Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb hem gekeken. Chris is hier een stuk minder eng. :naughty: En hoe zit het met die Air Traffic condooms? :roftl:

 

Het is tijd om naar bed te gaan. Welterusten voor straks, mooie dromen.

:huglove:

 

DAT weet ik ook niet :roftl: Moet eigenlijk eens kijken of er nog ergens een filmpje van is, waar dat stukje wel op staat ... :roftl:

 

Maar Chris was leuk :wub2: Errug leuk :wub2:

 

 

Slaap goed!

Link to comment
Share on other sites

*zet streng gezicht op*

Het wordt tijd dat je een baan krijgt, meiske. Mama is al vanaf 8 uur aan het werk.

:roftl:

 

KRIJGEN? Ging het maar zo ... :boxed:

 

Enuhm .. werk .. je hebt blijkbaar toch beetje tijd teveel :naughty::bleh:

Link to comment
Share on other sites

KRIJGEN? Ging het maar zo ... :boxed:

 

Enuhm .. werk .. je hebt blijkbaar toch beetje tijd teveel :naughty::bleh:

 

Moi? :mf_rosetinted:

Moet zo de deur uit voor een vergadering en heb geen zin om aan iets nieuws te beginnen. Ik zit dus rommeltjes uit te zoeken en brieven op te ruimen en zo. Dat vraagt niet heel veel aandacht. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Moi? :mf_rosetinted:

Moet zo de deur uit voor een vergadering en heb geen zin om aan iets nieuws te beginnen. Ik zit dus rommeltjes uit te zoeken en brieven op te ruimen en zo. Dat vraagt niet heel veel aandacht. :naughty:

 

Ow :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Pffff seg, net alle plakband er weer afgetrokken .. ben ik meer dan een half uur mee beziggeweest :boxed: En nu moet het allemaal nog beginnen .. ik zie het al niet meer zitten :crybaby::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hallo! Ben ik weer!

 

Heb jullie discussie over mij gisterenavond gelezen en vooral deze opmerking maakt me nogal bang :bleh:

 

dat was niet mijn schuld!!

ik heb nooit tegen ricky gepraat...ik val niet op rickys...ik val op marks

 

En btw over deze opmerking:

 

Je weet toch niet hoe mannelijk onze Mark is?

 

Ik ben hetero hoor :biggrin2:

 

Oooh nou heb je me nieuwsgierig gemaakt! :naughty:

 

Nou, het gaat hier over duimen, houten autootjes en pas geslepen beitels... en bloedverlies :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Mark :boing:

 

Je durft toch nog wat te zeggen ... super :roftl:

 

Je moet het allemaal niet te serieus nemen hoor, Linde heeft soms uhm .. nogal problemen met haar hormonen .. om het zo te zeggen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nou ja, ik ben jammer genoeg voor jullie niet al te snel weg te krijgen uit threads, en ook niet door vrouwen! De reden daarvoor staat in een vorige post :roftl: Allemaal vrouwen, (een moeder en drie zussen), een vader en niet eens een broertje :shock:. Nou ja, ben net weer terug van school. Heb net corvee gehad (niet dat ik stout ben geweest, maar we hebben een roulatiesysteem, iedere week een andere onderbouwklas vegen en rapen, met een grijpertje gelukkig! En die bovenbouwers? Die mogen in hun vrije uren maar een beetje zitten te hangen... corvee-peopletjes pesten enzo...)

Link to comment
Share on other sites

Nou ja, ik ben jammer genoeg voor jullie niet al te snel weg te krijgen uit threads, en ook niet door vrouwen! De reden daarvoor staat in een vorige post :roftl: Allemaal vrouwen, (een moeder en drie zussen), een vader en niet eens een broertje :shock:. Nou ja, ben net weer terug van school. Heb net corvee gehad (niet dat ik stout ben geweest, maar we hebben een roulatiesysteem, iedere week een andere onderbouwklas vegen en rapen, met een grijpertje gelukkig! En die bovenbouwers? Die mogen in hun vrije uren maar een beetje zitten te hangen... corvee-peopletjes pesten enzo...)

 

Voor mij totaal geen probleem, hoe meer zielen, hoe meer vreugde :mf_rosetinted: Je zal er alleen heel wat uhm ... gezever moeten bijnemen denk ik .. :roftl:

 

Klinkt gezellig daar :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Klinkt gezellig daar

 

Ja, vooral het bruggers pesten is suuuper gezellig :licks_lips:. Meestal probeer ik het te laten, maar soms kan dat gewoon niet! :angel_not: Bijvoorbeeld als die brugger mijn tweelingzus Lotte is (ik ben vroege leerling, en die zus wilde liever gewoon met kinderen van haar eigen leeftijd optrekken). Vooral leuk gisteren: was ze haar brood vergeten, moest ik het komen brengen, en ik leverde het dan ook af, met al haar klasgenoten erbij in de kantine, met een ietsje TE gemene "van Mammie!" :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy