Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

Ja, ik ook .. zal blij zijn als het zaterdag is :bleh:

 

Veel plezier met je playstation en hopelijk heb je vannacht een goede nachtrust :wink2:

 

:bye:

 

Haha ja ik ook, eindelijk dvd kijken!

:roftl:

 

ben nog niet weg, heb wat gevonden op YouTube, wat ik aan het kijken ben, maar zijn 7 delen en dus duurt wel even:bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha ja ik ook, eindelijk dvd kijken!

:roftl:

 

ben nog niet weg, heb wat gevonden op YouTube, wat ik aan het kijken ben, maar zijn 7 delen en dus duurt wel even:bleh:

 

Daarom :roftl: Wil 'm nu toch wel echt errug graag zien hoor :shocked: Mika :wub2:

 

:blush-anim-cl:

 

Ow .. gezellig dan :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Daarom :roftl: Wil 'm nu toch wel echt errug graag zien hoor :shocked: Mika :wub2

 

:blush-anim-cl:

 

Ow .. gezellig dan :roftl:

 

Nog één weekje volhouden!!:thumb_yello:

 

Joa, Haunted London ben ik aan het kijken:naughty:

Voorbereiden he:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Nog één weekje volhouden!!:thumb_yello:

 

Joa, Haunted London ben ik aan het kijken:naughty:

Voorbereiden he:bleh:

 

Nog 1 hele week? :shocked::crybaby:

 

:mf_rosetinted:

 

En dat is de juiste voorbereiding dan? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nog 1 hele week? :shocked::crybaby:

 

:mf_rosetinted:

 

En dat is de juiste voorbereiding dan? :roftl:

 

:roftl: o.a. deze dan:bleh:

 

Ik heb mezelf voorgenomen om in London tenminste Oliver Twist en A Christmas Carol te kopen van Charles Dickens!!!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Hallo meisjes van me :boing:

 

 

WOOHOO!!!!YAYYYY!!!!

Ben wel stiekum beetje blij dat je zelf haalt :blush-anim-cl:

Zit een beetje HEUL low on cash en ben al beetje aan het stressen hoe ik het allemaal voor elkaar moet krijgen voor a.s. week:bleh:

Maaar komt goed. Met 12 euro kan je best nog wel wat:shocked:

Enige waar ik beetje mee zit, is dat de vlaai misschien niet kan de 22e, maar wel zeker de 6e. :thumbdown:

Gisteren beetje meer uitgegeven dan de bedoeling was, berekende ik me vandaag :sad: en dan vooral gezien de vlaai, waar ik even niet meer aan gedacht had:shocked:

 

Waarom haal je alles zelf? Dat hoeft toch niet wijffie, geef gewoon even door wat ik mee moet nemen, ik heb een hele laadruimte in de auto.

Link to comment
Share on other sites

Kaatje! :boing:

 

Bienie :boing:

Hoe is het met je? Nog iets leuks meegemaakt vandaag?

 

Ik ben naar de sinterklaasintocht gaan kijken, met vriendje z'n oudste dochter en vriend en kleine meid. 't Schatje was helemaal in pietenpak gestoken, compleet met pruik en schmink. Prachtig om te zien hoe zo'n kleintje kan genieten, en een enorm ontzag heeft voor de sint.

Daarna naar een verjaardag van een zwager geweest, en nu net terug.

Link to comment
Share on other sites

Bienie :boing:

Hoe is het met je? Nog iets leuks meegemaakt vandaag?

 

Ik ben naar de sinterklaasintocht gaan kijken, met vriendje z'n oudste dochter en vriend en kleine meid. 't Schatje was helemaal in pietenpak gestoken, compleet met pruik en schmink. Prachtig om te zien hoe zo'n kleintje kan genieten, en een enorm ontzag heeft voor de sint.

Daarna naar een verjaardag van een zwager geweest, en nu net terug.

 

Goed hoor, gewone dag gehad.

Zit nu vooral in een andere thread en ben magnum aan het eten :naughty::mf_rosetinted:

 

De sint .. zo leuk ..

Denk niet dat die bij mij komt dit jaar ... :tears:

Link to comment
Share on other sites

Hallo meisjes van me :boing:

 

 

 

 

Waarom haal je alles zelf? Dat hoeft toch niet wijffie, geef gewoon even door wat ik mee moet nemen, ik heb een hele laadruimte in de auto.

 

Mama! :boing:

 

Wat moet je meenemen dan? Vlaai?:roftl:

Neh, er is echt vrij weinig wat ik nog moet hebben....vind alleen jammer van de vlaai (maar ik ben ondertussen plannen aan het bedenken en ik heb een backup plan gevonden, dus de vlaai komt er maybe toch wel):naughty:

 

Overigens heb IK voorgesteld het feestje te hosten, dus hosten zal ik!:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Goed hoor, gewone dag gehad.

Zit nu vooral in een andere thread en ben magnum aan het eten :naughty::mf_rosetinted:

 

De sint .. zo leuk ..

Denk niet dat die bij mij komt dit jaar ... :tears:

 

In de mikagasmics :wink2:? En alweer een magnum :drool: Moet er toch eens aan denken om die te kopen.

 

Ben je niet lief geweest dan? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Goed hoor, gewone dag gehad.

Zit nu vooral in een andere thread en ben magnum aan het eten :naughty::mf_rosetinted:

 

De sint .. zo leuk ..

Denk niet dat die bij mij komt dit jaar ... :tears:

 

Sint komt wel dit jaar, en wel 6 december bij mij!

Nie miepen!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

In de mikagasmics :wink2:? En alweer een magnum :drool: Moet er toch eens aan denken om die te kopen.

 

Ben je niet lief geweest dan? :bleh

 

Uhu :mf_rosetinted: En alweer ja .. je moet ervan profiteren hé :roftl:

Nu zijn er nog 2 over, ben benieuwd hoe we dat gaan doen met 3 man :blink:

 

Weet niet .. denk het niet :tears:

 

Sint komt wel dit jaar, en wel 6 december bij mij!

Nie miepen!:thumb_yello

 

Owja, dat is waar ook :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Mama! :boing:

 

Wat moet je meenemen dan? Vlaai?:roftl:

Neh, er is echt vrij weinig wat ik nog moet hebben....vind alleen jammer van de vlaai (maar ik ben ondertussen plannen aan het bedenken en ik heb een backup plan gevonden, dus de vlaai komt er maybe toch wel):naughty:

 

Overigens heb IK voorgesteld het feestje te hosten, dus hosten zal ik!:naughty:

 

Biekje! :boing:

 

We hebben hier, of tenminste: in de buurgemeente, een Multivlaai die zegt z'n vlaaien rechtstreeks uit Limburg te krijgen. Dus als het nodig is, geef je bestelling maar door. Ik breng ze wel weer terug naar het zuiden. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Uhu :mf_rosetinted: En alweer ja .. je moet ervan profiteren hé :roftl:

Nu zijn er nog 2 over, ben benieuwd hoe we dat gaan doen met 3 man :blink:

 

Weet niet .. denk het niet :tears:

 

 

 

Owja, dat is waar ook :roftl:

 

Dat deel moeten we ook nog even organiseren, misschien dat ik dan in London wat voor diegene kan halen.

:thumb_yello:

Lijkt me verstandig dat we dat a.s. week even gaan organiseren, zodat iedereen tijd heeft wat leuks te halen:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Dat deel moeten we ook nog even organiseren, misschien dat ik dan in London wat voor diegene kan halen.

:thumb_yello:

Lijkt me verstandig dat we dat a.s. week even gaan organiseren, zodat iedereen tijd heeft wat leuks te halen:thumb_yello:

 

Ik heb het mijne al :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Biekje! :boing:

 

We hebben hier, of tenminste: in de buurgemeente, een Multivlaai die zegt z'n vlaaien rechtstreeks uit Limburg te krijgen. Dus als het nodig is, geef je bestelling maar door. Ik breng ze wel weer terug naar het zuiden. :roftl:

 

Da zijn nepperts!

Dus neeeeeee!!!!!!!!!Dat kán gewoon niet! Ik ken Multi Vlaai en dat doen we dus niet, das net zoiets als Export Guinness drinken...in Ierland smaken ze toch beter, ze doen er wat mee, zodat langer houdbaar is met dat bier. En ook de vlaaien van Multi Vlaai hebben een weird smaakje.

Dus die komt er NIET in bij mij!

Als mijn plannetje werkt (niets illegaals:roftl:), dan komt het allemaal goew!

ECHTE limburgse vlaai! Kruimelvlaai.

:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het mijne al :mf_rosetinted:

 

Je hébt al een kadootje voor iemand?:shocked:

Als we lootjestrekken.nl gaan doen, dan kan je als het goed is namelijk een soort van "verlanglijstje" achterlaten..:shocked:...zodat diegene ook leuk vindt wat ze krijgt:naughty:

Of het is wat van Mika, dat vinden we allemáál leuk:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Je hébt al een kadootje voor iemand?:shocked:

Als we lootjestrekken.nl gaan doen, dan kan je als het goed is namelijk een soort van "verlanglijstje" achterlaten..:shocked:...zodat diegene ook leuk vindt wat ze krijgt:naughty:

Of het is wat van Mika, dat vinden we allemáál leuk:roftl:

 

Ik heb een cadeautje voor iedereen :mf_rosetinted:

Als dat ok is voor jullie toch :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Da zijn nepperts!

Dus neeeeeee!!!!!!!!!Dat kán gewoon niet! Ik ken Multi Vlaai en dat doen we dus niet, das net zoiets als Export Guinness drinken...in Ierland smaken ze toch beter, ze doen er wat mee, zodat langer houdbaar is met dat bier. En ook de vlaaien van Multi Vlaai hebben een weird smaakje.

Dus die komt er NIET in bij mij!

Als mijn plannetje werkt (niets illegaals:roftl:), dan komt het allemaal goew!

ECHTE limburgse vlaai! Kruimelvlaai.

:thumb_yello:

 

Echt, nep?!?!?!?!? :shocked::tears:

Dan ga ik voor de echte, ik ben heel erg benieuwd. :licks_lips:

 

Ik heb trouwens nog steeds geen definitief ja van de thuiszorg :sad:, alleen de mededeling dat "het wel zal lukken". Maar goed, dan zal het inderdaad wel lukken hè. M'n slaapzak is alvast fris gewassen. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Oh..kadootje voor iedereen!!:jawdrop::yikes:

Dat kan ik niet hoor :blush-anim-cl:

 

Ach, weet je .. anders had ik het ook gedaan .. dus het heeft in principe niks met dat hele sinterklaasgedoe te maken :wink2:

 

(maar als je het niet erg vindt hou ik het wel hierbij en ga ik niet nogmaals kopen voor wel het sinterklaasgedoe :blush-anim-cl::roftl:).

Link to comment
Share on other sites

Echt, nep?!?!?!?!? :shocked :tears

Dan ga ik voor de echte, ik ben heel erg benieuwd. :licks_lips:

 

Ik heb trouwens nog steeds geen definitief ja van de thuiszorg :sad:, alleen de mededeling dat "het wel zal lukken". Maar goed, dan zal het inderdaad wel lukken hè. M'n slaapzak is alvast fris gewassen. :biggrin2:

 

Ja nou, dan moet het ook maar lukken hé.. toch :boxed:

 

Weet trouwens niet of je het weet, maar Carina komt ook :mf_rosetinted: Heb haar vandaag even uitgenodigd :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja nou, dan moet het ook maar lukken hé.. toch :boxed:

 

Weet trouwens niet of je het weet, maar Carina komt ook :mf_rosetinted: Heb haar vandaag even uitgenodigd :blush-anim-cl::roftl:

 

Ik las het. Prima toch? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ik heb een hoop herrie nodig om wakker te blijven. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy