Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Staat al hoog, dat is het probleem :boxed::roftl:

 

Hoe is het met je?

 

Wat ik dan altijd doe is lekker warme douche nemen en dan warme pyama en sokken aan erna en dan heb ik het wel een tijd warm.

 

Ja wel goed. Baal alleen dat ik over 2 dagen al naar school EN werk moet:thumbdown:

Hoestie daar?

Link to comment
Share on other sites

Wat ik dan altijd doe is lekker warme douche nemen en dan warme pyama en sokken aan erna en dan heb ik het wel een tijd warm.

 

Ja wel goed. Baal alleen dat ik over 2 dagen al naar school EN werk moet:thumbdown:

Hoestie daar?

 

Hmmja, misschien later .. op dit moment heb ik niet zo'n zin om te douchen :roftl:

 

Arme jij :bleh:

Goed hoor .. heel de week (behalve donderdag) gewerkt, dus blij dat het zaterdag is :bleh: Geslapen tot 1u .. nu helemaal niks aan het doen .. moet kunnen :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, misschien later .. op dit moment heb ik niet zo'n zin om te douchen :roftl:

 

Arme jij :bleh:

Goed hoor .. heel de week (behalve donderdag) gewerkt, dus blij dat het zaterdag is :bleh: Geslapen tot 1u .. nu helemaal niks aan het doen .. moet kunnen :mf_rosetinted:

 

Ahhh. Werk gaat goed? Leuk daar?

 

Weekend is goed voor niets doen.

Behalve als je Bianca heet, dan moet je op zaterdag normaliter ook werken:sneaky2::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ahhh. Werk gaat goed? Leuk daar?

 

Weekend is goed voor niets doen.

Behalve als je Bianca heet, dan moet je op zaterdag normaliter ook werken:sneaky2::roftl:

 

Ja hoor, gaat wel goed :wink2:

 

Achja, ik heb nu nog even de weekends vrij, maar als ik daar éénmaal ingewerkt ben is het ook avondwerk, nachtdienst en weekendwerk hoor .. Dus het is niet dat het luxe is voor mij ofzo :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ja hoor, gaat wel goed :wink2:

 

Achja, ik heb nu nog even de weekends vrij, maar als ik daar éénmaal ingewerkt ben is het ook avondwerk, nachtdienst en weekendwerk hoor .. Dus het is niet dat het luxe is voor mij ofzo :bleh:

 

Ah ok.

Maar met 40 uur werk heb je toch (ondanks wisselende diensten) meer vrije tijd dan ik dalijk...heb megadruk schema met school aanstaande weken en daarnaast gewoon nog werken:shocked:

 

Majah jij hebt tijdje niets gedaan en nu ineens volle bak, dus even zwaar, of nie?

Link to comment
Share on other sites

Ik heb mijn school ook gehad hé, heeft me ook genoeg tijd gekost :wink2: (en minder vakantie omwille van vakantiewerk om mijn school te betalen, om het over de herexamen dan maar niet te hebben :roftl:).

 

Bwa, het valt eigenlijk wel mee hoor .. Die feestdagen zaten ertussen hé, dus ik heb de ene week maar 3 dagen gewerkt en deze week maar 4 ... Alhoewel die feestdagen ook niet een handig iets zijn omwille van het feesten en eten en .. zijn niet echt vrije dagen natuurlijk, maar ook niet werken :wink2:

 

Dus het was handig om op te warmen zeg maar :bleh:

Link to comment
Share on other sites

AAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaAHH

 

 

 

AAaaaaAAAAAAAAHHH

 

 

 

AAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH

 

 

:boing:

 

 

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AAAH

 

 

:wub2:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

JOSEPH IS ZO VET!!

Echt helemaal geweldig!! :wub2::biggrin2:

 

 

en Freek... is misschien nog wel geweldiger! :blush-anim-cl:

 

Ohja, juist, even vergeten :blush-anim-cl:

Fijn dat het zo geweldig was! :biggrin2:

 

En heb je op 'm gewacht? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ohja, juist, even vergeten :blush-anim-cl:

Fijn dat het zo geweldig was! :biggrin2:

 

En heb je op 'm gewacht? :naughty:

 

No problem :roftl:

 

Ja ik ging op m wachten! Hij ging signeren dus ik ging met m "praten".

 

Hoi! :biggrin2:

Hoi.

Ik vond het echt fantastisch! :biggrin2:

Dank je *signeert* Alsjeblieft!

Dank je wel! Doei!

Doei!

 

 

Jeeeej voor het meest inhoudelijke gesprek van het jaar! :punk:

Link to comment
Share on other sites

No problem :roftl:

 

Ja ik ging op m wachten! Hij ging signeren dus ik ging met m "praten".

 

Hoi! :biggrin2:

Hoi.

Ik vond het echt fantastisch! :biggrin2:

Dank je *signeert* Alsjeblieft!

Dank je wel! Doei!

Doei!

 

 

Jeeeej voor het meest inhoudelijke gesprek van het jaar! :punk:

 

Nou, tot nu toe dan ... :bleh:

 

Ik doe zeker niet voor je onder hoor (zie sig) .. helemaaaaal niet .. bij jou komt er tenminste nog wat uit :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nou, tot nu toe dan ... :bleh:

 

Ik doe zeker niet voor je onder hoor (zie sig) .. helemaaaaal niet .. bij jou komt er tenminste nog wat uit :blush-anim-cl::roftl:

 

Haha :bleh: Maar dat is Mika, dat is wel een heel ander verhaal dan Freek! :naughty: Bij Mika kon ik ook echt bijna niks uitbrengen! Maar Freek Freek Freek is wel erg goodlooking in real life! :blush-anim-cl:

 

 

Hoe is het met jou verder?

Link to comment
Share on other sites

Haha :bleh: Maar dat is Mika, dat is wel een heel ander verhaal dan Freek! :naughty: Bij Mika kon ik ook echt bijna niks uitbrengen! Maar Freek Freek Freek is wel erg goodlooking in real life! :blush-anim-cl:

 

 

Hoe is het met jou verder?

 

Het is inderdaad Mika ja, met Freek zou ik ook helemaal geen moeite hebben (zou ook niet weten waarom ik er wat tegen zou willen zeggen :bleh::roftl:). Heb je eigenlijk een foto? Of ging dat niet?

 

 

Hier is alles prima hoor, niks spectaculairs :original:

(buiten het feit dat ik ein-de-lijk klaar ben met mijn screenshots :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Het is inderdaad Mika ja, met Freek zou ik ook helemaal geen moeite hebben (zou ook niet weten waarom ik er wat tegen zou willen zeggen :bleh: :rofl). Heb je eigenlijk een foto? Of ging dat niet?

 

 

Hier is alles prima hoor, niks spectaculairs :original:

(buiten het feit dat ik ein-de-lijk klaar ben met mijn screenshots :roftl:)

 

P1000739.jpg

:mf_lustslow::wub2:

 

 

 

Ahhh eindelijk! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy