Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Slaap lekker Bien, droom vooral goed over euh.. Mika, Jim en Tom samen :huh:

Byebye! x :huglove

 

Je bent er wel niet, maar het moet even: :shocked:

 

:roftl:

 

:blush-anim-cl::blush-anim-cl::blush-anim-cl:

 

*kijkt voorzichtig om het hoekje*

 

:blush-anim-cl :blush-anim-cl :blush-anim-cl

 

Ach, wie we hier hebben ... :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Carina :woot_jump:

 

Ja, goed hoor :mf_rosetinted: Met jou?

 

Ook goed hoor!!

 

Wat las ik nou op mn foon? Een DVD avond? :naughty: Tell me all about it!!

 

Heb trouwens een nieuw nummer : Pm me maar als je hem wilt hebben

Edited by c@rin@
Link to comment
Share on other sites

Ook goed hoor!!

 

Wat las ik nou op mn foon? Een DVD avond? :naughty: Tell me all about it!!

 

Heb trouwens een nieuw nummer : Pm me maar als je hem wilt hebben

 

Ja, zoiets .. :mf_rosetinted:

22 november bij Biekje thuis, de nieuwe dvd van Mika ... Dacht dat je het misschien gezellig zou vinden :mf_rosetinted: (en aangezien je maar niet online kwam :roftl:). Voor de rest uhm ... rond 20u bij Biekje (adres krijgen we nog via pb) en dan dvd kijken en slapen :bleh:

 

Ok :thumb_yello:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Ja, zoiets .. :mf_rosetinted:

22 november bij Biekje thuis, de nieuwe dvd van Mika ... Dacht dat je het misschien gezellig zou vinden :mf_rosetinted: (en aangezien je maar niet online kwam :roftl:)

 

Ok :thumb_yello:

 

Ja, super, thanks voor je sms!! :wub2:

 

Klinkt errug aantrekkelijk... :naughty: Waar woont Biekje? Hoelaat is de planning en wie komen dr allemaal?

 

Kun je het nummer misschien even uit je quote knippen? :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ja, super, thanks voor je sms!! :wub2:

 

Klinkt errug aantrekkelijk... :naughty: Waar woont Biekje? Hoelaat is de planning en wie komen dr allemaal?

 

Kun je het nummer misschien even uit je quote knippen? :wink2:

 

Heb ik net allemaal veranderd :roftl:

 

Wie komen: ik, Kaatje, José & Starrats .... dus je bent zeker welkom denk ik :mf_rosetinted:

(Biekje woont trouwens in Roermond ongeveer, denk ik .. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Wie komen: ik, Kaatje, José & Starrats .... dus je bent zeker welkom denk ik :mf_rosetinted:

(Biekje woont trouwens in Roermond ongeveer, denk ik .. :bleh:)

 

Roermond :blink: Das the middle of nowhere... :boxed:

 

20 uur moet ik wel kunnen redden zaterdags, alleen even kijken of ik dan voor zondagochtend iemand kan regelen om mn guppen te voeren, of dat ik weer vroeg vertrek...

 

Idee is wel erg leuk, en als het even kan (en mag van Biekje), dan kom ik graag!! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Roermond :blink: Das the middle of nowhere... :boxed:

 

20 uur moet ik wel kunnen redden zaterdags, alleen even kijken of ik dan voor zondagochtend iemand kan regelen om mn guppen te voeren, of dat ik weer vroeg vertrek...

 

Idee is wel erg leuk, en als het even kan (en mag van Biekje), dan kom ik graag!! :thumb_yello:

 

:roftl: Tja ... voor mij is het best wel dichtbij, vind ik alleen maar goed (vooral omdat ik het nog steeds tegen mijn ouders moet melden .. maar als ik kan zeggen dat jij ook komt zal dat vast een voordeel zijn :bleh:).

 

Ok, je moet het maar eens bekijken :wink2: Denk niet dat Biekje (of iemand anders) er problemen mee heeft ... plaats zou er nog moet zijn, ze zei dat ze wel 9 of 10 mensen kon te slapen leggen dus dat moet dan wel goedkomen :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Tja ... voor mij is het best wel dichtbij, vind ik alleen maar goed (vooral omdat ik het nog steeds tegen mijn ouders moet melden .. maar als ik kan zeggen dat jij ook komt zal dat vast een voordeel zijn :bleh:).

 

Ok, je moet het maar eens bekijken :wink2: Denk niet dat Biekje (of iemand anders) er problemen mee heeft ... plaats zou er nog moet zijn, ze zei dat ze wel 9 of 10 mensen kon te slapen leggen dus dat moet dan wel goedkomen :naughty:

 

Voor jou is het zeker dichtbij ja!

 

Gaan jullie er maar van uit dat ik kom. Dan zie ik wel of ik iemand kan regelen, of zelf weer vroeg vertrek. :naughty:

 

Hoe is het met Cobe?

Link to comment
Share on other sites

Voor jou is het zeker dichtbij ja!

 

Gaan jullie er maar van uit dat ik kom. Dan zie ik wel of ik iemand kan regelen, of zelf weer vroeg vertrek. :naughty:

 

Hoe is het met Cobe?

 

:boing: :boing: :boing:

 

Ja, nou, niet zo schitterend eigenlijk :boxed:

Er zit iets niet goed, dat is zeer duidelijk .. maar ik heb ondertussen het gevoel dat het iets bij hem is (lichamelijks) en niet meteen tussen mijn oren (wat vast voor een stuk zal meespelen, want er is gewoon teveel gebeurt de laatste tijd, maar volgens mij is het dat toch niet uitsluitend ...). Zeer moeilijk :boxed:

 

Met jou knollenbeest?

Link to comment
Share on other sites

Ja, nou, niet zo schitterend eigenlijk :boxed:

Er zit iets niet goed, dat is zeer duidelijk .. maar ik heb ondertussen het gevoel dat het iets bij hem is (lichamelijks) en niet meteen tussen mijn oren (wat vast voor een stuk zal meespelen, want er is gewoon teveel gebeurt de laatste tijd, maar volgens mij is het dat toch niet uitsluitend ...). Zeer moeilijk :boxed:

 

Met jou knollenbeest?

 

Jee, wat balen... Moeilijk is dat ook he...

 

Ken het wel, Carien doet het op zich wel goed, na de 56km herstelde ze zich super!! Alleen nu hoestte ze vorige week wel weer wat, medicijnen gekregen, en nu hoest ze niet meer gelukkig. Maar ze ziet er niet echt fijn uit. Raar in de vacht, stug, plukkerig, dof. Niet mager maar erg schraal in de spieren... Wisselend super fit tot erg sloom en hangerig.

Weet ook echt nog niet wat te doen nu... Extra wormenkuurtje erin, wat omhoog gezet in het voer, rustige ritjes aan lang teugeltje, en zo maar een weekje aankijken :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

De dvd komt in het gat waar ik woon pas over 3 weken:tears:

 

Dan heb je iets om naar uit te kijken!! :thumb_yello:

 

 

Ziehier, Carina in aktie in Wanroij, nu 4 weken geleden :wub2: Arme ding zag de rest voor dr vertrekken, en wilde er erg graag achteraan... :naughty:

 

endurancewanroij.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dan heb je iets om naar uit te kijken!! :thumb_yello:

 

 

Ziehier, Carina in aktie in Wanroij, nu 4 weken geleden :wub2: Arme ding zag de rest voor dr vertrekken, en wilde er erg graag achteraan... :naughty:

 

endurancewanroij.jpg

 

Hmm ja..je hebt gelijk..

 

Leuke vlechten:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hallo allemaal!

 

Ben megasaggerijnig, magoew.

 

Carina, tulik ben je welkom!

Ik woon in het gat Roermond indeed in een niet zo'n mooi stukje van Limburg helaas.

NAAAAA 20u welkom. Liever later dan op tijd:wink2: Ik werk tot 17u en ben dan rond 18:45u thuis als ik mazzel heb. Ik heb vandaag ook tot 17u gewerkt en ben pas NET thuis.:thumbdown: Beetje balen.

Maar dan heb ik namelijk wat tijd om de puntjes op de "i" te zetten en ook om even te douchen nog

 

Adres komt nog, met wat meer info

 

Enige wat je mee moet brengen is een Slaapzak dan, want ondertussen is al het spul wat ik heb vergeven en een eigen kussen ennnn iedereen 1 zak zoutjes. Je ligt bij José op een 2persoonsmatras in de woonkamer

Ontbijt heb ik en ik heb nog wat lekkere dingen erbij:thumb_yello:

Als je alcohol wil ook graag zelf meebrengen:bleh: Sinaasappelsap, chocomel (warm en koud), koffie en wsl ook appelsap zorg ik voor. Oja en ik heb bergen Cola Light.

Samen bestellen we pizza (eigen kosten, ben maar arm studentje :P) en de diet coke is er dus al..hahaha.

 

We gaan de nieuwe dvd van Mika bekijken (iedereen houdt zichzelf in, om dan samen de premiere te beleven) en eventueel daarna de oude DVD.

Ik heb zelf nog een Playstation en burgerlijke spelletjes en minder burgerlijke spelletjes (burgerlijk: wie is het, minder burgerlijk: Het Bierspel):bleh:

Dus de avond komen we wel door:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Jee, wat balen... Moeilijk is dat ook he...

 

Ken het wel, Carien doet het op zich wel goed, na de 56km herstelde ze zich super!! Alleen nu hoestte ze vorige week wel weer wat, medicijnen gekregen, en nu hoest ze niet meer gelukkig. Maar ze ziet er niet echt fijn uit. Raar in de vacht, stug, plukkerig, dof. Niet mager maar erg schraal in de spieren... Wisselend super fit tot erg sloom en hangerig.

Weet ook echt nog niet wat te doen nu... Extra wormenkuurtje erin, wat omhoog gezet in het voer, rustige ritjes aan lang teugeltje, en zo maar een weekje aankijken :thumbdown

 

Hmm, ook leuk ... Knollen :thumbdown::roftl:

 

De dvd komt in het gat waar ik woon pas over 3 weken:tears

 

Aaaw :tears:

 

Dan heb je iets om naar uit te kijken!! :thumb_yello

 

 

Ziehier, Carina in aktie in Wanroij, nu 4 weken geleden :wub2: Arme ding zag de rest voor dr vertrekken, en wilde er erg graag achteraan... :naughty:

 

endurancewanroij.jpg

 

Leuke foto :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Hallo allemaal!

 

Ben megasaggerijnig, magoew.

 

Carina, tulik ben je welkom!

Ik woon in het gat Roermond indeed in een niet zo'n mooi stukje van Limburg helaas.

NAAAAA 20u welkom. Liever later dan op tijd:wink2: Ik werk tot 17u en ben dan rond 18:45u thuis als ik mazzel heb. Ik heb vandaag ook tot 17u gewerkt en ben pas NET thuis.:thumbdown Beetje balen.

Maar dan heb ik namelijk wat tijd om de puntjes op de "i" te zetten en ook om even te douchen nog

 

Adres komt nog, met wat meer info

 

Enige wat je mee moet brengen is een Slaapzak dan, want ondertussen is al het spul wat ik heb vergeven en een eigen kussen ennnn iedereen 1 zak zoutjes. Je ligt bij José op een 2persoonsmatras in de woonkamer

Ontbijt heb ik en ik heb nog wat lekkere dingen erbij:thumb_yello

Als je alcohol wil ook graag zelf meebrengen:bleh Sinaasappelsap, chocomel (warm en koud), koffie en wsl ook appelsap zorg ik voor. Oja en ik heb bergen Cola Light.

Samen bestellen we pizza (eigen kosten, ben maar arm studentje :P) en de diet coke is er dus al..hahaha.

 

We gaan de nieuwe dvd van Mika bekijken (iedereen houdt zichzelf in, om dan samen de premiere te beleven) en eventueel daarna de oude DVD.

Ik heb zelf nog een Playstation en burgerlijke spelletjes en minder burgerlijke spelletjes (burgerlijk: wie is het, minder burgerlijk: Het Bierspel):bleh

Dus de avond komen we wel door:naughty

 

 

Biekje :boing:

 

 

Ik heb het trouwens net tegen mijn ouders gezegd: het is ok :thumb_yello:

 

Mijn moeder al meteen: maar als je om 20u die dvd gaat kijken, dan is die toch rond 22.30u gedaan, dan kan je toch gewoon weer naar huis komen?

 

Ja moeder ... :roftl:

Toen ben ik maar over de kriek begonnen, toen begreep ze het :mf_rosetinted:

 

Ik zorg dus voor kriek :wink2: en een zak chips?

Link to comment
Share on other sites

Biekje :boing

 

 

Ik heb het trouwens net tegen mijn ouders gezegd: het is ok thumb_yello:

 

Mijn moeder al meteen: maar als je om 20u die dvd gaat kijken, dan is die toch rond 22.30u gedaan, dan kan je toch gewoon weer naar huis komen?

 

Ja moeder ... :roftl

Toen ben ik maar over de kriek begonnen, toen begreep ze het :mf_rosetinted

 

Ik zorg dus voor kriek :wink2: en een zak chips?

 

WOOHOO!!!!YAYYYY!!!!

Ben wel stiekum beetje blij dat je zelf haalt :blush-anim-cl:

Zit een beetje HEUL low on cash en ben al beetje aan het stressen hoe ik het allemaal voor elkaar moet krijgen voor a.s. week:bleh:

Maaar komt goed. Met 12 euro kan je best nog wel wat:shocked:

Enige waar ik beetje mee zit, is dat de vlaai misschien niet kan de 22e, maar wel zeker de 6e. :thumbdown:

Gisteren beetje meer uitgegeven dan de bedoeling was, berekende ik me vandaag :sad: en dan vooral gezien de vlaai, waar ik even niet meer aan gedacht had:shocked:

Link to comment
Share on other sites

WOOHOO!!!!YAYYYY!!!!

Ben wel stiekum beetje blij dat je zelf haalt :blush-anim-cl:

Zit een beetje HEUL low on cash en ben al beetje aan het stressen hoe ik het allemaal voor elkaar moet krijgen voor a.s. week:bleh:

Maaar komt goed. Met 12 euro kan je best nog wel wat:shocked:

Enige waar ik beetje mee zit, is dat de vlaai misschien niet kan de 22e, maar wel zeker de 6e. :thumbdown

Gisteren beetje meer uitgegeven dan de bedoeling was, berekende ik me vandaag :sad: en dan vooral gezien de vlaai, waar ik even niet meer aan gedacht had:shocked

 

Die vlaai moet van mij niet hé :bleh::roftl:

 

Ivm die chips .. spreken we nog af wie wat haalt? Of is het puur op geluk en dan moeten we maar eten wat er te eten is? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Die vlaai moet van mij niet hé :bleh::roftl:

 

Ivm die chips .. spreken we nog af wie wat haalt? Of is het puur op geluk en dan moeten we maar eten wat er te eten is? :bleh:

 

Dat is aan jullie:roftl:

Ik zorg voor Brownies, Muffins, M&M's, lollies, Chocolate Chip Cookies, verschillende soorten dipsauzen, Stokbrood met Kruidenboter, Pepernoten, Haagse Hopjes, meer lollies, Skittles...en ontbijt:bleh:

 

Nee ik weet dat de vlaai voor jou niet hoeft, maar weet wel dat andere mensen dat vast wel lekker vinden: ECHTE Limburgse vlaai...als je dan toch in Limburg bent...majah, weet even niet of ik aan die actie kan voldoen. Ligt een beetje aan wat andere zaken nu...:thumbdown:

Zit kansje in dat het wel kan hoor, maargoed, dat is iets wat ik donderdag pas kan zeggen!

Heb wel meeste al in huis en hoef niets meer te halen wat echt dringend was.

Hopelijk vindt José het niet heel erg om met wat flessen Canei te slepen voor zichzelf:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ohja, ok .. anders moeten degene die chips willen maar meebrengen wat ze zelf willen hé .. Zullen vast wel verschillende smaken hebben dus dan is er toch nog vanalles wat :wink2: En indien niet dan zullen we echt niet omkomen :roftl:

 

Als ik met kriek moet slepen mag zij daar wel mee slepen vind ik :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy