Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

aaaahw how cute! :naughty

 

 

Hoe is het ermee! :biggrin2:

 

Ben net terug van het behang uitzoeken, en ik heb een keuze gemaakt voor de verf voor de muur in mn woonkamer! :shocked::naughty: (het blijkt dat ik heel slecht ben in het maken van keuzes :roftl:)

 

José! :boing: :boing:

 

Met mij is 't goed. Met jou?

Oh ja, slecht in kiezen? Heb je zoveel mooie dingen gezien dat je niet kon kiezen of wist je niet wat je wilde hebben?

Vertel eens meer over de kleuren en zo. :original:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kaatje! :boing: :boing:

 

 

 

José! :boing:

 

oh oh oh ik krijg maar weer een springding! :sad::naughty:

 

Hoe is het??

 

José! :boing: :boin:

 

Met mij is 't goed. Met jou?

Oh ja, slecht in kiezen? Heb je zoveel mooie dingen gezien dat je niet kon kiezen of wist je niet wat je wilde hebben?

Vertel eens meer over de kleuren en zo. :original:

 

Met mij ook alles goed! =)

 

Ja, veeeel leuke dingen (ook veel stomme, trouwens hehe) en dan kwam er nog bij dat ik echt nog niet zeker was welke kleuren ik in mn huis wilde... dus dat is niet echt een handig begin!

Maar uiteindelijk ben ik er deels uit! Mijn slaapkamer krijgt deels zwart-wit gestreepte banen (zo'n 20 cm breed ofzo), horizontaal, op de muur en verticaal als gordijnen! Daarnaast moet er nog een andere kleur op de andere drie muren.. maar weet nog niet welke (paars misschien..).

 

De woonkamer wordt hoogstwaarschijnlijk (zie ik kan echt nog steeds niks met zekerheid zeggen xD ) grasgroen (1 muur) en de rest wit... Misschien maak ik nog van die grote gele vierkanten op een witte muur...

 

 

pff zo klinkt t net alsof ik nog niks zeker weet, maar t staat eigenlijk allemaal wel vast ondertussen haha!

Link to comment
Share on other sites

oh oh oh ik krijg maar weer een springding! :sad::naughty:

 

Hoe is het??

 

 

 

Met mij ook alles goed! =)

 

Ja, veeeel leuke dingen (ook veel stomme, trouwens hehe) en dan kwam er nog bij dat ik echt nog niet zeker was welke kleuren ik in mn huis wilde... dus dat is niet echt een handig begin!

Maar uiteindelijk ben ik er deels uit! Mijn slaapkamer krijgt deels zwart-wit gestreepte banen (zo'n 20 cm breed ofzo), horizontaal, op de muur en verticaal als gordijnen! Daarnaast moet er nog een andere kleur op de andere drie muren.. maar weet nog niet welke (paars misschien..).

 

De woonkamer wordt hoogstwaarschijnlijk (zie ik kan echt nog steeds niks met zekerheid zeggen xD ) grasgroen (1 muur) en de rest wit... Misschien maak ik nog van die grote gele vierkanten op een witte muur...

 

 

pff zo klinkt t net alsof ik nog niks zeker weet, maar t staat eigenlijk allemaal wel vast ondertussen haha!

 

Aaaaaaaaaaaaaaw ... Ik was aan het twijfelen weet je? 1 of 2? Maar er waren er al zoveel :roftl:

 

Met mij alles ok .. was net nog eens op myspace, kreeg bijna een hartaanval .. had een nieuw vriendschapsverzoek .. (en ik heb ergens nog steeds de stille hoop dat.. :blush-anim-cl: ).

 

 

Klinkt goed! Fijn dat je al zo zeker bent :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

oh oh oh ik krijg maar weer een springding! :sad::naughty:

 

Hoe is het??

 

 

 

Met mij ook alles goed! =)

 

Ja, veeeel leuke dingen (ook veel stomme, trouwens hehe) en dan kwam er nog bij dat ik echt nog niet zeker was welke kleuren ik in mn huis wilde... dus dat is niet echt een handig begin!

Maar uiteindelijk ben ik er deels uit! Mijn slaapkamer krijgt deels zwart-wit gestreepte banen (zo'n 20 cm breed ofzo), horizontaal, op de muur en verticaal als gordijnen! Daarnaast moet er nog een andere kleur op de andere drie muren.. maar weet nog niet welke (paars misschien..).

 

De woonkamer wordt hoogstwaarschijnlijk (zie ik kan echt nog steeds niks met zekerheid zeggen xD ) grasgroen (1 muur) en de rest wit... Misschien maak ik nog van die grote gele vierkanten op een witte muur...

 

 

pff zo klinkt t net alsof ik nog niks zeker weet, maar t staat eigenlijk allemaal wel vast ondertussen haha!

 

Dat klinkt gezellig. Ik hou wel van een beetje kleur. In "mijn" kamer heb ik drie muren zachtgeel met één muur een soort rozerood (lastige kleur om te benoemen). Iedereen schrok zich rot van de potten, maar ik ben helemaal happy met de combinatie.

Heerlijk hè, als je helemaal zelf uit kunt kiezen wat je leuk vindt! :punk:

Link to comment
Share on other sites

Ik hou ook van kleur .. maar liefst wel 1 kleur (dus niet 1 muur zus en 1 muur zo, al heb ik dat eigenlijk nog nooit geprobeerd). Mijn kamer (inclusief plafond) is oranje :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Aaaaaaaaaaaaaaw ... Ik was aan het twijfelen weet je? 1 of 2? Maar er waren er al zoveel :rofl:

 

Met mij alles ok .. was net nog eens op myspace, kreeg bijna een hartaanval .. had een nieuw vriendschapsverzoek .. (en ik heb ergens nog steeds de stille hoop dat.. :blush-anm-cl: ).

 

 

Klinkt goed! Fijn dat je al zo zeker bent :naughty::roftl:

 

Awww.. maar t was m niet dus? :sad:

 

 

Haha, tja.. tis moeilijk om zulke dingen te beslissen weet je... dat behang en die verf is ook zo belachelijk duur.. dan kan je niet even een miskoop doen!

 

 

 

Maar ik heb nu dus dit behang (wat ik horizontaal ga behangen! :shocked:)

img.html?i=11898

 

en deze gordijnen

img.html?i=11752

 

 

waar Jan des Bouvrie niet allemaal handig voor is... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik hou ook van kleur .. maar liefst wel 1 kleur (dus niet 1 muur zus en 1 muur zo, al heb ik dat eigenlijk nog nooit geprobeerd). Mijn kamer (inclusief plafond) is oranje :naughty::mf_rosetinted:

 

Helemaal oranje :blink: Ik heb het nog nooit aangedurfd om ook het plafond een kleur te geven. Het klinkt wel leuk. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Dat klinkt gezellig. Ik hou wel van een beetje kleur. In "mijn" kamer heb ik drie muren zachtgeel met één muur een soort rozerood (lastige kleur om te benoemen). Iedereen schrok zich rot van de potten, maar ik ben helemaal happy met de combinatie.

Heerlijk hè, als je helemaal zelf uit kunt kiezen wat je leuk vindt! :punk:

 

Ja, ik vind kleur geweldig.. als ik niet uitkijk is mn hele huis straks roze ofzo! :roftl:

Maar ik heb wijs besloten om dus in zowel mn woon- als slaapkamer helemaal loos te gaan op 1 muur, en de andere 3 muren dus (vrij) rustig! Want ik ken mezelf.. er komen toch nog wel allemaal prullen aan de muur en alles.. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Awww.. maar t was m niet dus? :sad:

 

 

Haha, tja.. tis moeilijk om zulke dingen te beslissen weet je... dat behang en die verf is ook zo belachelijk duur.. dan kan je niet even een miskoop doen!

 

 

 

Maar ik heb nu dus dit behang (wat ik horizontaal ga behangen! :shocked)

img.html?i=11898

 

en deze gordijnen

img.html?i=11752

 

 

waar Jan des Bouvrie niet allemaal handig voor is... :naughty

 

Nein :sad:

Zal ook wel nooit gebeuren natuurlijk ...

 

 

Neen, klopt!

Het ziet er wel speciaal uit.. geen idee of het wat voor mij zou zijn .. je moet een foto maken als het af is :wink2:

 

Helemaal oranje :blink Ik heb het nog nooit aangedurfd om ook het plafond een kleur te geven. Het klinkt wel leuk. :naughty

 

Helemaal oranje :mf_rosetinted:

 

Ouders zeiden: je mag zelf kiezen ... En ik zei: oranje .. En mijn moeder zei: over mijn lijk ...

 

Soms ben ik echter zeer vasthoudend ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Helemaal oranje :blink: Ik heb het nog nooit aangedurfd om ook het plafond een kleur te geven. Het klinkt wel leuk. :naughty:

 

Ik durf dat ook niet hoor... Maar straks zegt de woningstichting, als ik weer uit dat huis weg ga, dat het plafond weer wit moet.. daar heb ik echt geen zin in dan! :naughty: Dus ik laat t lekker wit!

 

Nein :sad:

Zal ook wel nooit gebeuren natuurlijk ...

 

 

Neen, klopt!

Het ziet er wel speciaal uit.. geen idee of het wat voor mij zou zijn .. je moet een foto maken als het af is :wink2:

 

awww :huglove:

 

 

Uiteraard! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Maar ik heb nu dus dit behang (wat ik horizontaal ga behangen! :shocked:)

img.html?i=11898

 

en deze gordijnen

img.html?i=11752

 

 

waar Jan des Bouvrie niet allemaal handig voor is... :naughty:

 

Ik ben heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Horizontaal behangen lijkt me trouwens niet makkelijk.

 

Helemaal oranje :mf_rosetinted:

 

Ouders zeiden: je mag zelf kiezen ... En ik zei: oranje .. En mijn moeder zei: over mijn lijk ...

 

Soms ben ik echter zeer vasthoudend ... :roftl:

 

:lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Horizontaal behangen lijkt me trouwens niet makkelijk.

 

Gaat inderdaad nog een klus worden! Maar, lang leve het nieuwe behangen! :thumb_yello: Plaksel op de muur smeren ipv op het behang! :biggrin2:

 

hier hangt t gewoon verticaal, ziet er ook vet uit!

img.html?i=13911

maar ik moet weer apart doen! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik durf dat ook niet hoor... Maar straks zegt de woningstichting, als ik weer uit dat huis weg ga, dat het plafond weer wit moet.. daar heb ik echt geen zin in dan! :naughty Dus ik laat t lekker wit!

 

 

 

awww :huglove:

 

 

Uiteraard! :biggrin2:

 

Watje :bleh:

 

 

:sad::crybaby:

 

:thumb_yello:

 

:lmfao:

 

Is dat grappig?

Link to comment
Share on other sites

Hatsjooeeeeeee http://www.mikafans.net oooeeeeaaa:shocked:

 

Hoi Ingie!

Ik had vanmiddag al even stiekem gekeken op het werk. Ziet er goed uit, maar dat terug zetten van de gallery zal nog een heel karwei zijn!

 

Gaat inderdaad nog een klus worden! Maar, lang leve het nieuwe behangen! :thumb_yello Plaksel op de muur smeren ipv op het behang! :biggrin2

 

hier hangt t gewoon verticaal, ziet er ook vet uit!

img.html?i=13911

maar ik moet weer apart doen! :bleh:

 

Plaksel op de muur klinkt wel makkelijk ja, maar je moet denk ik wel met een paar mensen zo'n baan vast houden als je hem horizontaal wilt plakken. Vanwege de zwaartekracht bedoel ik. :naughty:

 

Watje :bleh

 

 

:sad: :crybaby

 

:thumb_yello

 

 

 

Is dat grappig?

 

Ja! Het klonk heel grappig. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Gaat inderdaad nog een klus worden! Maar, lang leve het nieuwe behangen! :thumb_yello: Plaksel op de muur smeren ipv op het behang! :biggrin2:

 

hier hangt t gewoon verticaal, ziet er ook vet uit!

img.html?i=13911

maar ik moet weer apart doen! :bleh:

 

Ziet er best wel heftig uit :blink:

 

Ja! Het klonk heel grappig. :bleh:

 

Nou .. super dan .. was zeer serieus bedoeld :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Plaksel op de muur klinkt wel makkelijk ja, maar je moet denk ik wel met een paar mensen zo'n baan vast houden als je hem horizontaal wilt plakken. Vanwege de zwaartekracht bedoel ik. :naughty:

 

Haha inderdaad, ik heb mn ouders gelukkig die me komen helpen! :thumb_yello:

 

Zwaartekracht is maar een vervelend iets! :naughty:

 

Ziet er best wel heftig uit :blink:

 

Is het ook! :bleh: (daarom ook maar 1 muur)

Link to comment
Share on other sites

Hoi Ingie!

Ik had vanmiddag al even stiekem gekeken op het werk. Ziet er goed uit, maar dat terug zetten van de gallery zal nog een heel karwei zijn!

 

 

 

Het is een hel, alles opnieuw uploaden:shocked: Maar ik hou van jullie dus daarom doe ik het:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Haha inderdaad, ik heb mn ouders gelukkig die me komen helpen! :thumb_yello:

 

Zwaartekracht is maar een vervelend iets! :naughty:

 

 

 

Is het ook! :bleh: (daarom ook maar 1 muur)

 

Goed dat je hulp hebt. In je eentje is het niet alleen veel werk, maar het is ook een stuk minder gezellig :naughty:

Weet je al wanneer je erin wilt?

Link to comment
Share on other sites

Goed dat je hulp hebt. In je eentje is het niet alleen veel werk, maar het is ook een stuk minder gezellig :naughty:

Weet je al wanneer je erin wilt?

 

NU! :shocked:

 

Haha nee, als ik realistisch ben kan ik denk ik over 1,5 week of 2 weken ofzo, verhuizen!

 

Eerst moet mn slaapkamer en woonkamer (grotendeels) af zijn!

Link to comment
Share on other sites

NU! :shocked:

 

Haha nee, als ik realistisch ben kan ik denk ik over 1,5 week of 2 weken ofzo, verhuizen!

 

Eerst moet mn slaapkamer en woonkamer (grotendeels) af zijn!

 

Ik had moeten vragen wanneer je erin KAN :roftl:

 

Het is inderdaad wel plezierig als je ook een beetje kunt wonen in je huisje. Van op de grond zitten word je ook zo stijf op het laatst. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Seg dames .. het was kort maar krachtig.. ik ga richting bed :wik2:

 

Slaap goed beiden! :be:

 

ghdi.jpg

 

Slaap lekker Bien! :huglove:

 

Ik had moeten vragen wanneer je erin KAN :roftl:

 

Het is inderdaad wel plezierig als je ook een beetje kunt wonen in je huisje. Van op de grond zitten word je ook zo stijf op het laatst. :wink2:

 

Haha :bleh:

 

Ja joh! Dat werkt niet he! :naughty:

Trouwens, collega's uit Apeldoorn vinden me nu een verrader, en collega's uit Deventer vinden het helemaal geweldig dat ik Deventer nu verkozen heb boven Apeldoorn! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy