Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

Ga je er nog wel eens uit? Ik ben met mn collega's nog wel eens heel fout in de Joffer te vinden! :naughty:

 

Oooh terrible! :thumbdown: Ben je zo dichtbij je ouders, moet je nog vet lang wachten op je trein :no:

 

 

Jaaaa, mooi he! :naughty: Tis nu allemaal wel gesmolten trouwens :sad:

 

Niet zo vaak eigenlijk. De meeste van mn vrienden zitten ook op kamers, dus dat maakt uitgaan in Deventer wat onhandig.

 

Best hopeloos ja. Vooral omdat ze t zo gepland hebben dat de bussen rond dezelfde tijd als de treinen gaan, dus daar heb je ook niets aan. :doh:

 

Jammer! Al vind ik sneeuw vaak verschrikkelijk onhandig als ik moet fietsen, of me er anderszins door moet voortbewegen. Mijn evenwichtsgevoel is niet zo goed. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Niet zo vaak eigenlijk. De meeste van mn vrienden zitten ook op kamers, dus dat maakt uitgaan in Deventer wat onhandig.

 

Best hopeloos ja. Vooral omdat ze t zo gepland hebben dat de bussen rond dezelfde tijd als de treinen gaan, dus daar heb je ook niets aan. :doh:

 

Jammer! Al vind ik sneeuw vaak verschrikkelijk onhandig als ik moet fietsen, of me er anderszins door moet voortbewegen. Mijn evenwichtsgevoel is niet zo goed. :mf_rosetinted:

 

Ajaaa, inderdaad! Maar ik denk als je Amsterdam eenmaal gewend bent, dat Deventer ook helemaal niks meer is!? :naughty:

 

 

Oww, dat is lekker snugger inderdaad! Die mis je dan natuurlijk ook! :blink:

 

 

Whaha, ben je onderuit gegaan? :blink::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ajaaa, inderdaad! Maar ik denk als je Amsterdam eenmaal gewend bent, dat Deventer ook helemaal niks meer is!? :naughty:

 

 

Oww, dat is lekker snugger inderdaad! Die mis je dan natuurlijk ook! :blink:

 

 

Whaha, ben je onderuit gegaan? :blink::naughty:

 

Ach, valt wel mee. En persoonlijk zit ik sowieso gewoon liever ergens in een pub, dan dat ik ergens moet gaan dansen (ik haat dansen :mf_rosetinted:), en dan maakt t me niet echt uit waar die pub staat. :bleh:

 

Ja, rekening houden met reizigers is niet de sterkste kant van het openbaar vervoer. Samenwerken ook niet.

 

Dit keer niet, maar ik heb wel eens door de sneeuw naar Deventer moeten fietsen, en een erg groot succes was dat niet. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ach, valt wel mee. En persoonlijk zit ik sowieso gewoon liever ergens in een pub, dan dat ik ergens moet gaan dansen (ik haat dansen :mf_rosetinted:), en dan maakt t me niet echt uit waar die pub staat. :bleh:

 

Ja, rekening houden met reizigers is niet de sterkste kant van het openbaar vervoer. Samenwerken ook niet.

 

Dit keer niet, maar ik heb wel eens door de sneeuw naar Deventer moeten fietsen, en een erg groot succes was dat niet. :naughty:

 

Haha nee okee, dat maakt dan inderdaad weinig uit! :bleh:

 

Inderdaad. En communicatie zijn ze ook niet zo geweldig in! :roftl:

 

Haha, ik ga meestal maar lopen of ik pak de bus, als het echt glibberig is! :blush-anim-cl:

 

 

Maar ik ga nu slapen! Morgen weer druk druk!

Tot snel! Sweet dreams!!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Haha nee okee, dat maakt dan inderdaad weinig uit! :bleh:

 

Inderdaad. En communicatie zijn ze ook niet zo geweldig in! :roftl:

 

Haha, ik ga meestal maar lopen of ik pak de bus, als het echt glibberig is! :blush-anim-cl:

 

 

Maar ik ga nu slapen! Morgen weer druk druk!

Tot snel! Sweet dreams!!

:huglove:

 

Idd!

 

Lol, ik ook ja. Dat verkleint de kans op vallen een beetje. :bleh:

 

Succes met alles!!!

Truste! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Carina! :boing:

 

Geen idee :blink:

Ik ben niet altijd hier, hang wat vaker in andere threads .. maarja, ik ben toch niet de enige die het hier volpost lijkt mij :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Carina! :boing:

 

Geen idee :blink:

Ik ben niet altijd hier, hang wat vaker in andere threads .. maarja, ik ben toch niet de enige die het hier volpost lijkt mij :roftl:

 

Ik ben bang dat de andere mensen die het hier volspammen óf vertrokken zijn.. :sad: óf op msn zitten :fisch:

 

maar...

 

HALLOOO! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Heeey! Hoe is het?

 

Tja... dat praat gewoon makkelijker/sneller! :naughty:

 

Goed .. beetje moeilijk op het moment (belissingen) maar dat vertel ik morgen ofzo wel, is het nu te laat voor :roftl:

 

Ik gebruik het bijna nooit :bleh:

 

Heb trouwens nog wat foto's voor je .. (ook voor Biekje btw) maar die zal ik morgen ofzo posten :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Goed .. beetje moeilijk op het moment (belissingen) maar dat vertel ik morgen ofzo wel, is het nu te laat voor :roftl:

 

Ik gebruik het bijna nooit :ble:

 

Heb trouwens nog wat foto's voor je .. (ook voor Biekje btw) maar die zal ik morgen ofzo posten :win2:

 

Oh oh oh alles morgen? :sad::naughty:

Lijkt me trouwens wel een goed plan, want ik ben ook doodop (ben net pas thuis van werk :blink: lange dag!) Ik ga nu ook maar slapen... best verstandig! :naughty:

 

Slaap lekker Bienie!! :huglove: en sterkte mer het nemen van beslissingen! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Oh oh oh alles morgen? :sad::naughty:

Lijkt me trouwens wel een goed plan, want ik ben ook doodop (ben net pas thuis van werk :blink lange dag!) Ik ga nu ook maar slapen... best verstandig! :naughty

 

Slaap lekker Bienie!! :huglove en sterkte mer het nemen van beslissingen! :wink2

 

Ja, heb er nu echt geen zin meer in om te uploaden enzo, ik ben al een tijdje naar bed aan het gaan :blush-anim-cl::roftl:

 

Slaap goed! :bye:

 

 

Edit; deze kan ik wel posten, had ik nog niet eens door :roftl:

 

20042600qs7.jpg

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

:shocked:

Wat is er dan aan de hand?

 

Moeilijke beslissing .. Ik HAAT moeilijke beslissingen, ben daar helemaal nog niet klaar voor :blink::boxed:

 

Zal het proberen kort te houden en duidelijk uit te leggen ...

 

Momenteel werk ik in het ziekenhuis, een contract van 3 maanden (tot eind maart). Ze kunnen niet garanderen dat het contract verlengd wordt.

 

Heb ondertussen ook gesolliciteerd in een ander ziekenhuis, omdat dit toen toevallig samenliep met het nog net niet werken enzo .. Had nooit gedacht dat ze mij zouden willen (6 kandidaten voor 3 plaatsen en mijn gesprek ging ZO slecht :roftl:) maar blijkbaar dus wel ... Een contract van 2 jaar.

 

Alleen: ziekenhuis 2 is een stuk verder, moet ik met de auto zeker 3 kwartier, terwijl het nu om 7.45u de bus op is om om 8u op het werk te zijn ... Ik heb verder ook geen idee hoe het daar is qua werken en de mensen en al dat soort dingen en het is in Nederland wat betekent dat ik zowel daar als hier belastingen moet gaan betalen (het papierwerk, ik wil het niet weten... :blink:).

 

En nu moet ik dus belissen wat ik doe ...

Link to comment
Share on other sites

Moeilijke beslissing .. Ik HAAT moeilijke beslissingen, ben daar helemaal nog niet klaar voor :blink::boxed:

 

Zal het proberen kort te houden en duidelijk uit te leggen ...

 

Momenteel werk ik in het ziekenhuis, een contract van 3 maanden (tot eind maart). Ze kunnen niet garanderen dat het contract verlengd wordt.

 

Heb ondertussen ook gesolliciteerd in een ander ziekenhuis, omdat dit toen toevallig samenliep met het nog net niet werken enzo .. Had nooit gedacht dat ze mij zouden willen (6 kandidaten voor 3 plaatsen en mijn gesprek ging ZO slecht :roftl:) maar blijkbaar dus wel ... Een contract van 2 jaar.

 

Alleen: ziekenhuis 2 is een stuk verder, moet ik met de auto zeker 3 kwartier, terwijl het nu om 7.45u de bus op is om om 8u op het werk te zijn ... Ik heb verder ook geen idee hoe het daar is qua werken en de mensen en al dat soort dingen en het is in Nederland wat betekent dat ik zowel daar als hier belastingen moet gaan betalen (het papierwerk, ik wil het niet weten... :blink:).

 

En nu moet ik dus belissen wat ik doe ...

 

Oeh, beslissingen zijn altijd vervelend!

 

Hmm... Papierwerk is altijd een groot nadeel ja, en reistijd ook.

Maar ja, als je contract niet verlengd wordt, zit je na 3 maanden zonder werk...

Hm. Dit had je zelf natuurlijk ook allemaal allang bedacht.

 

Ik zou willen dat ik je hierbij zou kunnen helpen, maar als t even kan ontwijk ik t maken van beslissingen, omdat ik t niet kan.

 

Kun je miss niet eens gaan kijken in dat ziekenhuis in NL, om daar de sfeer in ieder geval even te proeven?

Link to comment
Share on other sites

Niet echt, moet morgen laten weten wat ik doe (aannemen of niet) :boxed:

 

Oeh. Das snel. :shocked:

 

Heb je al geprobeerd een soort voor- en nadelen lijstje te maken voor elk ziekenhuis? Gewoon van allebei alle voordelen en alle nadelen opschrijven, en kijken welk voordelen lijstje langer is.

Link to comment
Share on other sites

Oeh. Das snel. :shocked:

 

Heb je al geprobeerd een soort voor- en nadelen lijstje te maken voor elk ziekenhuis? Gewoon van allebei alle voordelen en alle nadelen opschrijven, en kijken welk voordelen lijstje langer is.

 

Niet op papier .. maarja, in principe zie ik voor het andere ziekenhuis alleen maar nadelen, omdat ik geen idee heb hoe het is daar te werken :roftl:

 

Mijn grootste zorg is natuurlijk als mijn contract na 3 maanden niet verlengt wordt, zou dat wel zeker gebeuren was het al besloten ...

Link to comment
Share on other sites

Niet op papier .. maarja, in principe zie ik voor het andere ziekenhuis alleen maar nadelen, omdat ik geen idee heb hoe het is daar te werken :roftl:

 

Mijn grootste zorg is natuurlijk als mijn contract na 3 maanden niet verlengt wordt, zou dat wel zeker gebeuren was het al besloten ...

 

Ik kan me voorstellen dat dat andere ziekenhuis nu niet zo aantrekkelijk klinkt.

 

Wanneer weet je of je contract verlengd gaat worden? Want vanaf het moment dat je dat hoort kun je natuurlijk op zoek naar een nieuwe baan.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy