Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Je bent niks veranderd Kaatje :wink2:

 

Ik leef ook nog ja. Ben vrij druk momenteel met eigenlijk vanalles en nog wat. Ben aan m thesis aan het werken, en vooral voorbereidingen aan stage vragen veel tijd. Maaaarrr... Zoals het er nu uitziet ga ik donderdag mn vlucht boeken, maandag visum aanvragen, en hopelijk heb ik die dan een week later... En dan vertrek ik begin februari voor 4 maanden naar Bali :naughty:

 

Hoe is het hier verder?

Link to comment
Share on other sites

Je bent niks veranderd Kaatje :wink2:

 

Ik leef ook nog ja. Ben vrij druk momenteel met eigenlijk vanalles en nog wat. Ben aan m thesis aan het werken, en vooral voorbereidingen aan stage vragen veel tijd. Maaaarrr... Zoals het er nu uitziet ga ik donderdag mn vlucht boeken, maandag visum aanvragen, en hopelijk heb ik die dan een week later... En dan vertrek ik begin februari voor 4 maanden naar Bali :naughty:

 

Hoe is het hier verder?

 

Haha, gek altijd hoe je een tijd lang niets kunt herkennen in je kinderfoto's en dan op een gegeven moment zie je "jezelf" weer terug.

 

Dat klinkt fantastisch, 4 maanden Bali. :wub2: Maar 't zal wel hard werken zijn.

Link to comment
Share on other sites

Ik had paar keer gepost en toen geen antwoord gelezen en ik ben er weer een tijdje geleden ik hier was ik was andere dingen bezig en me laptop was kapot :shocked: nu doet het cdspeler niet meer ik kan geen cdtje op ipod meer opzetten en ik heb 2 chillweken gehad.

 

Weet je hoe vaak ik iets post en er geen antwoord op krijg? Zonet nog... daar reageert ook niemand op... :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb een lantaarn gekocht + kaarsjes die passen en wat kerstkaarsen 1 engelkaars + 2 kerstklokjeskaarsen, een sneeuwbalkaars en niet vergeten een kerstboomkaars en ik heb ook een mimi kerstboompje + een kerstster die zijn allebei nep, met me zwaardboonplant gaat niet zo goed is wat slapjes ik maak beetje zorgen om die plantje

Link to comment
Share on other sites

Ik heb een lantaarn gekocht + kaarsjes die passen en wat kerstkaarsen 1 engelkaars + 2 kerstklokjeskaarsen, een sneeuwbalkaars en niet vergeten een kerstboomkaars en ik heb ook een mimi kerstboompje + een kerstster die zijn allebei nep, met me zwaardboonplant gaat niet zo goed is wat slapjes ik maak beetje zorgen om die plantje

 

Zo... dan zit je er in ieder geval warmpjes bij volgende kerst! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben helemaal gek op kaarsen, ik heb een hele mooie witte stompkaars met een roosje erop die heb ik aan gehad, een kerstmankaars, ik heb bijpassende kaarsen voor me lantaarn ze zijn verschillende rozetinten omdat me lantaarn zelf roze is ^^

 

Zo... dan zit je er in ieder geval warmpjes bij volgende kerst! :roftl:
Link to comment
Share on other sites

boo-did-i-skeerd-u.jpg

 

aaaahw how cute! :naughty:

 

 

Hoe is het ermee! :biggrin2:

 

Ben net terug van het behang uitzoeken, en ik heb een keuze gemaakt voor de verf voor de muur in mn woonkamer! :shocked::naughty: (het blijkt dat ik heel slecht ben in het maken van keuzes :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy