Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

Beetje laat, zat een kennistraining te doen...

Geweldig he, de geluiden die er uit zo'n beest kunnen komen?:naughty: James is de kleinste kat die we ooit gehad hebben, maar je hoort hem van verre al aankomen. In de zomer hoorde je hem aan t begin van de brandpoort (zo'n 200m denk ik) al aankondigen dat hij eraan kwam. Achterlijk beest. En ook zo'n heel kaliber aan geluiden, voor elke bui en elke gelegenheid een ander geluid:thumb_yello:

 

 

 

Slaap lekker Nielo, tot snel!!

Sweet dreams!!

:huglove:

 

Hahahaha. JAAAA deze dus ook. Ik weet ook precies wat ze wil als er een bepaald geluid uit komt.

Op zich is die mekkerende mauw wel handig, want ik hoef nooit op te letten of er eten of drinken genoeg is, want zodra het laatste uit de bak is, begint ze al (ze kan zelf doseren, dus ik hoef maar eens in de zoveel dagen op te draven).:thumb_yello:

Dit is ook handig, omdat ik dan gewoon op vakantie kan, omdat zij nooit geleerd heeft om 2x per dag eten te krijgen bijvoorbeeld.

Ik heb wel een topkat hoor:thumb_yello:

 

MikaPhotoShoot99.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Owww Kaatje dank voor je posts in ons tweede huis. Had t even nodig hoor, vond t een beetje saaiig daar. En heb t koud....:boxed: Ben ook te lui om op te staan en thee te zetten, maar moet toch vernevelen dus zal uiteindelijk toch op moeten staan.....Ik snap niet dat er niet iemand is die even aan me vraagt of ie mn medicatie op moet trekken, mn freeway moet pakken en een kopje thee moet zetten. Wat is de wereld toch hard :tears:

 

3700427994a6619359545l.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hahahaha. JAAAA deze dus ook. Ik weet ook precies wat ze wil als er een bepaald geluid uit komt.

Op zich is die mekkerende mauw wel handig, want ik hoef nooit op te letten of er eten of drinken genoeg is, want zodra het laatste uit de bak is, begint ze al (ze kan zelf doseren, dus ik hoef maar eens in de zoveel dagen op te draven).:thumb_yello:

Dit is ook handig, omdat ik dan gewoon op vakantie kan, omdat zij nooit geleerd heeft om 2x per dag eten te krijgen bijvoorbeeld.

Ik heb wel een topkat hoor:thumb_yello:

 

MikaPhotoShoot99.jpg

 

Heel wat anders dan een hond hè, de meeste slobberen meteen hun bak leeg.

 

Een van mijn poezen werd voor de eerste keer krols toen ik net verkering had met m'n vriend. Hij vond haar zo'n lief schattig beestje. Totdat ze d'r bekkie open trok. :floor:

Link to comment
Share on other sites

Heel wat anders dan een hond hè, de meeste slobberen meteen hun bak leeg.

 

Een van mijn poezen werd voor de eerste keer krols toen ik net verkering had met m'n vriend. Hij vond haar zo'n lief schattig beestje. Totdat ze d'r bekkie open trok. :floor:

 

Ik ben absoluut geen kattemens, sterker nog: ik heb een gruwelijke hekel aan katten (long story, ik hou ALLEEN van die van mij en das eigk echt per ongeluk).

Maar idd honden zijn wel ERG gretig met hun eten...

 

Mijn poezebeestje is geholpen, dus niet echt krolsigheid gelukkig, moet niet denken aan NOG meer geluid!!!

:roftl:

 

mkj0co-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Owww Kaatje dank voor je posts in ons tweede huis. Had t even nodig hoor, vond t een beetje saaiig daar. En heb t koud....:boxed: Ben ook te lui om op te staan en thee te zetten, maar moet toch vernevelen dus zal uiteindelijk toch op moeten staan.....Ik snap niet dat er niet iemand is die even aan me vraagt of ie mn medicatie op moet trekken, mn freeway moet pakken en een kopje thee moet zetten. Wat is de wereld toch hard :tears:

 

3700427994a6619359545l.jpg

 

't Is net te ver om je kopje aan te geven, anders zou ik het doen :naughty:

 

Die thread is een beetje mak op het ogenblik. De vaste posters laten het een beetje afweten (José, als je dit morgen leest :sneaky2:!). En erg veel "I wanna marry"- gehalte. We hebben weer nieuwe foto's nodig. Ik duik af en toe eens in de archieven. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Vooral blijven graven! :licks_lips:

 

Je komt nog eens wat tegen he? :das:

 

*graaft snel verder*

 

@Biekje: Hier hetzelfde. Hij krijgt tegenwoordig Siamese Select van Royal Canin. Ander droogvoer kauwt hij niet, dat schuift ie zo naar binnen. Die brokken van Royal Canin zijn zo gemaakt dat ze wel MOETEN kauwen. Ze schijnen dus allemaal zo leip te zijn...Maargoed, wij zeggen dus altijd tegen hem dat hij herenvoer krijgt, en dat t voer voor Hassan en Loesje maar eenvoudig straatkattenvoer is. Nu hoor ik dus ook al verschil in mauw als er nog wel straatkattenvoer staat maar geen herenvoer, of dat er helemaal geen voer meer staat.

James is dus een kater (nouja, was.....nu is hij een het) maar als je m af en toe hoort zou hij prima voor krolse poes door kunnen gaan. *Is ineens blij dat ze geen Siamese of Oosterse ongeholpen poezen in huis heeft:blink::roftl:*

Vind het ook zo geweldig als hij zich verveelt; dan gaat hij boven op zolder keihard zitten klagen:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Je komt nog eens wat tegen he? :das:

 

*graaft snel verder*

 

@Biekje: Hier hetzelfde. Hij krijgt tegenwoordig Siamese Select van Royal Canin. Ander droogvoer kauwt hij niet, dat schuift ie zo naar binnen. Die brokken van Royal Canin zijn zo gemaakt dat ze wel MOETEN kauwen. Ze schijnen dus allemaal zo leip te zijn...Maargoed, wij zeggen dus altijd tegen hem dat hij herenvoer krijgt, en dat t voer voor Hassan en Loesje maar eenvoudig straatkattenvoer is. Nu hoor ik dus ook al verschil in mauw als er nog wel straatkattenvoer staat maar geen herenvoer, of dat er helemaal geen voer meer staat.

James is dus een kater (nouja, was.....nu is hij een het) maar als je m af en toe hoort zou hij prima voor krolse poes door kunnen gaan. *Is ineens blij dat ze geen Siamese of Oosterse ongeholpen poezen in huis heeft:blink::roftl:*

Vind het ook zo geweldig als hij zich verveelt; dan gaat hij boven op zolder keihard zitten klagen:roftl:

 

Mijne schrokt niet. Ze eet af en toe netjes. Dat scheelt zo enorm.

Ik heb de mijne eens royal canin gegeven voor binnenkatten (ik denk: doe es leuk en lief met dierendag) en toen dat op was, wilde ze geen ander voer meer. Dus daar begin ik niet meer aan. Heb moeite moeten doen om het beest weer goedkoper voer te laten eten. Dus sindsdien is het duurste wat ze krijgt heel soms Wiskas. Dat heeft ze nu.

Ze krijgt normaal gesproken gewoon euroshopper of aldi voer (Lucky Cat :roftl:).

En heeel soms een blikje vies klef ranzig stinkend voer. Wordt ze wild als je het geeft, wel leuk af en toe:roftl:

 

Het grappigste vind ik dat ze mekt als ze een beest ziet vliegen en ze die wil vangen en er niet aan komt, daar kan ik echt bijna van janken van het lachen gewoon! En dan mekt ze ook echt hard! mek mek mek mek mek HAHAHAHAHHA.

 

Als ze moet overgeven, dat geluid gaat door MERG EN BEEN. Als ik dat hoor weet ik al genoeg en schop ik dr de gang in (als ik op tijd ben), zodat ze niet op mijn tapijt overgeeft, wat onder mijn tafel ligt...

 

mikalebanesdu3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Je komt nog eens wat tegen he? :das:

 

*graaft snel verder*

 

@Biekje: Hier hetzelfde. Hij krijgt tegenwoordig Siamese Select van Royal Canin. Ander droogvoer kauwt hij niet, dat schuift ie zo naar binnen. Die brokken van Royal Canin zijn zo gemaakt dat ze wel MOETEN kauwen. Ze schijnen dus allemaal zo leip te zijn...Maargoed, wij zeggen dus altijd tegen hem dat hij herenvoer krijgt, en dat t voer voor Hassan en Loesje maar eenvoudig straatkattenvoer is. Nu hoor ik dus ook al verschil in mauw als er nog wel straatkattenvoer staat maar geen herenvoer, of dat er helemaal geen voer meer staat.

James is dus een kater (nouja, was.....nu is hij een het) maar als je m af en toe hoort zou hij prima voor krolse poes door kunnen gaan. *Is ineens blij dat ze geen Siamese of Oosterse ongeholpen poezen in huis heeft:blink::roftl:*

Vind het ook zo geweldig als hij zich verveelt; dan gaat hij boven op zolder keihard zitten klagen:roftl:

 

Die van mij is ook meteen geholpen toen ze oud genoeg was hoor! :roftl:

Ze zijn inmiddels allemaal overleden, maar op 't moment zorg ik voor de katten van een vriendin die op vakantie is, waaronder een siamees. Als die de sleutel in het slot hoort steken begint ie al te brullen. 't Is een echte hongerlap.

Link to comment
Share on other sites

Zodra ik op mezelf woon, komt er een collectie Siamezen. Ik ben helemaal om, geweldige beesten!!!

 

Het spijt me enorm, is echt stomvervelend, maar ik moet morgen om acht uur beginnen dus ik ga mijn bedje eens opzoeken. Ik wens jullie nog een prettige avond verder en zie jullie waarschijnlijk morgen weer, als ik niet in slaap val na mn werk:blink:

 

Tot snel, dank voor de fijne plaatjes:naughty:

 

Sweet dreams voor later!!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Zodra ik op mezelf woon, komt er een collectie Siamezen. Ik ben helemaal om, geweldige beesten!!!

 

Het spijt me enorm, is echt stomvervelend, maar ik moet morgen om acht uur beginnen dus ik ga mijn bedje eens opzoeken. Ik wens jullie nog een prettige avond verder en zie jullie waarschijnlijk morgen weer, als ik niet in slaap val na mn werk:blink:

 

Tot snel, dank voor de fijne plaatjes:naughty:

 

Sweet dreams voor later!!

:huglove:

 

Geen spijt, 't was leuk dat je er weer was. Hopelijk tot morgen.

Sweet dreams :huglove:

 

en wacht niet te lang met de dokter waarschuwen! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Zodra ik op mezelf woon, komt er een collectie Siamezen. Ik ben helemaal om, geweldige beesten!!!

 

Het spijt me enorm, is echt stomvervelend, maar ik moet morgen om acht uur beginnen dus ik ga mijn bedje eens opzoeken. Ik wens jullie nog een prettige avond verder en zie jullie waarschijnlijk morgen weer, als ik niet in slaap val na mn werk:blink:

 

Tot snel, dank voor de fijne plaatjes:naughty:

 

Sweet dreams voor later!!

:huglove:

 

Truste !!!Werkze!

 

En dan nog 1 voor jou

MikaOorJan08Small.jpg

 

Ok 2 dan

mikas.jpg

Link to comment
Share on other sites

Geen spijt, 't was leuk dat je er weer was. Hopelijk tot morgen.

Sweet dreams :huglove:

 

en wacht niet te lang met de dokter waarschuwen! :wink2:

 

Dat laatste kan ik niet echt beloven, ik hoop gewoon dat die onzin snel minder is zodat t niet hoeft!

Heb met graven nog een leuk gifje van jou opgesnort:das:

biggirl.gif

 

Nu ga ik echt, tot morgen!!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Dat laatste kan ik niet echt beloven, ik hoop gewoon dat die onzin snel minder is zodat t niet hoeft!

Heb met graven nog een leuk gifje van jou opgesnort:das:

biggirl.gif

 

Nu ga ik echt, tot morgen!!

:huglove:

 

:shocked: wat doe je me aan met die gif :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Dat laatste kan ik niet echt beloven, ik hoop gewoon dat die onzin snel minder is zodat t niet hoeft!

Heb met graven nog een leuk gifje van jou opgesnort:das:

biggirl.gif

 

Nu ga ik echt, tot morgen!!

:huglove:

 

Oh ja, dat is een prettige. :drool:

Link to comment
Share on other sites

Nou je het zegt. :blink: Ik kijk altijd alleen maar naar die mooie jongen :roftl:

 

dat deel viel me anders wel heeeel erg op.

Ik zie meer haar dan hem, komt omdat ze een Big Girl is denk ik!:shocked:

:crybaby:

 

Maar ik vind dr echt wel net wat te ver gaan dus...best wel zeg maar...

Link to comment
Share on other sites

dat deel viel me anders wel heeeel erg op.

Ik zie meer haar dan hem, komt omdat ze een Big Girl is denk ik!:shocked:

:crybaby:

 

Maar ik vind dr echt wel net wat te ver gaan dus...best wel zeg maar...

 

Misschien vindt ie 't wel lekker :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hmm ik ga slapies doen...of de bank op...maar ik zit steeds te refreshen en zelfs de mikagasmics is beetje boring of nie?

Magoew, even lekker teevee kijken ook wel fijn. Als er wat op is, anders gewoon bedje!

 

Trusten Kaatje en tot morgen!!!

Link to comment
Share on other sites

Hmm ik ga slapies doen...of de bank op...maar ik zit steeds te refreshen en zelfs de mikagasmics is beetje boring of nie?

Magoew, even lekker teevee kijken ook wel fijn. Als er wat op is, anders gewoon bedje!

 

Trusten Kaatje en tot morgen!!!

 

Kan wel zijn, maaruhhh dan nog DOE je dat niet bij Mikaaaatje:shocked:

 

NAAAAAJTTT!!:naughty:

 

Nou ja, zij niet, maar wij misschien wel :das:

 

Ben wat foto's aan het uploaden op m'n hyves, ben daarom zo traag met reageren.

Welterusten Biekje, sweet dreams! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy