Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

Seg, ik heb even jullie hulp nodig ..

Ik heb net screenshots geselecteerd (van jim) omdat ik daar een soort kerstkaart-ding van wilde maken .. Zijn van Werchter en omdat Werchter wel wat betekent heeft ...

 

Maar zou ik dat wel doen? :blink:

Ik bedoel .. het is kerstmis ...

 

Misschien meer iets voor z'n verjaardag?

Of misschien gewoon beter niet? :boxed:

 

Werchter heeft zeer zeker wat betekend! Het was voor mij het hoogtepunt zo ongeveer van het jaar:wub2: Echt helemaal te gek, Mika, Air Traffic, The Kooks, Kt Tunstall, Sigur Ros, Anouk natuurlijk, Kaiser Chiefs, Night Wish en nog veeeeeel meer wat helemaal te gek was:punk:

 

Ik zou geen kerstkaart maken, wat je zegt, het is en blijft kerst.... Een verjaarskaart is beter denk ik...Maar met de vraag of je het moet doen kan ik je niet helpen denk ik. Ik weet niet wat ik zelf zou doen eigenlijk....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Werchter heeft zeer zeker wat betekend! Het was voor mij het hoogtepunt zo ongeveer van het jaar:wub2: Echt helemaal te gek, Mika, Air Traffic, The Kooks, Kt Tunstall, Sigur Ros, Anouk natuurlijk, Kaiser Chiefs, Night Wish en nog veeeeeel meer wat helemaal te gek was:punk:

 

Ik zou geen kerstkaart maken, wat je zegt, het is en blijft kerst.... Een verjaarskaart is beter denk ik...Maar met de vraag of je het moet doen kan ik je niet helpen denk ik. Ik weet niet wat ik zelf zou doen eigenlijk....

 

Hmmja, ik was eigenlijk niet van plan met kerst wat te sturen en met zijn verjaardag ergens eigenlijk wel..

 

Maarja, misschien moet ik met kerst ook maar wat sturen? Is dat niet stom als je dan niks stuurt en een maand later voor z'n verjaardag wel? :boxed:

 

En ja .. als ik het al doe dan ..

Link to comment
Share on other sites

Ist nie raar om een kerstkaart met zijn hoofd erop te maken?

 

Jawel :roftl:

Is het voor een verjaardag ook vind ik, maarja ..

 

Neen, voor kerstmis gaan we dat niet doen .. Weet het niet :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Weet je, ergens heb ik zoiets van: foert, waarom zou ik hem iets sturen? Hij wil toch niks met mij te maken hebben ...

 

Maar langs de andere kant is het gewoon een vriendelijk gebaar, en ga ik er misschien spijt van krijgen dat ik het niet doe ...

 

:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, ik was eigenlijk niet van plan met kerst wat te sturen en met zijn verjaardag ergens eigenlijk wel..

 

Maarja, misschien moet ik met kerst ook maar wat sturen? Is dat niet stom als je dan niks stuurt en een maand later voor z'n verjaardag wel? :boxed:

 

En ja .. als ik het al doe dan ..

 

Nee, waarom? Waarom zou dat raar zijn? Niet iedereen stuurt kerstkaarten toch?

Persoonlijk zou ik een kaart voor mn verjaardag leuker vinden dan een kerstkaart....:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Nee, waarom? Waarom zou dat raar zijn? Niet iedereen stuurt kerstkaarten toch?

Persoonlijk zou ik een kaart voor mn verjaardag leuker vinden dan een kerstkaart....:wink2:

 

Hmmja, heb zelf ook niks met kerstkaarten hoor :roftl:

Maarja, weet niet of hij er al dan niet wat mee heeft :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, heb zelf ook niks met kerstkaarten hoor :roftl:

Maarja, weet niet of hij er al dan niet wat mee heeft :bleh:

 

Ik vind het niet echt een type om gezellig bij de kerstboom kerstliedjes te gaan zingen....Lijkt me niet dat hij echt heel veel met kerstkaarten heeft.... Vraag het hem eens zou ik zeggen:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind het niet echt een type om gezellig bij de kerstboom kerstliedjes te gaan zingen....Lijkt me niet dat hij echt heel veel met kerstkaarten heeft.... Vraag het hem eens zou ik zeggen:roftl:

 

Neen, lijkt mij ook niet :roftl: Maar misschien is hij dan juist wel het type .. weet je wel? Mensen die niet zijn wat ze lijken te zijn? Kan ik me ook wel voorstellen :roftl:

 

En ja, ik zal het hem eens vragen .. zal dan vast antwoord hebben voor kerstmis :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nee, waarom? Waarom zou dat raar zijn? Niet iedereen stuurt kerstkaarten toch?

Persoonlijk zou ik een kaart voor mn verjaardag leuker vinden dan een kerstkaart....:wink2:

 

Ik vind kerstkaarten wel leuk om te krijgen op zich, maar ik stuur er zelf geen. Ik geef ze wel en anders pech.

:P

 

Verder mjah waarom zou je?

Ik stuur Mika ook geen kaartje hoor:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind kerstkaarten wel leuk om te krijgen op zich, maar ik stuur er zelf geen. Ik geef ze wel en anders pech.

:P

 

Verder mjah waarom zou je?

Ik stuur Mika ook geen kaartje hoor:bleh:

 

Ja, weet niet, omdat ik jim dus anders zie dan mika .. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ja logisch, jij ziet Mika veel vaker natuurlijk, ik ga mn huisgenoten ook geen kerstkaarten sturen :blink::roftl::roftl:

 

:roftl: Jim "woont" hier ook nog hoor .. :roftl: Maar het is toch anders :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Net reclame op tv dat je echt moet gaan schaatsen in de kerstvakantie...:shocked:

Wordt vast hartstikke druk:shocked:

 

Maargoed, nog steeds geen loon...grrrr.

Ben gedouched en omgekleed en moet over kwartier naar station toe.

Dussss tot vanavond allemaal...als er iemand is...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy