Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik hou van Jeroen van Koningsbrugge. :mf_rosetinted:

 

En kwak er een nieuwe avatar op joh! Die gozer van Air Traffic is fijner om naar te kijken dan Mika. XD

 

Dat is heel leuk voor jou :mf_rosetinted:

 

:roftl: Is dat zo ja?

 

Ik heb zo een leuke foto van hem! Maar hij heeft mij gezegt dat ik die nooit ergens mag gebruiken omdat hij de foto echt vreselijk vindt .. :roftl: Dus dat doen we dan maar niet :bleh:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Is dat zo ja?

 

Ik heb zo een leuke foto van hem! Maar hij heeft mij gezegt dat ik die nooit ergens mag gebruiken omdat hij de foto echt vreselijk vindt .. :roftl: Dus dat doen we dan maar niet :bleh:

 

Dat is zeker zo.

 

Je hebt vast tig andere foto's waar je wel een leuke av van kan maken. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik hou van Jeroen van Koningsbrugge. :mf_rosetinted:

Jeroen rules! Hij was vorige week met zn band hier in Dordt, zag ik dus afgelopen woensdag ofzo:thumbdown:

 

Pfff heb iets van twintig cd's liggen die ik nog moet rippen, maar dat is zo saai.....Ik zou ook kunnen wachten, als ik van de week ga werken krijg ik een Ipod van de baas, omdat t zo druk geweest is vorig jaar. En aan een lege Ipod heb je ook zo weinig..... Maar aan de andere kant, mn Creative staat ook nog niet voor de helft vol....Even flink zijn, en als ik die cd's dan gelijk in mn muziekbibliotheek laat staan hoef ik t van de week alleen maar effe naar die ipod te kopiëren:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Dat is zeker zo.

 

Je hebt vast tig andere foto's waar je wel een leuke av van kan maken. :mf_rosetinted:

 

Niet zo leuk als die, dat is zeker :roftl:

Maar ik heb er nog wel een paar ja .. maar weet niet welke :bleh:

 

Jeroen rules! Hij was vorige week met zn band hier in Dordt, zag ik dus afgelopen woensdag ofzo:thumbdown:

 

Pfff heb iets van twintig cd's liggen die ik nog moet rippen, maar dat is zo saai.....Ik zou ook kunnen wachten, als ik van de week ga werken krijg ik een Ipod van de baas, omdat t zo druk geweest is vorig jaar. En aan een lege Ipod heb je ook zo weinig..... Maar aan de andere kant, mn Creative staat ook nog niet voor de helft vol....Even flink zijn, en als ik die cd's dan gelijk in mn muziekbibliotheek laat staan hoef ik t van de week alleen maar effe naar die ipod te kopiëren:thumb_yello:

 

Nounou, een Ipod .. klinkt goed!

 

En dat rippen .. dat kan je toch gewoon starten en dan andere dingen doen? Of gaat dat niet bij jou? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Jeroen rules! Hij was vorige week met zn band hier in Dordt, zag ik dus afgelopen woensdag ofzo:thumbdown:

 

Pfff heb iets van twintig cd's liggen die ik nog moet rippen, maar dat is zo saai.....Ik zou ook kunnen wachten, als ik van de week ga werken krijg ik een Ipod van de baas, omdat t zo druk geweest is vorig jaar. En aan een lege Ipod heb je ook zo weinig..... Maar aan de andere kant, mn Creative staat ook nog niet voor de helft vol....Even flink zijn, en als ik die cd's dan gelijk in mn muziekbibliotheek laat staan hoef ik t van de week alleen maar effe naar die ipod te kopiëren:thumb_yello:

 

Jaaa in Bibelot, daar ben ik heen geweest. :mf_rosetinted:

 

Gewoon beginnen! Het is een klote baantje maar als je alles op de pc hebt staan ben je weer helemaal blij. :D

 

Een voorbeeld van wat voor prachtige foto's ik recent gevonden heb ...

 

ava2501.jpg

 

Stukken beter dan Mika!

Link to comment
Share on other sites

Ik maak geen grapje. Mika's hoofd ben ik echt zat. :naughty:

 

Ja ok, dat kan wel zijn .. Maar die foto van Jim is nu ook niet bepaald charmant :roftl: Om dat als ava ofzo te hebben ... :roftl:

 

 

 

 

ava25012.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nounou, een Ipod .. klinkt goed!

 

En dat rippen .. dat kan je toch gewoon starten en dan andere dingen doen? Of gaat dat niet bij jou? :bleh:

Jaja, ik vind het ook echt wel lief van m. Hij is blijkbaar een beetje geschrokken van het feit dat iedereen met tegenzin naar zn werk ging. De sfeer onderling is/ was echt om op te schieten (al is het de laatste tijd gelukkig iets minder gestresst) en iedereen liep op iedereen te katten. Echt gezellig hoor, vrouwen onder elkaar.....:blink: Afgelopen woensdag is er een werkbespreking geweest waarin een en ander 'uitgepraat' is, zodat de sfeer weer beter zou worden. Er werkt een iemand die is er volgens mij een beetje (erg) op uit om de sfeer te verstieren; die klaagt over alles wat de apotheker doet (echt, die kan in haar ogen werkelijk niets goed doen...maar als hij dan in de buurt is dan loopt ze poeslief te doen en bij m te slijmen:thumbdown:) en ze roddelt vrolijk verder (met een andere collega die er volgens mij niet echt moeite voor wil doen de stemming te verbeteren). Omdat het er niet naar uitziet dat het rustiger gaat worden (en de werkdruk dus minder zal worden) heeft hij als extraatje / bedankje voor onze inzet een ipod voor iedereen gekocht. En zelfs dat is dan niet goed voor die kattenkop, die loopt dan weer lekker negatief te doen dat hij ze vast ergens met korting ofzo vandaan heeft....Nou dan nog, hij doet het zomaar, uit eigen beweging, en al zou hij korting hebben gehad, dan nog heeft hij meer dan 10 van die dingen moeten kopen, van zn eigen geld....

 

En dat rippen kan inderdaad wel op de achtergrond, maar dan nog moet ik elke keer een andere cd erin doen en wachten tot ie de cd-informatie van internet geplukt heeft (o,o,o wat veel werk....:blink::roftl:)

 

Een voorbeeld van wat voor prachtige foto's ik recent gevonden heb ...

 

ava2501.jpg

 

:roftl:Dat is inderdaad wel een prachtige foto ja!!

Link to comment
Share on other sites

Jaaa in Bibelot, daar ben ik heen geweest. :mf_rosetinted:

 

Gewoon beginnen! Het is een klote baantje maar als je alles op de pc hebt staan ben je weer helemaal blij. :D

Ik had er ook wel graag bijgeweest, maarja, dat krijg je he, als je de uitgaanstips in de krant of de site van Bibelot niet in de gaten houdt.... Heb gehoord dat het erg goed en gezellig was??

 

En je hebt gelijk, maar eer ik aan zoiets begin....Die cd's staan al meer dan een week klaar voor dit moment..... Ik vind het gewoon zo'n stom saai klusje, terwijl het eigenlijk nauwelijks werk is....Maar het is voor t goede doel en inderdaad, als het eenmaal gedaan is dan hoeft het nooit meer en heb ik wel al mn favo muziek bij elkaar:thumb_yello:

 

ava25012.jpg

Hier is niets mis mee toch?:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Jaja, ik vind het ook echt wel lief van m. Hij is blijkbaar een beetje geschrokken van het feit dat iedereen met tegenzin naar zn werk ging. De sfeer onderling is/ was echt om op te schieten (al is het de laatste tijd gelukkig iets minder gestresst) en iedereen liep op iedereen te katten. Echt gezellig hoor, vrouwen onder elkaar.....:blink Afgelopen woensdag is er een werkbespreking geweest waarin een en ander 'uitgepraat' is, zodat de sfeer weer beter zou worden. Er werkt een iemand die is er volgens mij een beetje (erg) op uit om de sfeer te verstieren; die klaagt over alles wat de apotheker doet (echt, die kan in haar ogen werkelijk niets goed doen...maar als hij dan in de buurt is dan loopt ze poeslief te doen en bij m te slijmen:thumbdown) en ze roddelt vrolijk verder (met een andere collega die er volgens mij niet echt moeite voor wil doen de stemming te verbeteren). Omdat het er niet naar uitziet dat het rustiger gaat worden (en de werkdruk dus minder zal worden) heeft hij als extraatje / bedankje voor onze inzet een ipod voor iedereen gekocht. En zelfs dat is dan niet goed voor die kattenkop, die loopt dan weer lekker negatief te doen dat hij ze vast ergens met korting ofzo vandaan heeft....Nou dan nog, hij doet het zomaar, uit eigen beweging, en al zou hij korting hebben gehad, dan nog heeft hij meer dan 10 van die dingen moeten kopen, van zn eigen geld....

 

En dat rippen kan inderdaad wel op de achtergrond, maar dan nog moet ik elke keer een andere cd erin doen en wachten tot ie de cd-informatie van internet geplukt heeft (o,o,o wat veel werk....:blink roftl:)

 

 

 

:roftl:Dat is inderdaad wel een prachtige foto ja!!

 

Nou, als ik zoiets zou krijgen zou het mij echt niet interesseren waar het vandaan kwam, al dan niet met korting .. Veronderstel dat hij ze niet gestolen heeft dus voor de rest zou het mij echt niet uitmaken :roftl:

 

Wat een werk ja :shocked: Vreselijk ...

 

Charmant hé :naughty:

 

Hier is niets mis mee toch?:mf_rosetinted

 

Met die andere wel dan? :sneaky2:

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik had er ook wel graag bijgeweest, maarja, dat krijg je he, als je de uitgaanstips in de krant of de site van Bibelot niet in de gaten houdt.... Heb gehoord dat het erg goed en gezellig was??

 

En je hebt gelijk, maar eer ik aan zoiets begin....Die cd's staan al meer dan een week klaar voor dit moment..... Ik vind het gewoon zo'n stom saai klusje, terwijl het eigenlijk nauwelijks werk is....Maar het is voor t goede doel en inderdaad, als het eenmaal gedaan is dan hoeft het nooit meer en heb ik wel al mn favo muziek bij elkaar:thumb_yello:

 

 

Hier is niets mis mee toch?:mf_rosetinted:

 

Jaaaa het was echt briljant! Van de andere bandjes heb ik niets gezien want ik was er pas laat heen gegaan maar Zeus was geweldig.

Thuis lag ik nog te stuiteren in mijn bedje, zo hard was het. :mf_rosetinted:

Ik wist het ook maar toevallig van de site van Zeus. Ik wilde ze graag live zien maar ze stonden niet echt heel erg in buurt, Dordrecht was het minst ver dus ben ik daar maar naartoe gegaan.

 

zeus.jpg

 

jeroen.jpg

 

:punk:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy