Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja nou .. in je eentje valt er niet zoveel te beleven hé :roftl:

 

Na Linde werd er niks meer gezegd.

Ik was bezig tas te pakken voor morgen enzo...

Ik ga zo ook slapen denk ik, ben erg moe...vannacht echt te weinig slaap gehad.

Link to comment
Share on other sites

Slaap goed! :bye:

 

Veel plezier morgen :wink2:

 

Ahh thank you!

Dat had ik niet meer gelezen.

 

Tis redelijk vroeg voor een vakantiedag, maar ik heb er zin innnnnnn!

On my way!!!:thumb_yello:

 

 

p.s. mijn schaatsen stinken...in de tas was ze in zaten in de kelder, is het weer gekomen. BAH!

Link to comment
Share on other sites

:woot_jump: Goed gedaan José! :boing

 

En Biekje? :naughty:

 

zij wel! :shocked: en ik heb t niet gezien! :shocked:

Het was echt leuk! Het was gewoon te lang geleden en in het begin ging het echt voor geen meter, maar later ging t nog best wel redelijk! :naughty:

We hebben Shikulukalakemika (haha sorry, ik weet nooit hoe het ook alweer precies is) niet meer gezien! :sad: Maarja, daarentegen wisten Biek en ik ook beide niet hoe ze eruit zag! :blush-anim-cl:

 

 

Hoe was het bij jou op je werk vandaag??

Link to comment
Share on other sites

zij wel! :shocked: en ik heb t niet gezien! :shocked

Het was echt leuk! Het was gewoon te lang geleden en in het begin ging het echt voor geen meter, maar later ging t nog best wel redelijk! :naughty

We hebben Shikulukalakemika (haha sorry, ik weet nooit hoe het ook alweer precies is) niet meer gezien! :sad Maarja, daarentegen wisten Biek en ik ook beide niet hoe ze eruit zag! :blush-anim-cl

 

 

Hoe was het bij jou op je werk vandaag??

 

:shocked: Jammer dat je het niet gezien hebt :bleh::roftl:

 

Had je dan niet op een bepaalde plaats enzo afgesproken?

 

 

 

 

Ja, super hoor .. Kwam er vanmorgen aan "oh, jij weer terug?" (was iemand die er gisteren niet was). "oh, leuk, handig, je kan dat werk wel alleen hé?" Tuuuuuuuuuuurlijk :naughty::mf_rosetinted:

 

Ben om 15u doorgegaan omdat ik nog op medisch onderzoek moest .. dus kort werkdagje. Maar was leuk :original:

Link to comment
Share on other sites

:hocked: Jammer dat je het niet gezien hebt :blh: :roft:

 

Had je dan niet op een bepaalde plaats enzo afgesproken?

 

 

 

 

Ja, super hoor .. Kwam er vanmorgen aan "oh, jij weer terug?" (was iemand die er gisteren niet was). "oh, leuk, handig, je kan dat werk wel alleen hé?" Tuuuuuuuuuuurlijk :naught: :mf_rosetinte:

 

Ben om 15u doorgegaan omdat ik nog op medisch onderzoek moest .. dus kort werkdagje. Maar was leuk :original:

 

Dus ik kon het ook niet filmen of fotograferen helaas! :naughty:

 

Eeeh nee.. :naughty:

 

oooh haha ze kennen gelijk je kwaliteiten, dat is dan wel weer handig! :bleh:

 

 

Hallo. :mf_rosetinted:

 

Heeeeeeey was je in de Scheg vandaag? :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ik wist niet hoe laat. :blush-anim-cl: En ik was niet helemaal van plan daar de hele dag te gaan staan. :naughty:

 

Aww ja we hadden ook gen tijd afgesproken he! Nouja! Biek en ik vonden het zo leuk dat we absoluut nog een keer willen, maar dan zou het leuk zijn als er meer mensen meegaan! Dus wie weet! :wink2:

 

 

 

 

 

Ooow en trouwens, ik heb vandaag defintief te horen gekregen dat ik het huisje in Deventer heb! Dus vanaf 31 december ben ik ook inwoonster van Deventer! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hallo. :mf_rosetinted

 

Hoi :mf_rosetinted:

 

Dus ik kon het ook niet filmen of fotograferen helaas! :naughty:

 

Eeeh nee.. :naughty:

 

oooh haha ze kennen gelijk je kwaliteiten, dat is dan wel weer handig! :bleh:

 

Jammeur :bleh:

 

 

Ja, is wel leuk! Veel fijner dan ergens beginnen waar je nog nooit geweest bent lijkt mij ..

Kreeg gisteren de opmerking dat ik er goed uitzag :blink:

En vandaag kon ik een geeuw niet onderdrukken en ze hadden het natuurlijk gezien ... oeps .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Jammeur :bleh:

 

 

Ja, is wel leuk! Veel fijner dan ergens beginnen waar je nog nooit geweest bent lijkt mij ..

Kreeg gisteren de opmerking dat ik er goed uitzag :blink:

En vandaag kon ik een geeuw niet onderdrukken en ze hadden het natuurlijk gezien ... oeps .. :roftl:

 

Uhuh, ergens nieuw beginnen is altijd even wennen inderdaad! Hier ben je na een dag al weer helemaal in t ritme, of niet? (zo heb ik t tenminste ervaren toen ik ging werken bij mn voormalig stagebedrijf)

 

Leuk compliment!! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Aww ja we hadden ook gen tijd afgesproken he! Nouja! Biek en ik vonden het zo leuk dat we absoluut nog een keer willen, maar dan zou het leuk zijn als er meer mensen meegaan! Dus wie weet! :wink2:

 

 

 

 

 

Ooow en trouwens, ik heb vandaag defintief te horen gekregen dat ik het huisje in Deventer heb! Dus vanaf 31 december ben ik ook inwoonster van Deventer! :naughty:

 

Volgende keer wil ik wel komen dan. :wink2:

 

Yeey, dan ben ik niet meer de enige MFCer in Deventer. :naughty:

 

Hoi :mf_rosetinted:

 

Hallow. Hoe ist?

Link to comment
Share on other sites

Uhuh, ergens nieuw beginnen is altijd even wennen inderdaad! Hier ben je na een dag al weer helemaal in t ritme, of niet? (zo heb ik t tenminste ervaren toen ik ging werken bij mn voormalig stagebedrijf)

 

Leuk compliment!! :biggrin2:

 

Ja, moet nu wel zeggen dat ik nu op het moment iets doe wat ik in heel mijn stage misschien een week gedaan heb, toen samen met nog 2 personen (nog iemand die stage liep en dan de gewone werker), en nu "dumpen" ze mij daar dus alleen ... Of ja, gisteren nog niet, vandaag stond er iemand bij mij die tegelijk ook een andere post moest bezetten dus was ik half alleen zeg maar, en morgen moet ik gewoon helemaal alleen :bleh:

 

Dus ik ken het werk wel, weet wel wat ik moet doen .. maar qua drukte is het toch heel wat anders of je daar met 3 aan bezig bent of alleen :roftl: Op een bepaald moment kwamen er zoveel stalen binnen! :shocked: Had je net alle stalen van de 2 andere campussen, en ook vanuit het ziekenhuis zelf stuurden ze alles tegelijk .. Heel mijn tafel lag dus vol stalen, overal stalen, en dan zag je de buizenpost (de interne stalen worden via buizen gestuurd) zo opstapelen .. en er kwamen maar buizen bij .. En het stomste was dan nog: normaal stuur je die buis meteen terug als je de stalen eruit hebt gehaald, maar de buizenpost werkt niet altijd zo goed, dus ik zette die wel klaar om terug te sturen maar dat duurde lang voordat er ook gestuurd werd .. Dus die buizen geraakten niet weg, en er kwamen er maar bij .. :blink: Die bak waar ze in terecht komen werd maar voller en voller ... gewoon bijna eng ..

 

Maarja, zo gaat dat dus af en toe daar :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy