Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik had hem al gezongen en ik was Hoopvol:shocked:

 

Het is idd wel een kutnummer, maar die van 2unlimited was pas echt erg, zit rap in enzo:blink::roftl:

Aah rap. Hangt er maar net vanaf hoeveel woorden er in een zin zijn gepropt en in welk tempo:naughty:

Nee is het hele nummer...

 

O superster met Guus Meeuwis: Het Is Een Nacht:roftl:

 

Maar die is ook zo simpel!:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Aah rap. Hangt er maar net vanaf hoeveel woorden er in een zin zijn gepropt en in welk tempo:naughty:

 

 

Maar die is ook zo simpel!:naughty:

 

Ehm, ja nou met dat nummer is dat best moeilijk, die rap:shocked:

 

Ja die is ook wel simpel...op zich.

Hele nacht liggen dromen was wat lastiger:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik wil dat ook een keer gaan doen:naughty:Lijkt me vet.

 

José komt in de vakantie een keertje hierheen voor te Playstationnen.

Ik heb Buzz, Singstar, Eye Toy en ik bedenk me net dat ik ook dus nog Dansmatten heb:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hitzanger met Jannes en Ga Maar Weg

*hides*:roftl:

:roftl:Wat fout zeg!

José komt in de vakantie een keertje hierheen voor te Playstationnen.

Ik heb Buzz, Singstar, Eye Toy en ik bedenk me net dat ik ook dus nog Dansmatten heb:naughty:

 

Ah jammer dat ik niet bij de meeting was!:sad:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:Wat fout zeg!

 

 

Ah jammer dat ik niet bij de meeting was!:sad:

 

Zeer fout:roftl: hilarisch

 

Jah, maar toen had ik Singstar nog niet. Dat was toen nog een: ik wil het wel, maar nog geen geld...en nu eigk ook nog niet, maar heb het mezelf als kerstkado gegeven...:blush-anim-cl:

 

Maar zoals ik zeg: José komt hier in de vakantie heen...je bent welkom hoor, moet alleen nog een dag afspreken. Mij komt de 30e het beste uit, omdat dan mijn wasmachine komt en ik dus sowieso al de hele dag thuis moet zitten, wachten tot die kerels het ding komen brengen!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Zeer fout:roftl: hilarisch

 

Jah, maar toen had ik Singstar nog niet. Dat was toen nog een: ik wil het wel, maar nog geen geld...en nu eigk ook nog niet, maar heb het mezelf als kerstkado gegeven...:blush-anim-cl:

 

Maar zoals ik zeg: José komt hier in de vakantie heen...je bent welkom hoor, moet alleen nog een dag afspreken. Mij komt de 30e het beste uit, omdat dan mijn wasmachine komt en ik dus sowieso al de hele dag thuis moet zitten, wachten tot die kerels het ding komen brengen!:thumb_yello:

 

Jij woont toch in Roermond of niet?

Dat vindt mijn moeder te ver weg:sad:Ouders..:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij istie moe...ik stop hem wel even in en vertel een voor het slapen gaan verhaaltje...:naughty:

 

Hij was niet moe .. hij had wat nodig .. vooral de mond is belangrijk :bleh::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy