Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

Inpakken is toch ook nodig als je binnenkort gaat verhuizen. :naughty: Maar het zou wel fijn zijn als je ouders nog wat extra's kunnen doen. Het schiet tenslotte ook al op.

 

Ja hè? :blush-anim-cl:

 

Ja, moet nog het nodige in de slaapkamer doen, en als dat klaar is dan kan ik iig alvast over! Dan moet er nog wel het een en ander gebeuren, maar dat kan ook als ik er woon! :thumb_yello:

 

 

Jaa leuk! Haha, had je die vandaag gemaakt?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, moet nog het nodige in de slaapkamer doen, en als dat klaar is dan kan ik iig alvast over! Dan moet er nog wel het een en ander gebeuren, maar dat kan ook als ik er woon! :thumb_yello:

 

 

Jaa leuk! Haha, had je die vandaag gemaakt?

 

Dat klinkt goed! Heb je al een datum gepland? Heerlijk hoor, weer een eigen plek te hebben :thumb_yello:

 

Vandaag en gisteren. Er is hier niet zo heel veel sneeuw gevallen, maar net genoeg om alles wit te laten zien. En met die rijp aan de bomen is het prachtig. Ik kan bijna niet ophouden met foto's maken, maar je krijgt er helaas van die koude handen van. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dat klinkt goed! Heb je al een datum gepland? Heerlijk hoor, weer een eigen plek te hebben :thumb_yello:

 

Vandaag en gisteren. Er is hier niet zo heel veel sneeuw gevallen, maar net genoeg om alles wit te laten zien. En met die rijp aan de bomen is het prachtig. Ik kan bijna niet ophouden met foto's maken, maar je krijgt er helaas van die koude handen van. :roftl:

 

Nee, nog geen datum helaas.. Maar ik verwacht eigenlijk volgend weekend! :punk:

 

Nee inderdaad, t ziet er uit als een mooi winterlandschap hoor! :thumb_yello: Hier zag het er vrijdag ook zooooo mooi uit! Zaterdag had het al weer een beetje gedooid en toen was dat wit op de bomen al grotendeels naar beneden gevallen, helaas! Maar ik vond het bijna on-Nederlands, zo tegen die strak blauwe hemel! Heel mooi! Helaas heb ik zelf geen foto's genomen! :sad:

 

Heb je niet van die handschoenen waar je de vingertoppen vanaf kunt halen? (niet dat dat helpt ofzo :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

'k Ga m'n bed induiken José, morgen loopt de wekker weer vroeg af! Welterusten voor straks, en tot snel. :huglove:

 

Slaap lekker mams! Ik ga ook hoor! Mijn wekker gaat ook weer vroeg, maar volgens mij niet zo vroeg als die van jou! :naughty:

 

Tot snel! Sweet dreams! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Heeeey!!!

 

Met mij is alles goed hoor. Met jou?

 

Jaaaaa ook goed!! :biggrin2:

Hing net met mn moeder aan de telefoon om te overleggen wanneer ik ga verhuizen naar Deventer (!) en dat gaat waarschijnlijk volgend weekend gebeuren dus ik ben helemaal blij! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Jaaaaa ook goed!! :biggrin2:

Hing net met mn moeder aan de telefoon om te overleggen wanneer ik ga verhuizen naar Deventer (!) en dat gaat waarschijnlijk volgend weekend gebeuren dus ik ben helemaal blij! :biggrin2:

 

Oeh, cool man! Waar ga je precies wonen? (Of heb ik dat al eens gevraagd? :blush-anim-cl:)

Link to comment
Share on other sites

Oeh, cool man! Waar ga je precies wonen? (Of heb ik dat al eens gevraagd? :blush-anim-cl:)

 

Nee, ik denk dat ik het jou zelfs nog niet eens verteld had? :naughty:

Ik ga in Keizerslanden, aan t Spijkerpad wonen (jaa stalkers, komt u maar :naughty:)

 

En ik ging naar die straat googelen en het eerste wat ik vond was een krantenbericht over een schietpartij daar, vorig jaar! Dus begint goed! :roftl:

 

woohooo

 

Ik ga naar bed:naughty:

 

Slaap lekker!! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nee, ik denk dat ik het jou zelfs nog niet eens verteld had? :naughty:

Ik ga in Keizerslanden, aan t Spijkerpad wonen (jaa stalkers, komt u maar :naughty:)

 

En ik ging naar die straat googelen en het eerste wat ik vond was een krantenbericht over een schietpartij daar, vorig jaar! Dus begint goed! :roftl:

 

Ah, gelukkig, ik was al bang dat ik nu al vergeetachtig begon te worden. :bleh:

 

Ah, gezellig! :roftl:

Ik kwam vroeger altijd langs winkelcentrum Keizerslanden als ik naar school fietste. :mf_rosetinted:

 

Ben je al helemaal ingericht enzo?

Link to comment
Share on other sites

Ah, gelukkig, ik was al bang dat ik nu al vergeetachtig begon te worden. :bleh:

 

Ah, gezellig! :roftl:

Ik kwam vroeger altijd langs winkelcentrum Keizerslanden als ik naar school fietste. :mf_rosetinted:

 

Ben je al helemaal ingericht enzo?

 

Haha, ja, Keizerslanden is werkelijk prachtig! :bleh:

 

 

Ik ben druk bezig (en mn ouders ook :naughty::blush-anim-cl:) met klussen.. en dat is best wel ver klaar! En dan moet ik binnenkort even langs de IKEA om de benodigde dingen aan te schaffen om er al te kunnen wonen. En als dat gedaan is kan ik dus volgend weekend heen-en-weer rijden om mijn spullen over te plaatsen! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Haha, ja, Keizerslanden is werkelijk prachtig! :bleh:

 

 

Ik ben druk bezig (en mn ouders ook :naughty::blush-anim-cl:) met klussen.. en dat is best wel ver klaar! En dan moet ik binnenkort even langs de IKEA om de benodigde dingen aan te schaffen om er al te kunnen wonen. En als dat gedaan is kan ik dus volgend weekend heen-en-weer rijden om mijn spullen over te plaatsen! :biggrin2:

 

Oeh, dat klinkt goed!

Ikea is daar idd erg handig voor. Komt mijn hele kamer ook vandaan. ^^

Zou echt vet relaxed zijn als je er volgende week al zou kunnen wonen!!!

Link to comment
Share on other sites

Oeh, dat klinkt goed!

Ikea is daar idd erg handig voor. Komt mijn hele kamer ook vandaan. ^^

Zou echt vet relaxed zijn als je er volgende week al zou kunnen wonen!!!

 

Whaha ja Ikea is gewoon cool! :naughty: Ik ga er iig mn bed, en misschien ook mn bank vandaan halen! (en natuurlijk nog een hele hoop andere minder noemenswaardige meuk :roftl:)

 

Zou echt fijn zijn indeed! Ook een beetje vreemd! Voor t eerst écht in mn uppie! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Whaha ja Ikea is gewoon cool! :naughty: Ik ga er iig mn bed, en misschien ook mn bank vandaan halen! (en natuurlijk nog een hele hoop andere minder noemenswaardige meuk :roftl:)

 

Zou echt fijn zijn indeed! Ook een beetje vreemd! Voor t eerst écht in mn uppie! :blink:

 

Cool!

 

Dat wordt miss nog wel ff wennen dan! Maar t bevalt vast! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Cool!

 

Dat wordt miss nog wel ff wennen dan! Maar t bevalt vast! :biggrin2:

 

Uhuh! Ja, zorg wel dat er in het begin veel mensen over de vloer komen! :bleh::blush-anim-cl:

 

Als we weer eens een MFC meeting hebben, bij mij thuis, dan is het voor jou iig niet zo ver! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Uhuh! Ja, zorg wel dat er in het begin veel mensen over de vloer komen! :bleh::blush-anim-cl:

 

Als we weer eens een MFC meeting hebben, bij mij thuis, dan is het voor jou iig niet zo ver! :naughty:

 

Da's gezellig ja! En gewoon veel uitgaan. :mf_rosetinted:

 

Hehehe, idd! Kan ik komen fietsen, geen last van die hopeloze NS. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Da's gezellig ja! En gewoon veel uitgaan. :mf_rosetinted:

 

Hehehe, idd! Kan ik komen fietsen, geen last van die hopeloze NS. :bleh:

 

Haha ja, uitgaan in Deventer is echt zo slecht nog niet trouwens! :naughty: (iig beter dan in Apeldoorn :bleh:)

 

Haha, inderdaad! Vandaag ook weer hopeloos veel vertraging! :thumbdown: Viel er een trein uit in de spits... ongeloveloos! :no:

Link to comment
Share on other sites

Haha ja, uitgaan in Deventer is echt zo slecht nog niet trouwens! :naughty: (iig beter dan in Apeldoorn :bleh:)

 

Haha, inderdaad! Vandaag ook weer hopeloos veel vertraging! :thumbdown: Viel er een trein uit in de spits... ongeloveloos! :no:

 

Ja, Deventer is best een goeie stad om uit te gaan.

 

Hopeloos! :doh:

Ik ging vrijdag naar m'n ouders en moest in Deventer een half uur wachten, omdat m'n trein vertraging had en ik m'n aansluiting gemist had. Toen werd eerst al een hele horde mensen naar spoor 2 gestuurd. (Lekker al die trappen op en af.) En daarna bleek dat de trein naar Schiphol uitviel. Ik was blij dat mijn trein wel gewoon reed!

 

Ik was helemaal in shock door alle sneeuw trouwens. Amsterdam is helemaal sneeuwloos. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, Deventer is best een goeie stad om uit te gaan.

 

Hopeloos! :doh:

Ik ging vrijdag naar m'n ouders en moest in Deventer een half uur wachten, omdat m'n trein vertraging had en ik m'n aansluiting gemist had. Toen werd eerst al een hele horde mensen naar spoor 2 gestuurd. (Lekker al die trappen op en af.) En daarna bleek dat de trein naar Schiphol uitviel. Ik was blij dat mijn trein wel gewoon reed!

 

Ik was helemaal in shock door alle sneeuw trouwens. Amsterdam is helemaal sneeuwloos. :blink:

 

Ga je er nog wel eens uit? Ik ben met mn collega's nog wel eens heel fout in de Joffer te vinden! :naughty:

 

Oooh terrible! :thumbdown: Ben je zo dichtbij je ouders, moet je nog vet lang wachten op je trein :no:

 

 

Jaaaa, mooi he! :naughty: Tis nu allemaal wel gesmolten trouwens :sad:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy