Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben thuis! Heb allemaal (verhuis)dozen meegebracht dus ik kan gaan pakken! :blink:

 

WOOHOOO!!!

Nu gaat het echt worden he:wink2:

 

:thumb_yello:

 

Ik ben aan het "koken".

En net weer gedoe aan de overkant met pliesie and all. Spannend weer:naughty:

Heb leuke fotos:naughty:

Link to comment
Share on other sites

wooow tjezus! :shocked: *moet stiekem ook een beetje lachen omdat je zo vloekt :roftl:* Maar... en iets aan over gehouden? :blink:

 

Geen probleem hoor, schoot ook in de lach toen ik het terugzag :roftl:

 

Maaruhm .. tja .. beetje ..

 

draad_border.jpg

Link to comment
Share on other sites

Geen probleem hoor, schoot ook in de lach toen ik het terugzag :roftl:

 

Maaruhm .. tja .. beetje ..

 

draad_border.jpg

Ooh meid toch! Had je er veel last van?:shocked:

Nou .. kijk en oordeel zou ik zeggen :boxed::bleh:

 

 

th_Draad.jpg

 

Ik had je niet verwacht zo'n hoge stem te hebben:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

*ouch* :shocked:

Voornamelijk schaafwonden dan neem ik aan? :blink:

Ziet er wel heftig uit zo... zonde van de broek.. :thumbdown:

 

Ja, gelukkig wel .. Sommige beetje diep, was prikkeldraad :boxed: Maar al bij al valt het wel mee..

 

Ooh meid toch! Had je er veel last van?:shocked:

 

 

Ik had je niet verwacht zo'n hoge stem te hebben:biggrin2:

 

Had? Heb ... Is vandaag pas gebeurt .. dus het is nog niet voorbij .. jammer genoeg :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ieh.. ja .. :boxed: t ziet er wel naar uit!

Wat heb je ook vaak pech zeg.. :thumbdown:

 

en je camera? heeft die het overleefd?

 

Het gaat inderdaad niet zo goed de laatste tijd, vandaar mijn gedachte een andere hobby te zoeken :thumbdown:

 

Mijn camera? Die is nog gewoon vrolijk blijven verderfilmen totdat ik erbij geraakt ben en die afgezet heb .. 4 minuten film, enkel blauwe lucht en veel lawaai :roftl: (camera lag een stuk verder maar die registreert geluid echt goed, beetje te goed :roftl:). Dus dat is een sterk ding :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ja, gelukkig wel .. Sommige beetje diep, was prikkeldraad :boxed: Maar al bij al valt het wel mee..

 

 

 

Had? Heb ... Is vandaag pas gebeurt .. dus het is nog niet voorbij .. jammer genoeg :thumbdown:

 

Oooh!:boxed: Hopen dat het snel overgaat dan.

 

En Jose, gelukkigere dag gehad dan Sabine?:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Het gaat inderdaad niet zo goed de laatste tijd, vandaar mijn gedachte een andere hobby te zoeken :thumbdown:

 

Mijn camera? Die is nog gewoon vrolijk blijven verderfilmen totdat ik erbij geraakt ben en die afgezet heb .. 4 minuten film, enkel blauwe lucht en veel lawaai :roftl: (camera lag een stuk verder maar die registreert geluid echt goed, beetje te goed :roftl:). Dus dat is een sterk ding :mf_rosetinted:

 

ja... ik kan t me voorstellen...:thumbdown:

 

 

oow was er niemand in de buurt om je te helpen?

Link to comment
Share on other sites

ja... ik kan t me voorstellen...:thumbdown:

 

 

oow was er niemand in de buurt om je te helpen?

 

Jawel, maar die durfde eerst niet goed de weide in omdat Cobe daar nog aan het rondlopen was (beest wist ook niet wat er gebeurde natuurlijk) en ja, tegen dat die draad van mij af was, en dan even gezeten en gekeken of met Cobe alles ok was enzo (was ondertussen dan nog het baasje die hem even aan een touw had genomen voor de zekerheid) en dan rechtgesukkeld en dan richting camera .. Dan zijn er snel 4 minuten om hoor :roftl: (wist trouwens ook niet dat die was blijven filmen, wist zelfs niet waar dat ding was ..).

Link to comment
Share on other sites

Oooh, ga je verhuizen?

 

Ja! Ik verhuis begin januari naar Deventer! :thumb_yello:

 

Veel plezier daarmee :naughty::bleh:

 

:roftl: Thanks!

 

Jawel, maar die durfde eerst niet goed de weide in omdat Cobe daar nog aan het rondlopen was (beest wist ook niet wat er gebeurde natuurlijk) en ja, tegen dat die draad van mij af was, en dan even gezeten en gekeken of met Cobe alles ok was enzo (was ondertussen dan nog het baasje die hem even aan een touw had genomen voor de zekerheid) en dan rechtgesukkeld en dan richting camera .. Dan zijn er snel 4 minuten om hoor :roftl: (wist trouwens ook niet dat die was blijven filmen, wist zelfs niet waar dat ding was ..).

 

Ajaa.. nou meid.. gelukkig viel het nog een beetje mee.. maarja, schrikken was het natuurlijk!

Link to comment
Share on other sites

Ajaa.. nou meid.. gelukkig viel het nog een beetje mee.. maarja, schrikken was het natuurlijk!

 

Ja, schrikken was het zeker ... ik zag die draad komen en kon niet meer weg :boxed: Weet wel nog dat ik mij omgedraaid heb (deed ik vroeger ook altijd als de hond weer onnozel deed en dan met die leiband enzo) .. weg geraakte ik niet meer en springen zou ook niet gelukt zijn :bleh: Maar wel goed dat ik dat gedaan heb, want anders zou ik voorover tegen de grond gegaan zijn en aangezien daar nog draad was .. mijn gezicht zou er niet zo blij mee geweest zijn denk ik :boxed:

 

En ja, die opmerking .. dat was eigenlijk gewoon een reactie van: neen, niet alweer .. Dat was het eerste waar ik aan dacht: **********, alweer ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy