Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja hoor :mf_rosetinted:

Met jou niet zo precies? :bleh:

 

Mwah, kweenie. Ben nog steeds vaak ziek, maar dokter weet ook niet hoe t komt. Heb bloed laten prikken, maar daar kwam niets uit. (Alleen dan dat ik pfeiffer gehad heb. Maar nu dus niet meer heb. :blink:)

En nu ben ik gewoon heel verkouden en druk enzo. Maar ja, dat heb je wel eens. :bleh:

 

Heb ik nog belangrijke dingen gemist hier? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Gelukkig maar. :wub2:

 

Die video was niet de beste om mee te beginnen. Wat een engerds. :blink:

Ik luister nu naar Electric Feel, dat ziet er beter uit.

 

Jaa dat is ook niet MGMT in die clip, dat zijn fans die een clip voor MGMT gemaakt hebben! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Mwah, kweenie. Ben nog steeds vaak ziek, maar dokter weet ook niet hoe t komt. Heb bloed laten prikken, maar daar kwam niets uit. (Alleen dan dat ik pfeiffer gehad heb. Maar nu dus niet meer heb. :blink:)

En nu ben ik gewoon heel verkouden en druk enzo. Maar ja, dat heb je wel eens. :bleh:

 

Heb ik nog belangrijke dingen gemist hier? :mf_rosetinted:

 

Handig :boxed:

 

Weet niet?

Ik ben geen vriendje meer van Jim :boxed: Maar of dat nu een belangrijk iets is zou ik niet zo meteen kunnen zeggen ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nou, ik ben niet meer verkouden, maar ook erg druk! :thumb_yello::naughty: Dus gaat eigenlijk superlekker!!

 

 

 

*sigh* :wub2:

 

Betekent die zucht dat t goed gaat? :naughty:

 

@ Nielo: hoi :bye:

 

Haai. ^^

Alles goed?

Link to comment
Share on other sites

Jaa dat is ook niet MGMT in die clip, dat zijn fans die een clip voor MGMT gemaakt hebben! :naughty:

 

Pffft, dat is een opluchting. Kan je wel, je ouwe moeder in de maling nemen? :naughty:

Ik luister nu naar Time to pretend, klinkt ook wel aardig, maar het heeft me nog niet echt "gepakt".

Link to comment
Share on other sites

Handig :boxed:

 

Weet niet?

Ik ben geen vriendje meer van Jim :boxed: Maar of dat nu een belangrijk iets is zou ik niet zo meteen kunnen zeggen ... :roftl:

 

Zeker handig. :roftl:

 

Hm, das wel jammer! Vind ik wel belangrijk hoor. Ik moet toch een beetje van je obsessie op de hoogte blijven. :naughty::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Leuk .. Dat zou al een reden voor mij zijn om niet fan te zijn :roftl:

 

Echt? Dat vind ik juist machtig mooi! Van mij hoeft t publiek niet zo doorsnee te zijn! :naughty: *zeg ik die zware fan is van Mika:roftl:* Ik kijk nu ook al helemaal uit naar t feestje van MGMT! En Sigur Ros ook! Daar gaan we onszelf ondersmeren met glitters! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Jup! :naughty:

Tenminste, met mij wel... :roftl: okee lekker vaag, maar ik besefte me ineens.. stel je voor dat ie alles meeleest! :shocked::naughty:

 

LOL. Waarom zou ie meelezen? En over wie hebben we t eigenlijk? :roftl:

 

(Sorry, ik kom de laatste tijd echt te weinig online. :blush-anim-cl:)

Link to comment
Share on other sites

Pffft, dat is een opluchting. Kan je wel, je ouwe moeder in de maling nemen? :naughty

Ik luister nu naar Time to pretend, klinkt ook wel aardig, maar het heeft me nog niet echt "gepakt".

 

Hoe zit het met AT eigenlijk? Hadden die je wel gepakt? :naughty:

 

Zeker handig. :roftl

 

Hm, das wel jammer! Vind ik wel belangrijk hoor. Ik moet toch een beetje van je obsessie op de hoogte blijven. :naughty::bleh:

 

Is geen obsessie :sneaky2:

Maar wel leuk dat het belangrijk is :wub2:

 

Naja, weet het verder ook niet goed .. Hij heeft toen een tijd terug een 'mail' gestuurd dat hij iedereen die hij niet echt kende ging verwijderen enzo .. maar dat blijkt van in april geleden te zijn :boxed: Dus dat is het al niet ... En ik weet niet waarom ... :sad:

Link to comment
Share on other sites

Pffft, dat is een opluchting. Kan je wel, je ouwe moeder in de maling nemen? :naughty

Ik luister nu naar Time to pretend, klinkt ook wel aardig, maar het heeft me nog niet echt "gepakt".

 

Sorry mam! :naughty:

Ik zou zeggen, luister eens naar mijn favoriete nummer "weekend wars". En ik moest ook een paar keer luisteren voordat ik t helemaal geweldig vond hoor! :blush-anim-cl:

 

LOL. Waarom zou ie meelezen? En over wie hebben we t eigenlijk? :roftl:

 

(Sorry, ik kom de laatste tijd echt te weinig online. :blush-anim-cl:)

 

Misschien heeft ie net als ik wel helemaal geen leven? :shocked::lmfao:

 

en we hebben t over iemand die ik wel leuk vind opzich.. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Is geen obsessie :sneaky2:

Maar wel leuk dat het belangrijk is :wub2:

 

Naja, weet het verder ook niet goed .. Hij heeft toen een tijd terug een 'mail' gestuurd dat hij iedereen die hij niet echt kende ging verwijderen enzo .. maar dat blijkt van in april geleden te zijn :boxed: Dus dat is het al niet ... En ik weet niet waarom ... :sad:

 

Oh ja, das waar, jij hebt geen obsessies. :naughty:

 

Ow, das vaag. Misschien is er gewoon nu pas aan toegekomen om iedereen die hij niet echt kende te verwijderen. Dat ie zich dat wel voorgenomen had, maar t gewoon niet deed ofzo. Dat gebeurt mij regelmatig. ^^

Link to comment
Share on other sites

Echt? Dat vind ik juist machtig mooi! Van mij hoeft t publiek niet zo doorsnee te zijn! :naughty: *zeg ik die zware fan is van Mika:roftl:* Ik kijk nu ook al helemaal uit naar t feestje van MGMT! En Sigur Ros ook! Daar gaan we onszelf ondersmeren met glitters! :naughty:

 

Hmmneen, als ze eng zijn hoeft het voor mij niet ... En zo die echte rockfans en wat is het allemaal (die je op festivals tegenkomt enzo) hoeft van mij ook niet .. Die zijn ook eng .. En ik ben geen mens om met dat soort mensen om te gaan (te klein al om te beginnen :roftl:).. Dus ... Geef mij maar gewone mensjes :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Oh ja, das waar, jij hebt geen obsessies. :naughty:

 

Ow, das vaag. Misschien is er gewoon nu pas aan toegekomen om iedereen die hij niet echt kende te verwijderen. Dat ie zich dat wel voorgenomen had, maar t gewoon niet deed ofzo. Dat gebeurt mij regelmatig. ^^

 

Precies :mf_rosetinted:

 

Ja .. Hij heeft zich dat in april voorgenomen, mij in augustus toegevoegd en mij nu verwijderd .. Neen sorry, ik vrees toch dat het zo niet gegaan is :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hmmneen, als ze eng zijn hoeft het voor mij niet ... En zo die echte rockfans en wat is het allemaal (die je op festivals tegenkomt enzo) hoeft van mij ook niet .. Die zijn ook eng .. En ik ben geen mens om met dat soort mensen om te gaan (te klein al om te beginnen :roftl:).. Dus ... Geef mij maar gewone mensjes :bleh:

 

Ja okee... maar het mooie van bijvoorbeeld Rock Werchter is dat iedereen zo zwaar relaxed was! Helemaal geen opgefokte lui! Belgen zijn cool! :mf_rosetinted: Lowlands is denk ik wel een heel ander sfeertje!

Link to comment
Share on other sites

Misschien heeft ie net als ik wel helemaal geen leven? :shocked::lmfao:

 

en we hebben t over iemand die ik wel leuk vind opzich.. :naughty:

 

Ach, als ie meeleest dan zou dat toch juist een goed teken zijn? :biggrin2:

 

(Vindt ie jou ook leuk trouwens?)

Link to comment
Share on other sites

Haai. ^^

Alles goed?

 

Ja, prima hier. Dank je. Met jou nog steeds niet helemaal lekker lees ik. :thumbdown:

 

Jup! :naughty:

Tenminste, met mij wel... :roftl: okee lekker vaag, maar ik besefte me ineens.. stel je voor dat ie alles meeleest! :shocked::naughty:

 

Waarom zou hij? Of heb je hem verteld dat je elke avond hier ondeugend zit te wezen. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja okee... maar het mooie van bijvoorbeeld Rock Werchter is dat iedereen zo zwaar relaxed was! Helemaal geen opgefokte lui! Belgen zijn cool! :mf_rosetinted: Lowlands is denk ik wel een heel ander sfeertje!

 

Ja, op Werchter heb ik inderdaad ook helemaal geen problemen gehad (ik had het me anders voorgesteld :bleh:)... Behalve die ene die mijn Mika-muts wilde afpakken .. die was eng :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hello. :glasses2

 

Nielo!!! Hoe is het?

 

Ok, verder gelezen, niet echt heel goed dus... Hopelijk knap je snel weer op!

 

Oooh okee.. dat lijkt me geestelijk best vermoeiend eigenlijk! :blink:

 

 

Daar ben ik ook een beetje bang voor... Ga het morgen mee maken :wink2:

 

Jammer :bleh

Ik vind ze een beetje heel leuk ondertussen :blush-anim-cl:

Heb je ze nog eens geluisterd? Bij mij was dat het probleem .. :roftl:

 

Tja, ik vrees dat er niet veel te kiezen is hé :bleh

Ik zal het laten weten als we in beeld gekomen zijn :mf_rosetinted

 

 

Nope, niet meer geluisterd :bleh:

 

Ben benieuwd...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy