Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

De middelste.

 

Dank je :thumb_yello:

 

Bienie, laat me er even over nadenken:naughty:

Stiekem vind ik de eerste toch wel leuk hoor....

 

Moet even hondenvoer halen, ben zo weer terug!

:huglove:

 

Denk er onderweg dan maar even over na .. :naughty::roftl:

 

Tot later! :bye:

 

 

 

 

Ikzelf vind de middelste het leukste, de eerste is grappig, maar om echt als ava te gebruiken? Weet het zo niet :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben ook weer terug. Pfff zeg, eventjes naar de stad lopen...Verder dan ik dacht, maar; ik heb t wel gehaald:thumb_yello: Is gelijk dat stuk luxe rijstevlaai er weer af (als in: kan ik vanavond nog een puntje nemen:naughty:)

Link to comment
Share on other sites

Hoi :boing:

 

Niks gebeurt neen, hier toch niet ...

 

 

 

Alhoewel .. Je weet toch die ganzen van toen hé? Die zo 1 voor 1 het loodje gelegd hebben ...? Er waren nu weer nieuwe, maar die waren lief .. vond ze wel leuk .. Tot vandaag :boxed: Volgens mij komt de lente eraan ofzo :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Alhoewel .. Je weet toch die ganzen van toen hé? Die zo 1 voor 1 het loodje gelegd hebben ...? Er waren nu weer nieuwe, maar die waren lief .. vond ze wel leuk .. Tot vandaag :boxed: Volgens mij komt de lente eraan ofzo :roftl:

 

Ojee....veranderen ze weer in van die vreselijke aanvalganzen??:boxed:

Koop legerkistjes, met stalen neuzen. Dan kun je ze in elk geval goed van je aftrappen:naughty::roftl:

 

Ik ben ondertussen al bijna klaar met mn rip-sessie. Viel wel mee. Lastiger gaat t worden om aan mn moeder uit te leggen hoe ze t moet doen, zij heeft dus ook een ipod gekregen en het is nu eenmaal leuker als er wat muziek op staat. Maar zij is niet zo bekend met het rippen enzo van muziek....Zie dat maar eens uit te leggen....Zeker aangezien ik met t programma van Creative werk, en zij iTunes op dr laptop heeft staan....Dus mocht ik even niet reageren dan ben ik een poging aan t doen mn mammie wat bij te brengen:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja nou, het zijn niet dezelfde ganzen aangezien die anderen dood zijn ... maar vandaag deden ze erg irritant ja :boxed: Op een bepaald moment besloot ik gewoon door te rijden met de kruiwagen, ze zouden wel aan de kant gaan ... Nou, ene verongelukte bijna omdat die zich rotschrok (arm beest :bleh:) maar die andere? Kruiwagen vallen we gewoon even aan .. dat ding moet niet naar mij toekomen ..

 

:boxed:

Dat gaat nog gezellig worden in de toekomst :roftl:

 

 

En succes ermee :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ach, die kruiwagen voelt er minder van dan jij. Zolang ze t bij die kruiwagen laten....

 

Bah zeg, ik heb t zooo koud, zou eigenlijk een hete douche moeten nemen. Maar dat kost weer tijd en energie en daar heb ik geen zin in. Ik baal ervan dat er van alles op tv is wat gezien moet worden. Wil Guitar Hero gaan spelen, maar dat zit er even niet in. Ach, dan blijf ik gezellig hier.....:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ach, die kruiwagen voelt er minder van dan jij. Zolang ze t bij die kruiwagen laten....

 

Bah zeg, ik heb t zooo koud, zou eigenlijk een hete douche moeten nemen. Maar dat kost weer tijd en energie en daar heb ik geen zin in. Ik baal ervan dat er van alles op tv is wat gezien moet worden. Wil Guitar Hero gaan spelen, maar dat zit er even niet in. Ach, dan blijf ik gezellig hier.....:mf_rosetinted:

 

Ik vrees dat dat toch niet het geval gaat zijn, zodra ze merken dat die kruiwagen niet hetgeen is wat hen "aanvalt" ... :roftl:

 

Ik ook koud .. zit nu op mijn kamer omdat er schaatsen op is en mijn moeder wil wat anders kijken .. Maar het is hier dus niet warm ..

 

En blijf maar gezellig hier ja, goed idee :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Tja, dan zit er niets anders op dan toch maar schoenen met stalen neuzen te gaan dragen vrees ik......

 

Alleen al bij de gedachte aan schaatsen krijg ik het nóg kouder :boxed:

En mag niet eens warme chocolademelk van die gekke sonja bakker:sneaky2:

Ben zowaar aan het lijnen, vond het echt te gek gaan worden. Vorig jaar deze tijd was ik bijna 35kg lichter. Komt door de medicatie, maar dan nog, ik voel me niet happy zo dus werd het tijd voor actie...Eens kijken of we er nog wat af krijgen. Zul je zien dat ik straks weer meer dexamethason moet gaan slikken, is alle moeite voor niets:boxed:

Link to comment
Share on other sites

De chocolademelk uit de Senseo heeft maar 50 calorieën volgens de reclame. :mf_rosetinted:

 

Maar die is niet te zuipen :boxed:

 

 

 

 

(Sorry Biekje ... niks persoonlijks :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Pfff ja nou .. je hebt wel karakter .. Waarom mag je geen chocolademelk? Is dat zo slecht dan? :boxed En thee? Is ook warm.. :wink2

Of ik karakter heb weet ik niet, ik heb wél een kast vol kleding waar ik niet meer inkom. En daar baal ik nogal van....Vorig jaar maat 36, nu 44/46:boxed: Had ook net een nieuwe rijbroek gekocht, vraag me af of ik daar ooit nog in kom:blink::roftl:

Van Sonja mag je eigenlijk alleen kruidenthee. Maar in dit geval kan ze de pot op. Kaneelthee rules, en je maakt mij niet wijs dat je daar nou zo dik van wordt....

 

De chocolademelk uit de Senseo heeft maar 50 calorieën volgens de reclame. :mf_rosetinted:

 

Maar die is niet te zuipen :boxed:

 

Dat was ook het eerste wat ik dacht:roftl: Dan liever géén chocolademelk:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy