Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb gewoon geschaatst OP onze markt:thumb_yello:

Ge-wel-dig...hoewel de glühwein me ook prima beviel:naughty: en gezellig babbelen met wat mensen die daar waren:bleh:

Maar ben nu moe, dus even wat slapen:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Mamaaaa!

Hoe was je oud en nieuw?!

Ook de beste wensen he!!!:thumb_yello:

 

Biekje!!!!! :boing: :boing:

 

We hebben het rustig gehouden, met z'n tweetjes, en het was goed zo. :thumb_yello:

En bij jou? Jullie feestje ging niet door las ik. Jammer hoor. Maar vooral rot voor José dat ze ziek is geworden. Zeker nu ze net op het punt staat om te verhuizen.

Link to comment
Share on other sites

Biekje!!!!! :boing: :boing:

 

We hebben het rustig gehouden, met z'n tweetjes, en het was goed zo. :thumb_yello:

En bij jou? Jullie feestje ging niet door las ik. Jammer hoor. Maar vooral rot voor José dat ze ziek is geworden. Zeker nu ze net op het punt staat om te verhuizen.

 

Ook fijn dat het nu goed is enzo:thumb_yello:

 

Jah wel jammer, maarja. José ziek was minder natuurlijk. Maar heb dr net gesproken en het gaat al wat beter:thumb_yello:

 

Ik heb geschaatst op onze markt!! :boing:

Link to comment
Share on other sites

Ook fijn dat het nu goed is enzo:thumb_yello:

 

Jah wel jammer, maarja. José ziek was minder natuurlijk. Maar heb dr net gesproken en het gaat al wat beter:thumb_yello:

 

Ik heb geschaatst op onze markt!! :boing:

 

Goed om te horen.

Hebben ze daar een schaatsbaan gemaakt? Leuk! Niet gevallen hoop ik?

Link to comment
Share on other sites

Goed om te horen.

Hebben ze daar een schaatsbaan gemaakt? Leuk! Niet gevallen hoop ik?

 

:boing:

 

Ja water direct op de kinderkopjes gedaan, hoogteverschil van ruim een meter, dus is bergop schaatsen en bergaf glijden:naughty:

 

JA ik ben blijven staan:sneaky2:

 

:bleh:

 

http://nl.youtube.com/watch?v=_Id_46lbIMM

Wilde een foto, maar werd een kort filmpje:naughty:

 

Al schaatsend

http://nl.youtube.com/watch?v=yCRuP1pfNKk

 

De webcam van Roermond op de markt: http://www.roermond.nl/index10846.htm (even vantevoren een onschuldige viewer installeren)

 

Ietsje meer info: http://www.roermond.nl/index54387.htm

 

Sorry, maar ik vind het zo ontzettend leuk wat ze gedaan hebben!!!

Link to comment
Share on other sites

SP_A0225.jpg

 

Sfeerfotootje

 

SP_A0221.jpg

 

SP_A0222.jpg

 

SP_A0223.jpg

 

SP_A0227.jpg

 

Was mijn fototoestel vergeten, dus de kwaliteit is niks, maargoed...wie weet gaat het morgen ineens dooien en dan is de kans bekeken op foto's, dus dan maar even zo.:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

:boing:

 

Ja water direct op de kinderkopjes gedaan, hoogteverschil van ruim een meter, dus is bergop schaatsen en bergaf glijden:naughty:

 

JA ik ben blijven staan:sneaky2:

 

:bleh:

 

http://nl.youtube.com/watch?v=_Id_46lbIMM

Wilde een foto, maar werd een kort filmpje:naughty:

 

Al schaatsend

http://nl.youtube.com/watch?v=yCRuP1pfNKk

 

De webcam van Roermond op de markt: http://www.roermond.nl/index10846.htm (even vantevoren een onschuldige viewer installeren)

 

Ietsje meer info: http://www.roermond.nl/index54387.htm

 

Sorry, maar ik vind het zo ontzettend leuk wat ze gedaan hebben!!!

 

Dat is nog een flinke baan geworden. 't Is hard werken zeker met dat hoogteverschil?

Ik vind het altijd leuk als ze midden in de stad zo'n baan maken, geeft altijd een gezellige drukte.

Link to comment
Share on other sites

Dat is nog een flinke baan geworden. 't Is hard werken zeker met dat hoogteverschil?

Ik vind het altijd leuk als ze midden in de stad zo'n baan maken, geeft altijd een gezellige drukte.

 

Ja joh, best groot! En hard werken viel wel mee hoor. Je voelde naar boven gaan eigenlijk nauwelijks, alleen af gaan was wel leuk:thumb_yello: staan en glijen maar!

*dat klonk best beetje schunnig*

 

Ik vond het gewoon ouderwets gezellig. Uit de tijd van "toen", toen elke winter nog sneeuw en ijs had. Toen de ijsbloemen nog smorgens op de ramen stonden. Toen je elke avond lekker warme chocomel met slagroom had. Toen je nog met de ijsglijdertjes onder het ijs op ging, toen er nog aan de kant van het water een koek en zopie tent stond en toen je nog verstand van wakken had. Toen.

Het was echt super. Gewoon de oude markt komt nu het beste tot zijn recht. Met dat ijs valt de oude architectuur (zeg ik dat goed?) gewoon op.:thumb_yello:

Nostalgie.

En nu heb ik gehoord dat ze kunstijs willen doen volgend jaar...weg sfeer. Sukkels. DIT moeten ze gewoon doen. Hop water op de kinderkopjes en gáán!

 

Heb gezellig staan kletsen met wat mensen daar aan de kant van het ijs. De Glühwein werkte wel mee zeg maar:naughty:

Ja, we hadden een soort van moderne koek en zopie: een keet van Bufkes:naughty:

Lekker met chocomel, erwtensoep of glühwein en wat van hun eigen producten. Goed bedacht!

Echt helemaal top, dit vind ik het beste idee van wat ik in tijden van ze heb meegemaakt:thumb_yello:

Morgen weer denk ik hahaha

Link to comment
Share on other sites

Ja joh, best groot! En hard werken viel wel mee hoor. Je voelde naar boven gaan eigenlijk nauwelijks, alleen af gaan was wel leuk:thumb_yello: staan en glijen maar!

*dat klonk best beetje schunnig*

 

Ik vond het gewoon ouderwets gezellig. Uit de tijd van "toen", toen elke winter nog sneeuw en ijs had. Toen de ijsbloemen nog smorgens op de ramen stonden. Toen je elke avond lekker warme chocomel met slagroom had. Toen je nog met de ijsglijdertjes onder het ijs op ging, toen er nog aan de kant van het water een koek en zopie tent stond en toen je nog verstand van wakken had. Toen.Het was echt super. Gewoon de oude markt komt nu het beste tot zijn recht. Met dat ijs valt de oude architectuur (zeg ik dat goed?) gewoon op.:thumb_yello:

Nostalgie.

En nu heb ik gehoord dat ze kunstijs willen doen volgend jaar...weg sfeer. Sukkels. DIT moeten ze gewoon doen. Hop water op de kinderkopjes en gáán!

 

Heb gezellig staan kletsen met wat mensen daar aan de kant van het ijs. De Glühwein werkte wel mee zeg maar:naughty:

Ja, we hadden een soort van moderne koek en zopie: een keet van Bufkes:naughty:

Lekker met chocomel, erwtensoep of glühwein en wat van hun eigen producten. Goed bedacht!

Echt helemaal top, dit vind ik het beste idee van wat ik in tijden van ze heb meegemaakt:thumb_yello:

Morgen weer denk ik hahaha

 

Dat klinkt helemaal als mijn jonge jaren. :roftl: Alhoewel, mijn moeder maakte 's avonds altijd anijsmelk. Weet je wel, melk warm maken in een pannetje en dan overgieten in een mok met twee blokjes anijsspul erbij van De Ruijter. Jammie. 'k Krijg er meteen trek in. Ga even kijken, want volgens mij heb ik nog wat van dat spul liggen :licks_lips:

Link to comment
Share on other sites

Dat klinkt helemaal als mijn jonge jaren. :roftl: Alhoewel, mijn moeder maakte 's avonds altijd anijsmelk. Weet je wel, melk warm maken in een pannetje en dan overgieten in een mok met twee blokjes anijsspul erbij van De Ruijter. Jammie. 'k Krijg er meteen trek in. Ga even kijken, want volgens mij heb ik nog wat van dat spul liggen :licks_lips:

 

En klinkt ook als mijn jonge jaren!

Jaaa anijsmelk, maar dat vond ik toen niet zo heel lekker, maar nu wel:thumb_yello:

Mijne is op, even op lijstje zetten, strak plan!!!

En dan ook velletje erop he!!!Die vond ik altijd lekker (nog steeds). Ik heb echt van die afwijkingen:roftl:

Jaaa lekkerrrrr.

Achja, toen was het leven nog dikke pret:naughty:

Link to comment
Share on other sites

En klinkt ook als mijn jonge jaren!

Jaaa anijsmelk, maar dat vond ik toen niet zo heel lekker, maar nu wel:thumb_yello:

Mijne is op, even op lijstje zetten, strak plan!!!

En dan ook velletje erop he!!!Die vond ik altijd lekker (nog steeds). Ik heb echt van die afwijkingen:roftl:

Jaaa lekkerrrrr.

Achja, toen was het leven nog dikke pret:naughty:

 

Ik heb meteen een mok gemaakt. Wel lui in de magnetron, en ik heb het velletje eraf geschept. :naughty:

Nou, dikke pret... Ik was dinsdagavond even bij m'n moeder en die zat te vertellen hoe ze in dat kouwe huis slaapt, onder een dekbed, een wollen deken, met een pyama en sokken aan en de hele nacht een elektrisch kacheltje op de slaapkamer omdat het anders niet uit te houden is. Ik kan niet zeggen dat ik dat stukje verleden zo mis. Ben toch erg gehecht aan m'n cv heb ik gemerkt. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb meteen een mok gemaakt. Wel lui in de magnetron, en ik heb het velletje eraf geschept. :naughty:

Nou, dikke pret... Ik was dinsdagavond even bij m'n moeder en die zat te vertellen hoe ze in dat kouwe huis slaapt, onder een dekbed, een wollen deken, met een pyama en sokken aan en de hele nacht een elektrisch kacheltje op de slaapkamer omdat het anders niet uit te houden is. Ik kan niet zeggen dat ik dat stukje verleden zo mis. Ben toch erg gehecht aan m'n cv heb ik gemerkt. :naughty:

 

O, maar wij hadden toen wel al CV :blush-anim-cl:

Was wel koud in de slaapkamers, maar dat was nog wel te doen.:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

O, maar wij hadden toen wel al CV :blush-anim-cl:

Was wel koud in de slaapkamers, maar dat was nog wel te doen.:thumb_yello:

 

Wat een luxe. Wij hadden het thuis niet, en zoals je begreep heeft m'n moeder het nog steeds niet (zelfde huis). Ik heb zelf ook pas cv gekregen toen ik bij vriendje introk. In m'n flatje had ik een gaskachel.

Wel gezelliger dan een stel radiatoren hoor. Lekker voor de kachel zitten met een boekje. Kat op schoot. :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Wat een luxe. Wij hadden het thuis niet, en zoals je begreep heeft m'n moeder het nog steeds niet (zelfde huis). Ik heb zelf ook pas cv gekregen toen ik bij vriendje introk. In m'n flatje had ik een gaskachel.

Wel gezelliger dan een stel radiatoren hoor. Lekker voor de kachel zitten met een boekje. Kat op schoot. :wub2:

 

Pfoe, das idd lang zonder CV!

Maaruh ik zit nu lekker voor de tv met boekje en kat op schoot:naughty:

 

Ik ga naar bed Biekje, moet morgen om 8 uur op m'n werk zijn om te openen. En dat schiet alweer aardig op. :naughty:

 

Spreek je snel weer! :huglove:

 

Oeh, sterkte!

Ik ga enorm balen volgende week met weer beginnen met werken en school en enorm druk schema:thumbdown:

Spreek je snel! Sweet dreams!

Link to comment
Share on other sites

Goeiemorgen.

Ja, ben veel te laat weer naar bed gegaan, ondanks dat ik echt megagaar was.

Vanavond ga ik weer op tijd, heb dan 3 nachten om weer een normaal dag/nacht ritme te krijgen:shocked:

Ik zie ont-zet-tend op tegen school/werk...:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy