Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah noekieieieieie!!

 

Hoe is het met je? :huglove:

 

Je reageerde helemaal niet op mn msn:tears:

Ik ben zooooooo ontzettend moe weer de laatste tijd, t schiet gewoon niet op. Mijn leven bestaat uit werken en slapen geloof ik sinds een week of twee. Af en toe eens een zkh-bezoekje tussendoor, voor de afwisseling. Nouja, Dorusje bezorgt me wel heel veel plezier hoor, ben zo gek op m:wub2:! Hij groeit zowaar behoorlijk. Volgende week zondag hebben we onze eerste les van de puppycursus, hoop dat ie een beetje mee wil werken. Mijn vader was met Femke (een van de twee vorige honden) de beste van de klas met Gehoorzaamheid 1, dus ik heb wat te evenaren......

 

 

Hoe gaat het met jou? Was het leuk gisteren?

Link to comment
Share on other sites

Je reageerde helemaal niet op mn msn:tears:

Ik ben zooooooo ontzettend moe weer de laatste tijd, t schiet gewoon niet op. Mijn leven bestaat uit werken en slapen geloof ik sinds een week of twee. Af en toe eens een zkh-bezoekje tussendoor, voor de afwisseling. Nouja, Dorusje bezorgt me wel heel veel plezier hoor, ben zo gek op m:wub2:! Hij groeit zowaar behoorlijk. Volgende week zondag hebben we onze eerste les van de puppycursus, hoop dat ie een beetje mee wil werken. Mijn vader was met Femke (een van de twee vorige honden) de beste van de klas met Gehoorzaamheid 1, dus ik heb wat te evenaren......

 

 

Hoe gaat het met jou? Was het leuk gisteren?

 

Awww. :sad: op msn? ik heb niks ontvangen?? of bedoel je sms? ik heb je gister wel gesmst... sorry...

 

Wat rot dat je zo moe bent! Daar is ook echt niks aan zo he! :thumbdown:

 

 

Hmm, dus nu moet jij zorgen dat je in je eentje de beste van de klas wordt! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Bienie :boing:

Had je vanmiddag nog even zien lurken op MFC...niks zeggen he!:sneaky2:

:bleh:

 

Ja sorry, ben wel hiergeweest maar was ook snel weer weg eigenlijk .. ik kon even niet meer zitten :roftl:

Link to comment
Share on other sites

hmm willen de wonden een beetje helen?

 

 

Met mij alles prima.. werd vandaag om half 4 wakker omdat ik pas om 9 uur vanmorgen in bed lag! :roftl:

 

Ja, dat ziet er eigenlijk niet slecht uit .. Heb wel ergens een foto van vanmiddag, zal die even opgraven :wink2: Maarja, doet wel serieus pijn :thumbdown:

 

Dat doe je goed dan :roftl: En wat was de reden? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Noukje!!! :boing:

Haai!!:boing:

Ik maak uit eerdere posts op dat t niet zo geweldig gaat? Wat heb je gedaan??:shocked:

 

Awww. :sad: op msn? ik heb niks ontvangen?? of bedoel je sms? ik heb je gister wel gesmst... sorry...

 

Wat rot dat je zo moe bent! Daar is ook echt niks aan zo he! :thumbdown:

 

 

Hmm, dus nu moet jij zorgen dat je in je eentje de beste van de klas wordt! :roftl

Nouja das ook maf, ik had je toen ik me aanmelde op msn gelijk een bericht gestuurd toen ik zag dat je online was, en mn msn werkt op zich wel want met Biekje zit ik al een tijd te ouwehoeren...:blink:

 

Tja die vermoeidheid is inderdaad best wel heel erg irritant, al doe ik nog zo mn best om wakker te blijven, dat lukt niet, ik val gewoon in slaap......

 

Nouja, die puppycursus valt er denk ik nog niet zo héél veel te presteren, maar ik wil ook verder met Elementaire Gehoorzaamheid 1 & 2 en misschien daarna nog meer. En bij die E.G. kun je dus wél presteren en dan wil ik dat doen ook. Hoop dat Dorusje een beetje mee wil werken:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Haai!!:boing:

Ik maak uit eerdere posts op dat t niet zo geweldig gaat? Wat heb je gedaan??:shocked:

 

 

Nou, ik niet zoveel .. stond zoals gewoonlijk weer net verkeerd :boxed: Maar dit:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En zo ziet het er vandaag uit:

draad2_border.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat ziet er eigenlijk niet slecht uit .. Heb wel ergens een foto van vanmiddag, zal die even opgraven :wik2: Maarja, doet wel serieus pijn :thumbown:

 

Dat doe je goed dan :rotl: En wat was de reden? :bleh:

 

Ik kan t me voorstellen. Zal ook nog wel even duren voordat de pijn weg is...

 

 

een partay... en aangezien mn laatste trein om 23.50 gaat en de party pas om 23.30 begon.. :naughty: dus toen moest ik de eerste trein pakken, en aangezien ik in een gat woon én dat t zondag is ging die pas om 7.50... :blink:

 

Nouja das ook maf, ik had je toen ik me aanmelde op msn gelijk een bericht gestuurd toen ik zag dat je online was, en mn msn werkt op zich wel want met Biekje zit ik al een tijd te ouwehoeren...:blink:

 

Tja die vermoeidheid is inderdaad best wel heel erg irritant, al doe ik nog zo mn best om wakker te blijven, dat lukt niet, ik val gewoon in slaap......

 

Nouja, die puppycursus valt er denk ik nog niet zo héél veel te presteren, maar ik wil ook verder met Elementaire Gehoorzaamheid 1 & 2 en misschien daarna nog meer. En bij die E.G. kun je dus wél presteren en dan wil ik dat doen ook. Hoop dat Dorusje een beetje mee wil werken:roftl:

 

:shocked: Ik snap er niks van? Ik zie jou ook niet online.. en ik heb ook echt niks ontvangen... Nu doet mn msn/internet al weken vreemd dus misschien ligt t daaraan? (maar dat je iig niet denkt dat ik je negeer ofzo... :blink:)

Link to comment
Share on other sites

Ik kan t me voorstellen. Zal ook nog wel even duren voordat de pijn weg is...

 

 

een partay... en aangezien mn laatste trein om 23.50 gaat en de party pas om 23.30 begon.. :naughty: dus toen moest ik de eerste trein pakken, en aangezien ik in een gat woon én dat t zondag is ging die pas om 7.50... :blink:

 

Ooooooooooooh, dat verklaart het dan wel ja :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nou, ik niet zoveel .. stond zoals gewoonlijk weer net verkeerd :boxed: Maar dit:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En zo ziet het er vandaag uit:

draad2_border.jpg

Tjeeeeez, dat heb jij weer:boxed: Vreselijk zeg, ik hoop dat je snel van de pijn af bent :huglove: Maar dat doet goed zeer ja, ben ook ooit eens in prikkeldraad gevallen, jaren geleden. Kijk je uit dat t niet gaat ontsteken? Als t vuil was dan zou dat ook nog eens kunnen gebeuren, doe maar niet hoor.

 

:shocked: Ik snap er niks van? Ik zie jou ook niet online.. en ik heb ook echt niks ontvangen... Nu doet mn msn/internet al weken vreemd dus misschien ligt t daaraan? (maar dat je iig niet denkt dat ik je negeer ofzo... :blink:)

Nee ik denk niet dat je me negeert hoor....Ik sta ook op offline, er is iemand online waar ik niet zoveel zin in heb eigenlijk en dit is de makkelijkste manier om geen last van diegene te hebben:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Tjeeeeez, dat heb jij weer:boxed: Vreselijk zeg, ik hoop dat je snel van de pijn af bent :huglove: Maar dat doet goed zeer ja, ben ook ooit eens in prikkeldraad gevallen, jaren geleden. Kijk je uit dat t niet gaat ontsteken? Als t vuil was dan zou dat ook nog eens kunnen gebeuren, doe maar niet hoor.

 

Ja, daar letten we wel op hoor, het ziet er allemaal mooi uit op dit moment (als in: niet onstoken ofzo, want mooi is het natuurlijk niet :bleh:).

Link to comment
Share on other sites

Ooooooooooooh, dat verklaart het dan wel ja :roftl:

 

:blush-anim-cl:

 

Nee ik denk niet dat je me negeert hoor....Ik sta ook op offline, er is iemand online waar ik niet zoveel zin in heb eigenlijk en dit is de makkelijkste manier om geen last van diegene te hebben:bleh:

 

:roftl: haha okee, daar is ook een handige blokkeerfunctie voor! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja, daar letten we wel op hoor, het ziet er allemaal mooi uit op dit moment (als in: niet onstoken ofzo, want mooi is het natuurlijk niet ).

 

Nee echt mooi is zoiets niet nee:blink:

Maar in elk geval goed dat het er dan rustig (laat ik t dan rustig noemen....) uit, hou dat maar zo:thumb_yello:

 

Brrr het is zo koud, ik heb een longsleeve, dik vest en een fleecetrui aan en nog is t koud. En dan moet ik straks ook nog naar buiten met mn kleine mensenredder:blink: Maarja, niet zeuren, ik ben blij DAT ik weer naar buiten moet met mn hond, dat heb ik 11 jaar gemist:thumbdown:

 

Kijk, mn moeder heeft een nieuw sjaaltje:roftl:

439839911_5_wYAi.jpeg

 

Fotootje van twee weken geleden, inmiddels is hij weer wat groter en vooral pluiziger!

439842397_5_uq7E.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Kijk, mn moeder heeft een nieuw sjaaltje:roftl:

439839911_5_wYAi.jpeg

 

:roftl:

awwww

 

Weet ik, maar die persoon kan nog weleens nuttig zijn voor concertkaartjes en dergelijke. Dus ik laat haar er maar in staan voor eventuele noodgevallen:naughty:

 

Haha okee, nouja.. zo, via dit forum, kan ik je toch ook wel spreken, dus een ramp is het niet :naughty:(maar toch irritant dat msn zo tegenwerkt)

Link to comment
Share on other sites

Haha okee, nouja.. zo, via dit forum, kan ik je toch ook wel spreken, dus een ramp is het niet :naughty:(maar toch irritant dat msn zo tegenwerkt)

 

Dat is zo:thumb_yello: Trouwens, ik ga de 9e naar Coldplay, jammer dat we niet op dezelfde dag gaan. Maar aan de andere kant: Ik ben allang blij DAT ik ga!!! En Gerard is zo lief om t kaartje cadeau te doen:wub2: Nu is t alleen nog een kwestie van niet ziek worden, in 2005 heb ik ze ook gemist omdat ik toen doodziek in t azM lag. Dat gaat me niet weer gebeuren hoor:boxed:

 

Trouwens; wat vind je van ons liefdesduo? Nouja de liefde is alweer over, maar twee weken geleden was Poeka krols en Dorus wil steeds met die katten spelen en springt er dan bovenop als ie de kans krijgt. Normaal wil ze dat niet, maar toen ze krols was vond ze het prima als Dorus bovenop dr ging zitten. Was een vrij raar gezicht, zeker omdat Dorus regelmatig achterstevoren zat en dan om zich heen zat te kijken waar hij eens mee kon gaan spelen :lmfao:

 

439841571_5_DeyA.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Dat is zo:thumb_yllo: Trouwens, ik ga de 9e naar Coldplay, jammer dat we niet op dezelfde dag gaan. Maar aan de andere kant: Ik ben allang blij DAT ik ga!!! En Gerard is zo lief om t kaartje cadeau te doen:wub2: Nu is t alleen nog een kwestie van niet ziek worden, in 2005 heb ik ze ook gemist omdat ik toen doodziek in t azM lag. Dat gaat me niet weer gebeuren hoor:boed:

 

Trouwens; wat vind je van ons liefdesduo? Nouja de liefde is alweer over, maar twee weken geleden was Poeka krols en Dorus wil steeds met die katten spelen en springt er dan bovenop als ie de kans krijgt. Normaal wil ze dat niet, maar toen ze krols was vond ze het prima als Dorus bovenop dr ging zitten. Was een vrij raar gezicht, zeker omdat Dorus regelmatig achterstevoren zat en dan om zich heen zat te kijken waar hij eens mee kon gaan spelen :lmfao:

 

439841571_5_DeyA.jpeg

 

 

:floor: whahah okee dat is wel een beetje bizar! :naughty:

 

Wat lief van Gerard! :wub2: Ja ik hoorde dat ze een tweede concert gaven omdat die andere zo snel uitverkocht was! Fijn dat je daardoor iig nog de kans krijgt om ze te zien! Het zou maar zo de laatste keer in Nederland kunnen zijn... :sad:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy