Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

Hmmja ... Zal dan toch om 1 of andere reden weer niet lief genoeg zijn ofzo, ik ken dat :sneaky2:

 

Leuk hé :naughty:

 

 

Ze zijn nu bezig ... 3 juli blijkbaar .... Aiaiai :roftl:

(eerst had ie een zonnebril op, maar nu niet meer .. dus ja ..).

 

Meiden, ik ga er vroeg in vanavond :boxed: Ben een beetje :sleep_1:

 

Veel plezier met kijken Bienie! Nielo beterschap.

Welterusten voor straks! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Meiden, ik ga er vroeg in vanavond :boxed: Ben een beetje :sleep_1:

 

Veel plezier met kijken Bienie! Nielo beterschap.

Welterusten voor straks! :huglove:

 

:tears: Slaap goed! :wink2:

 

Byebye..

Link to comment
Share on other sites

Leuk hé :naughty:

 

 

 

 

 

 

Ze zijn nu bezig ... 3 juli blijkbaar .... Aiaiai :roftl

(eerst had ie een zonnebril op, maar nu niet meer .. dus ja ..).

 

:biggrin2:

 

Leuk! Veel plezier met kijken!

 

Meiden, ik ga er vroeg in vanavond :boxed: Ben een beetje :sleep_1:

 

Veel plezier met kijken Bienie! Nielo beterschap.

Welterusten voor straks! :huglove:

 

Dank je! ^^

Truste! :huglove:

 

Sorry Bienie, maar ik ga er ook vandoor. Dan kun jij in alle rust van Jim genieten. ^^

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Pffff .. ik deel het liever met anderen hoor :boxed:

(en zo heel veel komt ie ook weer niet in beeld ...)

 

Maarja, niks aan te doen hé .. Slaap goed!

 

Byebye...

Link to comment
Share on other sites

Pffff .. ik deel het liever met anderen hoor :boxed:

(en zo heel veel komt ie ook weer niet in beeld ...)

 

Maarja, niks aan te doen hé .. Slaap goed!

 

Byebye...

 

Onthoud t maar goed, dan kun je t later met me delen. :bleh:

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Niet dat er iemand is .. maar omg, het is zoooooo leuk dat weer eens te zien! :wub2:

(ookal laten ze niet alle nummers zien :sneaky2:)

 

Ik ben helemaal :boing: op dit moment! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oh, reclame .. even bekomen :roftl:

 

Damn, ze waren goed :wub2:

In het begin niet zo .. maar vanaf Come On .. wauw :wub2:

(denk dat het ook op Werchter zelf pas dat ik vanaf dat nummer helemal mee was..)

Link to comment
Share on other sites

???

 

 

 

Het is gedaan :tears:

Maar ooooooooh .. geweldig om te zien! :wub2:

 

Morgen het eerste wat ik doe is daar een dvd van maken .. :naughty::roftl:

 

O ik stopte een berichtje in deze thread, maar moest in de thread over armbandjes:naughty:

 

Ooo das wel vet als je gewoon dvd van tv programma kan maken!!!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

O ik stopte een berichtje in deze thread, maar moest in de thread over armbandjes:naughty

 

Ooo das wel vet als je gewoon dvd van tv programma kan maken!!!:thumb_yello

 

Ow, zo..

 

Jaaaaaaaa :wub2:

Moet het daarvoor wel inladen op mijn laptop .. misschien dat ik het dan ook wel op youtube zet .. :naughty: Mag wel niet, maarja .. Snap eigenlijk niet goed waarom dat niet mag maar kom .. als er problemen van komen merk ik dat wel dan..

 

Your Fractured Life was zooooooo geweldig :wub2: Hoor je Jim heel goed op zingen .. dat was iets minder geweldig :roftl: Maar toch ook wel weer :wub2:

 

En No More Running Away ... ah :wub2:

 

 

 

Ik ben er helemaal niet goed van :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hihihi, ik ga ook stuiterend m'n bed in.

Beetje duf maar ik moet even m'n verhaal kwijt, daarna sluit ik af en ga ik naar bed.

 

Mijn drie dochters zijn allemaal helemaal gek van de tv serie Het Huis Anubis. Nu kregen we bij BP actiekaartjes van Anubis met gave prijzen, onder andere vrijkaartjes voor de VIP premiere in Amsterdam. Laten de meiden dat nou gewonnen hebben!!:shocked: Vier vrijkaarten voor aanstaande maandag. Nou is het best een hele tour om vanuit Drenthe met 3 meisjes met het openbaar vervoer op een maandagnamiddag helemaal naar Amsterdam te reizen.....Maar we gaan het doen!!!:thumb_yello: (Sssssst, de dames weten nog van niets, ik moest eerst alles regelen.....)

Ik moet met de scholen zien te regelen dat ze iets eerder naar huis mogen (met de jongste 2 verwacht ik geen problemen: een kwartiertje eerder weg van groep 3 en groep 6 moet kunnen) maar de oudste zit in 2 Atheneum, dat zal niet zonder slag of stoot gaan.

Ik heb op internet de hele reis met bus en trein en voeten uitgestippeld: broodjes mee en op avontuur! (Jaja: plattelandsmeisjes op weg naar de grote stad....:naughty::wink2:)

Ik zag dat er op Marktplaats al grof geld wordt geboden voor die kaartjes, maar wij gaan mooi zelf. Dit is once-in-a-lifetime.

 

Nou, ik weet niet of jullie het interessant vinden, maar ik ben in ieder geval mijn verhaal kwijt. Nou nog kijken of ik kan slapen...

Welterusten:punk:

Link to comment
Share on other sites

Hihihi, ik ga ook stuiterend m'n bed in.

Beetje duf maar ik moet even m'n verhaal kwijt, daarna sluit ik af en ga ik naar bed.

 

Mijn drie dochters zijn allemaal helemaal gek van de tv serie Het Huis Anubis. Nu kregen we bij BP actiekaartjes van Anubis met gave prijzen, onder andere vrijkaartjes voor de VIP premiere in Amsterdam. Laten de meiden dat nou gewonnen hebben!!:shocked: Vier vrijkaarten voor aanstaande maandag. Nou is het best een hele tour om vanuit Drenthe met 3 meisjes met het openbaar vervoer op een maandagnamiddag helemaal naar Amsterdam te reizen.....Maar we gaan het doen!!!:thumb_yello: (Sssssst, de dames weten nog van niets, ik moest eerst alles regelen.....)

Ik moet met de scholen zien te regelen dat ze iets eerder naar huis mogen (met de jongste 2 verwacht ik geen problemen: een kwartiertje eerder weg van groep 3 en groep 6 moet kunnen) maar de oudste zit in 2 Atheneum, dat zal niet zonder slag of stoot gaan.

Ik heb op internet de hele reis met bus en trein en voeten uitgestippeld: broodjes mee en op avontuur! (Jaja: plattelandsmeisjes op weg naar de grote stad....:naughty::wink2:)

Ik zag dat er op Marktplaats al grof geld wordt geboden voor die kaartjes, maar wij gaan mooi zelf. Dit is once-in-a-lifetime.

 

Nou, ik weet niet of jullie het interessant vinden, maar ik ben in ieder geval mijn verhaal kwijt. Nou nog kijken of ik kan slapen...

Welterusten:punk:

 

Wauw dat is wel heul gaaf!

Succes met die school, maar ik denk dat dat wel gaat lukken:thumb_yello:

Enjoy enjoy!!!!

Zulke dingen zijn inderdaad once in a lifetime en daardoor destemeer genieten!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Wauw dat is wel heul gaaf!

Succes met die school, maar ik denk dat dat wel gaat lukken:thumb_yello:

Enjoy enjoy!!!!

Zulke dingen zijn inderdaad once in a lifetime en daardoor destemeer genieten!:thumb_yello:

 

Scholen zijn geregeld. De directeur van de basisschool gaf al vrij toen ik pas halverwege in mijn verhaal zat. Hij zei:"Mijn dochter is ook helemaal gek van Anubis, hier krijg je zeker vrij voor!"

Middelbare school was wat lastiger, maar in zekere zin ook weer niet: de concierge kon niemand bereiken voor mij en zei toen vrij wanhopig: "Ga er maar van uit dat het akkoord is." Dat laat ik mij geen tweede keer zeggen natuurlijk!

Nou nog een van mijn vriendinnen zo gek zien te krijgen dat ze de oudste maandagmiddag van school haalt met de auto, dan is alles in orde.

Mijn man komt ons trouwens in Amsterdam ophalen met de auto, hoeven de dat eind 's avonds laat tenminste niet met de trein terug.

Link to comment
Share on other sites

Scholen zijn geregeld. De directeur van de basisschool gaf al vrij toen ik pas halverwege in mijn verhaal zat. Hij zei:"Mijn dochter is ook helemaal gek van Anubis, hier krijg je zeker vrij voor!"

Middelbare school was wat lastiger, maar in zekere zin ook weer niet: de concierge kon niemand bereiken voor mij en zei toen vrij wanhopig: "Ga er maar van uit dat het akkoord is." Dat laat ik mij geen tweede keer zeggen natuurlijk!

Nou nog een van mijn vriendinnen zo gek zien te krijgen dat ze de oudste maandagmiddag van school haalt met de auto, dan is alles in orde.

Mijn man komt ons trouwens in Amsterdam ophalen met de auto, hoeven de dat eind 's avonds laat tenminste niet met de trein terug.

 

Ideaal en vrij soepeltjes gegaan!:thumb_yello:

Bijna tijd om te gaan genieten!!!

Link to comment
Share on other sites

Nee, moet morgen van 15-21u.

Wat is er van alles aan de hand?:bleh

 

Ow, dat is toch al iets dan :original:

 

Naja, ik ben vanmorgen opgestaan .. Kots-kots-kotsmisselijk :boxed: (zonder die kots dan, alhoewel het niet veel scheelde ...). Sta je speciaal om 9u op om die dvd te maken (ja, ik ben zo gek :mf_rosetinted:) en dan kan je nog niks anders doen dan op de zetel liggen .. Gelukkig is dat weer beter gegaan en is het nu zo goed als over, heb er alleen barstende koppijn aan overgehouden.

 

Dus aan die dvd begonnen, was ergens een handeling waarbij ik anderhalf uur moest wachten, dus ik maar naar de kapper (ja, ik was nog niet geweest :roftl:), heb ik daar meer dan 2u gezeten .. :thumbdown: Stond niet meteen in de planning, maarja ...

 

En nu zit ik hier weer, mijn laptop is hard aan het werk met de dvd, heb daarnet alweer opnieuw kunnen starten omdat die tijdens de verwerking (zat op 85%) even besloot dat die dat bestand niet meer kon vinden .. :boxed:

 

Dus dat speciaal opstaan om snel die dvd te hebben is een beetje verkeerd gegaan, ik hoop dat ik vanavond een dvd heb .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ow, dat is toch al iets dan :original

 

Naja, ik ben vanmorgen opgestaan .. Kots-kots-kotsmisselijk :boxed: (zonder die kots dan, alhoewel het niet veel scheelde ...). Sta je speciaal om 9u op om die dvd te maken (ja, ik ben zo gek mf_rosetinted: ) en dan kan je nog niks anders doen dan op de zetel liggen .. Gelukkig is dat weer beter gegaan en is het nu zo goed als over, heb er alleen barstende koppijn aan overgehouden.

 

Dus aan die dvd begonnen, was ergens een handeling waarbij ik anderhalf uur moest wachten, dus ik maar naar de kapper (ja, ik was nog niet geweest roftl: ), heb ik daar meer dan 2u gezeten .. thumbdown: Stond niet meteen in de planning, maarja ...

 

En nu zit ik hier weer, mijn laptop is hard aan het werk met de dvd, heb daarnet alweer opnieuw kunnen starten omdat die tijdens de verwerking (zat op 85%) even besloot dat die dat bestand niet meer kon vinden .. :boxed:

 

Dus dat speciaal opstaan om snel die dvd te hebben is een beetje verkeerd gegaan, ik hoop dat ik vanavond een dvd heb .. roftl:

 

Gaat lekker of nie?

 

Ikzelf heb wat stoms gedaan...ik moest dat verslag dus maken en inleveren, maandag moet dat (op papier) bij de docent zijn, maar morgen en maandag heb ik "vrij".

Probleempjuh...ik ben dus na dat gesprek linea recta naar de bus gewandeld en bedacht me daar dat ik dat verslag nog moest doen...:shocked:

Dussss moet ik alsnog maandag naar school :sneaky2:

DOMDOMDOM!!:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Gaat lekker of nie?

 

Ikzelf heb wat stoms gedaan...ik moest dat verslag dus maken en inleveren, maandag moet dat (op papier) bij de docent zijn, maar morgen en maandag heb ik "vrij".

Probleempjuh...ik ben dus na dat gesprek linea recta naar de bus gewandeld en bedacht me daar dat ik dat verslag nog moest doen...:shocked:

Dussss moet ik alsnog maandag naar school :sneaky2:

DOMDOMDOM!!:thumbdown:

 

Het gaat geweldig hier :lmao::mf_rosetinted:

 

Dat is lekker handig van jou :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy