Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Biekje :boing:

 

 

Alweer? :roftl:

 

Nee nu echt!

Heb een superdag gehad vandaag, maar nu wordt het echt eens tijd op tijd erin te gaan! Morgen 8:30u trein hebben en dus 7:30u op...vrees dat de ochtend niet zo leuk gaat worden...savonds heb ik wel zin in werk. Het is echt supergezellig laatste tijd!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Bienie :tears: hou jij me nog even gezelschap, ik kom net binnenvallen.

 

Kaatje! :boing:

 

Nou, als jij nog even blijft en ook af en toe wat te vertellen hebt (:bleh:) dan zal ik nog even blijven :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Moet ik ook nog wat te vertellen hebben? :boxed:

 

Nou .. ja .. uhm .. dat zou wel leuk zijn? :roftl:

 

Moest je niks weten kan je altijd het filmpje op de vorige pagina eens bekijken :mf_rosetinted:

 

(vrees niet, geen AT ofzo .. :wink2:)

Link to comment
Share on other sites

Kindje van me! :boing:

Nu nog eten? Is het zo laat geworden op het werk?

Nee hoor, was collega zo lief me op station af te zetten, dus was op tijd.

Nee heb eerst gebeld met een collega en daarna gebeld met een klasgenoot en daarna nog wat gechat en hier bijgelezen, moest nog even naar de wc en tsja ... nu pas eten dus:roftl:

 

Moet ik ook nog wat te vertellen hebben? :boxed:

 

Ja

Link to comment
Share on other sites

Nou .. ja .. uhm .. dat zou wel leuk zijn? :roftl:

 

Moest je niks weten kan je altijd het filmpje op de vorige pagina eens bekijken :mf_rosetinted:

 

(vrees niet, geen AT ofzo .. :wink2:)

 

Ik durf best af en toe een AT-filmpje te kijken :mf_rosetinted:

Zal even terugbladeren, ben er zo weer.

Link to comment
Share on other sites

Ik durf best af en toe een AT-filmpje te kijken :mf_rosetinted:

Zal even terugbladeren, ben er zo weer.

 

Jij durft dat? :shocked: Wauw :blink:

 

:naughty:

 

Merci ..

Weet wel niet of het filmpje goed werkt, bij mij ging het daarnet heel slecht :thumbdown: Maar het is het geluid dat telt en dat ging wel goed :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Nee hoor, was collega zo lief me op station af te zetten, dus was op tijd.

Nee heb eerst gebeld met een collega en daarna gebeld met een klasgenoot en daarna nog wat gechat en hier bijgelezen, moest nog even naar de wc en tsja ... nu pas eten dus:roftl:

 

 

 

Ja

 

Je moet prioriteiten stellen ja. :naughty:

 

Goed dan, zal ik verslag doen van m'n vergadering van vanmorgen? :bleh:

 

Leuker onderwerp maar. :wink2: Even over de 22ste. We zijn dan met z'n 5-en las ik eerder? Wie komen er?

Ik heb overigens nog geen definitief ja van de thuiszorgorganisatie voor extra hulp dat weekend, en daar hangt mijn komst wel van af. Maar ik ga ervan uit dat ik ruim op tijd ben geweest met aanvragen.

Ik wilde wel alvast een verzoek indienen om met Bienie die logeerkamer te delen, want ik weet ook niet of dit oude wijf nog een hele nacht kan doorhalen. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Goed dan, zal ik verslag doen van m'n vergadering van vanmorgen? :bleh

 

Leuker onderwerp maar. :wink2: Even over de 22ste. We zijn dan met z'n 5-en las ik eerder? Wie komen er?

Ik heb overigens nog geen definitief ja van de thuiszorgorganisatie voor extra hulp dat weekend, en daar hangt mijn komst wel van af. Maar ik ga ervan uit dat ik ruim op tijd ben geweest met aanvragen.

Ik wilde wel alvast een verzoek indienen om met Bienie die logeerkamer te delen, want ik weet ook niet of dit oude wijf nog een hele nacht kan doorhalen. :roftl:

 

Dat zal vast zéér interessant zijn .. maar neen dank je :bleh:

 

Je moet komen :shocked: Anders zijn we maar met 4 :roftl:

 

Enuhm .. leuk .. gezellig .. :blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Je moet prioriteiten stellen ja. :naughty:

 

Goed dan, zal ik verslag doen van m'n vergadering van vanmorgen? :bleh:

 

Leuker onderwerp maar. :wink2: Even over de 22ste. We zijn dan met z'n 5-en las ik eerder? Wie komen er?

Ik heb overigens nog geen definitief ja van de thuiszorgorganisatie voor extra hulp dat weekend, en daar hangt mijn komst wel van af. Maar ik ga ervan uit dat ik ruim op tijd ben geweest met aanvragen.

Ik wilde wel alvast een verzoek indienen om met Bienie die logeerkamer te delen, want ik weet ook niet of dit oude wijf nog een hele nacht kan doorhalen. :roftl:

 

Ja psies, en vandaag heb ik de prioriteiten goed gesteld vind ik :roftl:

 

Ja we zijn dan met zn 5. Bienie, José, Starrats jij en ik.

Ok dan is de logeerkamer nu vol lig jij gezellig samen met Bienie op de slaapbank ennnnn dan heeft José een 2persoonsmatras voor zichzelf en Starrats de 1persoonsmatras:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Jij durft dat? :shocked: Wauw :blink:

 

:naughty:

 

Merci ..

Weet wel niet of het filmpje goed werkt, bij mij ging het daarnet heel slecht :thumbdown: Maar het is het geluid dat telt en dat ging wel goed :wink2:

 

Filmpje deed het prima! Die jongen heeft een goeie stem.

Ik zit trouwens nu naar die cover van Hallelujah te luisteren. Is ook niet slecht.

Link to comment
Share on other sites

En ik heb kunnen regelen dat ik dus vanaf nu zaterdags om 9:30u begin en dan om 17 u klaar ben!

Dus ik heb ietsje meer tijd voor mezelf voor jullie komen, dus kan nog even rustig douchen en de puntjes op de "i" zetten en dan krijgen jullie een minder gestresste Bianca te zien als jullie aan komen:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Filmpje deed het prima! Die jongen heeft een goeie stem.

Ik zit trouwens nu naar die cover van Hallelujah te luisteren. Is ook niet slecht.

 

Ok, super, dan ligt het aan mijn laptop :roftl:

:thumb_yello: Ik vind ook dat ie een goeie stem heeft :blush-anim-cl::roftl:

 

Die 2 zijn inderdaad ook niet slecht ... Die 2 die "Pop" hebben gedaan zijn trouwens ook geweldig :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Goed, ik lees morgen wel bij. Ik ga nu bedje in.

Ogen vallen dicht (komt o.a. door de lenzen die ik vandaag in had gehad:roftl:).

Nee, ben echt moe, maar voldaan.

Van zulke dagen mogen ze er meer hebben:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Dat zal vast zéér interessant zijn .. maar neen dank je :bleh:

 

Je moet komen :shocked: Anders zijn we maar met 4 :roftl:

 

Enuhm .. leuk .. gezellig .. :blink::roftl:

 

Ik ben super gezellig, maar ik schijn wel te snurken (zachtjes hoor) :roftl:

Tja Bienie, ik hoorde dat jij naar de logeerkamer werd verbannen omdat je niet de hele nacht wakker zou kunnen blijven. 't Is gewoon praktisch.

 

En ik heb kunnen regelen dat ik dus vanaf nu zaterdags om 9:30u begin en dan om 17 u klaar ben!

Dus ik heb ietsje meer tijd voor mezelf voor jullie komen, dus kan nog even rustig douchen en de puntjes op de "i" zetten en dan krijgen jullie een minder gestresste Bianca te zien als jullie aan komen:thumb_yello:

 

Lekker dat je nog even rustig aan kan doen. Goed geregeld.

Link to comment
Share on other sites

Goed, ik lees morgen wel bij. Ik ga nu bedje in.

Ogen vallen dicht (komt o.a. door de lenzen die ik vandaag in had gehad:roftl:).

Nee, ben echt moe, maar voldaan.

Van zulke dagen mogen ze er meer hebben:thumb_yello:

 

Welterusten, sweet dreams! :huglove:

Tot morgen.

Link to comment
Share on other sites

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, myspace wil mijn message niet doorzenden ... en ik durf niks te doen want ik heb geen zin die hele tekst opnieuw te typen :boxed:

 

Misschien kun je hem tijdelijk opslaan in een Word-bestand, en dan later kopiëren en plakken als Myspace weer wil meewerken? Zonde van het werk anders. :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben super gezellig, maar ik schijn wel te snurken (zachtjes hoor) :roftl:

Tja Bienie, ik hoorde dat jij naar de logeerkamer werd verbannen omdat je niet de hele nacht wakker zou kunnen blijven. 't Is gewoon praktisch.

 

Ow .. Naja, ik hoorde iets van slaapbank? Ik schop in bed :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Misschien kun je hem tijdelijk opslaan in een Word-bestand, en dan later kopiëren en plakken als Myspace weer wil meewerken? Zonde van het werk anders. :thumbdown:

 

Ja nou, probleem is dus dat ik niet gekopieerd heb ofzo voor versturen .. dus dat gaat niet zo echt :boxed:

 

Maar hij is verzonden :mf_rosetinted: (na ook nog eens 5 keer die code die je krijgt fout gehad te hebben :roftl:).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy