Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

Anouk, je pup is super!

 

 

 

En voor de rest ... sorry dat ik niet echt aanwezig was en ik ga ook al vertrekken .. mijn kont doet pijn van hier op die stoel te zitten zoals ik zit (niet zoals ik normaal zit dus, kan ik niet :roftl:) dus ik denk dat ik het beste mijn bed inkruip .. Morgen werken :blink:

 

Hopelijk tot morgen! :bye:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anouk, je pup is super!

 

 

 

En voor de rest ... sorry dat ik niet echt aanwezig was en ik ga ook al vertrekken .. mijn kont doet pijn van hier op die stoel te zitten zoals ik zit (niet zoals ik normaal zit dus, kan ik niet :roftl:) dus ik denk dat ik het beste mijn bed inkruip .. Morgen werken :blink:

 

Hopelijk tot morgen! :bye:

 

Awww balen zeg dat je zoveel pijn hebt.... Hoop dat je er morgen niet teveel last van zult hebben:blink:

Slaap lekker meis, ik hoop je snel weer te zien, sterkte met die pijn :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Anouk, je pup is super!

 

 

 

En voor de rest ... sorry dat ik niet echt aanwezig was en ik ga ook al vertrekken .. mijn kont doet pijn van hier op die stoel te zitten zoals ik zit (niet zoals ik normaal zit dus, kan ik niet :roftl:) dus ik denk dat ik het beste mijn bed inkruip .. Morgen werken :blink:

 

Hopelijk tot morgen! :bye:

 

slaap lekker meis! en sterkte maar weer!

Ik moet morgen ook werken, dus ik weet een beetje hoe je je voelt! :naughty:

 

Sweet dreams! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik moet morgen ook werken, dus ik weet een beetje hoe je je voelt! :naughty:

Ik moet dinsdag weer, zie er wel tegenop, heel Nederland is in deze dagen medicijnen aan het hamsteren, want tja, stel dat in 2009 de apotheek niet meer bestaat he?:blink: En die motivatie over t eigen risico vind ik ook onzin; als je chronisch medicatie gebruikt raak je t toch kwijt, dus of dat nou in januari of in maart is boeit toch ook niet?

 

Ik ga effe Dorusje uitlaten hoor, ben zo terug:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik moet dinsdag weer, zie er wel tegenop, heel Nederland is in deze dagen medicijnen aan het hamsteren, want tja, stel dat in 2009 de apotheek niet meer bestaat he?:blink: En die motivatie over t eigen risico vind ik ook onzin; als je chronisch medicatie gebruikt raak je t toch kwijt, dus of dat nou in januari of in maart is boeit toch ook niet?

 

Ik ga effe Dorusje uitlaten hoor, ben zo terug:thumb_yello:

 

Om de een of andere reden zorgt die jaarwisseling voor sommige mensen voor een hoop stress! :naughty:

 

Ik stel me aan trouwens! Als het goed is hoef ik alleen morgen te werken, de rest van de week ben ik vrij! :naughty: Heel misschien dat ik dinsdag moet werken, maar hoop toch van niet, want ik ben liever bezig voor mn nieuwe huisje! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Om de een of andere reden zorgt die jaarwisseling voor sommige mensen voor een hoop stress! :naughty:

 

Ik stel me aan trouwens! Als het goed is hoef ik alleen morgen te werken, de rest van de week ben ik vrij! :naughty: Heel misschien dat ik dinsdag moet werken, maar hoop toch van niet, want ik ben liever bezig voor mn nieuwe huisje! :wub2:

 

Ja en het is elk jaar hetzelfde gelazer....Het enige voordeel is dat we de eerste weken van het nieuwe jaar het een stuk minder druk hebben....Hoewel het ook weer niet TE rustig moet worden want dan duren je dagen weer zo superlang (hoewel het mij wel uit zou komen nu, dan kan ik lekker oefenen met het bereiden van capsules en zalfjes enzo:thumb_yello:)

 

Nieuwe huisje? Heb je wat gevonden? (Loop door mn vermoeidheid meteen eeuwen achter hier:blink:)

Link to comment
Share on other sites

Ja en het is elk jaar hetzelfde gelazer....Het enige voordeel is dat we de eerste weken van het nieuwe jaar het een stuk minder druk hebben....Hoewel het ook weer niet TE rustig moet worden want dan duren je dagen weer zo superlang (hoewel het mij wel uit zou komen nu, dan kan ik lekker oefenen met het bereiden van capsules en zalfjes enzo:thumb_yello:)

 

Nieuwe huisje? Heb je wat gevonden? (Loop door mn vermoeidheid meteen eeuwen achter hier:blink:)

 

Ja, nouja, doordat t elk jaar hetzelfde is weten jullie in ieder geval wat jullie te wachten staat! :roftl:

 

Jaaaaaa!! En ik snap ook echt niet hoe ik dat kon vergeten in het smsje te zetten?! :shocked: (vooral aangezien ik er constant mee bezig ben..) Vanaf 31 december krijg ik de sleutel van een appartementje in Deventer! :punk:

Link to comment
Share on other sites

Ja, nouja, doordat t elk jaar hetzelfde is weten jullie in ieder geval wat jullie te wachten staat! :roftl:

 

Jaaaaaa!! En ik snap ook echt niet hoe ik dat kon vergeten in het smsje te zetten?! :shocked: (vooral aangezien ik er constant mee bezig ben..) Vanaf 31 december krijg ik de sleutel van een appartementje in Deventer! :punk:

 

PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYY:punk:

Link to comment
Share on other sites

Ja, nouja, doordat t elk jaar hetzelfde is weten jullie in ieder geval wat jullie te wachten staat! :roftl:

 

Jaaaaaa!! En ik snap ook echt niet hoe ik dat kon vergeten in het smsje te zetten?! :shocked: (vooral aangezien ik er constant mee bezig ben..) Vanaf 31 december krijg ik de sleutel van een appartementje in Deventer! :punk:

Ja maar het is dit jaar wel EXTREEM druk, ik snap niet waar al die mensen vandaan komen maar ik hoop dat ze deze week eens lekker thuisblijven:sneaky2:

 

Wat gaaf zeg dat je straks je eigen stekkie hebt! Heb je al foto's of nog niet? Als ik me beter voel en weer langer dan drie uur achter elkaar ofzo wakker kan blijven kom ik eens langs, kan ik meteen dat pakketje meenemen:roftl:

 

PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYY:punk:

Strak plan:punk:

Link to comment
Share on other sites

PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYY:punk:

 

Hell to the yes!! :punk:

 

Ja maar het is dit jaar wel EXTREEM druk, ik snap niet waar al die mensen vandaan komen maar ik hoop dat ze deze week eens lekker thuisblijven:neaky2:

 

Wat gaaf zeg dat je straks je eigen stekkie hebt! Heb je al foto's of nog niet? Als ik me beter voel en weer langer dan drie uur achter elkaar ofzo wakker kan blijven kom ik eens langs, kan ik meteen dat pakketje meenemen:roftl:

 

 

Strak plan:punk:

 

Ik heb nog geen foto's! Maar zal de 31 even een filmpje maken ofzo, dan kan ik een soort tour doen, haha :naughty:

 

Ik heb eventueel een logeerkamer.. dus.. :das::wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hell to the yes!! :punk:

 

 

 

Ik heb nog geen foto's! Maar zal de 31 even een filmpje maken ofzo, dan kan ik een soort tour doen, haha :naughty:

 

Ik heb eventueel een logeerkamer.. dus.. :das::wink2:

 

Yeah partyyy

 

Filmpje? O die bezopen tour bedoel je?:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Kijk, dan komt t helemaal goed. Kun je me gelijk eens even de binnenstad van Deventer laten zien :das::thumb_yello:

 

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :biggrin2:

Ik ben ondertussen wel goed in rondleidingen geven in Deventer! De afgelopen 2 weken heb ik er toch al wel drie gegeven! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Zooooo, plannen gewijzigd, laptop mee naar boven dus slapen doe ik nog even niet geloof ik. Kan morgen toch de hele dag heerlijk nietsen:thumb_yello::naughty:

 

Hahahaha.

Ik moet er wel vroeg uit, maar ben er nog niet achter hoe laat eigenlijk...:blink:

 

Ok

Ik ga om 11u op...12u trein, dan naar de Nespresso "Boutiek" en dan naar die feestwinkel. Verder shoppen in eindhoven...en dan rond 15:30u weer terug naar Roermond en daar de laatste dingen doen...en dan daarna alles thuis droppen en kijken of het ijs al goed is!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy