Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:thumb_yello:

Welke heb je nog meer gemaakt ?

Ik ben nog nie zover ben die hele thread aan doorkijken, maar ik vrees dat het me niet gaat lukken

 

Diezelfde alleen met minder fouten. Verder geen Mika volgens mij..

Alleen andere mensen. :naughty: Russell Brand enzo. :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Diezelfde alleen met minder fouten. Verder geen Mika volgens mij..

Alleen andere mensen. :naughty: Russell Brand enzo. :wub2:

 

Die kenniknie, maar geloof dat je er een filmpje van gemaakt had? Heb 2 filmpjes gezien van je dat je wat maakte.:wub2: echt geweldig wat jij kan!!!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

Pics > Artsy Fartsy Stuff (ofzoiets) maar ik weet niet of mijn dinges op friends only staat? Ik snap vrij weinig van MySpace. :naughty:

 

Meeste is friends only ja. Heb je dan ook friendsrequest gestuurd direct ook:wink2:

Ik zie dat ik ook tussen de fotos sta:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Accepted. :mf_rosetinted:

 

:thumb_yello:

 

OMG WAUWWWW!

Dat zijn echt heule mooie tekeningen!!!OMG OMG OMG!

Hoezo klein beetje talent!Jeutje zeg!

Erg erg mooi. Ik weet niet wie die oudere kerel is die zingt, maar die is ergggg mooi!!!

En dat meisje met mika op dr shirt: erg cute!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Thanks! :naughty:

 

En die kerel is Freddy Mercury, FD had gevraagd of ik die voor hem wilde schilderen. :naughty:

Anyway, nu ga ik toch maar eens mijn bedje opzoeken, het is inmiddels al weer veel later dan ik het had willen maken!

Truste!! xxx

Link to comment
Share on other sites

Thanks! :naughty:

 

En die kerel is Freddy Mercury, FD had gevraagd of ik die voor hem wilde schilderen. :naughty:

Anyway, nu ga ik toch maar eens mijn bedje opzoeken, het is inmiddels al weer veel later dan ik het had willen maken!

Truste!! xxx

 

Heyyy Freddy mercury...potdorie nee die had ik er niet zo uit gehaald, dacht een of ander filmfiguur uit de 30's ofzo...

Hhaaha.

Ja hier ook VEEEELLLL later, ik wilde eigenlijk best wel rond 11pm bedje in...:shocked:

Ochja ik gooi het op "training voor oud en nieuw"....feestje tot 8am :shocked:

heh heh heh.

 

Nou weltrusten en sweet dreams!!!

Link to comment
Share on other sites

Hier ook klein beetje later......

Nu kan ik overdag een beetje bijslapen maar dat is dan eigenlijk ook de bedoeling niet he? Mn rechterbeen gaat steeds zeerder doen, is echt vervelend. Ook niet een pijn die met een dagje weer over is:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Hier ook klein beetje later......

Nu kan ik overdag een beetje bijslapen maar dat is dan eigenlijk ook de bedoeling niet he? Mn rechterbeen gaat steeds zeerder doen, is echt vervelend. Ook niet een pijn die met een dagje weer over is:boxed:

 

Ik kan overdag nu niet meer bijslapen helaas:shocked:

Moet zo echt bedje gaan opzoeken, anders wordt het shoppen ook niks meer :shocked:

Rechterbeen auw das nie handig, enig idee hoe het komt?

 

Ik wens iedereen alvast weltrusten hier...ben van forum weg..

xxx en sweet dreams!

Link to comment
Share on other sites

Ik kan overdag nu niet meer bijslapen helaas:shocked:

Moet zo echt bedje gaan opzoeken, anders wordt het shoppen ook niks meer :shocked:

Rechterbeen auw das nie handig, enig idee hoe het komt?

 

Ik wens iedereen alvast weltrusten hier...ben van forum weg..

xxx en sweet dreams!

Aww lieverd ik vond het erg gezellig vanavond en vannacht en ik zie je hopelijk snel weer. Ik giet even wat morfine naar binnen en ga dan poging nr zoveel tot slapen ondernemen...

Tot snel meis!! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Beetje laat, maar ik hoop dat jullie allemaal een fijne Kerst gehad hebben!!!

 

Heb geen tijd gehad om online te komen vanwege tentamens (wie verzint t nou om op 22 december van 18 tot 21 uur een tentamen te plannen!!! :sneaky2:) en familiebezoeken ed.

 

Nu ga ik jullie ook alvast een gelukkig nieuwjaar wensen, want helaas moet ik maandag 5 januari een paper af hebben (waar ik nu dus maar eens aan ga beginnen) en 2 boeken gelezen hebben... (en helaas ben ik net verslaafd geraakt aan de Twilight serie en nu in het laatste deel bezig, dus van die andere boeken komt weinig terecht...)

 

Hopelijk tot snel!!!!!!! :huglove:

(Niet dat er nu iemand online is, maar goed, er is vast wel íemand die dit vanavond ofzo leest. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Beetje laat, maar ik hoop dat jullie allemaal een fijne Kerst gehad hebben!!!

 

Heb geen tijd gehad om online te komen vanwege tentamens (wie verzint t nou om op 22 december van 18 tot 21 uur een tentamen te plannen!!! :sneaky2:) en familiebezoeken ed.

 

Nu ga ik jullie ook alvast een gelukkig nieuwjaar wensen, want helaas moet ik maandag 5 januari een paper af hebben (waar ik nu dus maar eens aan ga beginnen) en 2 boeken gelezen hebben... (en helaas ben ik net verslaafd geraakt aan de Twilight serie en nu in het laatste deel bezig, dus van die andere boeken komt weinig terecht...)

 

Hopelijk tot snel!!!!!!! :huglove:

(Niet dat er nu iemand online is, maar goed, er is vast wel íemand die dit vanavond ofzo leest. :bleh:)

 

Heyyy hoe was jouw kerst dan?

Niet dat je dit nog leest, maar ach...

En ook een gelukkig nieuwjaar...!Hoop dat je een leuke/goeie "roetsj" hebt:wink2:

 

 

Ik net terug van shoppen. Ben helemaal gaar. Heb het armbandje gevonden die ik kwijt ben, ofja een nieuwe in de winkel, precies dezelfde, dus dat is wel zo fijn. Past mooi bij mijn oud en nieuw ketting. Heb ook een mooie haarband, ik kan alleen de Blinx Bling systemen niet vinden, moet daar een eind voor gaan rijden en weet nog niet of ik dat ervoor over heb...

Verder heb ik iets 1001nachtigs, dus ik ben er klaar voor. Alleen nog oliebollen en appelflappen:thumb_yello:

Heb zelfs 2 miniflesjes wijn voor in de trein:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik krijg er een Abba gevoel bij op de een of andere manier! Leuk! :biggrin2:

 

Hahah nou je het zegt, inderdáád!

Ik kreeg er zelf sowieso een jaren 60/70 flower power gevoel bij:roftl:

Ik vind hem iig ge-wel-dig!

En ik vier toch ook carnaval, dus het ding wordt vast nog gebruikt:naughty:

 

zoiets: http://nl.youtube.com/watch?v=ZpUz5zXywhY

LOLLL

Edited by Biekje
Link to comment
Share on other sites

Haha ja.. maar dan dan dan kan ik niet meer mn diamantjes in mn haar doen... ofja. dat kan wel, maar dat is dan zo nutteloos.. :roftl::roftl:

 

Heel nie nutteloos!

Ik doe wel dubbelop iig. (stel je bent het ding beu)

Haarnetje is 7,95.

Edited by Biekje
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy