Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

Bienie! :boing:

 

Goed, druk, zoals altijd. :wink2: Met jou? Ik las dat je besloten hebt om niet naar voor andere baan te gaan. Moeilijke beslissing hoor.

 

Ook druk, weekend alweer voorbij :thumbdown:

Ben zowat 2 dagen beziggeweest met iets voor de verjaardag van jim :blush-anim-cl::roftl: (ok, geen volledige dagen, de rest heb ik geslapen en hier gezeten :bleh:)

 

Ja, klopt .. Best wel niet simpel .. maarja, soms moeten zo'n dingen natuurlijk .. hoop alleen niet te vaak :wink2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook druk, weekend alweer voorbij :thumbdown:

Ben zowat 2 dagen beziggeweest met iets voor de verjaardag van jim :blush-anim-cl::roftl: (ok, geen volledige dagen, de rest heb ik geslapen en hier gezeten :bleh:)

 

Ja, klopt .. Best wel niet simpel .. maarja, soms moeten zo'n dingen natuurlijk .. hoop alleen niet te vaak :wink2:

 

Twee dagen? Dat moet wel iets moois worden :naughty:

 

Ik heb gisteren ook gewerkt, dus het is een extra kort weekend. Maar in ruil daarvoor heb ik wel dinsdag vrij, met m'n gewone woensdag is dat ook een soort weekend.

 

Zag je vooral op tegen het extra reizen, of was de betaling inderdaad veel lager?

Link to comment
Share on other sites

Twee dagen? Dat moet wel iets moois worden :naughty:

 

Ik heb gisteren ook gewerkt, dus het is een extra kort weekend. Maar in ruil daarvoor heb ik wel dinsdag vrij, met m'n gewone woensdag is dat ook een soort weekend.

 

Zag je vooral op tegen het extra reizen, of was de betaling inderdaad veel lager?

 

Hmmneen, 2 dagen .. 2 verschillende dingen :roftl:

Als je wil kan ik het wel PM'en?

 

Dan heb je inderdaad dan weer wat .. Ik heb nu wel echte weekends (voor zolang het duurt) maar dan is het wel 5 dagen in de week ... Hakt er best wel in hoor, ben het nog niet gewoon :roftl:

 

Betaling weet ik nog steeds niet zeker, maar die was waarschijnlijk minder ja, en als je dan ook nog eens de benzinekosten eraf trekt enzo (want die heb ik nu niet) ... Maar het was vooral de verandering die ik niet zag zitten, het onbekende zeg maar. Ik zit goed waar ik nu zit :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hmmneen, 2 dagen .. 2 verschillende dingen :roftl:

Als je wil kan ik het wel PM'en?

 

Dan heb je inderdaad dan weer wat .. Ik heb nu wel echte weekends (voor zolang het duurt) maar dan is het wel 5 dagen in de week ... Hakt er best wel in hoor, ben het nog niet gewoon :roftl:

 

Betaling weet ik nog steeds niet zeker, maar die was waarschijnlijk minder ja, en als je dan ook nog eens de benzinekosten eraf trekt enzo (want die heb ik nu niet) ... Maar het was vooral de verandering die ik niet zag zitten, het onbekende zeg maar. Ik zit goed waar ik nu zit :wink2:

 

Stuur maar een PM, ik ben wel benieuwd.

 

Verandering in het leven is niet altijd te vermijden Bienie. Risico's maken het leven interessant. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Stuur maar een PM, ik ben wel benieuwd.

 

Verandering in het leven is niet altijd te vermijden Bienie. Risico's maken het leven interessant. :naughty:

 

Ja, misschien, maar niet op dit moment :wink2:

 

Ik zal het even sturen :original:

 

 

 

Slaap goed! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Hoi en goedemorgen allemaal!:punk:

Hoe is het met de dutchies?

 

Ik ben hier niet zo vaak, doe ook mijn uiterste best om niet te veel tijd te spenderen (verspillen:wink2:) aan de MFC.....hahaha. Maar nu heb ik een klein verzoekje: mijn middelste, 9-jaar oude dochter heeft een video geupload op Youtube van onze kuikentjes. Ze gaat elke dag met veel spanning op haar account kijken of er al mensen gereageerd hebben, maar helaas (voor ons natuurlijk begrijpelijk) loopt het niet storm. Zouden jullie zo lief willen zijn om even een reactie te plaatsen??:blush-anim-cl:

 

 

Bedankt!!:wub2::thumb_yello:

 

 

 

(Ps: dat stemmetje is van mijn jongste dochter)

Link to comment
Share on other sites

Hoi en goedemorgen allemaal!:punk:

Hoe is het met de dutchies?

 

Ik ben hier niet zo vaak, doe ook mijn uiterste best om niet te veel tijd te spenderen (verspillen:wink2:) aan de MFC.....hahaha. Maar nu heb ik een klein verzoekje: mijn middelste, 9-jaar oude dochter heeft een video geupload op Youtube van onze kuikentjes. Ze gaat elke dag met veel spanning op haar account kijken of er al mensen gereageerd hebben, maar helaas (voor ons natuurlijk begrijpelijk) loopt het niet storm. Zouden jullie zo lief willen zijn om even een reactie te plaatsen??:blush-anim-cl:

 

 

Bedankt!!:wub2::thumb_yello:

 

 

 

(Ps: dat stemmetje is van mijn jongste dochter)

 

Gedaan:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Lieve Dutchies,

 

allereerst mijn excuses voor mijn afwezigheid. Dit heeft in eerste instantie niks te maken met Mika of whatever, maar gewoon omdat het heel erg druk is momenteel. Op het moment zit ik ook middenin een verhuizing (morgen ga ik echt alles verhuizen en shiz =) en daardoor ben ik ook druk. Een andere vervelende bijkomstigheid is dat ik straks een week lang niet over internet zal beschikken. :sad: Niet dat ik het idee heb dat ik hier echt gemist zal worden die tijd, maar ik denk, ik vermeld het toch even :bleh:

 

Ik wens jullie een goede week,

 

xX Jose (vanaf iemands anders flaptop)

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ow? Dus ze laden snel en doen het gewoon?

 

(bij mij doen ze het ook wel, maar de snelheid zit er niet meteen in zeg maar, net of het niet geladen raakt ofzo .. :wink2:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy