Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sorry :naughty: ik stel lastige vragen omdat ik me aan t oriënteren ben op die markt! :naughty:

lcd is wel het meest gangbaar: goedkoper, energiezuiniger

 

Volgens mij was er ook iets met lichtweerkaatsing?

Dat plasma juist wel licht weerkaatst en lcd niet (of andersom? :boxed: als het andersom is hebben we een plasma denk ik :bleh: )

 

Lichtweerkaatsing is ook niet meteen handig als de tv bv. tegenover een raam staat, dan zie je je raam en jezelf zitten enzo :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij was er ook iets met lichtweerkaatsing?

Dat plasma juist wel licht weerkaatst en lcd niet (of andersom? :boxed: als het andersom is hebben we een plasma denk ik :bleh: )

 

Lichtweerkaatsing is ook niet meteen handig als de tv bv. tegenover een raam staat, dan zie je je raam en jezelf zitten enzo :roftl:

 

Ja, er zijn heel veel verschillen! Plasma is beter, maar omdat de kosten zoveel verschillen gaan mensen over t algemeen voor een lcd. En een lcd is ook echt prima voor een gewoon huishouden... Heb je echt een kast van een huis en kan je 7 meter van je tv afzitten dan is een plasma perfect! (die beginnen ook pas qua afmeting bij 40 inch ofzo :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

heeya:woot_jump:

cva??

 

Ca va bien merci, et toi?

 

Ik ga zo de stad in, heb begrepen dat het koopzondag is!

Ik zat al een beetje in de piepzak, wilde nog wat kerstshoppen, maar wist niet waar ik die tijd vandaan moest halen...nou nu dus!

Dus ik ga nu!

Tot over paar uurtjes!

Link to comment
Share on other sites

Ca va bien merci, et toi?

 

Ik ga zo de stad in, heb begrepen dat het koopzondag is!

Ik zat al een beetje in de piepzak, wilde nog wat kerstshoppen, maar wist niet waar ik die tijd vandaan moest halen...nou nu dus!

Dus ik ga nu!

Tot over paar uurtjes!

met mij goed:original:

&

veel plezier!!:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy