Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

Haha, klinkt lekker relaxed! :thumb_yello:

 

Mijn tandarts had een tv-scherm aan t plafond hangen, zodat ik tijdens de controle tv kon kijken. :mf_rosetinted::roftl:

 

Handig.. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha hoe vet is dat!! Mag je voor een langere behandeling ook je eigen dvdtje meebrengen? :das:

 

Stel je voor ... Mijn tandarts zal lachen .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

@ Anouk

Dat je zomaar omvalt... :shocked: jemig, dat klinkt eng! :blink: En je hebt geen idee hoe het komt? Zou er iets bekneld kunnen zitten?

 

 

Gaaf dat je weer bedels hebt gekocht! Je houdt ook maar niet op he! :naughty: Ik zal je echt nooit inhalen, met mijn ene armbandje! :naughty:

 

Ik heb sinds anderhalve maand een nieuwe pijnstiller, tegen die neuropathische pijnen in mn benen waar ik totaal gestoord van word. Werken doet t nauwelijks, maar ik moest het de tijd geven. Wie weet gaat t nog werken, al betwijfel ik dat. De bijwerkingen 'doen het wel erg goed' zeg maar. Ben met vlagen enorm dizzy en ik heb ergens het vermoeden dat dit vallen er ook mee te maken heeft. In elk geval heb ik door die neuropathische pijnen ook af en toe een soort uitvalsverschijnselen, maar nooit zo dat ik ook echt omviel....Heel vreemd. Moest ik met The Kooks maar niet doen he?:blink:

 

Stoppen met bedels kopen? Nee voorlopig zijn er nog veel te veel die ik echt mooi vind en graag wil hebben. Nu ik er eentje met goud erin heb, vind ik dat toch ook wel heel erg mooi.... Misschien dat ik de Nachtegaal ook nog ga kopen ofzo, die vind ik ook al meer dan een jaar erg leuk. Heb nu 4 Trollbeadsarmbanden, twee écht helemaal vol, daar past geen kraal meer aan, en twee niet helemaal vol maar de ene zo goed als en de ander voor over driekwart.....En een Trollbeadsketting waar ook nog wat kralen aan zitten. En dan waar t mee begon, 3 november 2 jaar geleden; mijn 2 Pandora-armbanden. Begint een aardig kapitaaltje te worden:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Handig.. :roftl:

 

Zeker! Nu kon ik t programma op Discovery, wat ik op t grote plasmascherm in de wachtkamer aan t kijken was, afkijken. :roftl:

 

Haha hoe vet is dat!! Mag je voor een langere behandeling ook je eigen dvdtje meebrengen? :das:

 

LOL. Geen idee, maar dat was ook t eerste wat mn moeder vroeg. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Spannend ... :boing

 

Kan je prof je daar niet verder mee helpen?

 

Hmm... Misschien wel, maar wil eerst kijken of ik zelf zo ver mogelijk kan komen voordat ik hem lastig ga vallen.

 

Carina! :woot_jump

 

Goed hoor, met jou? Stage in (op? :blink) Bali klinkt leuk! :punk

 

 

 

Hebben jullie trouwens ook problemen met de multi-quote, of ligt dat weer aan mn laptop? Hij quote m telkens gewoon als ik op mq druk. blink:

 

Hier ook alles goed... Ben beetje hyper :woot_jump:

 

Ligt aan je laptop...

 

Wat een warm welkom!! Haai allemaal!

Zus, mijn msn doet het ook al niet. Ze boycotten ons geloof ik.

Het gaat hier weer een beetje verkeerd, ben verkouden en dat nestelt zich nu lekker in mn voorhoofds-bij-en kaakholtes. Spoel me suf om ze schoon te krijgen maar t werkt niet echt. Verder weeg ik nu inmiddels 90kg, dat was toen ik in t zkh opgenomen werd 68kg en begin dit jaar 55kg. Houd dus echt gigantisch vocht vast en probeer t al twee of drie dagen met een dubbele dosis vochtafdrijver weg te krijgen maar dat werkt gewoon niet. Woensdag ga ik t met twee middeltjes tegelijk proberen, jammer dan dat dat niet zo goed is maar ik wil dat vocht kwijt. Ben superkortademig, onder andere door dat vocht. En iets waar ik helemaal niet blij mee ben; ik ben de afgelopen dagen al een paar keer zomaar omgevallen, zonder aanleiding. Ineens geen kracht meer in mijn benen en dan stort ik in. Godzijdank niet meer schade dan een paar blauwe plekken en zere voet, maar ik vind dit maar vaag.....

 

Ook nog leuke dingen. Heb sinds gisteren twee gerbils erbij, omdat mijn meisje alleen zat. Lizzie is al best oud en als ik er eentje bij zou zetten zou ik binnenkort wéér met een gerbil zitten die eenzaam is, dus heb ik er meteen maar twee 'besteld' (ze komen van Rimkje, die heeft ook gerbils en die fokt ermee, dus die had nog wel wat pups voor me thumb_yello: ). Koppeling ging geweldig, gelukkig want dat wil nog wel eens moeilijkheden geven.

Rimkje en Ivo waren gisteren dus hier, we hadden een meeting van het trollbeadsforum. Bij een juwelier. Dus we hebben allebei (en mn moeder ook, die zou alleen een armband kopen maar had uiteindelijk meer dan ik....we hebben tegen pap gezegd dat ze alleen een armband en slotje gekocht heeft en dat de rest van die kralen al in de kast lag maar niet meer aan een armband paste:naughty:) flink ingeslagen. Zijn ook allebei bijna jarig, dus dat was alvast in het kader van de verjaardag. Had van oma alvast geld gekregen dus dat heb ik goed gebruikt. En ook van mn ouders heb ik mn cadeau al binnen:mf_rosetinted Nu moet ik mn vierde armband nog naar mn zin maken, eigenlijk heb ik te veel glaskralen en te weinig zilveren, moet met de rest van mn verjaarsgeld (nog een maandje, wachten duurt lang.......) toch nog maar wat andere beads kopen....Nooit problemen mee dus dat komt goed thumb_yello:

 

Wat vervelend dat het niet echt lekker gaat... Hopelijk gaat het snel weer wat beter...

Verders fikse uitbreiding lees ik, 2 gerbils erbij en een hoop trollbeads. Leuk!!

 

 

Hmm, ja met video klinkt het haast als dubbel werk, eerst opnemen en daarna observeren, ipv direct "live" observeren! :blink

 

 

Wat gaaaaaf zeg! :shocked thumb_yello: Ik hoop voor je dat je t allemaal geregeld krijgt! Stoere plek om stage te lopen! Wat zou je daar voor stage kunnen doen?

 

Nouja, ik programmeer de camera's en ga intussen uit mn neus zitten vreten :naughty:

 

Leuk joh! Heerlijk weer, prachtig eiland, aardige mensen. Wat ga je daar precies doen?

 

 

 

@Carina: Wat gaaf zeg, die stage!! Ik hoop dat je dat allemaal geregeld kunt krijgen, het lijkt me echt supergaaf!!! Ik zou ook zo graag nog eens die kant op gaan, maar dat zit er niet meer in met die achterlijke afweerstoornis. Mag en kan niet ingeënt worden, het werkt niet en zou alleen maar gevaarlijk zijn dus liever niet. Maar ben in 2000 een maand in Singapore en Maleisië geweest en dat was ook super. Wat zou je daar gaan doen?

 

Ik zou daar 4 maanden mee gaan werken aan een fokprogramma voor de clownsvis en de doktersvis (Nemo en Dori vissen :roftl::mf_lustslow:)

Link to comment
Share on other sites

Of misschien niet wachten tot het einde van de week? Ook met dat omvallen enzo .. Misschien toch nu maar al een dokter even inlichten?

 

Dat klinkt weer helemaal niet goed. Rot dat je weer zo kortademig bent, en zomaar omvallen? Wat zeggen de artsen daar van?

Ehm, niets. Ik heb het nog niet verteld want ik heb geen zin om wéér naar het ziekenhuis te moeten, ben juist blij dat ik eens een weekje niet hoef. Die kortademigheid boeit ze niet zo, de longarts die ik vanwege dat pulmonale hypertensie gedoe had heeft gezegd dat ie daar allemaal niets aan kon doen omdat het door oude schade komt. Kan hij niets mee, einde behandeling. Ook fijn want die ergometrietest was niet best. De longarts die daarbij zat had t over aanpassingen in mn medicatie en evt 's nachts zuurstof, want die lage saturatie kan ook weer schade veroorzaken. Op zich zit ik daar helemaal niet op te wachten, maar als ik zo vreselijk kort ben is een suifje O2 wel zo lekker, dan kun je net wat meer doen...

 

Haha hoe vet is dat!! Mag je voor een langere behandeling ook je eigen dvdtje meebrengen? :das:

Ik heb tijdens mn SMS-scan heerlijk relaxed naar Koko en LICM gekeken, en een dag later naar Noekie en U2, en weer een dag later het laatste stukje Anouk. Heel fijn dat dat kon, want van 4 uur stilliggen op zo'n harde tafel word je niet echt blij:thumbdown: Van die dvd dus juist wel :das:

Link to comment
Share on other sites

Stel je voor ... Mijn tandarts zal lachen .. :roftl

 

Beter van niet, straks schiet ie door t lachen uit met zn boor ofzo :naughty:

 

Ik heb sinds anderhalve maand een nieuwe pijnstiller, tegen die neuropathische pijnen in mn benen waar ik totaal gestoord van word. Werken doet t nauwelijks, maar ik moest het de tijd geven. Wie weet gaat t nog werken, al betwijfel ik dat. De bijwerkingen 'doen het wel erg goed' zeg maar. Ben met vlagen enorm dizzy en ik heb ergens het vermoeden dat dit vallen er ook mee te maken heeft. In elk geval heb ik door die neuropathische pijnen ook af en toe een soort uitvalsverschijnselen, maar nooit zo dat ik ook echt omviel....Heel vreemd. Moest ik met The Kooks maar niet doen he?:blink

 

Stoppen met bedels kopen? Nee voorlopig zijn er nog veel te veel die ik echt mooi vind en graag wil hebben. Nu ik er eentje met goud erin heb, vind ik dat toch ook wel heel erg mooi.... Misschien dat ik de Nachtegaal ook nog ga kopen ofzo, die vind ik ook al meer dan een jaar erg leuk. Heb nu 4 Trollbeadsarmbanden, twee écht helemaal vol, daar past geen kraal meer aan, en twee niet helemaal vol maar de ene zo goed als en de ander voor over driekwart.....En een Trollbeadsketting waar ook nog wat kralen aan zitten. En dan waar t mee begon, 3 november 2 jaar geleden; mijn 2 Pandora-armbanden. Begint een aardig kapitaaltje te worden:naughty

 

Misschien val je wel om door t gewicht van al die armbanden! :naughty: Haha, nee flauw :bleh:

Maar beter dat dat niet met The Kooks gebeurd nee :blink: Je kan nog altijd overwegen om in een rolstoel te gaan eventueel?

 

 

LOL. Geen idee, maar dat was ook t eerste wat mn moeder vroeg. :roftl:

 

Haha, stel je voor, dan ben je net lekker aan t kijken, zegt de tandars dat je klaar bent, en jij: huh, nu al? Neeeee, ik wil nog even blijven liggen! :sad:

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik zou daar 4 maanden mee gaan werken aan een fokprogramma voor de clownsvis en de doktersvis (Nemo en Dori vissen :roftl::mf_lustslow:)

 

Ow, gaaf! Klinkt leuk! Moesten ze je ook maar genoeg vrije tijd geven ondertussen zodat je een beetje van de omgeving kan genieten (als in heerlijk aan een tropisch strandje zitten met een lekkere cocktail en een goed boek en een fijn muziekje op je mp3:mf_rosetinted:)

Link to comment
Share on other sites

Hier ook alles goed... Ben beetje hyper :woot_jump:

 

Ligt aan je laptop...

 

 

 

Ik zou daar 4 maanden mee gaan werken aan een fokprogramma voor de clownsvis en de doktersvis (Nemo en Dori vissen :roftl::mf_lustslow:)

 

Lol, hyper is goed! :biggrin2:

 

Yay. :thumbdown:

 

 

Nemo + Dori?! :boing::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Haha, stel je voor, dan ben je net lekker aan t kijken, zegt de tandars dat je klaar bent, en jij: huh, nu al? Neeeee, ik wil nog even blijven liggen! :sad:

:naughty:

 

:roftl: Zal ze leuk vinden. :naughty: Ik neem volgende keer gewoon mn Friends dvd's mee. Of Californication. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Misschien val je wel om door t gewicht van al die armbanden! :naughty: Haha, nee flauw :bleh:

Maar beter dat dat niet met The Kooks gebeurd nee :blink: Je kan nog altijd overwegen om in een rolstoel te gaan eventueel?

 

:lmfao: Dat lijkt me stug, zo zwaar zijn ze nou ook weer niet hoor. En ter compensatie draag ik er al eentje links, en ook mn horloge is naar mn linkerpols verhuisd. Zwaar tegen mijn principes, vind dat waardeloos en kan er niet echt aan wennen, maarja, rechts heb ik een paar armbanden om :fisch:

 

Ik weet niet of ik dat doe hoor. Is een gewurm met de auto ook, als ik uberhaupt al auto kan rijden dan (ivm die medicatie). Een rolstoel in een Ka proppen is een kunst op zich. En met de trein is dan ook weer zo'n gedoe. Ik red me wel joh, en anders raap jij me vast wel weer op:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Avond dames :bye

 

Kaatje heeft d'r haren niet laten knippen vandaag. naughty:

 

Ik ook niet! Ben bang voor de kapper

 

Jaaaaja! Alles is superokee! Had vandaag echt 2 briljante mailtjes gekregen!! aah: Van Wouter Hamel en management (waar is Linde nou?) EN van mn collega :das::naughty:

 

 

 

Heeey Carina! Ja zo snel ben ik niet! :bleh: Zit nu bij mon parents, dus gaat sowieso niet lukken! :thumbdown:

 

 

 

Mam!! Hoihoi! Jammer hoor!

Hoe is het verder?

Beetje bijgekomen van Freek die Amir uitkleedde!? :das:

 

OEHHH José wat een goed nieuws allemaal :woot_jump:

 

 

HAAJJJJ allemaal!!!

Mijn kat is heeeeel sneu aan jammeren en wil eten, ik laat dr nog EVENTJES wachten:naughty: gemeen he

Link to comment
Share on other sites

Ow, gaaf! Klinkt leuk! Moesten ze je ook maar genoeg vrije tijd geven ondertussen zodat je een beetje van de omgeving kan genieten (als in heerlijk aan een tropisch strandje zitten met een lekkere cocktail en een goed boek en een fijn muziekje op je mp3:mf_rosetinted)

 

Ik zal dan aan jullie denken :naughty:

 

Oooh echt? ooh... dat is.. apart! :mf_rosetinted roftl:

 

Neeee, maar je weet toch wat ik bedoel, ja toch, niet dan? :naughty:

 

Ja, nou ja, ehm, nee? Ik programmeer de pc, die zorgt dat op de juiste tijden van de juiste aquaria opnames gemaakt worden. In die tijd kan ik andere nuttige dingen doen. Daarna staan de opnames op de pc en kan ik ze analyseren wanneer ik wil. Planningtechnisch gezien is dat dus allemaal veel makkelijker. Wanneer ik opnames maak in week 1 kan ik die in week 4 analkyseren als ik wil. Maar als ik directe observaties wil hebben van week 1 zal ik die ook in week 1 uit moeten voeren...

Mahja, als de kwaliteit dusdanig slecht is... Dan blijft er weinig over he...

 

Lol, hyper is goed! :biggrin2:

 

 

Nemo + Dori?! :boing::roftl:

 

Hyper niet goed... Zou eigenlijk mn bed in moeten duiken...

 

En dat ga ik ook doen, eens kijken of er wat van slapen komt..

 

Slaap lekker allemaal :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Haha ja hallo, wat dacht je van Live in Cartoon Motion!! :doh::naughty:

Misschien kan ze dan nog meegenieten ook! :roftl:

 

Oeh, goeie! Maar dan moet ik wel oppassen dat ze met haar handen niet al te actief gaat mee bewegen. Je weet maar nooit wat er dan met mn tanden gebeurt. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Haai Biekje!!

 

 

Hyper niet goed... Zou eigenlijk mn bed in moeten duiken...

 

En dat ga ik ook doen, eens kijken of er wat van slapen komt..

 

Slaap lekker allemaal :wub2:

 

Slaap goed (als het lukt) :wink2:

 

Byebye...

Link to comment
Share on other sites

:lmfao: Dat lijkt me stug, zo zwaar zijn ze nou ook weer niet hoor. En ter compensatie draag ik er al eentje links, en ook mn horloge is naar mn linkerpols verhuisd. Zwaar tegen mijn principes, vind dat waardeloos en kan er niet echt aan wennen, maarja, rechts heb ik een paar armbanden om :fisch:

 

Ik weet niet of ik dat doe hoor. Is een gewurm met de auto ook, als ik uberhaupt al auto kan rijden dan (ivm die medicatie). Een rolstoel in een Ka proppen is een kunst op zich. En met de trein is dan ook weer zo'n gedoe. Ik red me wel joh, en anders raap jij me vast wel weer op:naughty:

 

Ja, ik raap je anders op natuurlijk, als ik niet zelf al gevloerd ben door Lukes aanwezigheid! :naughty:

 

Bestaat er zoiets als een horloge-bedel? Ik zou namelijk echt dolgraag van mijn Pandora-armband een soort horloge maken! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Hyper niet goed... Zou eigenlijk mn bed in moeten duiken...

 

En dat ga ik ook doen, eens kijken of er wat van slapen komt..

 

Slaap lekker allemaal :wub2:

 

Succes met in slaap vallen. :wink2:

 

Truste! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy