Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

Ja, schrikken was het zeker ... ik zag die draad komen en kon niet meer weg :boed: Weet wel nog dat ik mij omgedraaid heb (deed ik vroeger ook altijd als de hond weer onnozel deed en dan met die leiband enzo) .. weg geraakte ik niet meer en springen zou ook niet gelukt zijn :beh: Maar wel goed dat ik dat gedaan heb, want anders zou ik voorover tegen de grond gegaan zijn en aangezien daar nog draad was .. mijn gezicht zou er niet zo blij mee geweest zijn denk ik :boxed:

 

En ja, die opmerking .. dat was eigenlijk gewoon een reactie van: neen, niet alweer .. Dat was het eerste waar ik aan dacht: **********, alweer ... :roftl:

 

Hehe ja ik kan t me voorstellen! Alsof je nog niet genoeg pech hebt gehad dit jaar! :naughty:

 

Woohoooo! Overijsssssssel!:punk:

 

Hell yeeeeeeeesh! :naughty:

Ik maak altijd grapjes over mensen uit Twente omdat die mensen nooit aan de andere kant van de IJssel lijken te komen?! :blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha I knows! :roftl: Maar tis wel de waarheid, of niet?

 

Ik heb een collega bijvoorbeeld, en die is nog nooit in Utrecht geweest! :naughty:

 

Ik wel.:blink:'T is niet zo dat ik regelmatig in Amsterdam of Utrecht rond loop te shoppen, maar ik kom echt wel eens buiten Twente. Ik ben gewoon al blij met Enschede:naughty:Oh, en ik winkel waarschijnlijk meer online dat in echte winkels.

Link to comment
Share on other sites

Ik wel.:blink:'T is niet zo dat ik regelmatig in Amsterdam of Utrecht rond loop te shoppen, maar ik kom echt wel eens buiten Twente. Ik ben gewoon al blij met Enschede:naughty:Oh, en ik winkel waarschijnlijk meer online dat in echte winkels.

 

Haha okee :bleh: Nee weet ik ook wel! Niet alle Twentenaren (?) zijn hetzelfde! :naughty:

 

Vanavond goa ik kats nie dik worre, doe mij maar een cooooooolaaa! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Okeee, ik ga er vandoor, zo een feestje in Utereg! Tot snel maar weer! En een fijne avond! :bye: en Bienie sterkte met je benen!

 

:huglove:

 

Veel plezier! :bye:

 

En merci :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Haha okee Nee weet ik ook wel! Niet alle Twentenaren (?) zijn hetzelfde! :naughty:

 

Vanavond goa ik kats nie dik worre, doe mij maar een cooooooolaaa! :naughty:

Ja, dat zeg je goed:naughty:

 

Ik praat ook niet zo overdreven Twents, gozijdank. Dat vind ik altijd zo oncharmant. Je kunt het alleen horen aan mn e, o en r:naughty:Oh, en G natuurlijk.

Okeee, ik ga er vandoor, zo een feestje in Utereg! Tot snel maar weer! En een fijne avond! :bye: en Bienie sterkte met je benen!

 

:huglove:

 

Veel plezier:huglove:

Link to comment
Share on other sites

OMG, ik moet echt zo hard een andere hobby gaan zoeken hé boxed:

 

 

:shocked: OMG

 

Geen probleem hoor, schoot ook in de lach toen ik het terugzag :roftl

 

Maaruhm .. tja .. beetje ..

 

img]http://i152.photobucket.com/albums/s195/paardenforums/27-12/draad_border.jpg[/img]

 

OMG OMG OMG!!! Mens wat maak je allemaal mee met dat beessie!!!:shocked:

 

 

 

En nu een OMG voor mij...papa heeft me gewoon een Nespresso apparaat gegeven!!!HOE LUXE! Online aanmelden en dan ... nouja heel erg luxe iig! Mooie klapper erbij om alles bij te houden, zij houden ook netjes alles voor je bij...eeeecht nie normaal!!!

WAUW!!!

Dus ik ben even een happy laydee. Een studentje met een luxe Nespresso apparaat.

Alleen jammer dat George Clooney hem nie even kwam afleveren:shocked: t was gewoon mijn papa:shocked: :crybaby:

hahaha.

Pa heeft lekker gegeten hier, lekker kerstdiner. :thumb_yello: En heeft wat leftovers meegekregen:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

:shocked: OMG

 

 

 

OMG OMG OMG!!! Mens wat maak je allemaal mee met dat beessie!!!:shocked:

 

 

 

En nu een OMG voor mij...papa heeft me gewoon een Nespresso apparaat gegeven!!!HOE LUXE! Online aanmelden en dan ... nouja heel erg luxe iig! Mooie klapper erbij om alles bij te houden, zij houden ook netjes alles voor je bij...eeeecht nie normaal!!!

WAUW!!!

Dus ik ben even een happy laydee. Een studentje met een luxe Nespresso apparaat.

Alleen jammer dat George Clooney hem nie even kwam afleveren:shocked: t was gewoon mijn papa:shocked: :crybaby

hahaha.

Pa heeft lekker gegeten hier, lekker kerstdiner. :thumb_yello: En heeft wat leftovers meegekregen:thumb_yello

 

Hoi Biekje :mf_rosetinted:

 

 

:thumb_yello: Voor jou!

Link to comment
Share on other sites

Hey daar geblesseerde :shocked:

Poor you.

 

 

Ja joh, das nie normaal toch, die apparaten zijn echt keiduur. Je moet alleen die klapper al zien waar informatie in zit:blink:

 

Ik ben er nog ja .. volledig .. mis alleen wat huid hier en daar .. :roftl:

 

 

Ik ken er niks van .. dus ik kan me er niks bij voorstellen :bleh::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er nog ja .. volledig .. mis alleen wat huid hier en daar .. :roftl:

 

 

Ik ken er niks van .. dus ik kan me er niks bij voorstellen :bleh::roftl:

 

Pfoe heftig weer.

 

Haha. Nou het is zeg maar dat je je aanmeldt met de gegevens van het apparaat (serienummer enzo) en dan kan je online die cups bestellen of via een "boutiek" en dan mag je in die "boutiek" ook de koffies proeven enzo, via je lidmaatschapsnummer...nouja heel exclusief allemaal iig.

Maar ik rook direct het verschil tussen senseo en nespresso. Veel intensere smaak. Alleen heeft Senseo meer verschillende dingen en Nespresso vooral koffie in verschillende sterkten. En soms een aparte smaak.

Dus ik blijf ze lekker allebei gebruiken. Vind alleen wel cool om zo'n exclusief apparaat hier te hebben in mijn studentenhuisje:naughty:

En de klapper met alle info, ja tis allemaal erg luxe

Link to comment
Share on other sites

Pfoe heftig weer.

 

Haha. Nou het is zeg maar dat je je aanmeldt met de gegevens van het apparaat (serienummer enzo) en dan kan je online die cups bestellen of via een "boutiek" en dan mag je in die "boutiek" ook de koffies proeven enzo, via je lidmaatschapsnummer...nouja heel exclusief allemaal iig.

Maar ik rook direct het verschil tussen senseo en nespresso. Veel intensere smaak. Alleen heeft Senseo meer verschillende dingen en Nespresso vooral koffie in verschillende sterkten. En soms een aparte smaak.

Dus ik blijf ze lekker allebei gebruiken. Vind alleen wel cool om zo'n exclusief apparaat hier te hebben in mijn studentenhuisje:naughty:

En de klapper met alle info, ja tis allemaal erg luxe

 

Beetje maar .. Vind het nu wel genoeg geweest voor dit jaar :bleh: (en volgend jaar dan meteen ook maar, het is toch al bijna zover :roftl:).

 

Dat klinkt echt wel chique .. amai .. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Beetje maar .. Vind het nu wel genoeg geweest voor dit jaar :bleh: (en volgend jaar dan meteen ook maar, het is toch al bijna zover :roftl.

 

Dat klinkt echt wel chique .. amai .. mf_rosetinted:

 

Ja idd, elke keer weer raak zeg:shocked:

Mss tijd voor nieuw paard?:roftl:

Ga je nog wat leuks doen met oud en nieuw?

 

Ja joh echt sjiek de friemel, niet normaal!

Moet nu al die informatie ook door gaan lezen, pfffff.

Maandag ga ik naar Eindhoven, dus ik ga meteen even die "boutiek" (NIET shop, winkel of whatever, nee BOUTIEK!) bezoeken.

En dan heb je geen strip met cups, NEEEE ETUITs!!!!!:roftl:

Tsjeeeeee zeg:roftl:

Heb er ook een melkopschuimer bij gekregen, met giga instructies van dit en dat mag nie nat worden etc etc etc. Maar damn het maakt prachtige schuim!:thumb_yello:

*kwijlt alleen al bij de gedachte eraan*

 

nespresso001.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja idd, elke keer weer raak zeg:shocked:

Mss tijd voor nieuw paard?:roftl:

Ga je nog wat leuks doen met oud en nieuw?

 

Ja joh echt sjiek de friemel, niet normaal!

Moet nu al die informatie ook door gaan lezen, pfffff.

Maandag ga ik naar Eindhoven, dus ik ga meteen even die "boutiek" (NIET shop, winkel of whatever, nee BOUTIEK!) bezoeken.

En dan heb je geen strip met cups, NEEEE ETUITs!!!!!:roftl:

Tsjeeeeee zeg:roftl

Heb er ook een melkopschuimer bij gekregen, met giga instructies van dit en dat mag nie nat worden etc etc etc. Maar damn het maakt prachtige schuim!:thumb_yello

*kwijlt alleen al bij de gedachte eraan*

 

nespresso001.jpg

 

Nieuw paard? Andere hobby ja .. :roftl:

Neen, niks speciaals, gewoon hier thuis .. Had al niks gepland omdat het kon zijn dat ik rond middernacht richting paarden moest om te helpen, omwille van het vuurwerk enzo .. Maar nu staan ze dus ergens anders (wordt bijna geen vuurwerk afgeschoten) en is het niet nodig, maar heb dus geen plannen :bleh:

 

 

 

Jij liever dan ik .. :roftl:

 

 

(drink geen koffie)

Link to comment
Share on other sites

Nieuw paard? Andere hobby ja .. :roftl:

Neen, niks speciaals, gewoon hier thuis .. Had al niks gepland omdat het kon zijn dat ik rond middernacht richting paarden moest om te helpen, omwille van het vuurwerk enzo .. Maar nu staan ze dus ergens anders (wordt bijna geen vuurwerk afgeschoten) en is het niet nodig, maar heb dus geen plannen :bleh:

 

 

 

Jij liever dan ik .. :roftl:

 

 

(drink geen koffie)

 

Nah ander paard kan ook rust brengen:bleh:

 

Ahzo. Ga met ons mee, maar is wel ver weg, Deventer. En weet nie of er kaartjes nog zijn.

 

Mjah ik drink soms koffie. Niet zo heel vaak, maar dan blijft het tenminste ook exclusief!

Link to comment
Share on other sites

Nah ander paard kan ook rust brengen:bleh:

 

Ahzo. Ga met ons mee, maar is wel ver weg, Deventer. En weet nie of er kaartjes nog zijn.

 

Mjah ik drink soms koffie. Niet zo heel vaak, maar dan blijft het tenminste ook exclusief!

 

Hmmja, maar ik zou op dit moment echt niet weten welk paard mij daar nog mee kan helpen ... Als het bij een pony als Cobe niet meer lukt dan lukt het nergens meer denk ik, andere paarden zie ik helemaal niet zitten om op te kruipen :boxed:

 

Ja, is een beetje te ver .. en ik ben ook niet zo'n persoon om te gaan fuiven tot 8u 's morgens en dan weer de trein op of de auto in en naar huis enzo.. dus .. ander keertje :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, maar ik zou op dit moment echt niet weten welk paard mij daar nog mee kan helpen ... Als het bij een pony als Cobe niet meer lukt dan lukt het nergens meer denk ik, andere paarden zie ik helemaal niet zitten om op te kruipen :boxed:

 

Ja, is een beetje te ver .. en ik ben ook niet zo'n persoon om te gaan fuiven tot 8u 's morgens en dan weer de trein op of de auto in en naar huis enzo.. dus .. ander keertje :wink2:

 

O je bent nu bang weer te gaan rijden?Das nie zo mooi.

Maar er zijn rustigere pony's op deze planeet, vandaar.

 

Ja okee, das waar. Tis idd erg laat dat het eindigd. Ik ben dan ook een beetje mijn dag/nachtritme nu aan verschuiven alleen voor die nacht! (en dat meen ik serieus, dat ik dat speciaal daarvoor doe). Heb echt geen zin om om 4am ineens doodmoe daar te gaan hangen indeed.

Ja tis wel zwaar, maar ik vind het zelf wel de moeite waard. Ik heb zo'n party nog nooit meegemaakt en als ik het nu niet doe, ben ik maybe te oud om zoiets nog te kunnen:blink: echt.

Heb er wel zin in.

 

Ik vind (nee Starrats vind en ik was het ermee eens) dat we in januari weer met ons allen af moeten spreken, ergens in Utrecht voor een nieuwjaars"borrel".:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

O je bent nu bang weer te gaan rijden?Das nie zo mooi.

Maar er zijn rustigere pony's op deze planeet, vandaar.

 

Ja okee, das waar. Tis idd erg laat dat het eindigd. Ik ben dan ook een beetje mijn dag/nachtritme nu aan verschuiven alleen voor die nacht! (en dat meen ik serieus, dat ik dat speciaal daarvoor doe). Heb echt geen zin om om 4am ineens doodmoe daar te gaan hangen indeed.

Ja tis wel zwaar, maar ik vind het zelf wel de moeite waard. Ik heb zo'n party nog nooit meegemaakt en als ik het nu niet doe, ben ik maybe te oud om zoiets nog te kunnen:blink: echt.

Heb er wel zin in.

 

Ik vind (nee Starrats vind en ik was het ermee eens) dat we in januari weer met ons allen af moeten spreken, ergens in Utrecht voor een nieuwjaars"borrel".:thumb_yello:

 

Ja nou, niet meer dan ik al was hoor ... maar toch :roftl:

En Cobe is rustig .. hij is gewoon speciaal en heeft z'n eigen karakter .. maar is wel 1 van de rustigste en braafste paarden die ik ooit gezien en gekend heb, dus ... :boxed:

 

Succes! :roftl:

 

En ik vind dat ook, zeker doen! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ja nou, niet meer dan ik al was hoor ... maar toch :roftl:

En Cobe is rustig .. hij is gewoon speciaal en heeft z'n eigen karakter .. maar is wel 1 van de rustigste en braafste paarden die ik ooit gezien en gekend heb, dus ... :boxed:

 

Succes! :roftl:

 

En ik vind dat ook, zeker doen! :thumb_yello:

 

Ah ok...das wel kut...

Maar ik heb echt wel makkere beestjes gezien..

 

Dankje hahahahaha. Heb er wel echt zin in!

 

Moeten binnenkort dan eens een datum prikken als er weer wat mensen online zijn

Link to comment
Share on other sites

Ah ok...das wel kut...

Maar ik heb echt wel makkere beestjes gezien..

 

Dankje hahahahaha. Heb er wel echt zin in!

 

Moeten binnenkort dan eens een datum prikken als er weer wat mensen online zijn

 

Ik weet het niet hoor .. er zullen er echt wel makkere zijn, maar die heb je niet zo 1, 2, 3 in je tuin staan :roftl: Echt, van al de paarden die ik ken en heb gekend (en dat zijn er veel in 15 jaar tijd) is deze toch wel zo ongeveer de braafste .. Hij doet eigenlijk niks verkeerd hoor, hij heeft me nog nooit proberen af te gooien ofzo .. of echt proberen pijn te doen door aan te vallen ofzo .. Waren gewoon allemaal stomme ongelukken ...

 

 

:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet het niet hoor .. er zullen er echt wel makkere zijn, maar die heb je niet zo 1, 2, 3 in je tuin staan :roftl: Echt, van al de paarden die ik ken en heb gekend (en dat zijn er veel in 15 jaar tijd) is deze toch wel zo ongeveer de braafste .. Hij doet eigenlijk niks verkeerd hoor, hij heeft me nog nooit proberen af te gooien ofzo .. of echt proberen pijn te doen door aan te vallen ofzo .. Waren gewoon allemaal stomme ongelukken ...

 

 

:thumb_yello:

 

Hm ok...dan eens een lesje niet zo dom zijn geven aan het beestje:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy