Ga binnenkort met een collega aan een script zitten, om iets te verzinnen, hij wil ook naar de filmacademie! :wink2:

 

ah..hoop dat t lukt dan!!..:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

True, ik vind een jaar opgeven om me voor te bereiden om de filmacademie (met dure cursus) wel aardig positief van mij! :thumb_yello::naughty

 

 

Aja, ik heb één jaar Voeding gedaan, maar dat vond ik echt 10x niks! Maar heb er ook echt geen spijt van!

 

 

 

Ja inderdaad, ze verwachten dat ik eigen werk op stuur. En ik wil dan de richting Editing/montage gaan doen.. Ga binnenkort met een collega aan een script zitten, om iets te verzinnen, hij wil ook naar de filmacademie! wink2:

HIJ??????????/:thumb_yello:

Alweer ja :roftl:

Ik dacht dat het in 2012 zou gebeuren .. wist ook wel dat het nog eerder zou gebeuren maar ik wist niet meer precies wanneer of hoe .. Maar morgen had ik even niet verwacht :roftl

 

Maar ach, ik kan nu tenminste als gelukkig mens gaan :mf_rosetinted::bleh:

 

Hm, denk dat ik even snel mijn :chkn: ga sms-en voor vanavond dan:bleh:

Link to comment
Share on other sites

nja..heb ng een hele uitleg over zwarte gaten nzo gehad vandaag..

mn geschiedenisleraar zei zoiets dat door de samenkomst vn en zwart gat n t tegenovergesteld ding daarvan de oerknal was onstaan..:blink::blink:

nja..whatever..geloof r nie veel van da t morge ByeBye wereld is..:roftl::roftl:

 

 

 

ah..hoop dat t lukt dan!!..:thumb_yello:

 

Dat t morgen bye bye wereld is, is inderdaad zeer onwaarschijnlijk! Dat er uberhaupt een zwart gat ontstaat is vrijwel onmogelijk! Het ding is gebouwd als deeltjesversneller, niet om een zwart gat te creëren. Maar okee, er schijnt een heel HEEEEL kleine kans te zijn dat er een zwart gat ontstaat.. en dat heeft me inderdaad ook een paar dagen wel bezig gehouden.. :huh:

 

 

Thanks! Ik hoop t ook! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Dat t morgen bye bye wereld is, is inderdaad zeer onwaarschijnlijk! Dat er uberhaupt een zwart gat ontstaat is vrijwel onmogelijk! Het ding is gebouwd als deeltjesversneller, niet om een zwart gat te creëren. Maar okee, er schijnt een heel HEEEEL kleine kans te zijn dat er een zwart gat ontstaat.. en dat heeft me inderdaad ook een paar dagen wel bezig gehouden.. :huh:

 

 

Thanks! Ik hoop t ook! :biggrin2:

 

hmmm..blijkbaar slorpen zwarte gaten energie op..

dan vraag ik me af..hoe de aarde überhaupt kan verdwijnen..:blink:

alsof morgen opeens eerst alle energie verdwenen zou zijn..:blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

:wub2:aww, that's so cute!

Had je 'm zelf een berichtje gestuurd al dan?

 

1 berichtje? :roftl:

 

Ik ben al sinds eind juli bezig .. denk dat ik er een stuk of 5/6/7 heb gestuurd ondertussen .. Had de hoop al opgegeven om ooit reactie te krijgen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

hmmm..blijkbaar slorpen zwarte gaten energie op..

dan vraag ik me af..hoe de aarde überhaupt kan verdwijnen..:blink:

alsof morgen opeens eerst alle energie verdwenen zou zijn..:blink::roftl:

 

njah, ik denk (weet) dat we dan een soort implosie krijgen... dus alles wordt in het zwarte gat gezogen, zodra het op de aarde zal ontstaan...

Link to comment
Share on other sites

Dat t morgen bye bye wereld is, is inderdaad zeer onwaarschijnlijk! Dat er uberhaupt een zwart gat ontstaat is vrijwel onmogelijk! Het ding is gebouwd als deeltjesversneller, niet om een zwart gat te creëren. Maar okee, er schijnt een heel HEEEEL kleine kans te zijn dat er een zwart gat ontstaat.. en dat heeft me inderdaad ook een paar dagen wel bezig gehouden.. :huh:

 

 

Thanks! Ik hoop t ook! :biggrin2:

 

Zijn ze in Frankrijk met wat idioots bezig dan? (deeltjesversneller ligt in frankrijk toch)?

Een zwart gat creeeren kan best, ze zijn ook iets met antimaterie en nog wat aan uitzoeken, wat samen zou hangen met zwarte gaten ofzoiets, weet alleen niet of dat kan met een deeltjesversneller...

Ben al tijdje niet meer zo op de hoogte vwb sterrenkunde (meer dan 10 jaar lid geweest van de lokale sterrenwacht).:thumbdown:

 

Magoew...tijd om dus mijn taarten te eten en sex te hebben...en ik heb van beiden niet alle ingredienten:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Zijn ze in Frankrijk met wat idioots bezig dan? (deeltjesversneller ligt in frankrijk toch)?

Een zwart gat creeeren kan best, ze zijn ook iets met antimaterie en nog wat aan uitzoeken, wat samen zou hangen met zwarte gaten ofzoiets, weet alleen niet of dat kan met een deeltjesversneller...

Ben al tijdje niet meer zo op de hoogte vwb sterrenkunde (meer dan 10 jaar lid geweest van de lokale sterrenwacht).:thumbdown:

 

Magoew...tijd om dus mijn taarten te eten en sex te hebben...en ik heb van beiden niet alle ingredienten:roftl:

 

Njah officieel staat t in Zwitserland, maar t ligt ook gedeeltelijk in Frankrijk!

Op aarde is een zwart gat toch onmogelijk?

 

 

hmmm ja, ik moet mn collega maar even raadplegen nou... denk ik... :das:

Link to comment
Share on other sites

1 berichtje? :roftl:

 

Ik ben al sinds eind juli bezig .. denk dat ik er een stuk of 5/6/7 heb gestuurd ondertussen .. Had de hoop al opgegeven om ooit reactie te krijgen :roftl:

 

hahahahahaha, hij denkt 'houd dat kind dan nooooit op!' :naughty:

nee hoor, hij stuurt echt alleen een berichtje als ie t écht wil dus ben er maar blij mee!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Njah officieel staat t in Zwitserland, maar t ligt ook gedeeltelijk in Frankrijk!

Op aarde is een zwart gat toch onmogelijk?

 

 

hmmm ja, ik moet mn collega maar even raadplegen nou... denk ik... :das:

 

Hmmm....dat rondje ligt toch in...oja das in zwitserland idd...i remember!

 

Nah als ze klooien met dingen waarom zou een zwart gat niet te maken zijn?

Ik denk dat zoiets best zou kunnen....

Mensen moeten eens ophouden met te knoeien met de natuur! Gaat fout...en morgen is dan blijkbaar die dag:shocked:

Nee maar serieus, waarom zou het niet kunnen? Waarom zou zoiets ALLEEN maar in het heelal kunnen ontstaan? Want bewijs voor BESTAANDE zwarte gaten is er. Zij zuigen alle licht etc weg wat er in de buurt komt (vandaar benaming Zwart Gat, plus dat het eruit ziet als een zwart gat achtig iets op de opnamen).

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm....dat rondje ligt toch in...oja das in zwitserland idd...i remember!

 

Nah als ze klooien met dingen waarom zou een zwart gat niet te maken zijn?

Ik denk dat zoiets best zou kunnen....

Mensen moeten eens ophouden met te knoeien met de natuur! Gaat fout...en morgen is dan blijkbaar die dag:shocked:

Nee maar serieus, waarom zou het niet kunnen? Waarom zou zoiets ALLEEN maar in het heelal kunnen ontstaan? Want bewijs voor BESTAANDE zwarte gaten is er. Zij zuigen alle licht etc weg wat er in de buurt komt (vandaar benaming Zwart Gat, plus dat het eruit ziet als een zwart gat achtig iets op de opnamen).

:blink:

 

Ja, zwarte gaten bestaan, maar niet op aarde. Ik denk zodra er 1 ontstaat op aarde dat we dan wel de spreekwoordelijke Sjaak zijn?! :blink:

 

Tja en zwart gat... alleen het zwarte gat bestaat uit het échte zwart.. op aarde bestaat écht zwart niet!

 

Oja, en het hoofdkantoor van dit gebeuren staat in Geneve, vandaar...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy