Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Volgende keer wil ik wel komen dan. :wink:

 

Yeey, dan ben ik niet meer de enige MFCer in Deventer. :nauhty:

 

Inderdaad! Dan moeten we het even wat beter afspreken ook! :roftl:

 

 

Yaaay! :punk:

 

Ja, moet nu wel zeggen dat ik nu op het moment iets doe wat ik in heel mijn stage misschien een week gedaan heb, toen samen met nog 2 personen (nog iemand die stage liep en dan de gewone werker), en nu "dumpen" ze mij daar dus alleen ... Of ja, gisteren nog niet, vandaag stond er iemand bij mij die tegelijk ook een andere post moest bezetten dus was ik half alleen zeg maar, en morgen moet ik gewoon helemaal alleen :beh:

 

Dus ik ken het werk wel, weet wel wat ik moet doen .. maar qua drukte is het toch heel wat anders of je daar met 3 aan bezig bent of alleen :rotl: Op een bepaald moment kwamen er zoveel stalen binnen! :shocked: Had je net alle stalen van de 2 andere campussen, en ook vanuit het ziekenhuis zelf stuurden ze alles tegelijk .. Heel mijn tafel lag dus vol stalen, overal stalen, en dan zag je de buizenpost (de interne stalen worden via buizen gestuurd) zo opstapelen .. en er kwamen maar buizen bij .. En het stomste was dan nog: normaal stuur je die buis meteen terug als je de stalen eruit hebt gehaald, maar de buizenpost werkt niet altijd zo goed, dus ik zette die wel klaar om terug te sturen maar dat duurde lang voordat er ook gestuurd werd .. Dus die buizen geraakten niet weg, en er kwamen er maar bij .. :blink: Die bak waar ze in terecht komen werd maar voller en voller ... gewoon bijna eng ..

 

Maarja, zo gaat dat dus af en toe daar :roftl:

 

Wooow :shocked: Is het uiteindelijk wel allemaal gelukt dan? Of kreeg je hulp? :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Wooow :shocked: Is het uiteindelijk wel allemaal gelukt dan? Of kreeg je hulp? :shocked:

 

Neen, uiteindelijk krijg je het wel weggewerkt hoor .. geen probleem! En dan zit je de rest van de middag niks te doen omdat er geen stalen meer komen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Bienie, vind je het okee als ik zn hoofd in deze screencap gebruik voor een avatar? :blush-anim-cl:

 

Is prima hoor :wink2:

 

 

 

 

 

 

 

 

als je ergens iets kwijt kan als soort credit is dat altijd wel leuk, maar als dat niet zo is is het ook geen probleem :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Is prima hoor :wink2:

 

 

 

 

 

 

 

 

als je ergens iets kwijt kan als soort credit is dat altijd wel leuk, maar als dat niet zo is is het ook geen probleem :wink2:

 

Thanks! :biggrin2:

 

 

Ik zal t wel in mn siggie zetten, want in de avatar is al zo weinig ruimte! :roftl:

 

 

edit: bwahahaha I lurve it! :biggrin2:

Edited by JoseOle
Link to comment
Share on other sites

Thanks! :biggrin2:

 

 

Ik zal t wel in mn siggie zetten, want in de avatar is al zo weinig ruimte! :roftl:

 

 

edit: bwahahaha I lurve it! :biggrin2:

 

Merci :wub2:

 

 

 

En hij is leuheuk! :biggrin2::roftl:

 

 

 

Moet misschien ook weer eens een nieuw geval maken ... als ik eens tijd en inspiratie heb :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Thanks again! :thumb_yello:

 

 

En ik moet ook nog iets nieuws in mn siggie, maar ik heb geen idee wat! :naughty:

 

Iets van AT zou er wel passen :mf_rosetinted:

Beetje reclame, promoten, weet ik veel hoe je het wil noemen ... :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

haha ja daaaahaaag! Dat is jouw taak! :bleh:

 

Misschien iets met Sigur Rós... of toch weer MGMT.. of Wouter.. of hmm misschien gewoon Mika? :roftl:

 

Ja nou .. ik doe mijn best ... een beetje extra hulp/steun zou niet verkeerd zijn ... :bleh:

 

Dus ik stem voor AT .. :roftl:

En anders voor Mika :mf_rosetinted:

 

DOCU481-border.jpg

 

 

af en toe kunnen het toch wel een bende zeikers zijn daar .. weet je? Ik uiteraard ook, maar jeee .. dacht dat de mensen er wel overheen zouden zijn tegen nu :roftl:

Link to comment
Share on other sites

José is thuis en is NIET gevallen!! shocked roftl:

 

:sneaky2:

 

zij wel! :shocked: en ik heb t niet gezien! :shocked

Het was echt leuk! Het was gewoon te lang geleden en in het begin ging het echt voor geen meter, maar later ging t nog best wel redelijk! naughty:

We hebben Shikulukalakemika (haha sorry, ik weet nooit hoe het ook alweer precies is) niet meer gezien! :sad Maarja, daarentegen wisten Biek en ik ook beide niet hoe ze eruit zag! blush-anim-cl:

 

 

Hoe was het bij jou op je werk vandaag??

 

Ja ik ben gevallen. Ik werd overmoedig, dus ik zei dat ik wel even een rondje hard zou gaan. Heb het kwart rondje volgehouden, toen kwam ik op het plan de snelle baan te pakken...die was ERG glad...dus mjah onderuit, mooie buikschuivert:roftl:

 

En shikutidudududu...dinges (sorry meis ook ik weet je naam niet te spellen) helaas niet gezien.

 

:shocked Jammer dat je het niet gezien hebt :bleh::roftl:

 

Had je dan niet op een bepaalde plaats enzo afgesproken?

 

 

 

 

Ja, super hoor .. Kwam er vanmorgen aan "oh, jij weer terug?" (was iemand die er gisteren niet was). "oh, leuk, handig, je kan dat werk wel alleen hé?" Tuuuuuuuuuuurlijk naughty: mf_rosetinted:

 

Ben om 15u doorgegaan omdat ik nog op medisch onderzoek moest .. dus kort werkdagje. Maar was leuk original:

 

Tut!:bleh:

Klinkt goed, je werk!!

 

Dus ik kon het ook niet filmen of fotograferen helaas! :naughty

 

Eeeh nee.. :naughty

 

oooh haha ze kennen gelijk je kwaliteiten, dat is dan wel weer handig! bleh:

 

 

 

 

Heeeeeeey was je in de Scheg vandaag? blush-anim-cl:

 

Ja niks fotograferen!!!nonono!!!

 

Hoi :mf_rosetinted:

 

 

 

Jammeur :bleh

 

 

Ja, is wel leuk! Veel fijner dan ergens beginnen waar je nog nooit geweest bent lijkt mij ..

Kreeg gisteren de opmerking dat ik er goed uitzag :blink

En vandaag kon ik een geeuw niet onderdrukken en ze hadden het natuurlijk gezien ... oeps .. roftl:

 

Mooie complimenten.

En gapen doe ik met werk bijna de hele dag door, dikke pech hoor. Ben gewoon geen ochtendmens.

 

Haaaajjj allemaal!

Link to comment
Share on other sites

Mooie complimenten.

En gapen doe ik met werk bijna de hele dag door, dikke pech hoor. Ben gewoon geen ochtendmens.

 

Haaaajjj allemaal!

 

Biekje! :boing:

 

 

Ja nou .. ben ook geen ochtendmens maar het was half 3 ofzo ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Biekje! :boing:

 

 

Ja nou .. ben ook geen ochtendmens maar het was half 3 ofzo ... :roftl:

 

Ja okee maar je moest vroeg op toch? Als ik vroeg op moet blijf ik de hele dag gapen.

Eigk ben ik bijna constant moe geloof ik...

Link to comment
Share on other sites

Ja okee maar je moest vroeg op toch? Als ik vroeg op moet blijf ik de hele dag gapen.

Eigk ben ik bijna constant moe geloof ik...

 

Ja, 7u is vroeg voor mij ...

En ik ging er pas tegen 2u in .. dus dat doen we niet meer :roftl:

 

 

Daarom ga ik er nu ook vandoor :wink2:

 

 

Slaap goed beiden! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Ja, 7u is vroeg voor mij ...

En ik ging er pas tegen 2u in .. dus dat doen we niet meer :roftl:

 

 

Daarom ga ik er nu ook vandoor :wink2:

 

 

Slaap goed beiden! :bye:

 

Weltrusten, ik maak het ook niet al te lang meer...ben echt moe ... en een beetje beurs van het vallen:roftl:

Werkze morgen!

Link to comment
Share on other sites

Ja, 7u is vroeg voor mij ...

En ik ging er pas tegen 2u in .. dus dat doen we niet meer :roftl:

 

 

Daarom ga ik er nu ook vandoor :wink2:

 

 

Slaap goed beiden! :bye:

 

Awww haha nou begrijp je wel waarom wij vaker vroeg weggingen! :bleh:

 

Slaap lekker Bienie! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy