Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

Slaap lekker Bien! :huglove:

 

 

 

Haha :bleh:

 

Ja joh! Dat werkt niet he! :naughty:

Trouwens, collega's uit Apeldoorn vinden me nu een verrader, en collega's uit Deventer vinden het helemaal geweldig dat ik Deventer nu verkozen heb boven Apeldoorn! :roftl:

 

Ze vechten al bijna om je :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha het zorgt in ieder geval weer voor wat discussies over welke stad/dorp beter is! :roftl:

 

Maar vochten ze maar echt om me... :blink: nouja, voorlopig heb ik nog wel werk! :bleh:

 

Een beetje gezonde concurrentie kan geen kwaad. :roftl: Maar vechten hoeft niet echt, er hoeft er maar eentje belangstelling te hebben.:wink2:

 

Ik ga naar bed José, morgen weer vroeg op. Welterusten voor straks, en tot binnenkort. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Een beetje gezonde concurrentie kan geen kwaad. :rotl: Maar vechten hoeft niet echt, er hoeft er maar eentje belangstelling te hebben.:wik2:

 

Ik ga naar bed José, morgen weer vroeg op. Welterusten voor straks, en tot binnenkort. :huglove:

 

Hmm dat is een beetje over... :shocked: (oh we hebben echt te weinig gepraat de afgelopen tijd :roftl:)

 

Slaap lekker! Sweet dreams! Freek zn benen!! :das:dat zeg ik nu serieus hardop als ik ga slapen tegen mezelf :naughty::blush-anim-cl:

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Hmm dat is een beetje over... :shocked (oh we hebben echt te weinig gepraat de afgelopen tijd :roftl:)

 

Slaap lekker! Sweet dreams! Freek zn benen!! :das:dat zeg ik nu serieus hardop als ik ga slapen tegen mezelf :naughty::blush-anim-cl:

 

:huglove:

 

Binnenkort dan maar eens goed bijpraten :naughty:

Sweet dreams! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet ook van niks...ik heb geeneens een fatsoenlijke eettafel...dus laat staan een tafel waarop kip geconsumeerd wordt:naughty:

 

wahaha oja, dat kan hier ook wel eens het probleem zijn.. geen eettafel.. :roftl:

Iets wat ik in mn nieuwe huisje wel heb! :das:

Link to comment
Share on other sites

José :boing: :boing:

Hoe is het? Ik zag de foto van je groene muur, mooi joh!

 

Heeey!

Ja, gaat goed hier! Hele dag heel rustig gedaan... was wel weer een keer fijn! :naughty:

Leuk is het geworden he! Vind m zo gaaf! :wub2: en de muur overheerst helemaal niet zo erg!

 

Hoe is het met jou???

Link to comment
Share on other sites

Heeey!

Ja, gaat goed hier! Hele dag heel rustig gedaan... was wel weer een keer fijn! :naughty:

Leuk is het geworden he! Vind m zo gaaf! :wub2: en de muur overheerst helemaal niet zo erg!

 

Hoe is het met jou???

 

Altijd lekker als je na hard werken eens rustig aan kunt doen. Schiet het al op in je huisje?

Ik vond het op de foto een mooie kleur, en moet je dalijk eens zien als je meubels erin staan, dan is het helemaal minder spattend.

Met mij is het goed. Tenminste, ik ben nog steeds veel moe. Maar dat zal vanzelf wel over gaan. 'k Ben in ieder geval blij dat het allemaal wat rustiger is geworden hier. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Altijd lekker als je na hard werken eens rustig aan kunt doen. Schiet het al op in je huisje?

Ik vond het op de foto een mooie kleur, en moet je dalijk eens zien als je meubels erin staan, dan is het helemaal minder spattend.

Met mij is het goed. Tenminste, ik ben nog steeds veel moe. Maar dat zal vanzelf wel over gaan. 'k Ben in ieder geval blij dat het allemaal wat rustiger is geworden hier. :wink2:

 

Zeker! Ik had ook hard kunnen werken in mn huis, maar besloot even in Apeldoorn te blijven en hier nog rustig wat dingetjes in te pakken! Huisje schiet best wel op, alleen het is zo jammer dat ik deze week alleen maar vrijdag kan klussen! :sad: Dus dan schiet t uiteindelijk weer helemaal niet zo op! :thumbdown: Maar misschien kunnen mn ouders nog wat doen deze week...

 

Ja, ik zag net wat mooie foto's op je hyve!! En ook lieve!! :biggrin2::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Zeker! Ik had ook hard kunnen werken in mn huis, maar besloot even in Apeldoorn te blijven en hier nog rustig wat dingetjes in te pakken! Huisje schiet best wel op, alleen het is zo jammer dat ik deze week alleen maar vrijdag kan klussen! :sad: Dus dan schiet t uiteindelijk weer helemaal niet zo op! :thumbdown: Maar misschien kunnen mn ouders nog wat doen deze week...

 

Ja, ik zag net wat mooie foto's op je hyve!! En ook lieve!! :biggrin2::bleh:

 

Inpakken is toch ook nodig als je binnenkort gaat verhuizen. :naughty: Maar het zou wel fijn zijn als je ouders nog wat extra's kunnen doen. Het schiet tenslotte ook al op.

 

Ja hè? :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy