Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Je screencaps zijn zoooo ehmmm....smakelijk:wub2::blush-anim-cl:

Kan ze niet vaak genoeg zien:thumb_yello:

 

Dat is leuk om te horen! :biggrin2::wub2:

 

Soms denk ik .. waar ben ik mee bezig .. is allemaal Mika .. allemaal hetzelfde .. Maarja :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Je bent niet de enige!!!!:boing:

 

:biggrin2:

 

Net in een andere thread gezegd dat ik die dingen alleen maar als ik alleen thuis ben, waarom weet ik niet .. maar ik weet eigenlijk wel waarom, nu ik dat zo bekijk .. Maar soms geluidjes en trek gezichten enzo :boing::blush-anim-cl: denk niet dat mijn ouders dat zo appreciëren :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dat is leuk om te horen! :biggrin2::wub2:

 

Soms denk ik .. waar ben ik mee bezig .. is allemaal Mika .. allemaal hetzelfde .. Maarja :blush-anim-cl:

 

Soms denk ik...die dvd heb ik nu al 8 nachten achter elkaar liggen kijken, maarja....het is zo'n fijne dvd:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Soms denk ik...die dvd heb ik nu al 8 nachten achter elkaar liggen kijken, maarja....het is zo'n fijne dvd:wub2:

 

Zeker wel :wub2:

 

Ik heb 'm nog maar 1 keer echt gezien eigenlijk .. ok, de show 2 keer.

De rest was allemaal met afleiding bij of in stukjes (omwille van de screenshots) :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:biggrin2:

 

Net in een andere thread gezegd dat ik die dingen alleen maar als ik alleen thuis ben, waarom weet ik niet .. maar ik weet eigenlijk wel waarom, nu ik dat zo bekijk .. Maar soms geluidjes en trek gezichten enzo :boing::blush-anim-cl: denk niet dat mijn ouders dat zo appreciëren :roftl:

 

:roftl:Zou ik ook doen inderdaad. Mijn moeder zou er misschien nog in kunnen komen, maar mn pa zou het zeker niet waarderen. Raar hoor....:blink:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:Zou ik ook doen inderdaad. Mijn moeder zou er misschien nog in kunnen komen, maar mn pa zou het zeker niet waarderen. Raar hoor....:blink:

 

:roftl:

 

Nouja, zit dan wel nog met Mika die dat wel meemaakt .. geeft eigenlijk wel grappig situaties .. hij wil dan altijd zien waarom ik zo reageer, maar 9/10 is het beter voor hem als hij dat niet ziet :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

:bye:

 

 

 

Leuk hé :wub2::biggrin2:

 

Erg leuk!

 

 

He ik heb Anouk de armband gegeven van die hartjes...

Ik bedacht me: wij meeten allemaal zo vaak laatste tijd en zij kan er nie bij zijn....degene die het echt verdient...zij!

Dus die ga ik aan haar opsturen!

Nu hopen dat Linde er een berg heeft kunnen krijgen ook!

 

Dusssjjjj

Link to comment
Share on other sites

Erg leuk!

 

 

He ik heb Anouk de armband gegeven van die hartjes...

Ik bedacht me: wij meeten allemaal zo vaak laatste tijd en zij kan er nie bij zijn....degene die het echt verdient...zij!

Dus die ga ik aan haar opsturen!

Nu hopen dat Linde er een berg heeft kunnen krijgen ook!

 

Dusssjjjj

 

:thumb_yello:

 

Doet me eraan denken dat ik eigenlijk nog eens met Jose moet praten .. dju .. :roftl: Kan je mij daar aan helpen denken als ze er nog eens is? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

DOCU174-border.jpg

 

:naughty:

 

Vond je dat niet vervelend? Dat ie zo lang en intensief met haar moest samenwerken? Nouja, eigenlijk domme vraag, ik bedoel; hij is nog altijd gek op jou en zal je wel trouw blijven dus dat samenwerken met andere vrouwen is puur zakelijk. Als hij net zo trouw is als Mica zit je gebakken, en aangezien het dezelfde genen zijn zal dat wel zo zijn:thumb_yello: Wat boffen we toch zeg:punk::wub2:

Link to comment
Share on other sites

:thumb_yello:

 

Doet me eraan denken dat ik eigenlijk nog eens met Jose moet praten .. dju .. :roftl: Kan je mij daar aan helpen denken als ze er nog eens is? :bleh:

 

Met josé praten?

Ik kan proberen je te helpen herinneren maar ik vergeet de helft van wat ik moet doen...:shocked:

Link to comment
Share on other sites

 

 

He ik heb Anouk de armband gegeven van die hartjes...

Ik bedacht me: wij meeten allemaal zo vaak laatste tijd en zij kan er nie bij zijn....degene die het echt verdient...zij!

Dus die ga ik aan haar opsturen!

 

Je bent echt een schat, heel erg bedankt, vind t echt lief van je!:wub2::huglove:

Link to comment
Share on other sites

Vond je dat niet vervelend? Dat ie zo lang en intensief met haar moest samenwerken? Nouja, eigenlijk domme vraag, ik bedoel; hij is nog altijd gek op jou en zal je wel trouw blijven dus dat samenwerken met andere vrouwen is puur zakelijk. Als hij net zo trouw is als Mica zit je gebakken, en aangezien het dezelfde genen zijn zal dat wel zo zijn:thumb_yello: Wat boffen we toch zeg:punk::wub2:

 

Hmmja, zoals je zelf zegt .. heb er eigenlijk geen problemen mee, of mee gehad .. Het is niet omdat ze een vrouw is dat ik niet meer safe ben .. kan met een man net zo goed gebeuren :roftl:

 

Met josé praten?

Ik kan proberen je te helpen herinneren maar ik vergeet de helft van wat ik moet doen...:shocked:

 

Ja, ze weet wel waarover .. maar ik moet gewoon er nog eens aan denken als zij er nog eens is :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, zoals je zelf zegt .. heb er eigenlijk geen problemen mee, of mee gehad .. Het is niet omdat ze een vrouw is dat ik niet meer safe ben .. kan met een man net zo goed gebeuren :roftl:

 

 

 

Ja, ze weet wel waarover .. maar ik moet gewoon er nog eens aan denken als zij er nog eens is :roftl:

 

Ja maar ik weet het niet en ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Seg, ik heb even jullie hulp nodig ..

Ik heb net screenshots geselecteerd (van jim) omdat ik daar een soort kerstkaart-ding van wilde maken .. Zijn van Werchter en omdat Werchter wel wat betekent heeft ...

 

Maar zou ik dat wel doen? :blink:

Ik bedoel .. het is kerstmis ...

 

Misschien meer iets voor z'n verjaardag?

Of misschien gewoon beter niet? :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy