Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

Ja, is prima hoor :thumb_yello: Geen idee wat Bugles is .. maar we spreken nog wel af wie wat meeneemt dan zeker? :bleh:

 

Kunnen vanavond afspreken.

Ik zorg in ieder geval voor Brownies en Muffins, cake, lollies, pepernoten, enkele hapjes uit de oven, stokbrood kruidenboter, chocolate chip cookies, en nog wat snoepspul dat ik zo nog uit moet zoeken.

Verder cola light en 7up, sinaasappelsap, chocomel (warm en koud).

En ontbijt. En ik haal vodka.

We komen niet om...:naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kunnen vanavond afspreken.

Ik zorg in ieder geval voor Brownies en Muffins, cake, lollies, pepernoten, enkele hapjes uit de oven, stokbrood kruidenboter, chocolate chip cookies, en nog wat snoepspul dat ik zo nog uit moet zoeken.

Verder cola light en 7up, sinaasappelsap, chocomel (warm en koud).

En ontbijt. En ik haal vodka.

We komen niet om...:naughty:

 

En kriek :mf_rosetinted: Ofzo .. Anders vrees ik dat ik op Cola ga moeten leven en dan voel me zo buitengesloten :tears::roftl:

 

Ach neen, we zien wel .. We zullen het in ieder geval wel overleven .. qua eetmogelijkheden toch :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ennn omdat niet iedereen elke dag in Limburg komt, haal ik VLAAI!

Ik haal dan wel kruimelvlaai (met pudding erin weetjewel), want das mijn favoriet.

Dus.

Vlaai it is. Echte Limburgse!!!:thumb_yello:

 

Veel plezier daarmee :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat ik ná dat weekend er wel ervaring mee zal hebben! :naughty:

 

:shocked: Wat ben je allemaal van plan misschien?

We gaan een dvd kijken hé ... Mika ... Gewoon rustig avondje ...

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ennn omdat niet iedereen elke dag in Limburg komt, haal ik VLAAI!

Ik haal dan wel kruimelvlaai (met pudding erin weetjewel), want das mijn favoriet.

Dus.

Vlaai it is. Echte Limburgse!!!:thumb_yello:

 

ooowyeah!

Alleen in Limburg is dat ÉCHT lekker!! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Veel plezier daarmee :mf_rosetinted:

 

Het enthousiasme stráált ervanaf:shocked:

 

:shocked: Wat ben je allemaal van plan misschien?

We gaan een dvd kijken hé ... Mika ... Gewoon rustig avondje ...

 

:roftl:

 

Juist ja....die dvd duurt geen eeuwen:bleh:

 

ooowyeah!

Alleen in Limburg is dat ÉCHT lekker!! :thumb_yello:

 

YEAHH!!!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

ja nee precies, maar die avond ervoor ga ik met collega's stappen........ njah... :blink

 

 

:naughty

 

En? Dan ben je tegen zondag wel weer nuchter hoor ... daar zorgt die zaterdagavond wel voor :mf_rosetinted::roftl:

 

Het enthousiasme stráált ervanaf:shocked:

 

 

 

Juist ja....die dvd duurt geen eeuwen:bleh:

 

Dat was de bedoeling :mf_rosetinted:

Ik eet geen vlaai, vandaar ... :roftl:

 

 

Neen, maar als het pas vanaf 20u begint, voordat iedereen binnen & geïnstalleerd is .. en dan die dvd ... Dan is het wel bedtijd daarna :bleh:

Link to comment
Share on other sites

En? Dan ben je tegen zondag wel weer nuchter hoor ... daar zorgt die zaterdagavond wel voor :mf_rosetinted::roftl:

 

Neen, maar als het pas vanaf 20u begint, voordat iedereen binnen & geïnstalleerd is .. en dan die dvd ... Dan is het wel bedtijd daarna :bleh:

 

:shocked:

HET IS ZATERDAG HOOR BIENIE! party hardy! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

En? Dan ben je tegen zondag wel weer nuchter hoor ... daar zorgt die zaterdagavond wel voor mf_rosetinted::roftl:

 

 

 

Dat was de bedoeling :mf_rosetinted:

Ik eet geen vlaai, vandaar ... :roftl:

 

 

Neen, maar als het pas vanaf 20u begint, voordat iedereen binnen & geïnstalleerd is .. en dan die dvd ... Dan is het wel bedtijd daarna :bleh:

 

Ah je eet geen vlaai. GEEN VLAAI?:shocked:

 

Ja begint pas vanaf 20u, ik kan op het werk echt niet de zaterdag verzetten. Ik ben nu in onderhandeling dat ik ipv om 18u om 17u klaar ben, maar dat is meer voor mezelf, dat ik dan nog even rustig kan douchen en de puntjes op de I kan zetten voor jullie er zijn:thumb_yello:

Bedtijd na de dvd (EN pizza)? Ok, Bienie gaat op de logeerkamer :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:shocked

HET IS ZATERDAG HOOR BIENIE! party hardy! :naughty

 

Tsssssssss ... Ik denk dat ik het beste tegen mijn ouders mijn uitleg gebruik in plaats van die van jou :mf_rosetinted::roftl:

 

Ah je eet geen vlaai. GEEN VLAAI?:shocked:

 

Ja begint pas vanaf 20u, ik kan op het werk echt niet de zaterdag verzetten. Ik ben nu in onderhandeling dat ik ipv om 18u om 17u klaar ben, maar dat is meer voor mezelf, dat ik dan nog even rustig kan douchen en de puntjes op de I kan zetten voor jullie er zijn:thumb_yello:

Bedtijd na de dvd (EN pizza)? Ok, Bienie gaat op de logeerkamer :roftl:

 

Geen vlaai :mf_rosetinted:

 

Ow, ik dacht dat ik op het balkon moest ... Ik ben al gepromoveerd dan :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Tsssssssss ... Ik denk dat ik het beste tegen mijn ouders mijn uitleg gebruik in plaats van die van jou :mf_rosetinted::roftl:

 

 

 

Geen vlaai :mf_rosetinted:

 

Ow, ik dacht dat ik op het balkon moest ... Ik ben al gepromoveerd dan :naughty:

 

Owja balkon...:naughty:

Neeee jij gaat de logeerkamer in als je zo vroeg wil slapen:roftl:

Link to comment
Share on other sites

hahah dat is waar! Dat lijkt mij ook verstandig! :roftl:(hoewel je oud genoeg bent voor een feestje op zaterdag :naughty:)

 

Toen ik die leeftijd had, zat ik in dienst en zoop me elke donderdag klem op het C(K)aterplein in Apeldoorn in de Tapperij:roftl:

Niemand die daar wat over zei (ok ik woonde toen al 3 jaar op mezelf):boxed:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy