Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

Ja, vooral het bruggers pesten is suuuper gezellig :licks_lips:. Meestal probeer ik het te laten, maar soms kan dat gewoon niet! :angel_not: Bijvoorbeeld als die brugger mijn tweelingzus Lotte is (ik ben vroege leerling, en die zus wilde liever gewoon met kinderen van haar eigen leeftijd optrekken). Vooral leuk gisteren: was ze haar brood vergeten, moest ik het komen brengen, en ik leverde het dan ook af, met al haar klasgenoten erbij in de kantine, met een ietsje TE gemene "van Mammie!" :roftl:

 

:shocked: Wat ben jij .. lief .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Voor het geval dat dat sarcsatisch bedoeld was, en dat was het ook:

Ik kan er niks aan doen... snif snif... het is de natuur! En ik pest bruggers die ik niet ken ook nooit, dus dat scheelt al :thumb_yello:

 

Neuuuuuuuuu, was helemaal niet sarcastisch, hoe kom je erbij? :roftl:

 

Het is de natuur ... juist ja ... en dan maar zagen als wij zeggen dat alle jongens/mannen hetzelfde zijn :thumbdown:

Maar het is wel al iets dat je je enkel tot bekenden richt :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ander onderwerp graag!!!

(Over zagen gesproken :roftl:)

En trouwens, ik ben nog niet de ergste van de klas... nog lang niet; ik heb soms nog best medelijkden met ze, omdat ik vorig jaar waarschijnlijk ook zo was... ik heb alleen soms van die buien... bijvoorbeeld als je niet bij je kluisje kunt omdat die bruggers al hun boeken uitstallen voor die van hunzelf...

Edited by mark0495
Link to comment
Share on other sites

Ander onderwerp graag!!!

(Over zagen gesproken :roftl:)

En trouwens, ik ben nog niet de ergste van de klas... nog lang niet; ik heb soms nog best medelijkden met ze, omdat ik vorig jaar waarschijnlijk ook zo was... ik heb alleen soms van die buien... bijvoorbeeld als je niet bij je kluisje kunt omdat die bruggers al hun boeken uitstallen voor die van hunzelf...

 

Daar gaan we al .. :roftl:

 

Maar ok .. ander onderwerp .. zeg maar?

 

Enuhm.. super dan? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Jaaaaaaaaaaaa en het is zo gebleken!! WHoooHoooo.... echt.. ik moet me inhouden om m niet in de dvd speler te stoppen! :mf_rosetinted:

 

 

Hoe is het hier?

 

Ja nou .. nog steeds geen dvd ... :roftl: Voor de rest wel alles ok ..

Link to comment
Share on other sites

Ja nou .. nog steeds geen dvd ... :roftl: Voor de rest wel alles ok ..

 

Mooi zo!

En die dvd komt wel joh!

Eigenlijk is het ook alleen maar een marteling om die dvd wél ik huis te hebben maar niet te mogen kijken! :naughty:

 

 

(oh mn internet loopt onwijs te kutten, dus als ik niet reageer dan weet je waarom :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

Mooi zo!

En die dvd komt wel joh!

Eigenlijk is het ook alleen maar een marteling om die dvd wél ik huis te hebben maar niet te mogen kijken! :naughty:

 

 

(oh mn internet loopt onwijs te kutten, dus als ik niet reageer dan weet je waarom :naughty:)

 

Ja, daarom dat ik eigenlijk ook geen haast heb .. :roftl:

Niet dat ik 'm niet wil hebben ... maar gewoon niet in huis hebben is een stuk makkelijker :bleh:

 

Denk wel dat ik 'm tegen het einde van de week of begin volgende week ofzo bestel, dan heb ik 'm in ieder geval in huis na de 22e :mf_rosetinted:

 

Ik ga even eten .. tot zo!

Link to comment
Share on other sites

Ja, daarom dat ik eigenlijk ook geen haast heb .. :roftl:

Niet dat ik 'm niet wil hebben ... maar gewoon niet in huis hebben is een stuk makkelijker :bleh:

 

Denk wel dat ik 'm tegen het einde van de week of begin volgende week ofzo bestel, dan heb ik 'm in ieder geval in huis na de 22e :mf_rosetinted:

 

Ik ga even eten .. tot zo!

 

vewy smart! :naughty:

 

(hoewel die foto's ook al leuk zijn om te bekijken hoor! :das:)

 

Eet smakelijk!

 

Ik ben ook eten! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

vewy smart! :naughty:

 

(hoewel die foto's ook al leuk zijn om te bekijken hoor! :das:)

 

Eet smakelijk!

 

Ik ben ook eten! :biggrin2:

 

Hmmja, maar foto's zie je hier ookal genoeg :wub2: Dus dat lukt ook nog wel ...

 

Eet ze!

Link to comment
Share on other sites

Zo, ik wil graag online blijven, maar mn internet is echt terror! :hair:

 

Ik denk dat t vanavond een avondje vroeg maffen wordt! :naughty:

(MSN wil ook niet meerwerken :thumbdown:)

 

Ik wens jullie een fijne avond!

 

:huglove:

 

Nou, dat gaat gezellig worden dan :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

:boing::woot_jump::boing:

Wat een vrolijke boel! Ik denk dat ik zo af en toe wel kan praten, maar ik moet ook voor biologie leren. Gelukkig hoef ik nog maar een HEEL klein stukje, het zijn namelijk woordjes (Tweetalig onderwijs he :naughty:) en de meesten zijn gewoon net als in het Nederlands. :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy