Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

Hoe zit het met AT eigenlijk? Hadden die je wel gepakt? :naughty:

 

 

 

Is geen obsessie :sneaky2:

Maar wel leuk dat het belangrijk is :wub2:

 

Naja, weet het verder ook niet goed .. Hij heeft toen een tijd terug een 'mail' gestuurd dat hij iedereen die hij niet echt kende ging verwijderen enzo .. maar dat blijkt van in april geleden te zijn :boxed: Dus dat is het al niet ... En ik weet niet waarom ... :sad:

 

Uhhhh... nee, alleen aardig. :blush-anim-cl:

 

Ik denk nog steeds dat het niet aan jou ligt, maar aan hoe hij met zijn vriendenlijst omgaat.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Precies :mf_rosetinted:

 

Ja .. Hij heeft zich dat in april voorgenomen, mij in augustus toegevoegd en mij nu verwijderd .. Neen sorry, ik vrees toch dat het zo niet gegaan is :roftl:

 

Hm, nee, daar heb je wel een punt. Misschien heeft hij het zich gewoon nog een keer voorgenomen om iedereen die hij daarna toch nog toegevoegd had, die hij niet kende, te verwijderen. Maar heeft hij dat gewoon niet zo duidelijk laten weten. Ofzo. Of hij is gewoon heel vreemd. :mf_rosetinted:

 

Ja, prima hier. Dank je. Met jou nog steeds niet helemaal lekker lees ik. :thumbdown:

 

Mooi. ^^

Nah, niet heel erg goed, maar ja, ook niet heel slecht, dus eigenlijk moet ik gewoon niet zo zeuren. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Nope, niet meer geluisterd :bleh:

 

Ben benieuwd...

 

Dat dacht ik wel ... Zou je nog eens moeten doen :bleh::roftl:

 

Ik heb dat toen ook gedaan, eind juli ergens .. Was mij aan het vervelen en ik dacht van: ik ga die nummers die ze daar toen op Werchter gedaan hebben eens opzoeken .. En dan herken je dat enzo .. En toen ben ik beginnen luisteren en beetje youtube kijken enzo en toen .. tja .. Ik vind ze leuk :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ach, als ie meeleest dan zou dat toch juist een goed teken zijn? :biggrin2:

 

(Vindt ie jou ook leuk trouwens?)

 

Nou... nee? :shocked::blush-anim-cl:

 

 

en euhm.. nouja, dat weet is dus niet.. ik denk t niet.. iig niet op de manier dat ik hem leuk vind zeg maar! :blink:

 

Waarom zou hij? Of heb je hem verteld dat je elke avond hier ondeugend zit te wezen. :roftl:

 

NEEE!! ik zou niet durven! :shocked: Maar in de zomer heeft ie vast wel es gezien dat ik op de MFC zat tijdens werk, dus hij zou t kunnen weten! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nielo!!! Hoe is het?

 

Ok, verder gelezen, niet echt heel goed dus... Hopelijk knap je snel weer op!

 

Thanx, ik hoop t ook. ^^

 

Lang niet gezien trouwens! Alles goed?

Link to comment
Share on other sites

Uhhhh... nee, alleen aardig. :blush-anim-cl:

 

Ik denk nog steeds dat het niet aan jou ligt, maar aan hoe hij met zijn vriendenlijst omgaat.

 

Ow, jammer .. :bleh:

Volgens mij kan ik echt alleen gaan als ze nog eens spelen .. :roftl:

 

Nou, ik weet het niet hoor ... Hoezo 'hoe hij met zijn vriendenlijst omgaat'? Wat is daar aan om te gaan dan? :roftl:

 

Hm, nee, daar heb je wel een punt. Misschien heeft hij het zich gewoon nog een keer voorgenomen om iedereen die hij daarna toch nog toegevoegd had, die hij niet kende, te verwijderen. Maar heeft hij dat gewoon niet zo duidelijk laten weten. Ofzo. Of hij is gewoon heel vreemd. :mf_rosetinted:

 

Misschien ja .. Maar hij had het na de eerste keer dan ook wel kunnen weten, had hij mij gewoon niet moeten toevoegen ... Ik had nooit gedacht dat ie mij zou toevoegen, en toen ineens een paar weken later ... En hij heeft zelfs een bericht gestuurd .. En dan ineens zonder uitleg weer weg?

 

Het is ook geen fout ofzo, hij heeft het niet perongeluk gedaan want dan zal hij mij vast wel weer zelf toegevoegd hebben lijkt mij ... of tenminste gereageerd hebben op mijn vraag waarom ..

 

"Of hij is gewoon heel vreemd." .... Dat zal het zijn ja .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, op Werchter heb ik inderdaad ook helemaal geen problemen gehad (ik had het me anders voorgesteld :bleh:)... Behalve die ene die mijn Mika-muts wilde afpakken .. die was eng :boxed::roftl:

 

:roftl:

Maar goed dat je niet in een publiek stond tijdens Digitalism en Justice dan! :naughty:

 

Daar ben ik ook een beetje bang voor... Ga het morgen mee maken :wink2:

 

Aah okee! Hoeveel uur neem je dan op? De hele dag, of een paar uur?

Link to comment
Share on other sites

Nou... nee? :shocked::blush-anim-cl:

 

 

en euhm.. nouja, dat weet is dus niet.. ik denk t niet.. iig niet op de manier dat ik hem leuk vind zeg maar! :blink:

 

Het zou leuk zijn als hij jou op dezelfde manier leuk vond. En als ie de moeite zou nemen om hier mee te lezen zou dat dus wel een goed teken zijn. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

Maar goed dat je niet in een publiek stond tijdens Digitalism en Justice dan! :naughty:

 

Ja, dat bedoel ik ... Is niks voor mij ...

(niet dat ik die bands zo meteen ken, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Ow, jammer .. :bleh:

Volgens mij kan ik echt alleen gaan als ze nog eens spelen .. :roftl:

 

Nou, ik weet het niet hoor ... Hoezo 'hoe hij met zijn vriendenlijst omgaat'? Wat is daar aan om te gaan dan? :roftl:

 

 

 

Misschien ja .. Maar hij had het na de eerste keer dan ook wel kunnen weten, had hij mij gewoon niet moeten toevoegen ... Ik had nooit gedacht dat ie mij zou toevoegen, en toen ineens een paar weken later ... En hij heeft zelfs een bericht gestuurd .. En dan ineens zonder uitleg weer weg?

 

Het is ook geen fout ofzo, hij heeft het niet perongeluk gedaan want dan zal hij mij vast wel weer zelf toegevoegd hebben lijkt mij ... of tenminste gereageerd hebben op mijn vraag waarom ..

 

"Of hij is gewoon heel vreemd." .... Dat zal het zijn ja .. :roftl:

 

 

Dat is het winnende antwoord. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Het zou leuk zijn als hij jou op dezelfde manier leuk vond. En als ie de moeite zou nemen om hier mee te lezen zou dat dus wel een goed teken zijn. :bleh:

 

Haha nou beter dat ie niet leest wat ik hier allemaal over m typ! :lmfao:

En als ie meeleest dan zou ie er wel wat van gezegd hebben zo onderhand lijkt me! :bleh:

 

Nee.. okee, hij leest natuurlijk niet echt hier, maar toch ben ik er bang voor :insane:

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat bedoel ik ... Is niks voor mij ...

(niet dat ik die bands zo meteen ken, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen :roftl:)

 

Nah, dat was zeg maar dat iedereen onwijs ging springen enzo! Supergaaf! Als je niet meedeed dan werd je vanzelf wel gelanceerd, omdat er een houten vloer lag! :naughty: Alleen bij Justice werd t een beetje té erg! :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Dat is het winnende antwoord. :roftl:

 

:roftl: Naja, vreemd of niet vreemd .. ik blijf het toch erg vinden eigenlijk :boxed::blush-anim-cl:

 

Wel een klein lichtpuntje .. dat een meisje waarvan ie een foto bij z'n afbeeldingen had gezet (die zo leuk waren samen en die maar snel moesten trouwens en kindjes krijgen van anderen enzo) daar staat ie ook niet meer bij de vrienden ... Dus daar ben ik eigenlijk wel blij om, hoe raar dat misschien ook klinkt :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nah, dat was zeg maar dat iedereen onwijs ging springen enzo! Supergaaf! Als je niet meedeed dan werd je vanzelf wel gelanceerd, omdat er een houten vloer lag! :naughty: Alleen bij Justice werd t een beetje té erg! :thumbdown:

 

Hmmja ok, springen valt nog wel mee ... Alhoewel het dan waarschijnlijk zou gebeuren dat mensen hun evenwicht verliezen en aangezien ik zo geweldig groot en breed ben zal ik wel de eerste zijn die tegen de grond gaat :boxed:

 

(maar als er genoeg volk staat kan je natuurlijk ook weer niet zo snel tegen de grond gaan .. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Misschien ja .. Maar hij had het na de eerste keer dan ook wel kunnen weten, had hij mij gewoon niet moeten toevoegen ... Ik had nooit gedacht dat ie mij zou toevoegen, en toen ineens een paar weken later ... En hij heeft zelfs een bericht gestuurd .. En dan ineens zonder uitleg weer weg?

 

Het is ook geen fout ofzo, hij heeft het niet perongeluk gedaan want dan zal hij mij vast wel weer zelf toegevoegd hebben lijkt mij ... of tenminste gereageerd hebben op mijn vraag waarom ..

 

"Of hij is gewoon heel vreemd." .... Dat zal het zijn ja .. :roftl:

 

Hmmm... ik houd t toch bij vreemd. :bleh:

 

Haha nou beter dat ie niet leest wat ik hier allemaal over m typ! :lmfao

En als ie meeleest dan zou ie er wel wat van gezegd hebben zo onderhand lijkt me! :bleh:

 

Nee.. okee, hij leest natuurlijk niet echt hier, maar toch ben ik er bang voor :insane:

 

Haha, das waar ja!

 

Ah, ben jij ook al zo paranoia? :bleh:

 

 

 

 

Oeh, ik ben heel blij nu, want surfthechannel.com is toch niet dood. Ze gaan gewoon blijven. Yay! :punk:

(Ze hadden zo'n berichtje op de site staan waardoor t leek alsof ze vandaag de site zouden sluiten, maar dat was gewoon om iedereen te misleiden. :sneaky2:)

Link to comment
Share on other sites

Hmmja ok, springen valt nog wel mee ... Alhoewel het dan waarschijnlijk zou gebeuren dat mensen hun evenwicht verliezen en aangezien ik zo geweldig groot en breed ben zal ik wel de eerste zijn die tegen de grond gaat :boxed:

 

(maar als er genoeg volk staat kan je natuurlijk ook weer niet zo snel tegen de grond gaan .. :roftl:)

 

Haha nou okee, springen zou inderdaad wel meevallen als de er genoeg ruimte was... maar dat tijdens Justice was gewoon wel een beetje eng, vond ik :blink: T was zeg maar de drukte bij Mika multiplied by four... ja zoiets.. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Wat hebben jullie eigenlijk voor vraag gestuurd naar Mika? :cool:

 

Geen, maar miss ga ik m wel gewoon een hele random vraag sturen. Moet er alleen nog ff een bedenken. :naughty:

 

Jij?

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... ik houd t toch bij vreemd. :bleh:

 

Oeh, ik ben heel blij nu, want surfthechannel.com is toch niet dood. Ze gaan gewoon blijven. Yay! :punk:

(Ze hadden zo'n berichtje op de site staan waardoor t leek alsof ze vandaag de site zouden sluiten, maar dat was gewoon om iedereen te misleiden. :sneaky2)

 

Ja, lekker makkelijk :bleh:

Maar toch wil ik eigenlijk weten wat het probleem is :boxed: Zal alleen nooit gebeuren denk ik zo ... :thumbdown:

 

 

Ook leuk :blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Haha nou okee, springen zou inderdaad wel meevallen als de er genoeg ruimte was... maar dat tijdens Justice was gewoon wel een beetje eng, vond ik :blink: T was zeg maar de drukte bij Mika multiplied by four... ja zoiets.. :naughty:

 

Krijg je ellebogen en allerlei andere dingen in je gezicht enzo ... :thumbdown:

 

Nah, niks voor mij .. Ik heb het sowieso al niet op drukte (goddank dat ik op Werchter op de 1e rij stond :roftl:) en dan al helemaal niet ..

Link to comment
Share on other sites

Geen

 

Wat saai! :bleh:

 

Haha, das waar ja!

 

Ah, ben jij ook al zo paranoia? :bleh:

 

 

 

 

Oeh, ik ben heel blij nu, want surfthechannel.com is toch niet dood. Ze gaan gewoon blijven. Yay!

(Ze hadden zo'n berichtje op de site staan waardoor t leek alsof ze vandaag de site zouden sluiten, maar dat was gewoon om iedereen te misleiden.

 

Nouja, ik ben normaal helemaal niet echt paranoia, maar nu in ene wel! :roftl:

 

 

Oooh gelukkig! Niet dat ik daar vaak kom, maar ik ben blij voor jou! :bleh: Wel vage manier van misleiden.. :thumbdown:

 

Geen, maar miss ga ik m wel gewoon een hele random vraag sturen. Moet er alleen nog ff een bedenken. :naughty:

 

Jij?

 

Euhm, ik heb m gevraagd wanneer er een Mika-museum komt! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Wat saai! :bleh:

 

Ik ben saai :mf_rosetinted:

 

 

:roftl: Neen, heb gewoon niet meteen een vraag die ik persé wil stellen .. en de kans dat de vraag die je stelt echt beantwoord wordt (door Mika) lijkt me toch wel helemaal nihil .. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Wil het toch eventjes laten zien/lezen ...

 

Dit is Jim ..

 

got extremely intoxicated thinking we had a day off the next day. or did we?

 

12pm next day, Friday morning: everyone is in their bunks on our tour bus nursing particularly bad hangovers - our tour manager walks in. the (very much one way) conversation goes:

 

"MORNING. i have some good news and some bad news.

 

the bad news is you have to be up in 20 minutes to do an acoustic show.

 

the good news is Baby Shambles have pulled out and Rock Werchter want YOU to take their slot and play again on Main Stage."

 

 

as you can imagine this was quite a lot to take in whilst half asleep and still paralytic from the night before. but we agreed - who wouldnt?

 

pulled my self together, drank a bottle of fruit juice, and grabbed a hungover musician's best friend: sunglasses.

 

:naughty::bleh::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Krijg je ellebogen en allerlei andere dingen in je gezicht enzo ... :thumbdown

 

Nah, niks voor mij .. Ik heb het sowieso al niet op drukte (goddank dat ik op Werchter op de 1e rij stond :roftl:) en dan al helemaal niet ..

 

Haha nee inderdaad, en ellebogen in je gezicht is inderdaad geen feest nee! :boxed: Daarom ben ik ook weggegaan bij Justice! :naughty:

 

Ik ben saai :mf_rosetinted:

 

 

:roftl: Neen, heb gewoon niet meteen een vraag die ik persé wil stellen .. en de kans dat de vraag die je stelt echt beantwoord wordt (door Mika) lijkt me toch wel helemaal nihil .. :bleh:

 

Nee, true, maar ik was nog wakker toen die blog gepost werd (2 uur 's nachts ofzo) en toen kon ik t toch niet laten! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy