Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

Ohja, ok .. anders moeten degene die chips willen maar meebrengen wat ze zelf willen hé .. Zullen vast wel verschillende smaken hebben dus dan is er toch nog vanalles wat :wink2: En indien niet dan zullen we echt niet omkomen :roftl:

 

Als ik met kriek moet slepen mag zij daar wel mee slepen vind ik :bleh:

 

1 verschil: jij woont dichtbij en bent met de auto, zij woont ver weg, moet tig keer overstappen van trein en nog een stuk lopen naar mij thuis:bleh:

 

Ben even tv kijken, ik moet die saggo bui kwijt, dus even zak chips en dipsaus erbij en tot rust komen bij de tv.

Ik ben er straks wel zeker weer!!!:thumb_yello:

 

 

Carina is off??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1 verschil: jij woont dichtbij en bent met de auto, zij woont ver weg, moet tig keer overstappen van trein en nog een stuk lopen naar mij thuis:bleh:

 

Ben even tv kijken, ik moet die saggo bui kwijt, dus even zak chips en dipsaus erbij en tot rust komen bij de tv.

Ik ben er straks wel zeker weer!!!:thumb_yello:

 

 

Carina is off??

 

Kan best wel zijn dat ik een voordeel heb omdat ik met de auto ben, maar dat betekent niet dat ik daarom maar zelf met alles moet slepen en zelf voor alles moet zorgen, mijn bankrekening is het daar ook niet mee eens hoor :roftl:

 

Veel plezier :bleh:

 

Weet ik niet ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Carina, tulik ben je welkom!

Ik woon in het gat Roermond indeed in een niet zo'n mooi stukje van Limburg helaas.

NAAAAA 20u welkom. Liever later dan op tijd:wink2 Ik werk tot 17u en ben dan rond 18:45u thuis als ik mazzel heb. Ik heb vandaag ook tot 17u gewerkt en ben pas NET thuis.:thumbdown Beetje balen.

Maar dan heb ik namelijk wat tijd om de puntjes op de "i" te zetten en ook om even te douchen nog

 

Adres komt nog, met wat meer info

 

Enige wat je mee moet brengen is een Slaapzak dan, want ondertussen is al het spul wat ik heb vergeven en een eigen kussen ennnn iedereen 1 zak zoutjes. Je ligt bij José op een 2persoonsmatras in de woonkamer

Ontbijt heb ik en ik heb nog wat lekkere dingen erbij:thumb_yello

Als je alcohol wil ook graag zelf meebrengen:bleh Sinaasappelsap, chocomel (warm en koud), koffie en wsl ook appelsap zorg ik voor. Oja en ik heb bergen Cola Light.

Samen bestellen we pizza (eigen kosten, ben maar arm studentje :P) en de diet coke is er dus al..hahaha.

 

We gaan de nieuwe dvd van Mika bekijken (iedereen houdt zichzelf in, om dan samen de premiere te beleven) en eventueel daarna de oude DVD.

Ik heb zelf nog een Playstation en burgerlijke spelletjes en minder burgerlijke spelletjes (burgerlijk: wie is het, minder burgerlijk: Het Bierspel):bleh

Dus de avond komen we wel door naughty:

 

:wub2:

 

Lijkt me echt hardstikke leuk!!! Kan alleen wel zijn dat ik weer vroeg weg ben de ochtend erna, maar dat zien we dan wel weer :roftl:

 

Hmm, ook leuk ... Knollen :thumbdown roftl:

 

 

Echt wel... Je kunt beter postzegels verzamelen :wink2:

 

Ik heb het trouwens net tegen mijn ouders gezegd: het is ok :thumb_yello

 

 

:woot_jump:

 

 

Dat is aan jullie:roftl

Ik zorg voor Brownies, Muffins, M&M's, lollies, Chocolate Chip Cookies, verschillende soorten dipsauzen, Stokbrood met Kruidenboter, Pepernoten, Haagse Hopjes, meer lollies, Skittles...en ontbijt:bleh

 

Nee ik weet dat de vlaai voor jou niet hoeft, maar weet wel dat andere mensen dat vast wel lekker vinden: ECHTE Limburgse vlaai...als je dan toch in Limburg bent...majah, weet even niet of ik aan die actie kan voldoen. Ligt een beetje aan wat andere zaken nu...:thumbdown

Zit kansje in dat het wel kan hoor, maargoed, dat is iets wat ik donderdag pas kan zeggen!

Heb wel meeste al in huis en hoef niets meer te halen wat echt dringend was.

Hopelijk vindt José het niet heel erg om met wat flessen Canei te slepen voor zichzelf blush-anim-cl:

 

:shocked: Wil je ons vetmesten?

 

Wat betreft de Limburgse vlaai, als jij dat ding kan halen, dan bekostig ik hem ok?

 

1 verschil: jij woont dichtbij en bent met de auto, zij woont ver weg, moet tig keer overstappen van trein en nog een stuk lopen naar mij thuis:bleh

 

 

Carina is off??

 

Jose kan misschien wel met mij meerijden... Heen sowieso, terug misschien even afhankelijk van hoelaat ik weer terug moet zijn...

 

En nee, niet off dus, was ff tv gaan kijken, en toen hebben jullie er weer 100 pagina's bijgebabbeld...

:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Echt wel... Je kunt beter postzegels verzamelen :wink2:

 

Jose kan misschien wel met mij meerijden... Heen sowieso, terug misschien even afhankelijk van hoelaat ik weer terug moet zijn...

 

En nee, niet off dus, was ff tv gaan kijken, en toen hebben jullie er weer 100 pagina's bijgebabbeld...

:bleh:

 

Hmmja, heb al een paar keer zitten denken dat ik maar een andere hobby moet gaan zoeken ... Vind alleen niet zo meteen wat :thumbdown:

 

Dat zou voor José wel een oplossing zijn, dan kan ze ook makkelijk haar flessen meeslepen. Terug zal ze die toch wel niet meer bijhebben :naughty::roftl:

 

Tsss .. het gaat hier weer enorm snel ja :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, heb al een paar keer zitten denken dat ik maar een andere hobby moet gaan zoeken ... Vind alleen niet zo meteen wat :thumbdown:

 

Dat zou voor José wel een oplossing zijn, dan kan ze ook makkelijk haar flessen meeslepen. Terug zal ze die toch wel niet meer bijhebben :naughty::roftl:

 

Tsss .. het gaat hier weer enorm snel ja :blink:

 

Hmhm, plus dat ik toch ook veels te gek met die maffe blonde van me ben... Mahja, houd je van de straat iig...

 

Laatst was ze op dr bek gegaan, gevalletje hechten om een zondagmiddag, kreeg net de rekening binnen... Daar had ik een hoop postzegels van kunnen kopen zeg :thumbdown:

 

Zal José wel even pmen... Als zij tot Wageningen kan komen met de trein kan ze daarna zonder problemen mee naar Roermond.

Link to comment
Share on other sites

Ja, mooi he?:wub2:

 

Uhu ... alleen beetje slechte timing :tears::roftl:

 

Hmhm, plus dat ik toch ook veels te gek met die maffe blonde van me ben... Mahja, houd je van de straat iig...

 

Laatst was ze op dr bek gegaan, gevalletje hechten om een zondagmiddag, kreeg net de rekening binnen... Daar had ik een hoop postzegels van kunnen kopen zeg :thumbdown:

 

Zal José wel even pmen... Als zij tot Wageningen kan komen met de trein kan ze daarna zonder problemen mee naar Roermond.

 

Ja nou, van de straat .. ben laatst toch dankzij beest op straat (naja, fietspad) belandt :boxed::roftl:

 

Ai .. Toch niet op dr bek met jou erop hé?

 

:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ja nou, van de straat .. ben laatst toch dankzij beest op straat (naja, fietspad) belandt :boxed::roftl:

 

Ai .. Toch niet op dr bek met jou erop hé?

 

:thumb_yello:

 

Dat vertelde je ja, beetje van de schrik bekomen?

 

Nope, ik was er al afgestapt omdat ik het wat eng vond. Zou een vriendinnetje incl paard ophalen voor buitenrit. Om op het erf te komen bij hun moet je over stalen rijplaten heen. Hoefijzers + stalen rijplaten = spekglad. Dus was afgestapt, en had C aan lange teugel rustig naast me. Ging allemaal prima, komt er ineens een kip uit de bosjes gevlogen :blink: Paard springt de lucht in, ging ook nog goed, maar die landing he... Dus ze klapte vol op dr bek :boxed: Bloeden als een rund, bleek ze een heel deel van dr lip los te hebben hangen :boxed: Spoed gevalletje veearts erbij dus. Zondag tarief, verdoven, hechten, 2 weken preventief antibiotica... Ka-ching :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dat vertelde je ja, beetje van de schrik bekomen?

 

Nope, ik was er al afgestapt omdat ik het wat eng vond. Zou een vriendinnetje incl paard ophalen voor buitenrit. Om op het erf te komen bij hun moet je over stalen rijplaten heen. Hoefijzers + stalen rijplaten = spekglad. Dus was afgestapt, en had C aan lange teugel rustig naast me. Ging allemaal prima, komt er ineens een kip uit de bosjes gevlogen :blink: Paard springt de lucht in, ging ook nog goed, maar die landing he... Dus ze klapte vol op dr bek :boxed: Bloeden als een rund, bleek ze een heel deel van dr lip los te hebben hangen :boxed Spoed gevalletje veearts erbij dus. Zondag tarief, verdoven, hechten, 2 weken preventief antibiotica... Ka-ching :blink

 

Hmmja, ik heb het verwerkt door mij ondersteboven te laten lopen :boxed: (die wist je denk ik nog niet hé? :roftl:)

 

Auw :boxed:

Mag ik zo nieuwsgierig zijn hoe erg een bankrekening zoiets voelt? (mag ook via pb hoor) .. Want ik heb eigenlijk geen idee wat dat soort dingen met zich meebrengen als kost :blush-anim-cl: en een ongeluk is snel gebeurt natuurlijk ... Misschien toch wel handig om eens een idee te hebben :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, ik heb het verwerkt door mij ondersteboven te laten lopen :boxed: (die wist je denk ik nog niet hé? :roftl:)

 

Auw :boxed:

Mag ik zo nieuwsgierig zijn hoe erg een bankrekening zoiets voelt? (mag ook via pb hoor) .. Want ik heb eigenlijk geen idee wat dat soort dingen met zich meebrengen als kost :blush-anim-cl: en een ongeluk is snel gebeurt natuurlijk ... Misschien toch wel handig om eens een idee te hebben :bleh:

 

Oei, dat klinkt niet goed, wat is er gebeurd?

 

Zo nieuwsgierig mag je wel zijn hoor... Dit stomme ongelukje gaat me 177 euro kosten... En zoiets kan idd maar zo gebeuren, dit had ik ook nooit zien gebeuren...

 

Achteraf gezien hebben we natuurlijk nog ontzettende mazzel gehad. 'K bedoel, een lip hecht je, is een week vervelend en dan merk je er niks meer van. Voor hetzelfde geld (of ws heel wat meer :wink2:) had ze dr poten gebroken, of een nare peesblessure gehad... Dan waren we heel wat verder van huis geweest...

Link to comment
Share on other sites

Oei, dat klinkt niet goed, wat is er gebeurd?

 

Zo nieuwsgierig mag je wel zijn hoor... Dit stomme ongelukje gaat me 177 euro kosten... En zoiets kan idd maar zo gebeuren, dit had ik ook nooit zien gebeuren...

 

Achteraf gezien hebben we natuurlijk nog ontzettende mazzel gehad. 'K bedoel, een lip hecht je, is een week vervelend en dan merk je er niks meer van. Voor hetzelfde geld (of ws heel wat meer :wink2:) had ze dr poten gebroken, of een nare peesblessure gehad... Dan waren we heel wat verder van huis geweest...

 

Naja, deze keer had Cobe er niks mee te maken (gelukkig, anders vrees ik dat er toch een serieuze knak gebeurt was in onze "relatie" :boxed:) maar een ander paard op wedstrijd. Paard hing aan de trailer en ruiter wil opstappen, ik maak paard los (stond dus gewoon opzij) en ga met mijn arm voor het paard door omdat ik het touw niet gewoon wilde loslaten (dat maakt dan zo'n lawaai als dat tegen de trailer knalt en het was een jong dier en heel veel wind enzo..). Dus op het moment dat ik naar voren ga met mijn arm gebeurt er iets (geen idee wat) en paard gaat omhoog en spring naar voor. Dus ie pakt mij gewoon mee in de vlucht en ik knal op de grond, op mijn schouder .. Deed geen goed. Geen idee wat paard verder gedaan heeft, ben even op de grond blijven liggen met mijn ogen toe, echt pijn moet ik zeggen, had even geen zin om te bewegen :boxed:

 

Naja, stonden natuurlijk meteen 20 mensen rond mij, ze zijn zelfs de mensen van het Rode Kruis gaan halen (er was toevallig ook jumping op die manège, nogal een geluk seg .. had ik tenminste die mensen die mij konden helpen :boxed::roftl:). Toen ik rechtgeraakt was (dat ging ook nog zo geweldig vlot, en dan zit je de hele tijd te zeggen van "pijn in linkerschouder en auw auw auw" en dan willen ze je rechthelpen, gaan ze aan je linkerarm trekken ... Die persoon was toch even niet goed van mijn reactie :blush-anim-cl:) ben ik even bekomen en toen zijn we gewoon nog gaan groomen, want dat was natuurlijk de bedoeling ...

 

Maar pfff, het heeft me toch geen goedgedaan hoor ... die schouder ... En mijn linkerknie lag open (daar ben ik dus ook op terecht gekomen) en mijn andere knie zag nogal blauw, volgens mij heeft paard die nog geraakt met over mij te lopen maar dat heb ik terplaatse eigenlijk niet gevoeld, heb er alleen geen andere verklaring voor ...

 

 

Autch, leuk bedragje :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Naja, deze keer had Cobe er niks mee te maken (gelukkig, anders vrees ik dat er toch een serieuze knak gebeurt was in onze "relatie" :boxed:) maar een ander paard op wedstrijd. Paard hing aan de trailer en ruiter wil opstappen, ik maak paard los (stond dus gewoon opzij) en ga met mijn arm voor het paard door omdat ik het touw niet gewoon wilde loslaten (dat maakt dan zo'n lawaai als dat tegen de trailer knalt en het was een jong dier en heel veel wind enzo..). Dus op het moment dat ik naar voren ga met mijn arm gebeurt er iets (geen idee wat) en paard gaat omhoog en spring naar voor. Dus ie pakt mij gewoon mee in de vlucht en ik knal op de grond, op mijn schouder .. Deed geen goed. Geen idee wat paard verder gedaan heeft, ben even op de grond blijven liggen met mijn ogen toe, echt pijn moet ik zeggen, had even geen zin om te bewegen :boxed:

 

Naja, stonden natuurlijk meteen 20 mensen rond mij, ze zijn zelfs de mensen van het Rode Kruis gaan halen (er was toevallig ook jumping op die manège, nogal een geluk seg .. had ik tenminste die mensen die mij konden helpen :boxed::roftl:). Toen ik rechtgeraakt was (dat ging ook nog zo geweldig vlot, en dan zit je de hele tijd te zeggen van "pijn in linkerschouder en auw auw auw" en dan willen ze je rechthelpen, gaan ze aan je linkerarm trekken ... Die persoon was toch even niet goed van mijn reactie :blush-anim-cl:) ben ik even bekomen en toen zijn we gewoon nog gaan groomen, want dat was natuurlijk de bedoeling ...

 

Maar pfff, het heeft me toch geen goedgedaan hoor ... die schouder ... En mijn linkerknie lag open (daar ben ik dus ook op terecht gekomen) en mijn andere knie zag nogal blauw, volgens mij heeft paard die nog geraakt met over mij te lopen maar dat heb ik terplaatse eigenlijk niet gevoeld, heb er alleen geen andere verklaring voor ...

 

 

Autch, leuk bedragje :thumbdown:

 

Auw :boxed: Dat is niet fijn nee... Hoe is het nu met je schouder?

Link to comment
Share on other sites

Auw :boxed: Dat is niet fijn nee... Hoe is het nu met je schouder?

 

Weet niet goed ... Op zich heb ik er geen last meer van (het is al van eind oktober geleden) maar op sommige momenten ... :blink:

 

Natuurlijk ging het vorige week ook weer zo geweldig dat we 2 paarden uit de weide halen en de 3e dus moest achterblijven, maar die vond dat helemaal niet zo leuk. Dus ik ga met Cobe door het poortje en draai mij om om dat dicht te doen, maar daar stond ineens een paard voor de ingang .. :blink: Dus ik wil die achteruit doen om dat poortje te kunnen dicht doen, schiet die toch niet ineens naar voren en wat doe ik als reactie? Die proberen tegen te houden met mijn linkerelleboog/arm .. Was niet zo'n succes, dat kan ik je zeggen :roftl: Mijn schouder vond het ook niet zo leuk :thumbdown:

 

Dus ja, toen is dat weer een beetje geraakt geweest .. maar niet extreem ofzo ... het is alleen toch nog niet 100% over ... (mijn knie trouwens ook niet, die blauwe is wel bijna ok, maar die andere ziet er toch nog niet goed uit en fijn voelt die ook niet, maar dat kan ook zijn omdat die gewoon beetje versleten is :thumbdown: maarja, genezen duurt altijd even hé).

Link to comment
Share on other sites

Weet niet goed ... Op zich heb ik er geen last meer van (het is al van eind oktober geleden) maar op sommige momenten ... :blink:

 

Natuurlijk ging het vorige week ook weer zo geweldig dat we 2 paarden uit de weide halen en de 3e dus moest achterblijven, maar die vond dat helemaal niet zo leuk. Dus ik ga met Cobe door het poortje en draai mij om om dat dicht te doen, maar daar stond ineens een paard voor de ingang .. :blink: Dus ik wil die achteruit doen om dat poortje te kunnen dicht doen, schiet die toch niet ineens naar voren en wat doe ik als reactie? Die proberen tegen te houden met mijn linkerelleboog/arm .. Was niet zo'n succes, dat kan ik je zeggen :roftl: Mijn schouder vond het ook niet zo leuk :thumbdown:

 

Dus ja, toen is dat weer een beetje geraakt geweest .. maar niet extreem ofzo ... het is alleen toch nog niet 100% over ... (mijn knie trouwens ook niet, die blauwe is wel bijna ok, maar die andere ziet er toch nog niet goed uit en fijn voelt die ook niet, maar dat kan ook zijn omdat die gewoon beetje versleten is :thumbdown: maarja, genezen duurt altijd even hé).

 

Daar kun je idd flink lang last van houden... Wel een beetje voorzichtig zijn met jezelf he :huglove:

 

Ik ga eens even een filmpje kijken met de kat op schoot. Mn ouders zitten in Egypte, en de kat voelt zich gruwelijk verwaarloosd aangezien ik ook bijna hele dagen weg ben... Kom morgen wel weer buurten!!!

 

Dus, tot morgen :wub2:

Link to comment
Share on other sites

:wub2:

 

Lijkt me echt hardstikke leuk!!! Kan alleen wel zijn dat ik weer vroeg weg ben de ochtend erna, maar dat zien we dan wel weer :roftl:

 

 

 

Echt wel... Je kunt beter postzegels verzamelen :wink2:

 

 

 

:woot_jump:

 

 

 

 

:shocked: Wil je ons vetmesten?

 

Wat betreft de Limburgse vlaai, als jij dat ding kan halen, dan bekostig ik hem ok?

 

 

 

Jose kan misschien wel met mij meerijden... Heen sowieso, terug misschien even afhankelijk van hoelaat ik weer terug moet zijn...

 

En nee, niet off dus, was ff tv gaan kijken, en toen hebben jullie er weer 100 pagina's bijgebabbeld...

:bleh:

 

Lieve Carina...als ik geld heb om het ding te halen, dan was het geen probleem in the first place:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, enorm, kan totaaaaaaaaaaaaaaaaal niet volgen :blink

 

Heb verder ook niks te vertellen, dus ja roftl:

 

En ik nog steeds beetje saggerijnig:shocked:

 

Ik heb echt geen fijne nieuwe buren:shocked:

De ene kant heeft bijna elke zondag ruzie met elkaar en dan gaat zij enorm staan schreeuwen en hysterisch doen en de andere begon vannacht ineens om 5am tegen ik denk haar bedpartner voor die nacht "No, don't do it, I don't want to ..." etc etc staan roepen. Ik bedoel, als je niet wilt, dan flikker je hem toch je huis uit? Ga je toch niet 2 uur jezelf staan uitleggen en constant nee ik wil het niet roepen?

Ik bedoel, het is best gehorig (ik werd er tenslotte wakker van). En ik weet niet zeker of het over sex ging zeg maar, kon best wat anders zijn ofzo. Ik heb haar uitleg niet gehoord en hem hoorde ik al helemaal niet goed. Alleen haar "ik wil niet" gedoe was zwaaar hoorbaar en daardoor ben ik wakker geworden. Om 7u stopte ze en om half 8 moest ik op:shocked:

Kutwijven, ga gewoon weg ofzo weet ik veel. Laat je buuv slapen en genieten van het wonen (woongenot:roftl:) ofzo.

:thumbdown:

En dan ga je naar je werk en heb je daar die fijne "skill" weer, waar je van die zeikklanten hebt de hele dag...joepie...En dan krijg je ook nog een beoordeling ook die niet zo heul goed was, omdat je een klotedag hebt...(was gesprek van vandaag die ik dan mee moest luisteren).

En dan ga je naar je bus en dan is je bus 10 minuten te laat, waardoor je je trein niet haalt...en dan komt die trein die je daarna dan haalt en dan heeft DIE nog eens een kwartier vertraging ook.

Dus...

 

:sad:

 

Ik had dus wel wat te vertellen over vandaag:bleh:

*rant over*

Link to comment
Share on other sites

Ohnee, nog wat...ik liep samen met een collega naar het werk vanaf bushalte en toen vroeg ze of ik niet om half 10 moest beginnen vandaag...:shocked:

Ik was ervan overtuigd dat dat pas volgende week was, maar nee hoor...ik belde even werk en dat leerde me dat ik om half 10 moest beginnen! Ik was dus een klein beetje veel te laat. Het was op dat moment 10 voor half 10 en ik moest nog 10 minuten lopen!

Dus ben om kwart voor 10 begonnen:shocked:

Voordeel was wel dat ik om 17u klaar was, maar bij nader inzien was dat vandaag dus nutteloos, daar alle verkeer tegen zat:shocked:

Link to comment
Share on other sites

En ik nog steeds beetje saggerijnig:shocked

 

Ik heb echt geen fijne nieuwe buren:shocked

De ene kant heeft bijna elke zondag ruzie met elkaar en dan gaat zij enorm staan schreeuwen en hysterisch doen en de andere begon vannacht ineens om 5am tegen ik denk haar bedpartner voor die nacht "No, don't do it, I don't want to ..." etc etc staan roepen. Ik bedoel, als je niet wilt, dan flikker je hem toch je huis uit? Ga je toch niet 2 uur jezelf staan uitleggen en constant nee ik wil het niet roepen?

Ik bedoel, het is best gehorig (ik werd er tenslotte wakker van). En ik weet niet zeker of het over sex ging zeg maar, kon best wat anders zijn ofzo. Ik heb haar uitleg niet gehoord en hem hoorde ik al helemaal niet goed. Alleen haar "ik wil niet" gedoe was zwaaar hoorbaar en daardoor ben ik wakker geworden. Om 7u stopte ze en om half 8 moest ik op:shocked:

Kutwijven, ga gewoon weg ofzo weet ik veel. Laat je buuv slapen en genieten van het wonen (woongenot:roftl) ofzo.

:thumbdown:

En dan ga je naar je werk en heb je daar die fijne "skill" weer, waar je van die zeikklanten hebt de hele dag...joepie...En dan krijg je ook nog een beoordeling ook die niet zo heul goed was, omdat je een klotedag hebt...(was gesprek van vandaag die ik dan mee moest luisteren).

En dan ga je naar je bus en dan is je bus 10 minuten te laat, waardoor je je trein niet haalt...en dan komt die trein die je daarna dan haalt en dan heeft DIE nog eens een kwartier vertraging ook.

Dus...

 

:sad:

 

Ik had dus wel wat te vertellen over vandaag:bleh

*rant over*

 

Wat een gezelligheid :blink:

Vergeleken met dat was mijn dag gewoon geweldig :roftl:

 

Zet een leuk filmpje op ofzo .. wil nog wel eens helpen :bleh::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Wat een gezelligheid :blink

Vergeleken met dat was mijn dag gewoon geweldig :roftl:

 

Zet een leuk filmpje op ofzo .. wil nog wel eens helpen :bleh::mf_rosetinted:

 

Mjah...kweejnie. Heb nu het gevoel alsof het 2am is :blush-anim-cl:

Denk dat ik zo even mijn Playstation aan ga zetten en een gedachteloos spelletje ga doen ofzo.

En dan vroeg bedje in, in de hoop dat men mij laat slapen.

Morgen huisje goed poetsen en opruimen.

Heb net de spullen uitgezocht die jullie nodig hebben:thumb_yello:

Voor de liefhebsters: ik heb 2 van die "logeerkussens". Dus van die goedkope slaapkussens, synthetische. Dussss die moeten jullie maar verdelen en anders zelf hoofdkussen meeslepen:naughty:

Ik vind eigenlijk dat ik best veel spullen HEB voor redelijk wat mensen:blink:

Best wel cool.

Morgen ga ik die was doen en dan in de droger ermee. Bedden maak ik vrijdags op.

Mensen daar heb ik echt wel zin in, in volgende week zaterdag!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy