Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

Haha, moet haast wel lijkt mij :roftl:

Bewaren is leuk .. en jij hebt waarschijnlijk meer plaats dan ik :bleh: .. maar dan nog .. :wink2:

 

Ik heb van die opbergtasjes. Hartstikke handig. Van de Wibra:roftl:

Daar zitten mijn armbandjes in.

De plek die mijn dozen met kralen in beslag nemen is idd even iets minder grappig. Maargoed...

Tis een beetje een zooitje. Ik denk dat ik daar vrijdag eens rustig voor ga zitten, om alle kasten eens op te ruimen en te kijken of ik plek kan vrij maken voor de kralendozen...

En eens zien of ik mijn zooi kan opruimen van school, want ondertussen loopt ook dat de spuigaten uit, ben blij als ik afgestudeerd ben!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik weet trouwens ook zeker dat ik dan vrijdag spullen tegen kom, die ik niet gebruik, denk dat ik die op Marktplaats zet ofzo:naughty:

Ik zie nu al allemaal dingen waarvan ik denk: dat gebruik ik never nooit!

Link to comment
Share on other sites

wederom is die fles belangrijk zie ik

 

Fles? Zou wel kunnen ja, weet ik al niet meer zo :roftl:

Hij is best wel creatief :thumb_yello: Goddank voor hem dat het werkte .. :roftl:

 

Ik vond die geparkeerde wagen geweldig ... En Jim die even een liedje ging spelen en niet verder kwam dan 2 regels .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Eerlijk is eerlijk, dit vond ik echt de leukste video alltimes van hun.

Overigens is Chris dus WEL lekker, maar blijkbaar alleen niet alstie zingt:naughty:

 

:thumb_yello:

Ik heb sowieso de voorkeur voor dit soort dingen in plaats van altijd maar het serieuze werk (dus optredens en videoclips).

 

Heb trouwens nog een leuke:

 

Haha :naughty:

Ik vind Chris ondertussen ook wel leuk hoor .. Blijf 'm eng vinden als ie zich echt geeft .. Maar zo de rustige stukjes en stukjes tussen de liedjes door is ie echt wel leuk :wub2: (zelfs op Werchter blijkbaar).

Link to comment
Share on other sites

:thumb_yello:

Ik heb sowieso de voorkeur voor dit soort dingen in plaats van altijd maar het serieuze werk (dus optredens en videoclips).

 

Heb trouwens nog een leuke:

 

Haha :naughty:

Ik vind Chris ondertussen ook wel leuk hoor .. Blijf 'm eng vinden als ie zich echt geeft .. Maar zo de rustige stukjes en stukjes tussen de liedjes door is ie echt wel leuk :wub2: (zelfs op Werchter blijkbaar).

 

Don't push it girl. Heb wel weer even genoeg AT gehad voor deze week:naughty:

mikacantando67-1.jpg

Hier krijg ik te weinig van de laatste tijd :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Don't push it girl. Heb wel weer even genoeg AT gehad voor deze week:naughty:

mikacantando67-1.jpg

Hier krijg ik te weinig van de laatste tijd :crybaby:

 

Ding duurt nog geen 2 minuten :roftl:

 

Moet je in een andere thread voor zijn, die is daar speciaal voor :bleh::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Bedoelde eigenlijk dat het vanaf nu stiller ging worden .. :roftl: Tenzij je dat hoopt? :bleh:

 

Ja, alles ok. Weet niet goed eigenlijk ... Niet slecht, maar om nu echt te zeggen goed .. Naja, we horen het wel .. als ze het zelf eens weten :wink2:

 

Met jou alles ok?

Link to comment
Share on other sites

Bedoelde eigenlijk dat het vanaf nu stiller ging worden .. :roftl: Tenzij je dat hoopt? :bleh:

 

Ja, alles ok. Weet niet goed eigenlijk ... Niet slecht, maar om nu echt te zeggen goed .. Naja, we horen het wel .. als ze het zelf eens weten :wink2:

 

Met jou alles ok?

 

oooh okeey, dat kwam niet helemaal over.. :naughty: nee dat hoop ik dan niet natuurlijk!

 

 

Hmm okee, enig idee wanneer je iets gaat horen?

 

 

Met mij alles prima! Ben helemaal gesloopt! Heb vandaag spelregie gehad, wat betekende dat we de hele dag met de klas moesten toneelspelen! :shocked: En dat is ook best vermoeiend! :naughty: Maar wel leuk.. toch wel... (dacht eerst van niet..)

Link to comment
Share on other sites

oooh okeey, dat kwam niet helemaal over.. :naughty: nee dat hoop ik dan niet natuurlijk!

 

 

Hmm okee, enig idee wanneer je iets gaat horen?

 

 

Met mij alles prima! Ben helemaal gesloopt! Heb vandaag spelregie gehad, wat betekende dat we de hele dag met de klas moesten toneelspelen! :shocked: En dat is ook best vermoeiend! :naughty: Maar wel leuk.. toch wel... (dacht eerst van niet..)

 

Als het een beetje meezit volgende week dinsdag, dan zou er een vergadering zijn waarop ze het moeten bespreken ... Maar waarschijnlijk gaan niet alle nodige mensen aanwezig kunnen zijn dus gaat het waarschijnlijk een week uitgesteld worden ... Dus dat duurt nog wel even :bleh:

 

Toneelspelen, leuk? Jij liever dan ik :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Als het een beetje meezit volgende week dinsdag, dan zou er een vergadering zijn waarop ze het moeten bespreken ... Maar waarschijnlijk gaan niet alle nodige mensen aanwezig kunnen zijn dus gaat het waarschijnlijk een week uitgesteld worden ... Dus dat duurt nog wel even :bleh:

 

Toneelspelen, leuk? Jij liever dan ik :roftl:

 

Ooowww, dat zou naar zijn, als je zo lang moet wachten! :blink: Hoop t niet voor je!

 

 

Ja, nouja, ik haat toneelspelen eigenlijk! En we moesten zelfs nog improviseren ook... vond t vrij heftig! Maar toch, het was best leuk! :biggrin2: (niet dat ik t kan hoor, dat is weer een heel ander verhaal :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy