Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

Ik las het. Prima toch? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ik heb een hoop herrie nodig om wakker te blijven. :naughty:

 

Volgens mij gaat dat wakker blijven echt niet zo'n probleem zijn :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Echt, nep?!?!?!?!? :shocked :tears

Dan ga ik voor de echte, ik ben heel erg benieuwd. :licks_lips

 

Ik heb trouwens nog steeds geen definitief ja van de thuiszorg :sad:, alleen de mededeling dat "het wel zal lukken". Maar goed, dan zal het inderdaad wel lukken hè. M'n slaapzak is alvast fris gewassen. biggrin2:

 

Ik geloof niet dat we multi vlaai in Limburg kennen verder, dus nah als het alleen hier "gemaakt" wordt en verzonden naar de rest van Huiland, dan is het toch best nep:roftl: je moet echt een vlaai van de warme bakker hier hebben!

EN het zal wel lukken, klinkt mij prima!

Neem je je slaapzak mee dan? Ik heb echt een deken voor je hoor:roftl:

 

Ach, weet je .. anders had ik het ook gedaan .. dus het heeft in principe niks met dat hele sinterklaasgedoe te maken :wink2

 

(maar als je het niet erg vindt hou ik het wel hierbij en ga ik niet nogmaals kopen voor wel het sinterklaasgedoe :blush-anim-cl roftl ).

 

Nee is niet erg, maar hoe doen we dat dan met lootjes voor je?:shocked:

Want iedereen krijgt een kadootje van je...dus beetje raar voor degene die jou getrokken heeft...of niet eigenlijk, want maakt geen drol uit...:roftl:

 

Wel lief dat je aan iedereen gedacht hebt!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Nee is niet erg, maar hoe doen we dat dan met lootjes voor je?:shocked:

Want iedereen krijgt een kadootje van je...dus beetje raar voor degene die jou getrokken heeft...of niet eigenlijk, want maakt geen drol uit...:roftl:

 

Wel lief dat je aan iedereen gedacht hebt!:thumb_yello:

 

Tja, dat weet ik eigenlijk niet goed :roftl:

Heb ik ook niet zo meteen aan gedacht eigenlijk :bleh:

 

Je kan gewoon doen dat 1 iemand wat voor mij koopt .. maarja, ik heb dan niks voor die persoon, behalve datgeen wat iedereen krijgt .. Weet nu eigenlijk niet of dat wel zo leuk is voor die persoon dan :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ik geloof niet dat we multi vlaai in Limburg kennen verder, dus nah als het alleen hier "gemaakt" wordt en verzonden naar de rest van Huiland, dan is het toch best nep:roftl: je moet echt een vlaai van de warme bakker hier hebben!

EN het zal wel lukken, klinkt mij prima!

Neem je je slaapzak mee dan? Ik heb echt een deken voor je hoor:roftl:

 

 

Ik dacht dat ik een slaapzak mee moest nemen. :naughty: Misschien moet ik me meer zorgen maken over die pyama die ik niet heb. :floor:

Link to comment
Share on other sites

Ik dacht dat ik een slaapzak mee moest nemen. :naughty: Misschien moet ik me meer zorgen maken over die pyama die ik niet heb. :floor:

 

Slaapzak is prima hoor. Meenemen dat ding :mf_rosetinted:

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Slaapzak is prima hoor. Meenemen dat ding :mf_rosetinted:

 

:roftl:

 

great minds thing alike:roftl:

 

Hmmm, laat ik nog even de slaapspullen langsgaan dan.

Bienie ligt onder een schapenwollen deken...José heeft mijn slaapzak (die ook deze week de was in gaat nog), Starrats heeft een 1 persoonsdeken en Kaatje heeft dus mijn 2persoonsdeken die niet zo heul dik is, dus is voor 1 persoon.

Mis ik iemand dan? Heb Carina gevraagd wel een slaapzak mee te brengen, want dan zijn de spullen wel op:roftl:

Bienie en Kaatje jullie liggen in de logeerkamer op slaapbank, Starrats op 1persoonsmatras en Carina en José op een 2 persoonsmatras.

Als er nu nog iemand bij komt, dan heb ik niks prettigs meer om te liggen:roftl:

Ja de bank en eventueel een luchtbed. Dus nog 2 plekken over.:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Seg, ivm die cadeautjes .. mag ik een voorstel doen?

Schiet me niet meteen af als je het niks vind hé, maar het schiet me nu gewoon even te binnen :roftl:

 

Die AT-dingen .. hoeveel zijn er dat?

Misschien kunnen jullie zeggen van ieder "koopt" 1 dingetje voor mij, als cadeau ..

 

Dan heb je toch iets in ruil gegeven, ben ik dolgelukkig (en mijn bankrekening vind dat ook wel aangenaam :bleh:) en dan kunnen jullie het met de rest gewoon onderling regelen :wink2:

 

Maar een voorstel hoor, moet niet :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Maak je geen zorgen, ik val terug op het "noodplan bij onverwachte ziekenhuisopname": een t-shirt en een korte broek :roftl:

 

Ow, ok .. dat kan ook natuurlijk :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

great minds thing alike:roftl:

 

Hmmm, laat ik nog even de slaapspullen langsgaan dan.

Bienie ligt onder een schapenwollen deken...José heeft mijn slaapzak (die ook deze week de was in gaat nog), Starrats heeft een 1 persoonsdeken en Kaatje heeft dus mijn 2persoonsdeken die niet zo heul dik is, dus is voor 1 persoon.

Mis ik iemand dan? Heb Carina gevraagd wel een slaapzak mee te brengen, want dan zijn de spullen wel op:roftl:

Bienie en Kaatje jullie liggen in de logeerkamer op slaapbank, Starrats op 1persoonsmatras en Carina en José op een 2 persoonsmatras.

Als er nu nog iemand bij komt, dan heb ik niks prettigs meer om te liggen:roftl:

Ja de bank en eventueel een luchtbed. Dus nog 2 plekken over.:roftl:

 

Je bent goed voorbereid op logées. Ik heb hier niet eens een logeerbed. Iemand die wil blijven slapen moet tussen ons in. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Seg, ivm die cadeautjes .. mag ik een voorstel doen?

Schiet me niet meteen af als je het niks vind hé, maar het schiet me nu gewoon even te binnen :roftl:

 

Die AT-dingen .. hoeveel zijn er dat?

Misschien kunnen jullie zeggen van ieder "koopt" 1 dingetje voor mij, als cadeau ..

 

Dan heb je toch iets in ruil gegeven, ben ik dolgelukkig (en mijn bankrekening vind dat ook wel aangenaam :bleh:) en dan kunnen jullie het met de rest gewoon onderling regelen :wink2:

 

Maar een voorstel hoor, moet niet :blush-anim-cl:

 

Eerlijk gezegd vind ik dat niet zo'n strak plan:blush-anim-cl: (mijn mening)...het is dan een verplichting voor ons om allemaal wat te kopen voor je, terwijl we afgesproken hadden het bij 1 ding te houden voor 1 persoon, zodat het niet zo duur zou worden. Die AT dingen waren niet erg goedkoop en er zijn 6 december mensen in ons midden, waarbij zo'n bedrag zo'n beetje weekgeld is...

Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel...en niet boos bent/wordt...

Link to comment
Share on other sites

Eerlijk gezegd vind ik dat niet zo'n strak plan:blush-anim-cl: (mijn mening)...het is dan een verplichting voor ons om allemaal wat te kopen voor je, terwijl we afgesproken hadden het bij 1 ding te houden voor 1 persoon, zodat het niet zo duur zou worden. Die AT dingen waren niet erg goedkoop en er zijn 6 december mensen in ons midden, waarbij zo'n bedrag zo'n beetje weekgeld is...

Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel...en niet boos bent/wordt...

 

Nou, zo duur waren ze toch niet? :blink: Of heb ik mij zo misrekend dan? :boxed:

 

Maar zoals gezegd: het was maar een voorstel .. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Je bent goed voorbereid op logées. Ik heb hier niet eens een logeerbed. Iemand die wil blijven slapen moet tussen ons in. :naughty:

 

En ik krijg nooit logees:blink:

De logees die ik krijg, blijven in mijn eigen bed slapen:roftl:

Tis geen voorbereiding, tis meer spul wat overgebleven is:roftl:

Ik had eerst een logeerbed, maar ik heb voor 10 euro een schattig slaapbankje kunnen krijgen, dus logeerbed voor 1 persoon weg en slaapbank voor 2 personen erin.

Tweepersoonsmatras sliep ik tot voor kort zelf op en het 1persoonsmatras is mijn eigen matrasje van vroegah.

De slaapzak is mijn Pinkpopslaapzak. De 1 persoonsdeken is van mij vroegah en de 2 persoonsdeken had ik voor ik mijn enorme dekbed kocht. De schapenwollen deken heb ik van oma gekregen.

Dus mjah, weinig voorbereid:roftl:

Link to comment
Share on other sites

En ik krijg nooit logees:blink:

De logees die ik krijg, blijven in mijn eigen bed slapen:roftl:

Tis geen voorbereiding, tis meer spul wat overgebleven is:roftl:

Ik had eerst een logeerbed, maar ik heb voor 10 euro een schattig slaapbankje kunnen krijgen, dus logeerbed voor 1 persoon weg en slaapbank voor 2 personen erin.

Tweepersoonsmatras sliep ik tot voor kort zelf op en het 1persoonsmatras is mijn eigen matrasje van vroegah.

De slaapzak is mijn Pinkpopslaapzak. De 1 persoonsdeken is van mij vroegah en de 2 persoonsdeken had ik voor ik mijn enorme dekbed kocht. De schapenwollen deken heb ik van oma gekregen.

Dus mjah, weinig voorbereid:roftl:

 

Dat had je nou niet moeten zeggen. Het klonk allemaal heel goed voorbereid. :naughty:

 

Hoe gaat het trouwens met skatje? Nog leuke plannetjes gemaakt voor Londen?

Link to comment
Share on other sites

Dat had je nou niet moeten zeggen. Het klonk allemaal heel goed voorbereid. :naughty:

 

Hoe gaat het trouwens met skatje? Nog leuke plannetjes gemaakt voor Londen?

 

O, ok, nee ik ben gewoon als student zijnde erg goed voorbereid op onverwachtse feestjes :blink:

 

Mjah, schatje heeft me wat laten schrikken, dus ben nu plannetjes aan het bedenken dat mensen mij een beetje achter de schermen in de gaten houden zeg maar...

Hij vertelde dat een vriend van hem een kindje gekregen had en hij een kaart aan het schrijven was voor hem .... en dat hij onze namen eronder zette...:shocked:

Heb zeker 3x gevraagd of hij dat meende en 2x zei hij dat hij dat meende. Heb op gegeven moment gezegd dat het zijn keus is, maar dat hij degene is die wat uit te leggen heeft aan die vrienden dan.

Maar ben dus wel geschrokken. Als het een grapje was, vind ik dat hij dat wel mocht vertellen, want ik kan niet zien of hij het meent ja of nee...en als het geen grapje was, vind ik het echt eng gewoon. Ik bedoel, ik heb NIET het gevoel dat ik iets "met hem heb" ofzo, ik bedoel: ik ken hem toch niet!

En dan ben ik allang "vreemd" gegaan ook, toen met Emil:roftl:

Dus ik vind het een beetje creepy. Ik ga zorgen dat ik elk half uur Starrats of Ingie sms en als ik dan een keer niet sms, dat er iets is ofzo.

Ik heb ook al een wekker gezet elk half uur, in mijn telefoon.:shocked:

Link to comment
Share on other sites

O, ok, nee ik ben gewoon als student zijnde erg goed voorbereid op onverwachtse feestjes :blink:

 

Mjah, schatje heeft me wat laten schrikken, dus ben nu plannetjes aan het bedenken dat mensen mij een beetje achter de schermen in de gaten houden zeg maar...

Hij vertelde dat een vriend van hem een kindje gekregen had en hij een kaart aan het schrijven was voor hem .... en dat hij onze namen eronder zette...:shocked:

Heb zeker 3x gevraagd of hij dat meende en 2x zei hij dat hij dat meende. Heb op gegeven moment gezegd dat het zijn keus is, maar dat hij degene is die wat uit te leggen heeft aan die vrienden dan.

Maar ben dus wel geschrokken. Als het een grapje was, vind ik dat hij dat wel mocht vertellen, want ik kan niet zien of hij het meent ja of nee...en als het geen grapje was, vind ik het echt eng gewoon. Ik bedoel, ik heb NIET het gevoel dat ik iets "met hem heb" ofzo, ik bedoel: ik ken hem toch niet!

En dan ben ik allang "vreemd" gegaan ook, toen met Emil:roftl:

Dus ik vind het een beetje creepy. Ik ga zorgen dat ik elk half uur Starrats of Ingie sms en als ik dan een keer niet sms, dat er iets is ofzo.

Ik heb ook al een wekker gezet elk half uur, in mijn telefoon.:shocked:

 

Oh :blink: Hij kan natuurlijk gewoon serieuze plannen hebben, maar het lijkt me wel verstandig als je zo'n afspraak maakt met de meiden. Toch wat extra veiligheid inbouwen. :thumb_yello:

 

En je hebt die laatste dingen er ook bijgeteld? (die hopelijk zo stilaan gaan aankomen...).

 

Beetje hebberig geworden? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Beetje hebberig geworden? :bleh:

 

Neen hoor, zou niet durven :roftl:

Dat is datgeen waar ik toen zo laat op de avond nog zat over te twijfelen :wink2: (met die handtekeningen of niet e.d.).

 

Daarna ben ik niet meer op e-bay geweest :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Oh :blink: Hij kan natuurlijk gewoon serieuze plannen hebben, maar het lijkt me wel verstandig als je zo'n afspraak maakt met de meiden. Toch wat extra veiligheid inbouwen. :thumb_yello:

 

 

 

Beetje hebberig geworden? :bleh:

 

Ik vind zulke serieuze plannen mij even wat te ver gaan...legt mij wat teveel druk op de avond zeg maar. Ik weet wat mijn ideeen zijn enzo, ik heb het alleen liever niet zo open op tafel. Wil liever wat "vluchtruimte" hebben, dan dat meneer even aan VRIENDEN notabene vantevoren al kenbaar maakt dattie samen met iemand is, terwijl we mekaar misschien helemaal live niet leuk vinden!

Ik bedoel, ik kan zo easy een aantal dingen opnoemen die ik online niet zo leuk vind....wie weet istie offline ook zo :roftl: en dan mot ik um nie:roftl:

 

Ja Bienie beetje hebberig geworden:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy