Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

da's toch meer dan twee! :mf_rosetinted:

 

 

Nee, ik hoop t eigenlijk... :naughty:

 

Zeker :mf_rosetinted:

 

 

Ai ... :roftl:

 

Goed hoor. Kom net terug van mijn ouderavond. Geen zware onderwerpen gelukkig :naughty:.

 

Gelukkig dan maar :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Nee, bij ons op school doen we een keer in de periode een ouderavond. Dan gaat ieder kind mee met de ouders en dan krijg je het gebruikelijke ouderavondgezeur, want het kwam waarschijnlijk te vaak voor dat er ouders waren die niets wisten van de punten en ervaringen op school van hun kind. Tsk tsk tsk...:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nee, bij ons op school doen we een keer in de periode een ouderavond. Dan gaat ieder kind mee met de ouders en dan krijg je het gebruikelijke ouderavondgezeur, want het kwam waarschijnlijk te vaak voor dat er ouders waren die niets wisten van de punten en ervaringen op school van hun kind. Tsk tsk tsk...:naughty:

 

ooh zo! Okee, heel fijn! :naughty:

Maar er was dus niks vermeld om je druk over te maken?

Ben je zo'n brave leerling? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

ooh zo! Okee, heel fijn! :naughty:

Maar er was dus niks vermeld om je druk over te maken?

Ben je zo'n brave leerling? :bleh:

 

Nou ja, nou ja... vorig jaar heb ik meer uitgehaald. Maar dat jaar is ook nog maar net begonnen... Moehahahahaaaa! Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld een klein ongelukje gehad bij handvaardigheid. Maargoed, de brave leerling gaat pitten :naughty: eerst Franzozisch leren natuurlijk :bleh:

Link to comment
Share on other sites

HALLOOOOOOOOOO:mf_rosetinted:

 

Linde! :boing:

 

Nou ja, nou ja... vorig jaar heb ik meer uitgehaald. Maar dat jaar is ook nog maar net begonnen... Moehahahahaaaa! Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld een klein ongelukje gehad bij handvaardigheid. Maargoed, de brave leerling gaat pitten :naughty: eerst Franzozisch leren natuurlijk :bleh:

 

Je hebt inderdaad nog bijna een heel jaar natuurlijk .... :roftl:

 

Slaap goed!

En maybe tot snel hé :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Nou ja, nou ja... vorig jaar heb ik meer uitgehaald. Maar dat jaar is ook nog maar net begonnen... Moehahahahaaaa! Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld een klein ongelukje gehad bij handvaardigheid. Maargoed, de brave leerling gaat pitten :naughty: eerst Franzozisch leren natuurlijk :bleh:

 

een nieuwe!!!:shocked:

 

en mark...dat klinkt...mannelijk?:mf_lustslow:

Link to comment
Share on other sites

een nieuwe!!!:shocked:

 

en mark...dat klinkt...mannelijk?:mf_lustslow:

 

:roftl: Je bent echt niet te geloven ...

 

Wees maar rustig, of hij komt ookal niet meer terug .. net zoals Ricky .. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

HALLOOOOOOOOOO:mf_rosetinted

 

Heeeey Linde! :wub2:

 

Ben eens langsgegaan in de mikagasmic .. had ik niet moeten doen :blush-anim-cl :roftl

 

:shocked: Ik ben er net ook langsgegaan!! toevallig! :naughty:

 

Nou ja, nou ja... vorig jaar heb ik meer uitgehaald. Maar dat jaar is ook nog maar net begonnen... Moehahahahaaaa! Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld een klein ongelukje gehad bij handvaardigheid. Maargoed, de brave leerling gaat pitten :naught: eerst Franzozisch leren natuurlijk :bleh:

 

Oooh nou heb je me nieuwsgierig gemaakt! :naughty:

Succes en slaap lekker braverik!

 

een nieuwe!!!:hocked:

 

en mark...dat klinkt...mannelijk?:mf_lustslow:

 

:floor:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Je bent echt niet te geloven ...

 

Wees maar rustig, of hij komt ookal niet meer terug .. net zoals Ricky .. :bleh:

 

dat was niet mijn schuld!!:shocked:

ik heb nooit tegen ricky gepraat...ik val niet op rickys...ik val op marks:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik dacht wel dat er iemand zou zijn! :naughty:

 

Ik heb net S1ngle gekeken... een van de favoriete programma's van .. m'n collega... en nee.. hij is niet gay!! :sneaky2::mf_rosetinted:

 

 

 

Heeeey goed gezongen! :biggrin2:

Hoe is het?

 

Hey dat heb ik ook gekeken, voor eerste keer vandaag!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy