Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

Oooh hoe komt dat? Wat heb je uitgespookt?

 

Niks, ben gaan wandelen met paard (aan de hand), ben een uur of 2 weggeweest en ben een keer of 10 half omver gelopen/meegetrokken/gestruikeld over mijn voeten, paard z'n voeten en/of dingen op de grond ..

 

En dat voel ik nu wel zo'n beetje :boxed:

Grond was op stukken ook bevoren, en niet gelijk .. dus dat loopt sowieso al niet makkelijk ..

 

Voeten pijn, enkels pijn, knieën pijn, polsen pijn, ellebogen pijn, daarstraks had ik ook nek- en rugpijn (heb een paar serieuze schokken gehad omdat die knol vertrok maar het touw dan ineens op was..) maar dat is momenteel niet meer aanwezig.

 

Ben benieuwd naar morgen ...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Niks, ben gaan wandelen met paard (aan de hand), ben een uur of 2 weggeweest en ben een keer of 10 half omver gelopen/meegetrokken/gestruikeld over mijn voeten, paard z'n voeten en/of dingen op de grond ..

 

En dat voel ik nu wel zo'n beetje :boxed:

Grond was op stukken ook bevoren, en niet gelijk .. dus dat loopt sowieso al niet makkelijk ..

 

Voeten pijn, enkels pijn, knieën pijn, polsen pijn, ellebogen pijn, daarstraks had ik ook nek- en rugpijn (heb een paar serieuze schokken gehad omdat die knol vertrok maar het touw dan ineens op was..) maar dat is momenteel niet meer aanwezig.

 

Ben benieuwd naar morgen ...

 

Klinkt lekker!

 

Ga je morgen weer lopen met je paard?

Link to comment
Share on other sites

Klinkt lekker!

 

Ga je morgen weer lopen met je paard?

 

Neen, toch maar niet.

Had het over de pijn, meestal is die de 2e dag erger .. maar moet zeggen dat het wel meevalt nu :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Neuh gewoon zwart. :naughty:

Ik had uitgroei en omdat ik eigenlijk blond ben lijkt het dan alsof ik half kaal ben. :roftl:

 

Ow ja, dan is dat af en toe wel nodig .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hi Dutchies :wub2:

 

Ik kom even snel langswaaien, en eigenlijk ook even "dag" zeggen...

 

Morgen vertrek ik voor 4 maanden naar Bali, en ik weet niet of ik daar internet heb. Hopelijk wel, en kan ik jullie daar een beetje volgen, en jullie op de hoogte houden.

 

Wees lief voor elkaar hier, en doe geen dingen die ik niet zou doen :naughty::wub2:

Link to comment
Share on other sites

Hi Dutchies :wub2:

 

Ik kom even snel langswaaien, en eigenlijk ook even "dag" zeggen...

 

Morgen vertrek ik voor 4 maanden naar Bali, en ik weet niet of ik daar internet heb. Hopelijk wel, en kan ik jullie daar een beetje volgen, en jullie op de hoogte houden.

 

Wees lief voor elkaar hier, en doe geen dingen die ik niet zou doen :naughty::wub2:

 

:shocked: Nu al weg ... :tears:

 

Hopelijk zien we je snel weer! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Missen jullie me al een beetje? :bleh:

 

kan nog wel 2 weken duren voordat ik internet heb! :sad:

 

Ik mis je :tears:

 

Hi Dutchies :wub2:

 

Ik kom even snel langswaaien, en eigenlijk ook even "dag" zeggen...

 

Morgen vertrek ik voor 4 maanden naar Bali, en ik weet niet of ik daar internet heb. Hopelijk wel, en kan ik jullie daar een beetje volgen, en jullie op de hoogte houden.

 

Wees lief voor elkaar hier, en doe geen dingen die ik niet zou doen :naughty::wub2:

 

Jammer dat ik je gemist heb, maar ik weet zeker dat ze ook op Bali internetcafé's hebben. Veel succes met je onderzoek! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik mis je :tears:

 

 

 

Jammer dat ik je gemist heb, maar ik weet zeker dat ze ook op Bali internetcafé's hebben. Veel succes met je onderzoek! :thumb_yello:

 

Alleen haar? :tears:

 

 

Wel leuk je weer eens te zien hier! :boing:

 

Hola! :mf_rosetinted:

 

Hoi! :boing:

Link to comment
Share on other sites

Niet alleen José, maar zij vroeg er toevallig naar. :naughty:

 

Hoi Bienie! :boing:

 

Ow, vandaar :roftl:

Ik werd vandaag nog op het werk gemist, was plots "verdwenen" en toen kreeg ik dus daarna te horen dat ik gemist werd .. Was wel leuk :naughty:

 

Maar hier is dat dus duidelijk niet zo .. :roftl:

 

Hoe is het met je?

Link to comment
Share on other sites

Ow, vandaar :roftl:

Ik werd vandaag nog op het werk gemist, was plots "verdwenen" en toen kreeg ik dus daarna te horen dat ik gemist werd .. Was wel leuk :naughty:

 

Maar hier is dat dus duidelijk niet zo .. :roftl:

 

Hoe is het met je?

 

Het is altijd leuk om gemist te worden toch?

Maar als ik zo eens teruggelezen heb (die paar pagina's waren snel gedaan) was jij één van de weinigen die hier niet werd gemist. :roftl:

 

't Is goed met me. Een tikkie verkouden, en moe. We zijn vorige week met het kantoor verhuisd naar onze nieuwe locatie en je wilt niet weten wat een hoop gedoe een verhuizing over een afstand van ongeveer zestig meter nog kan opleveren. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy