Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ach zo! :annoyed_h4h: Ik dacht dat jullie het over het monster van Loch Ness hadden ofzo :roftl:

Daar ben ik dus net woordjes over aan het leren. (Over jullie betekenis dan he :roftl:) Further Topics heet dat stomme hoofdstuk. IK HAAT BIOLOGIEEEEE!

Edited by mark0495
Link to comment
Share on other sites

Ach zo! :annoyed_h4h: Ik dacht dat jullie het over het monster van Loch Ness hadden ofzo :roftl:

Daar ben ik dus net woordjes over aan het leren. (Over jullie betekenis dan he :roftl:) Further Topics heet dat stomme hoofdstuk. IK HAAT BIOLOGIEEEEE!

 

Tja ... Linde hé .. (andere Linde) ... Je zal ze nog wel leren kennen :roftl:

 

Het houdt het hier een beetje beschaafd en netjes, en nog duidelijk ook:naughty

 

Zeker :mf_rosetinted:

 

Daar hebben we het vandaan:roftl:''Het grote monster dat zich zelden laat zien'':naughty

 

Je kan het wel goed uitleggen moet ik zeggen :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: O MIJN GOD! Ik scrollde naar beneden en toen zag ik het staan... HEART ATTAAAAAACK! Mijn god, wat een lachbui! :stretcher::lmao:

 

Dus uhm ... tja ... Welkom Mark :mf_rosetinted::naughty: En succes? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: O MIJN GOD! Ik scrollde naar beneden en toen zag ik het staan... HEART ATTAAAAAACK! Mijn god, wat een lachbui!

:naughty:

Tja ... Linde hé .. (andere Linde) ... Je zal ze nog wel leren kennen :roftl:

 

 

 

Zeker :mf_rosetinted:

 

 

 

Je kan het wel goed uitleggen moet ik zeggen :mf_rosetinted:

 

Ach ja, loads of lurking and biology:mf_rosetinted::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nou Mark, vertel ons eens iets over jezelf, vinden we leuk om te horen:wink2:

 

Nou goed dan: 13, blond, blauwe ogen, 2e klas vwo tweetalig, woont in Weert (jeweetwel dat boerengat in Limburg dat WEL de grootste kermis van het land heeft behalve Tilburg :naughty:), tot nu toe een vriendin gehad (ik dacht laten we wachten tot ik het een beetje serieus kan nemen, maar NEE, die vriendin werkt weer niet mee :thumbdown:), gaat dit jaar op studietrip naar Engeland en hoopt daar Mika te zien (zal nooit gebeuren maar ja, altijd positief blijven!)...

 

Willen jullie ook mijn MeGa-BrUgGeRaCtIe van vorig jaar weten? Dat ene waar ik eerder ook al een lichte verwijzing heb gemaakt (dat met dat bloedverlies enzo :roftl:)...

Link to comment
Share on other sites

Nou goed dan: 13, blond, blauwe ogen, 2e klas vwo tweetalig, woont in Weert (jeweetwel dat boerengat in Limburg dat WEL de grootste kermis van het land heeft behalve Tilburg :naughty:), tot nu toe een vriendin gehad (ik dacht laten we wachten tot ik het een beetje serieus kan nemen, maar NEE, die vriendin werkt weer niet mee :thumbdown:), gaat dit jaar op studietrip naar Engeland en hoopt daar Mika te zien (zal nooit gebeuren maar ja, altijd positief blijven!)...

 

Willen jullie ook mijn MeGa-BrUgGeRaCtIe van vorig jaar weten? Dat ene waar ik eerder ook al een lichte verwijzing heb gemaakt (dat met dat bloedverlies enzo :roftl:)...

 

Zozo, dat is heel wat info ineens ... Leuk :mf_rosetinted:

 

Vertel maar hoor :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Nou goed dan: 13, blond, blauwe ogen, 2e klas vwo tweetalig, woont in Weert (jeweetwel dat boerengat in Limburg dat WEL de grootste kermis van het land heeft behalve Tilburg :naughty:), tot nu toe een vriendin gehad (ik dacht laten we wachten tot ik het een beetje serieus kan nemen, maar NEE, die vriendin werkt weer niet mee :thumbdown:), gaat dit jaar op studietrip naar Engeland en hoopt daar Mika te zien (zal nooit gebeuren maar ja, altijd positief blijven!)...

 

Willen jullie ook mijn MeGa-BrUgGeRaCtIe van vorig jaar weten? Dat ene waar ik eerder ook al een lichte verwijzing heb gemaakt (dat met dat bloedverlies enzo :roftl:)...

 

Oh...cool:naughty:

 

Hoe kom je daar eigenlijk bij, MFC en Mika enzo?

 

Ohja, vertel!

Link to comment
Share on other sites

Nou, het was Halloween (altijd gezellig) vorig jaar.

Brugklas E komt vrolijk het handvaardigheidlokaal binnengehuppeld (beetje overdreven maar goed, moet kunnen)

Iedereen gaat aan de tafels zitten en pakt gereedschap

Waar het nu het meest om draait is beitels... pas geslepen beitels...

 

*Mark begint te beitelen, in een stuk hout, wat een autootje moet worden*

Mark: Damn! Mijn blok gaat scheef!

*Houdt beitel in een hand vast en probeert met de andere het blok weer recht in de bankschroef te krijgen... ---> grootste fout in zijn schooltijd tot nu toe <---*

Beitel: TSJOEP

Mark: AU!

*Komt tot de ontdekking dat hij zijn vinger vol heeft geraaskt met de beitel waar hij mee uitschoot*

Mark: SH*T SH*T SH*TTTTTTT

*Rent naar de wasbak om zijn duim af te spoelen*

Mark: HE!

Vriend: Jah, Mark wat IS er, ik ben ook...

*ziet tamelijk rood geworden wasbak*

Vriend: Mevrouw.... MEVROUW???

*Mevrouw de handvaardigheidlerares komt aangestormd*

Mevrouw: EHBO... kan iemand even komen helpen?

*Neemt me mee naar het magazijn, en zet me op een stoel, rommelt in wat kasten om verband te vinden*

Mevrouw: Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen!?

*Mark valt flauw, en schuift uit de stoel, en veroorzaakt een mooi rood remspoor op de grond, en wordt weer wakker*

Medeleerlinge: Mark, rustig maar, niet proberen op te staan. Ik blijf bij je terwijl mevrouw de andere leraren aan het halen is!

 

En toen werd ik dus naar het ziekenhuis gebracht: de wond werd gehecht, en ik moest een maand lang de hele dag met mijn hand in zo'n goedkope lap.

 

Einde verhaal.

 

Trouwens, bij mijn gegevens kan ook nog wel dat ik op een jongerenkoor zit. :wink2:

Hopelijk hebben jullie genoten van m'n verhaal! :bleh:

Edited by mark0495
Link to comment
Share on other sites

Daar kun je ook voor naar mijn eigen thread in het Hello/Goodbye gedeelte van het forum... :bleh:

Oh oke.

Nou, het was Halloween (altijd gezellig) vorig jaar.

Brugklas E komt vrolijk het handvaardigheidlokaal binnengehuppeld (beetje overdreven maar goed, moet kunnen)

Iedereen gaat aan de tafels zitten en pakt gereedschap

Waar het nu het meest om draait is beitels... pas geslepen beitels...

 

*Mark begint te beitelen, in een stuk hout, wat een autootje moet worden*

Mark: Damn! Mijn blok gaat scheef!

*Houdt beitel in een hand vast en probeert met de andere het blok weer recht in de bankschroef te krijgen... ---> grootste fout in zijn schooltijd tot nu toe <---*

Beitel: TSJOEP

Mark: AU!

*Komt tot de ontdekking dat hij zijn vinger vol heeft geraaskt met de beitel waar hij mee uitschoot*

Mark: **** **** SHIIIIIIIIT!

*Rent naar de wasbak om zijn duim af te spoelen*

Mark: HE!

Vriend: Jah, Mark wat IS er, ik ben ook...

*ziet tamelijk rood geworden wasbak*

Vriend: Mevrouw.... MEVROUW???

*Mevrouw de handvaardigheidlerares komt aangestormd*

Mevrouw: EHBO... kan iemand even komen helpen?

*Neemt me mee naar het magazijn, en zet me op een stoel, rommelt in wat kasten om verband te vinden*

Mevrouw: Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen!?

*Mark valt flauw, en schuift uit de stoel, en veroorzaakt een mooi rood remspoor op de grond, en wordt weer wakker*

Medeleerlinge: Mark, rustig maar, niet proberen op te staan. Ik blijf bij je terwijl mevrouw de andere leraren aan het halen is!

 

En toen werd ik dus naar het ziekenhuis gebracht: de wond werd gehecht, en ik moest een maand lang de hele dag met mijn hand in zo'n goedkope lap.

 

Einde verhaal.

 

Trouwens, bij mijn gegevens kan ook nog wel dat ik op een jongerenkoor zit. :wink2:

Hopelijk hebben jullie genoten van m'n verhaal! :bleh:

 

:lmfao: Mag ik lachen?

Link to comment
Share on other sites

:lmfao: Mag ik lachen?

 

Tuurlijk mag je lachen: het is ook echt wel een beetje een Mark-actie. Net zoiets als toen ik begon te eten aan mijn ovenschotel en dat het zo heet was dat ik met mijn hoofd op de tegels ben gevallen. Daar heb ik nog een hersenschudding aan overgehouden ook! (Toen was ik wel kleiner, das al een aantal jaar geleden, moest mijn moeder om het uur komen vragen of ik nog wist wie ik was :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

I'm 13 years old, and I'm at school in The Netherlands in the second grade Bilingual Education, which means I get more than half of the lessons in English, and the rest in Dutch.

 

Anyway, I discovered MIKA when he just released Relax (Take It Easy). I first thought this song was very annoying, but you know what happens; first you think O NOOO! NOT THAT SONG AGAIN! (especially when a classmate tries to "cover" it while his voice is quite low ), then, you think, well it's such a popular song and I have only heard low-quality versions coming out of mobile phone speakers and in which the backing music was louder than the voice of MIKA himself. I put it onto my MP3 player and listened it about once per week. But once per week became once per day, and once per day became multiple times a day, and after that I became FREAKIN' ADDICTED TO THIS SONG! I decided to get his other single too (at that time Grace Kelly). A few weeks later, I just put his whole album on my MP3, to which I got so addicted to that I just HAD to buy his album. Well, then I listened it so often that I drove my parents and sisters CRAZY!

 

After buying the album, Live in Cartoon Motion and Live at Parc des Princes (last Saturday ) followed. I even bought the sheet music: my collection is complete... for now. I was even so crazy about MIKA's music, that I ripped all the DVDs into mp3 files! And because I use Linux, I had to find a way to rip them to DVDs while being in command line, for there are no graphical programmes for that, actually. Poor me, my fingers are still tired of the typing of all that lines!

 

My MIKA obsession has even grown so big that his music is, along with Coldplay's Viva la Vida or Death And All His Friends, the only music on my MP3 player. And that means quite much!

 

Mark0495

 

Dit is mijn introductie-ding voor de mensen die geen zin hebben naar de thread te gaan :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy