Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

Ik ben even shoppen voor de Mika Mail!! tot strakjes!! :bye:

 

Veel plezier!

 

Hallo iedereen!

 

Ik ben een nieuwe Nederlander op het forum, dus ik dacht laat ik maar eens in de Nederlandse Thread komen kijken. :arf2: Ziet er gezellig uit! Zal hier wel regelmatig komen kletsen!

 

:bye: Mark

 

Welkom!

 

En weet waar je aan begint :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo aan alles wat je mooi Nederlandse volk, ik hoop dat het leven goed is aan elk en iedereen,

 

:thumb_yello:

 

Everything's fine here (with me anyway :wink2:) .. You're ok too?

Link to comment
Share on other sites

Mark...als in een man?:blink:

 

Hallo Mark.:naughty:

 

Zo mensen ik heb bijna alles in huis voor onze gewaaaaldige dvd avond:thumb_yello:

 

:roftl: Ik veronderstel het ...

 

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Jongetje...zie ik.

Grappig. We hebben onze eigen "man" in onze thread:naughty:

 

 

Ja joh en ik heb keiveullll!!!

 

:roftl: Jeej ..

We hadden wel al een man hé :mf_rosetinted: Alleen hebben we die afgeschrikt denk ik .. :roftl:

 

Met hoeveel zijn we eigenlijk?

Als ik jou zo hoor ben je een maand later nog dingen aan het eten .. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Jeej ..

We hadden wel al een man hé :mf_rosetinted: Alleen hebben we die afgeschrikt denk ik .. :roftl:

 

Met hoeveel zijn we eigenlijk?

Als ik jou zo hoor ben je een maand later nog dingen aan het eten .. :bleh:

 

Hadden we een man ja?

 

We zijn de 22e met 5:roftl:

Maar jouw plan van wat over is bewaren voor de 6e gaat werken:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Hadden we een man ja?

 

We zijn de 22e met 5:roftl:

Maar jouw plan van wat over is bewaren voor de 6e gaat werken:thumb_yello:

 

Wij hadden een man :mf_rosetinted:

(Ricky .. naja, Rick .. :bleh:)

 

Ow, wauw .. wat een volk :blink::roftl:

Naja, heb je in ieder geval genoeg plaats om iedereen te laten slapen ... :mf_rosetinted: Hoe zit dat eigenlijk met slaapspul? Slaapzak ofzo meenemen e.d.?

Link to comment
Share on other sites

Wij hadden een man :mf_rosetinted:

(Ricky .. naja, Rick .. :bleh:)

 

Ow, wauw .. wat een volk :blink::roftl:

Naja, heb je in ieder geval genoeg plaats om iedereen te laten slapen ... :mf_rosetinted: Hoe zit dat eigenlijk met slaapspul? Slaapzak ofzo meenemen e.d.?

 

Ah we hadden een man, ik wist het niet.

 

Ja man, echt druk he! Zes december wordt wat drukker.

 

Ik heb genoeg plaats voor slapende mensen.

Slaapspul...nouja ik denk dat ik voor iedereen wel wat heb. Ik geef Starrats een 1persoonsdeken (zij slaapt op 1persoonsmatras), jou geef ik de schapendonsdeken (tsja) en dan geef ik degene die alleen op 2persoonsmatras ligt de slaapzak van mij en dan heb ik nog een 2persoonsdeken die best gebruikt kan worden door 1 persoon.

Dan heb ik toch iedereen ondergebracht?

 

Kaatje, jij, Starrats, José. En ik dan, maargoed ik slaap lekker op eigen bed:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Zijn jullie alleen met vrouwen? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! (Dat heb ik thuis ook: 3 zussen, een moeder en als enige mede-man mijn vader :shocked:)

Ik dacht al meegekregen te hebben dat ik zo'n beetje de enige jongen ben die Mika-fan is op school, maar de enige van heel Nederland...? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Zijn jullie alleen met vrouwen? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! (Dat heb ik thuis ook: 3 zussen, een moeder en als enige mede-man mijn vader :shocked:)

Ik dacht al meegekregen te hebben dat ik zo'n beetje de enige jongen ben die Mika-fan is op school, maar de enige van heel Nederland...? :blink:

 

Nou nee niet van Nederland zeer waarschijnlijk, maar toch op dit moment wel de enige in deze thread:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ah we hadden een man, ik wist het niet.

 

Ja man, echt druk he! Zes december wordt wat drukker.

 

Ik heb genoeg plaats voor slapende mensen.

Slaapspul...nouja ik denk dat ik voor iedereen wel wat heb. Ik geef Starrats een 1persoonsdeken (zij slaapt op 1persoonsmatras), jou geef ik de schapendonsdeken (tsja) en dan geef ik degene die alleen op 2persoonsmatras ligt de slaapzak van mij en dan heb ik nog een 2persoonsdeken die best gebruikt kan worden door 1 persoon.

Dan heb ik toch iedereen ondergebracht?

 

Kaatje, jij, Starrats, José. En ik dan, maargoed ik slaap lekker op eigen bed:naughty:

 

Als dat alles is wat komt wel ja :roftl:

Maar ik kan gerust mijn eigen slaapzak meebrengen hoor .. komt dat ding ook nog eens uit de kast :roftl:

 

Zijn jullie alleen met vrouwen? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! (Dat heb ik thuis ook: 3 zussen, een moeder en als enige mede-man mijn vader :shocked:)

Ik dacht al meegekregen te hebben dat ik zo'n beetje de enige jongen ben die Mika-fan is op school, maar de enige van heel Nederland...? :blink:

 

Tja, we hadden Rick .. maar die is al een tijdje niet meer geweest ... Weet niet of wij daar wat mee te maken hebben .. :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Als dat alles is wat komt wel ja :roftl:

Maar ik kan gerust mijn eigen slaapzak meebrengen hoor .. komt dat ding ook nog eens uit de kast :roftl:

 

 

 

Tja, we hadden Rick .. maar die is al een tijdje niet meer geweest ... Weet niet of wij daar wat mee te maken hebben .. :blush-anim-cl::roftl:

 

Ja van mij mag je hoor. :naughty:

Maar maak je niet druk, alle overtrekken was ik vantevoren nog eens (sommigen hebben namelijk erg lang in de kast gelegen) en zijn dus frisgewassen schoon.

Maar van mij mag je, ik vind het persoonlijk wel prettig met mijn eigen spul, eigen geur :roftl:

En natuurlijk als je je eigen kussen fijn vindt liggen, het is NOOIT zoals bij een ander...:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Me is back!

 

Zijn jullie alleen met vrouwen? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! (Dat heb ik thuis ook: 3 zussen, een moeder en als enige mede-man mijn vader :shocked:)

Ik dacht al meegekregen te hebben dat ik zo'n beetje de enige jongen ben die Mika-fan is op school, maar de enige van heel Nederland...? :blink:

 

:floor:

Hoi Mark! :bye:

 

Tot nu toe rennen de mannen steeds weg uit deze thread! :sad:

 

Geen idee hoe dat komt...

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja van mij mag je hoor. :naughty:

Maar maak je niet druk, alle overtrekken was ik vantevoren nog eens (sommigen hebben namelijk erg lang in de kast gelegen) en zijn dus frisgewassen schoon.

Maar van mij mag je, ik vind het persoonlijk wel prettig met mijn eigen spul, eigen geur :roftl:

En natuurlijk als je je eigen kussen fijn vindt liggen, het is NOOIT zoals bij een ander...:naughty:

 

Het ging me niet om het schoon zijn ofzo hoor, dacht gewoon dat dat misschien handiger voor je was :wink2: Ding is nog nooit gebruikt dus zoveel eigen spul is dat ook weer niet .. :roftl:

 

En dat kussen .. bwa .. gaat er veel geslapen worden dan? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

En, gelukt?:naughty:

 

JA en NEE! Ik was zo chagrijnig toen ik vertrok van huis (vraag maar niet waarom :sneaky2:) dat ik voor mezelf ben gaan winkelen! En toen heb ik een winterjas (EINDELIJK) voor mezelf gekocht en een fantabulous sjaal! :naughty:

 

:woot_jump:

 

whaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Link to comment
Share on other sites

Het ging me niet om het schoon zijn ofzo hoor, dacht gewoon dat dat misschien handiger voor je was :wink2: Ding is nog nooit gebruikt dus zoveel eigen spul is dat ook weer niet .. :roftl:

 

En dat kussen .. bwa .. gaat er veel geslapen worden dan? :roftl:

 

Neuh, ik snap ook niet waarom ik moeite ga doen om bedden op te maken, slapen gaan we toch niet

:roftl:

 

Wel gezellig allemaal matrassen in de woonkamer:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Neuh, ik snap ook niet waarom ik moeite ga doen om bedden op te maken, slapen gaan we toch niet

:roftl:

 

Wel gezellig allemaal matrassen in de woonkamer:roftl:

 

Jaaaaaaaaa oldskool!! :wub2: We moeten dan ook horrorfilms gaan kijken en dan is het helemaal zoals vroeger! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

JA en NEE! Ik was zo chagrijnig toen ik vertrok van huis (vraag maar niet waarom :sneaky2:) dat ik voor mezelf ben gaan winkelen! En toen heb ik een winterjas (EINDELIJK) voor mezelf gekocht en een fantabulous sjaal! :naughty:

 

 

 

whaaaaaaaaaaaaaaaaa!

 

Ik vraag wel waarom...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy