Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

Naja, afwachten? Zoals altijd ..

Er zou volgende week een vergadering moeten zijn, daar moet het eerst op besproken worden ... Maar heel waarschijnlijk wordt die nog een weekje uitgesteld omdat niet iedereen aanwezig kan zijn dus .... Je ne sais pas ..

 

Ze hebben in ieder geval niet al dringend iemand nodig, dus dat is al een nadeel ...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Naja, afwachten? Zoals altijd ..

Er zou volgende week een vergadering moeten zijn, daar moet het eerst op besproken worden ... Maar heel waarschijnlijk wordt die nog een weekje uitgesteld omdat niet iedereen aanwezig kan zijn dus .... Je ne sais pas ..

 

Ze hebben in ieder geval niet al dringend iemand nodig, dus dat is al een nadeel ...

 

Maar wel mooi dat je op sollicitatie mocht dan, ondanks dat ze niet dringend iemand nodig hebben, dat zegt ook wat!

Link to comment
Share on other sites

Weet het niet .. ken daar niks van dus weet niet hoe ik dat moet inschatten :bleh:

Kwam ook naar voren dat ik (nog steeds) niet genoeg initiatief neem in dingen .. dat die andere persoon die daar stage heeft gedaan daar veel beter in was (maar die werkt daar al ondertussen) .. Is ook altijd fijn om te horen ... Ik ben gewoon geen persoon die constant aan iedereen vraag: wie, wat, waar, hoe, waarom? Die mensen moeten hun werk ook doen in plaats van constant dingen uit te moeten leggen ...

 

Ik ben gewoon iemand die andere mensen hun werk laat doen en kijkt en helpt waar mogelijk, als er iets is wat ik wil of moet weten zal ik dat wel vragen, maar toch niet constant over vanalles omdat ik zo graag wil leren? Je onthoudt dat toch nooit allemaal ...

Link to comment
Share on other sites

Weet het niet .. ken daar niks van dus weet niet hoe ik dat moet inschatten :bleh:

Kwam ook naar voren dat ik (nog steeds) niet genoeg initiatief neem in dingen .. dat die andere persoon die daar stage heeft gedaan daar veel beter in was (maar die werkt daar al ondertussen) .. Is ook altijd fijn om te horen ... Ik ben gewoon geen persoon die constant aan iedereen vraag: wie, wat, waar, hoe, waarom? Die mensen moeten hun werk ook doen in plaats van constant dingen uit te moeten leggen ...

 

Ik ben gewoon iemand die andere mensen hun werk laat doen en kijkt en helpt waar mogelijk, als er iets is wat ik wil of moet weten zal ik dat wel vragen, maar toch niet constant over vanalles omdat ik zo graag wil leren? Je onthoudt dat toch nooit allemaal ...

 

Initiatief nemen is wat anders dan vragen stellen.

Initiatief nemen is meer dat je zélf dingen onderneemt om wat te doen...of om iets nieuws te doen.

 ini·ti·a·tief het; o -tieven de eerste stap of aanzet: het ~ nemen

Heeft dus eigenlijk volgens mij weinig te maken met constant vragen stellen, juist niet!

Link to comment
Share on other sites

Naja, daar kwam het wel op neer .. Dat die andere constant vragen stelde en wilde bijleren en dat ik daar rustiger in was ...

 

Qua echt initiatief nemen .. weet je .. Wat ik kan (en mag) dat doe ik, als er tijd over is wil ik wel andere dingen leren en zal ik daar ook achter vragen, alleen is die tijd er bijna nooit aangezien je best wel gewoon bezig kan zijn met het standaard werk zeg maar ...

 

Achja ...

Link to comment
Share on other sites

Naja, daar kwam het wel op neer .. Dat die andere constant vragen stelde en wilde bijleren en dat ik daar rustiger in was ...

 

Qua echt initiatief nemen .. weet je .. Wat ik kan (en mag) dat doe ik, als er tijd over is wil ik wel andere dingen leren en zal ik daar ook achter vragen, alleen is die tijd er bijna nooit aangezien je best wel gewoon bezig kan zijn met het standaard werk zeg maar ...

 

Achja ...

 

Ja dat is het mooie van stage, je zit er als "extra" kracht, je hoeft niet constant het "standaard" werk te doen. Ze mógen je nieteens zien als extra kracht. En de stage IS er om te leren, dus naast de standaard dingen mag je (moet je!) ook andere dingen kunnen leren.

En daar moet je inderdaad initiatief in tonen, want dat gaat het stagebedrijf je normaal gesproken niet zeggen. Je moet wel zelf willen.

 

*edit* even ter verduidelijking: ik was er ook niet goed in. Maar ik werd ook tegengezeten door stagebedrijf. Bij ons zagen ze ons WEL als extra kracht, dus er was weinig initiatief te tonen. Ik wilde supergraag voorlichting geven, maar dat is er dus NOOIT van gekomen, omdat het zo druk was :(

Link to comment
Share on other sites

Tja, extra kracht of niet .. ik weet toch dat ze blij waren dat ik er was en dat ik gewoon het werk kon doen hoor .. Ik heb daar meermaals gezeten dat ik gewoon een bepaalde post deed zodat degene die daar normaal zat (en dus bij mij) ook andere dingen kon doen .. omdat er volk tekort was enzo ...

 

Dus veel tijd om vragen te stellen had ik niet neen (echt andere dingen zeg maar, die niks met dat werk te maken hadden), maar dat zullen de bazen wel niet geweten hebben want die zaten altijd in hun bureautje ...

Link to comment
Share on other sites

Haha, super dan :bleh:

 

Yep.

Kadootje voor Linde op de post. De MikaMail naar Florida is af en is ready to go, maar heb per ongeluk het adres gewist, dus nu moet ik wachten op het adres...

Ik heb wat leuke dingetjes nog gehaald en ik ga zo vroeger naar het werk, want dan is het kralenwinkeltje in EHV wel open.

Nu even wat zooi opruimen en dan even douchen:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Zozo :original:

 

Ruim & douche ze! :wink2:

 

Gedouched en een beetje geruimd. De rest ruim ik vanavond wel!

Even denken hoe laat ik de trein wil...half 4. Dus rond 3 hier weg. Ik heb nog een uur....

Wat zal ik eens gaan doen...

Link to comment
Share on other sites

Dacht ik al hahahaha.

 

Mjah ben benieuwd wanneer mijn ebay spullen binnen zijn, want ik wil verder met mijn armbandjes:naughty:

 

Is je voorraad al op dan?

Teveel armbandjes gemaakt? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Een paar beads zijn op ja, maar ik heb vooral een aantal nieuwe besteld, zodat ik mooiere bandjes kan maken:naughty:

 

Haha ok :bleh:

Wat doe je er eigenlijk allemaal mee? Want je maakt er volgens mij best veel ... Kan je toch nooit allemaal zelf aandoen? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Haha ok :bleh:

Wat doe je er eigenlijk allemaal mee? Want je maakt er volgens mij best veel ... Kan je toch nooit allemaal zelf aandoen? :bleh:

 

Gewoon, bewaren. Ik kan ze niet allemaal tegelijk om doen, maar wel een beetje matchen bij wat ik aan doe.

Nu zit ik in een achterlijke grijze trui, dus kan niet bepaald matchen en dan zoek ik gewoon iets uit wat ik leuk vind:bleh:

Een aantal kan ik wel om doen he...

En ik heb een aantal "kerstachtige" armbandjes, die zijn speciaaaal voor de london meeting.

 

En stiekum heb ik er al een paar verkocht ook:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy