Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jaaaa FIJNE KERSTDAGEN lieve Dutchies! :wub2:

 

 

 

Ik ga nu naar mn paps en mams! :biggrin2:

:bye:

 

Wiiii!!!

Wanneer komt die Robert ten Brink?

 

Hetzelfde! :biggrin2:

 

Wij gaan zodadelijk richting familie :wink2:

 

Yayyy.

Gezellug!

 

Morgen naar beste dinnetje, hebben vandaag samen de kalkoen gehaald (kalkoenen, heb een grote voor ons en een kleine voor papa en mij a.s. zaterdag).

Heb dr zin in! We gaan wii-en en gezelschapsspelletjes:thumb_yello: lekker ouderwets kerst vieren!!!

Su-perrr.

Maar nu vanavond chillen, er is alleen geen drol te zien nu:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Op Jim is nu Jeff Dunham .. maar dat krijg je niet denk ik?

 

Ben nu even aan het bekomen, heb me net ziek gelachen .. Wel niet alles gezien, kwam het toevallig met zappen bezig .. Achmed .. maar kende er niet veel van .. Best wel leuk eigenlijk :roftl:

 

Nu heeft ie een andere pop, vind ik tot nu toe niet zoveel, maar komt misschien nog .. duurt nog een uur :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Op Jim is nu Jeff Dunham .. maar dat krijg je niet denk ik?

 

Ben nu even aan het bekomen, heb me net ziek gelachen .. Wel niet alles gezien, kwam het toevallig met zappen bezig .. Achmed .. maar kende er niet veel van .. Best wel leuk eigenlijk :roftl:

 

Nu heeft ie een andere pop, vind ik tot nu toe niet zoveel, maar komt misschien nog .. duurt nog een uur :bleh:

 

Wij krijgen 2e kerstdag Jeff Dunham op Comedy Central, dat staat al in mijn agenda om te gaan kijken!:thumb_yello:

 

Ik heb net mijn hele MikaMail uitgepakt, zou ik eigk pas morgen doen, maar kon me niet beheersen:blush-anim-cl:

Tis echt geweldig!!

Link to comment
Share on other sites

Wij krijgen 2e kerstdag Jeff Dunham op Comedy Central, dat staat al in mijn agenda om te gaan kijken!:thumb_yello:

 

Ik heb net mijn hele MikaMail uitgepakt, zou ik eigk pas morgen doen, maar kon me niet beheersen:blush-anim-cl:

Tis echt geweldig!!

 

:thumb_yello: Is echt goed .. blijf er gewoon bijna in hier :roftl:

 

Leuke dingen precies? :naughty:

 

Doet me trouwens denken aan ... is het geregeld? Met José

Link to comment
Share on other sites

:thumb_yello: Is echt goed .. blijf er gewoon bijna in hier :roftl:

 

Leuke dingen precies? :naughty:

 

Doet me trouwens denken aan ... is het geregeld? Met José

 

Haha ik ben benieuwd, over 2 dagen zie ik hem!:thumb_yello:

Jeff vind ik sowieso erg goed!

 

Ja het is geregeld:thumb_yello:

Sorry even vergeten te melden:blush-anim-cl:

Het is allemaal vandaag op de post gegaan!:thumb_yello:

 

Fijne kerst!

Link to comment
Share on other sites

Neem aan Jazz...met 60.000 platen kent half nederland je wel...enne...das nie zo, toch?:blush-anim-cl::naughty:

 

hmm op zich is Wouter best wel bekend... :bleh: Nouja, misschien hebben ze bij hem de middenweg van 40.000 genomen! :naughty: Wel grappig dat ie dat nu pas krijgt terwijl zn tweede album over een maand uitkomt!!

 

 

Maar ik ga! Ik wens jou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne kertsdagen! En, oja, ik kon je niet terug smsen want ik had telkens geen bereik ofzo.. very weird, want daar heb ik hier nog nooit last van gehad! :blink: Ennieweej, goede dagen!!

 

:huglove:

 

 

edit: ooow dit was mn 8000e post! :shocked:

Edited by JoseOle
Link to comment
Share on other sites

hmm op zich is Wouter best wel bekend... :bleh: Nouja, misschien hebben ze bij hem de middenweg van 40.000 genomen! :naughty: Wel grappig dat ie dat nu pas krijgt terwijl zn tweede album over een maand uitkomt!!

 

 

Maar ik ga! Ik wens jou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne kertsdagen! En, oja, ik kon je niet terug smsen want ik had telkens geen bereik ofzo.. very weird, want daar heb ik hier nog nooit last van gehad! :blink: Ennieweej, goede dagen!!

 

huglove:

 

O..ok...nouja zal binnenkort vast wel ergens online te vinden zijn hoeveel het er zijn.

Is wel leuk toch?

 

Ja wens je moeder happy bday morgen van mij:thumb_yello:

Ach tis gewoon achtergesteld gebied :naughty: vandaar geen bereik:naughty:

Goede dagen en speak soon!

 

p.s. er is een smsje uitgegaan naar :chkn: en ik heb vermoeden dattie binnenkort langs komt geehehehehehe LOL

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy