Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

OMG OMG OMG

:woot_jump: :woot_jump: :woot_jump: :woot_jump:

 

WAAAA SNEEEEEEUUUUWWWW!!!!

 

Ben net terug van school, heb er 2 uur en 10 minuten over gedaan om daar te komen (normaal een reis van ongeveer 30 minuten).

Terug ging wel snel gelukkig.

Ik ga zo even douchen, want dat er sneeuw lag zag ik van boven, maar niet dat er zo'n dik pak lag, dus had gewoon sportschoenen aan, dus nu zeiknatte schoenen en ijskoude voeten.

Even warm worden, schone kleren aan en dan ga ik skieën!!! (ik heb bigfoots).

Even bedenken tijdens douchen waar een leuke heuvel is om vanaf te gaan!:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik moest de Dutch thread zomaar helemaal van de 3e pagina halen. :shocked:

 

Waar is iedereen? Ik wilde even vieren dat ik hier nu precies één jaar rondhang. :biggrin2:

 

Ooooh schandalig!! :shocked::naughty: Ik weet niet, maar het is hier een beetje stil de afgelopen tijd! :blink:

 

 

GEFELICITEERD!!! :punk:

Vandaag bestaat de MFC toch ook precies 2 jaar? Toevallig! :naughty:

 

Hoe is het verder?

Link to comment
Share on other sites

Ik moest de Dutch thread zomaar helemaal van de 3e pagina halen. :shocked:

 

Waar is iedereen? Ik wilde even vieren dat ik hier nu precies één jaar rondhang. :biggrin2:

 

:yay::boing::woot_jump::boing::yay:

Link to comment
Share on other sites

Ooooh schandalig!! shocked: :naughty Ik weet niet, maar het is hier een beetje stil de afgelopen tijd! :blink

 

 

GEFELICITEERD!!! :punk:

Vandaag bestaat de MFC toch ook precies 2 jaar? Toevallig! :naughty

 

Hoe is het verder?

 

Thanx! ^^

Ja, dat was t eerste wat tegen me gezegd werd toen ik een jaar geleden een introductie thread maakte. :naughty: Ik heb gewoon goede timing. :biggrin2:

 

Nu wel goed, maar was vorige week ziek, wat niet goed uitkwam, omdat ik voor vandaag een paper moest maken en twee boeken moest lezen (+ opdrachten daarbij doen).

 

Hoe is t met jou? Goeie jaarwisseling gehad enzo?

 

:yay: boing: :woot_jump::boing: :yay

 

:biggrin2:

 

Alles goed?

Link to comment
Share on other sites

Thanx! ^^

Ja, dat was t eerste wat tegen me gezegd werd toen ik een jaar geleden een introductie thread maakte. :naughty: Ik heb gewoon goede timing. :biggrin2:

 

Nu wel goed, maar was vorige week ziek, wat niet goed uitkwam, omdat ik voor vandaag een paper moest maken en twee boeken moest lezen (+ opdrachten daarbij doen).

 

Hoe is t met jou? Goeie jaarwisseling gehad enzo?

 

 

 

:biggrin2:

 

Alles goed?

 

Ja hoor :original:

Jij weer helemaal beter nu?

Link to comment
Share on other sites

Thanx! ^^

Ja, dat was t eerste wat tegen me gezegd werd toen ik een jaar geleden een introductie thread maakte. :naughty: Ik heb gewoon goede timing. :biggrin2:

 

Nu wel goed, maar was vorige week ziek, wat niet goed uitkwam, omdat ik voor vandaag een paper moest maken en twee boeken moest lezen (+ opdrachten daarbij doen).

 

Hoe is t met jou? Goeie jaarwisseling gehad enzo?

 

Ja, zo is het ook iig makkelijk onthouden wanneer je er weer een jaar bent! :naughty:

 

Ooow, wat een pech om dan ziek te worden! :blink: Is het wel gelukt of heb je uitstel?

 

Met mij is het wel goed! Met de jaarwisseling was ik ziek waardoor het hele feest niet door ging :sad: maarja... en bij jou? Of was je toen ook ziek?

Link to comment
Share on other sites

Ja hoor :original:

Jij weer helemaal beter nu?

 

Mooi!

Ja, zo ongeveer wel. Hoef deze maand verder alleen nog een werkgroep te doen + een essay (wat dan wel weer veel werk is, maar dat hoeft pas de 26e af). Ik ga t nu dus maar gewoon ff wat rustiger aan doen. (En misschien aan de dokter vragen of ze al weet waarom ik telkens ziek ben. :bleh:)

 

Ja, zo is het ook iig makkelijk onthouden wanneer je er weer een jaar bent! :naughty:

 

Ooow, wat een pech om dan ziek te worden! :blink: Is het wel gelukt of heb je uitstel?

 

Met mij is het wel goed! Met de jaarwisseling was ik ziek waardoor het hele feest niet door ging :sad: maarja... en bij jou? Of was je toen ook ziek?

 

Precies. ^^

 

Ik heb er maar gewoon wat pijnstillers ingegooid (die niet eens zo goed hielpen eigenlijk :bleh:) en heb alles toch maar gewoon gedaan. Het scheelt dat ik t nu even rustiger aan kan doen, maar de kerstvakantie was gewoon echt té druk.

 

Aw, wat jammer!!! Ik was toen ook al een beetje ziek, maar lag gewoon bij mn ouders in een luie stoel naar Youp van t Hek te kijken, dus voor mij maakte t weinig verschil.

Ben jij ook weer helemaal beter?

Link to comment
Share on other sites

Precies. ^^

 

Ik heb er maar gewoon wat pijnstillers ingegooid (die niet eens zo goed hielpen eigenlijk :bleh:) en heb alles toch maar gewoon gedaan. Het scheelt dat ik t nu even rustiger aan kan doen, maar de kerstvakantie was gewoon echt té druk.

 

Aw, wat jammer!!! Ik was toen ook al een beetje ziek, maar lag gewoon bij mn ouders in een luie stoel naar Youp van t Hek te kijken, dus voor mij maakte t weinig verschil.

Ben jij ook weer helemaal beter?

 

Aww en dat noemen ze dan vakantie! :thumbdown:

 

Hmm, ja ik heb nu ook onder de deken bij mn ouders gelegen.. ik heb nog niet eens vuurwerk gezien! :roftl: Ondertussen ben ik weer helemaal opgeknapt gelukkig! :biggrin2:

 

Waar ben je nu? Want hier is het helemaal ondergesneeuwd he! Zo cool! Wist niet wat ik zag toen ik vanmorgen wakker werd! :naughty: Alleen toen ging ik vanmorgen naar Amsterdam en daar geloofde niemand dat ik vertraging met de trein had door de sneeuw, omdat daar helemaal geen sneeuw ligt! :sad::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Aww en dat noemen ze dan vakantie! :thumbdown:

 

Hmm, ja ik heb nu ook onder de deken bij mn ouders gelegen.. ik heb nog niet eens vuurwerk gezien! :roftl: Ondertussen ben ik weer helemaal opgeknapt gelukkig! :biggrin2:

 

Waar ben je nu? Want hier is het helemaal ondergesneeuwd he! Zo cool! Wist niet wat ik zag toen ik vanmorgen wakker werd! :naughty: Alleen toen ging ik vanmorgen naar Amsterdam en daar geloofde niemand dat ik vertraging met de trein had door de sneeuw, omdat daar helemaal geen sneeuw ligt! :sad::naughty:

 

Gelukkig dat je weer beter bent, maar jammer dat je geen vuurwerk hebt kunnen zien!

 

Haha, ja ik ben dus in Amsterdam en op een paar gladde stukjes parkeerplaats na, heb ik hier niets van dat winterweer uit de rest van het land kunnen ontdekken.

Wat ging je in Amsterdam doen? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Gelukkig dat je weer beter bent, maar jammer dat je geen vuurwerk hebt kunnen zien!

 

Haha, ja ik ben dus in Amsterdam en op een paar gladde stukjes parkeerplaats na, heb ik hier niets van dat winterweer uit de rest van het land kunnen ontdekken.

Wat ging je in Amsterdam doen? :mf_rosetinted:

 

Tja... gelukkig was ik gister in ieder geval beter want toen ging ik naar de musical Joseph! :thumb_yello:

 

Ik doe twee dagen in de week (Ma&Di) een cursus bij OpenStudio, een orëntatiejaar voor de Filmacademie en de HKU! Dus dan kom ik twee daagjes per week naar de big city! :naughty: Vandaag waren we ook even in t FoAm! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Tja... gelukkig was ik gister in ieder geval beter want toen ging ik naar de musical Joseph! :thumb_yello:

 

Ik doe twee dagen in de week (Ma&Di) een cursus bij OpenStudio, een orëntatiejaar voor de Filmacademie en de HKU! Dus dan kom ik twee daagjes per week naar de big city! :naughty: Vandaag waren we ook even in t FoAm! :biggrin2:

 

Oh, cool, was t leuk? :original:

 

Klinkt leuk! Oké, nu ga ik echt ongelooflijk dom klinken, maar wat is t FoAm? :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Oh, cool, was t leuk? :original:

 

Klinkt leuk! Oké, nu ga ik echt ongelooflijk dom klinken, maar wat is t FoAm? :blush-anim-cl:

 

Joseph was helemaal te gek, en Freek (de man in de hoofdrol) was ook geweldig!! :wub2:

 

 

Haha okee, ik denk, jij als (nep)Amsterdammer weet dat wel :roftl: Maar dat is het Fotografiemuseum Amsterdam! :bleh::thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Joseph was helemaal te gek, en Freek (de man in de hoofdrol) was ook geweldig!! :wub2:

 

 

Haha okee, ik denk, jij als (nep)Amsterdammer weet dat wel :roftl: Maar dat is het Fotografiemuseum Amsterdam! :bleh::thumb_yello:

 

Leuk!

 

Ik moet zeggen, ik kende de naam wel, maar ik kon m niet plaatsen.

Was t interessant daar? Waar ligt t eigenlijk ergens?

Link to comment
Share on other sites

Leuk!

 

Ik moet zeggen, ik kende de naam wel, maar ik kon m niet plaatsen.

Was t interessant daar? Waar ligt t eigenlijk ergens?

 

Ze hadden op zich wel een paar leuke tentoonstellingen! Maar we waren met een grote groep (zo'n 40 mensen) en dat vind ik nooit zo fijn... dat vind ik een beetje te druk om echt te kunnen genieten van een tentoonstelling!

 

Het ligt aan de Keizersgracht ter hoogte van de Vijzelstraat.

Link to comment
Share on other sites

Ze hadden op zich wel een paar leuke tentoonstellingen! Maar we waren met een grote groep (zo'n 40 mensen) en dat vind ik nooit zo fijn... dat vind ik een beetje te druk om echt te kunnen genieten van een tentoonstelling!

 

Het ligt aan de Keizersgracht ter hoogte van de Vijzelstraat.

 

Nee, zo'n groep is daar idd wat te groot voor ja, das dan wel weer jammer.

 

Ah, ja, ik dacht al dat ik er wel eens langs gekomen was. ^^

 

Ik ben tegenwoordig trouwens helemaal verslaafd aan deze site: http://www.cracked.com. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:shocked:

Hoezo? :huglove:

 

Nou ... omdat ...

 

 

... omdat ....

 

 

 

..... ik klaar ben met screenshots maken :tears:

 

... en ze ook allemaal gepost heb :tears:

 

 

En nu dus niks meer te maken/posten heb :crybaby:

 

 

 

Afkickverschijnselen ofzo :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nou ... omdat ...

 

 

... omdat ....

 

 

 

..... ik klaar ben met screenshots maken :tears:

 

... en ze ook allemaal gepost heb :tears:

 

 

En nu dus niks meer te maken/posten heb :crybaby:

 

 

 

Afkickverschijnselen ofzo :roftl:

 

Aaaah, ja, dan moet je nu dus eigenlijk een nieuwe bezigheidstherapie zoeken. (Waar je dan waarschijnlijk later weer van zal moeten afkicken, maar zolang je maar bezig blijft gaat t goed. :biggrin2:)

 

Erg indrukwekkend dat je zo intensief screenshots hebt gemaakt trouwens!!! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Aaaah, ja, dan moet je nu dus eigenlijk een nieuwe bezigheidstherapie zoeken. (Waar je dan waarschijnlijk later weer van zal moeten afkicken, maar zolang je maar bezig blijft gaat t goed. :biggrin2:)

 

Erg indrukwekkend dat je zo intensief screenshots hebt gemaakt trouwens!!! :thumb_yello:

 

Uh ja ... zoiets :roftl:

 

Ik heb geluk dat ik dat ding niet op een andere manier kan openen of omzetten ofzo, anders waren er waarschijnlijk ook nog wel een aantal .gifjes gevolgd :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja inderdaad!

 

:bleh:

 

Wow, wat is dat voor onoverzichtelijke website? :naughty:

 

Ik ben er nu zo ongeveer uit:

Links staan categorieën (TV, Music, etc.)

En als je daar op klikt kom je bij allemaal rijtjes uit die soms best grappig zijn.

Zoals bij Celebrities: de 20 ergste babynamen. ^^

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy