Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

Zoiets .. Cobe kreeg er een vriendje bij vandaag, maar omdat Cobe het niet zo op vriendjes heeft hadden ze gevraagd of ik er niet bij kon zijn. Kwam ik dus daar, bleken ze met dat vriendje een uur later dan verwacht aan te komen (en baasje van Cobe was mee die te halen, dus ik was alleen... nuja "alleen"). En toen vriendje erbij (wel met draad tussen) en even kijken, en toen de 2 andere paarden opgeladen (die staan nu ergens anders op een weide, vandaar dat er een vriendje bij kwam zodat Cobe niet alleen is) en toen heb ik dus nog bij de paarden gekeken totdat baasje weer terug was, wat ook meer dan een uur geduurd heeft .. Dus ben in totaal 3u buiten geweest, zonder al teveel beweging .. Voor de lol :bleh:

 

Leuk zo'n machine ..

 

Pas maar op .. als jij gaat singstarren beginnen ze misschien opnieuw :bleh:

 

Ah vandaar 3 uur buiten...maar het ging wel goed met dat vriendje voor Cobe?

 

Jah heel apart en frustrerend zo'n machine, maar alstie het dan doet is het blijheid alom:roftl:

 

Nee ik ben een hitzanger...kom zeg!:naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ah vandaar 3 uur buiten...maar het ging wel goed met dat vriendje voor Cobe?

 

Jah heel apart en frustrerend zo'n machine, maar alstie het dan doet is het blijheid alom:roftl:

 

Nee ik ben een hitzanger...kom zeg!:naughty:

 

Ja, beter dan verwacht, dus dat is altijd goed hé :wink2:

Ze waren best wel rustig eigenlijk .. alleen mist Cobe z'n dames natuurlijk .. sukkeltje .. Maarja, dat overleeft ie wel :bleh: Ze staan nu trouwens wel nog niet samen hoor, dat is eventueel voor morgen (we gaan morgen eerst aan de hand een stuk wandelen om te zien wat ze doen en als ze braaf zijn kunnen ze eventueel daarna wel samen) of anders nog later ...

 

:shocked: Relax op tv .. als achtergrond van de rode loper .. Op zich niet zo speciaal maar het is de Piano-Relax :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Ja, beter dan verwacht, dus dat is altijd goed hé :wink2:

Ze waren best wel rustig eigenlijk .. alleen mist Cobe z'n dames natuurlijk .. sukkeltje .. Maarja, dat overleeft ie wel :bleh: Ze staan nu trouwens wel nog niet samen hoor, dat is eventueel voor morgen (we gaan morgen eerst aan de hand een stuk wandelen om te zien wat ze doen en als ze braaf zijn kunnen ze eventueel daarna wel samen) of anders nog later ...

 

:shocked: Relax op tv .. als achtergrond van de rode loper .. Op zich niet zo speciaal maar het is de Piano-Relax :shocked:

 

Hopen dan dat het gewoon goed gaat!:thumb_yello:

 

Hier is zo'n programma op tv over koken enzo en daar gebruiken ze meestal Mika als achtergrondmuziek...echt te geweldig gewoon.

 

Hm ik was zojuist rijzende ster:shocked: Voor het liedje The one & only van Chesney Hawkes...

Link to comment
Share on other sites

OMG! EEN 8.7 VOOR WISKUNDE, IK KAN HET NOG STEEDS NIET GELOVEN!!! HET VAK WAAR IK NORMAAL ALTIJD 3EN EN 4EN VOOR HAAL!:shocked:

 

 

 

:shocked: Relax op tv .. als achtergrond van de rode loper .. Op zich niet zo speciaal maar het is de Piano-Relax :shocked:

 

Die gebruiken ze heel vaak bij de Plus en Appie!:naughty:

Link to comment
Share on other sites

OMG! EEN 8.7 VOOR WISKUNDE, IK KAN HET NOG STEEDS NIET GELOVEN!!! HET VAK WAAR IK NORMAAL ALTIJD 3EN EN 4EN VOOR HAAL!:shocked:

 

 

 

 

Die gebruiken ze heel vaak bij de Plus en Appie!:naughty:

 

:thumb_yello: well done, dan lag het onderwerp je goed!

 

 

 

---

 

Ik ben nu SingStar bij het liedje The Tide Is High van Blondie:shocked::roftl::blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Hmm ja, procenten en statistiek he:naughty:

 

Gaat t goed?:lmfao:

 

Geen idee, heb me nooit zo in wiskunde verdiept (mavo) ... en op de MTS kregen we heel andere soort berekeningen:bleh:

 

Jah gaat wel goed.

 

En nu is mijn wasmachine officieel dood. Ik ging net naar de badkamer om te douchen en toen vond ik de trommel rare geluiden maken, dus ik keek en toen bleek dat de trommel uit de zijkant was en dus zo'n beetje op de bodem van de machine lag. Heb hem weer terug in de assen gedaan en 10 tellen later lagtie er weer naast...ik kijken: doorgebroken.

Dus wassen is officieel NIET meer mogelijk:shocked:

Handwas komende 2 weken!

Centrifuge doet het wel nog en mijn droger staat er los van.

Even klein beetje oldskool:roftl:

 

En nu ga ik wel douchen, brb

Link to comment
Share on other sites

Geen idee, heb me nooit zo in wiskunde verdiept (mavo) ... en op de MTS kregen we heel andere soort berekeningen:bleh:

 

Jah gaat wel goed.

 

En nu is mijn wasmachine officieel dood. Ik ging net naar de badkamer om te douchen en toen vond ik de trommel rare geluiden maken, dus ik keek en toen bleek dat de trommel uit de zijkant was en dus zo'n beetje op de bodem van de machine lag. Heb hem weer terug in de assen gedaan en 10 tellen later lagtie er weer naast...ik kijken: doorgebroken.

Dus wassen is officieel NIET meer mogelijk:shocked:

Handwas komende 2 weken!

Centrifuge doet het wel nog en mijn droger staat er los van.

Even klein beetje oldskool:roftl:

 

En nu ga ik wel douchen, brb

 

Oh aha

 

Haha

 

Oh that sucks!:thumbdown:Wat nu?

 

Oke, later:bye:

Link to comment
Share on other sites

Oh aha

 

Haha

 

Oh that sucks!:thumbdown:Wat nu?

 

Oke, later:bye:

 

Hij vertoont al maanden kuren....en afgelopen weekend leek ie echt dood te zijn, alleen toen kreeg ik hem weer tot leven op gegeven moment, wist wel dat dat niet lang zou duren...dus heb pa erbij gehaald en dinsdag hebben wij samen een nieuwe (goedkope) uitgezocht. Maar die kunnen ze pas de 30e leveren:shocked:

Vandaar komende 2 weken (anderhalve week) nu alles op de handwas...:shocked::crybaby:

Het zal voornamelijk de spijkerbroeken betreffen, voor wat betreft shirts/blouses enzo (ondergoed, sokken) heb ik een redelijk uitgebreide garderobe en red ik het wel 12 dagen, als het moet.

Ik heb gewoon mijn spullen apart gelegd die ik met oud en nieuw aan wil, dus dat is gewoon klaar.:thumb_yello:

Dan moet ik er alleen nog met kerst een beetje florisant uitzien en de rest kan ik volgens mij zelfs alleen in pyama wel doorbrengen. En joggingpak ofzo met schaatsen als het moet. Zoiets.

Even behelpen:naughty:

 

Ik zie mezelf de 30e al staan hier, als de wasmachine er is...direct WASSEN!

Link to comment
Share on other sites

Hij vertoont al maanden kuren....en afgelopen weekend leek ie echt dood te zijn, alleen toen kreeg ik hem weer tot leven op gegeven moment, wist wel dat dat niet lang zou duren...dus heb pa erbij gehaald en dinsdag hebben wij samen een nieuwe (goedkope) uitgezocht. Maar die kunnen ze pas de 30e leveren:shocked:

Vandaar komende 2 weken (anderhalve week) nu alles op de handwas...:shocked::crybaby:

Het zal voornamelijk de spijkerbroeken betreffen, voor wat betreft shirts/blouses enzo (ondergoed, sokken) heb ik een redelijk uitgebreide garderobe en red ik het wel 12 dagen, als het moet.

Ik heb gewoon mijn spullen apart gelegd die ik met oud en nieuw aan wil, dus dat is gewoon klaar.:thumb_yello:

Dan moet ik er alleen nog met kerst een beetje florisant uitzien en de rest kan ik volgens mij zelfs alleen in pyama wel doorbrengen. En joggingpak ofzo met schaatsen als het moet. Zoiets.

Even behelpen:naughty:

 

Ik zie mezelf de 30e al staan hier, als de wasmachine er is...direct WASSEN!

Jaa. Dat lukt toch allemaal wel?

 

Haha, gelijk wassen met een hele stapel:naughty:

Is ik weer :original:

 

Ahoi!

Link to comment
Share on other sites

uhhhh wat deed je douche goed:shocked:

 

Tijd voor paracetamol of bed?

 

Ik was hopeloos met 2Unlimited en hun liedje No Limit:roftl:

 

Opwarmen :roftl: Alhoewel dat misschien ook wel met het gezelschap te maken had natuurlijk :naughty:

 

Hmmja, misschien .. maar nog geen zin om naar bed te gaan :thumbdown: Zal nog wel zien ..

 

Arme jij :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Opwarmen :roftl: Alhoewel dat misschien ook wel met het gezelschap te maken had natuurlijk :naughty:

 

Hmmja, misschien .. maar nog geen zin om naar bed te gaan :thumbdown: Zal nog wel zien ..

 

Arme jij :roftl:

 

Ik denk dat ik nie wil weten wat jij met je douche doet:shocked:

 

Ik ga vandaag wel vroeg bedje in (denk ik). Ben moe.

 

Jah, ander liedje proberen dan....hmm...Frans Bauer?

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat ik nie wil weten wat jij met je douche doet:shocked:

 

Ik ga vandaag wel vroeg bedje in (denk ik). Ben moe.

 

Jah, ander liedje proberen dan....hmm...Frans Bauer?

 

Doe niks met de douche :blink: Wel met het gezelschap :mf_rosetinted: Alhoewel je dat ook niet wil weten :roftl:

En uit de douche komt warm water ... gelukkig ... dus dat is ook altijd handig.

Link to comment
Share on other sites

Doe niks met de douche :blink: Wel met het gezelschap :mf_rosetinted: Alhoewel je dat ook niet wil weten :roftl:

En uit de douche komt warm water ... gelukkig ... dus dat is ook altijd handig.

 

Euhm, jaja.

Warm water wel handig ja.

 

Ik ben hoopvol met George Baker: little green bag:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Euhm, jaja.

Warm water wel handig ja.

 

Ik ben hoopvol met George Baker: little green bag:shocked:

 

Wat 'Euhm, jaja.'? :blink:

 

 

Zolang er hoop is is het goed .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Lol. Veel succes, lijkt me best een kutnummer om te zingen:naughty:

 

Ik had hem al gezongen en ik was Hoopvol:shocked:

 

Het is idd wel een kutnummer, maar die van 2unlimited was pas echt erg, zit rap in enzo:blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Eh niks...:naughty:.

 

Nou ben ik een rijzende ster met Gordon en Ik Bel Je Zomaar Even Op...ik kende alleen het reffrein:blink:

 

Juist :blink:

 

Nou, als die alleen maar het refrein zingt zit je dan best goed :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy